forum

New World Sound & Thomas Newson - Flute (Dj Key FULL mash up

posted
Total Posts
22
Topic Starter
Bewww
This beatmap was submitted using in-game submission on 16 марта 2018 г. at 12:20:32

Artist: New World Sound & Thomas Newson
Title: Flute (Dj Key FULL mash up)
Tags: club mix electronic Spinnin' Records big room house edm
BPM: 132,34
Filesize: 9010kb
Play Time: 05:38
Difficulties Available:
  1. Flute (5,77 stars, 1361 notes)
Download: New World Sound & Thomas Newson - Flute (Dj Key FULL mash up)
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
thx to Reya for timing <3
modding stage!
REMAP! some spiners deleted!
AncientMario
Йо, мазафака бич! Метадата мод. Можно без кудосу.

Artist: New World Sound & Thomas Newson
Title: Flute (Original Mix)
Tags: Spinnin' Records

Потом, если что-то найду в маппинге пост отредачу.
Reywateil
Flute


00:21:949 (1) - Ctrl+G. Я бы сделал так, чтоб не нарушать флоу.
---
00:30:411 (4,5) - перемести немного правее, примерно вот так https://puu.sh/v5fmt/bbfd064be0.png
Ну чтоб не делать столь большой спейсинг между 00:30:563 (5) - и 00:31:016 (1) -
---
00:33:283 (2) - поверни его вот так https://puu.sh/v5frA/3a17f8535f.png
---
00:33:736 (3,4) - разверни на 9 градусов и смести немного ниже (https://puu.sh/v5fuW/b216abdce4.png).
---
00:34:643 (1) - Вместо спиннера я бы поставил ноты со слайдерами в ритм и с увеличивающимся спейсингом.
---
00:53:685 (4) - переставь слайдер в другое место, флоу нарушается.
---
00:58:219 (1) - Я бы убрал слайдер.
Вместо этого я бы поставил ноту на месте, где было начало слайдера.
И двойку бы превратил в тройку.
Что-то типа этого https://puu.sh/v5fL1/fa5c9f5565.png
---
01:01:392 (1,2,3) - перемести эти ноты сюда https://puu.sh/v5fWZ/8717a42f37.png , чтоб предотвратить анти-джамп далее.
---
01:01:846 (4) - Ctrl+G и продолжь слайдер ближе к следующей ноте на 1 тик
---
01:02:375 (6) - почему здесь нота? Я не слышу звук под нее.
---
01:09:629 (6) - так же^
---
01:09:100 (4) - я б его слегко закруглил (https://puu.sh/v5g6c/413ff8b2be.png)
---
01:30:523 (7) - поменяй форму, ровный смотрится ужасно.
---
01:31:462 (1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3) - паттерн как-то совсем не вписывается, переделай пожалуйста, разнообразь там.
---
01:35:847 (5,6) - анти-джамп, расширь спейсинг между нотами.
---
01:37:726 (5,6) - ^
---
01:39:605 (5,6) - ^
---
02:06:426 (4) - сделай другую форму, так же смотрится ужасно.
---
02:10:507 (5) - перемести ноту сюда https://puu.sh/v5gn4/e8b56bfdff.png , чтоб был флоу.
---
02:20:330 (1,2) - немного отдали ноту от слайдера, не нарушай спейсинг в парте.
---
02:24:864 (5,6) - анти-джамп.
---
02:28:189 (3) - зачем слайдер? Сделал бы всё так же под музыку.
---
02:36:803 (1,2,1,2,1,2,1,2) - Зачем так делать? Это ж не красиво. Сделай оригинальнее, будь добр.
---
02:45:417 (1,2,3,1,2,3,1,2,3) - почему у нот разный спейсинг? Сделай равномерный.
---
02:49:044 (1,2,3,1,2,3,1,2,3) - тут тоже.
---
03:00:378 (4) - поверни слайдер вот так https://puu.sh/v5gCD/85d75133d8.png
---
03:00:983 (8,9) - анти-джамп.
---
03:09:975 (6) - убери ноту (потому что там тройку абсолютно не слышно)
03:09:446 (4) - расширь слайдер на 1 тик
И сделай вот так https://puu.sh/v5gIR/54b202b843.png
---
03:31:808 (1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3) - опять тот же паттерн, и опять же не вписывается. Разнообразь.
---
Сплошные анти-джампы
03:36:193 (5,6) - анти-джамп.
---
03:38:072 (5,6) - ^
---
03:39:951 (5,6) - ^
---
03:43:709 (5,6) - ^
---
03:45:588 (5,6) - ^
---
03:47:467 (5,6) - ^
---
03:51:226 (5,6) - ^
---
03:53:105 (5,6) - ^
---
03:54:984 (5,6) - ^
---
03:58:238 (3) - перемести сюда https://puu.sh/v5h0J/0b620b85b5.png
---
04:00:354 (4) - если посчитаешь нужным, сделай его вот так https://puu.sh/v5h66/b8b55214d7.png , чтоб игрался лучше.
---
04:12:142 (1) - Помнишь я тебе говорил поставить серкл на месте начала слайдера и дополнить двойку серклом? Сделай так же.
---
04:17:431 (3,4) - Увеличь спейсинг между серклом и слайдером, после джампа неприятно попадать по слайдеру с лоу СВ.
---
04:19:774 (6) - убери ноту, здесь нету звука.
---
04:21:814 (8,9) - на твоё усмотрение, но я бы порекомендовал сделать так https://puu.sh/v5hhB/d17daa6dc7.png
---
04:23:023 (4) - поверни на 13 градусов и поставь вот так https://puu.sh/v5hkR/608caf3f78.png
---
04:35:264 (1,2,1,2,1,2) - ЗАЧЕМ?! Тут совсем другой ритм, не стоит так делать.
---
Опять анти-джампы
04:44:002 (5,6) -
---
04:49:443 (5,6) -
---
05:06:671 (1,2,3,4,5) - вместо этого бурста я бы поставил слайдер с нотой вот так вот https://puu.sh/v5hxo/3dc0e5ce4c.png
И там же на начале сингла поставил бы нк.
---

