Noob Std NM/M4M CLOSED

posted
Total Posts
59
Topic Starter
yoshee4232
Making a queue here to get a bit of modding practice, have a bit of experience in mapping and a few mods but don't expect anything amazing.

ugh, not doing any more NM, overestimated the number of replies I got, sorry if I didn't get to your NM

I can get through a few mods per day, and I'm on most days

NM are closed for now, M4M takes priority but I will try to finish the other NM

Plz mod these maps for M4M
https://osu.ppy.sh/s/583965 <-- not finished completely but I consider the existing note placement and rhythm is final
https://osu.ppy.sh/s/554008 <-- insane and extra difficulty plz
you go first on M4M amd I try to put just as much effort into my mod as you do yours

total mods done: 14

  1. I will probably give more in depth/helpful mods on maps that are 4-6* anything higher or lower I will still mod, but don't expect it to be very good.
  2. I'm willing to do marathon maps but nothing over 6-7 min, and with mapsets I won't really go too in detail with the easy/normal/hard diffs
  3. Most of my mods focus on rhythm and spacing. I also try to keep the mappers intention in mind and try not to be too opinionated about patterns I don't personally like
  4. Please check automod first before you send me your map
  5. Include the map link, the drain time, what diff(s) you want me to mod, and any other important info in your post
Sieg
hey there
https://osu.ppy.sh/s/590949
1:45 drain, 3 diffs. thanks
Bananafish1
https://osu.ppy.sh/s/588926
Hi, NM req
if you could mod either the normal or advanced diff that would be cool since no one has modded that yet
Cris-
Hi, Nm req: https://osu.ppy.sh/s/580549
Length: 1:30
Diffs: Hard, Insane & Gungi

Thanks.
Topic Starter
yoshee4232

Sieg wrote:

hey there
https://osu.ppy.sh/s/590949
1:45 drain, 3 diffs. thanks
Done :D
Topic Starter
yoshee4232

Bananafish1 wrote:

https://osu.ppy.sh/s/588926
Hi, NM req
if you could mod either the normal or advanced diff that would be cool since no one has modded that yet
Done!
CucumberCuc
NM pls :)

https://osu.ppy.sh/s/519993
lenght: 1:25
Diffs: insane

thx~
Nevertary
Hi there 'v')/

NM
https://osu.ppy.sh/s/510658
1:24 drain
Insanity and Immortal Passion diff :>

Thx in advance
Stack
NM request

My map: https://osu.ppy.sh/s/584389
You can choose the diffs to mod

Thanks
gaston_2199
Hi!
NM request here~

Artist: Infected Mushroom
Tittle: The Pretender
Diff to mod: Lince's Deceived
Length: 6:25 (5:57 drain)
Link: https://osu.ppy.sh/s/587602

Thanks!
Topic Starter
yoshee4232

Cris_1 wrote:

Hi, Nm req: https://osu.ppy.sh/s/580549
Length: 1:30
Diffs: Hard, Insane & Gungi

Thanks.
Done
Topic Starter
yoshee4232

CucumberCuc wrote:

NM pls :)

https://osu.ppy.sh/s/519993
lenght: 1:25
Diffs: insane

thx~
Finished
cleangamer220
hello nm please :D
Title: Roses
Artist: The Chainsmokers (feat. ROZES)
Length: 2:24
Genre: Electronic, Pop
Map Link: https://osu.ppy.sh/s/492503

thank you :)
Lavender
http://osu.ppy.sh/s/462096

drain time: 1:39
mod any diffs you want
thank you, will revive the map soon
Topic Starter
yoshee4232

Nevertary wrote:

Hi there 'v')/

NM
https://osu.ppy.sh/s/510658
1:24 drain
Insanity and Immortal Passion diff :>

Thx in advance
Done :)
Asherz007
Hey there. :)

NM request.
https://osu.ppy.sh/s/551883
1:56 - 2:15 drain time
Hard and Insane diff mods would be preferable :)

Many thanks in advance :D
Yugu
NM req thanks !
http://osu.ppy.sh/s/583311
lenght: 6.31
only one diff
:)
Smewo
NM
https://osu.ppy.sh/s/589664
Only one dif 1:04 drain c:
Topic Starter
yoshee4232

gottagof4ast wrote:

NM request

My map: https://osu.ppy.sh/s/584389
You can choose the diffs to mod

Thanks
Done
Asuka_-
NM
https://osu.ppy.sh/s/591031
5:29 drain, 1 diff
short mod ok

Thanks
show more
Please sign in to reply.

New reply