Мод занял более часа.

В целом мапа интересная, мне понравились многие паттерны. Сделано хорошо, конечно, за исключением вышеописанных проблем.
Надеюсь, мапу ждет хорошее будущее.

---

А также я б не отказался от мода моей мапы - Yooh - Las ta Fear feat.akaandsia
Reywateil
И, еще стоит сказать, трек выбрал шикарный, респект и уважуха OwO
Topic Starter
Bewww
SPOILER

stickAcc wrote:

Flute


00:21:949 (1) - Ctrl+G. Я бы сделал так, чтоб не нарушать флоу. Не критично
---
00:30:411 (4,5) - перемести немного правее, примерно вот так https://puu.sh/v5fmt/bbfd064be0.png
Ну чтоб не делать столь большой спейсинг между 00:30:563 (5) - и 00:31:016 (1) - yes
---
00:33:283 (2) - поверни его вот так https://puu.sh/v5frA/3a17f8535f.png yes
---
00:33:736 (3,4) - разверни на 9 градусов и смести немного ниже (https://puu.sh/v5fuW/b216abdce4.png). yes
---
00:34:643 (1) - Вместо спиннера я бы поставил ноты со слайдерами в ритм и с увеличивающимся спейсингом.Подумаю, но спиннер сделан именно из за гуденияна фоне
---
00:53:685 (4) - переставь слайдер в другое место, флоу нарушается. Не критично
---
00:58:219 (1) - Я бы убрал слайдер.
Вместо этого я бы поставил ноту на месте, где было начало слайдера.
И двойку бы превратил в тройку.
Что-то типа этого https://puu.sh/v5fL1/fa5c9f5565.png Странно
---
01:01:392 (1,2,3) - перемести эти ноты сюда https://puu.sh/v5fWZ/8717a42f37.png , чтоб предотвратить анти-джамп далее. Сделал по другому
---
01:01:846 (4) - Ctrl+G и продолжь слайдер ближе к следующей ноте на 1 тикСтранно
---
01:02:375 (6) - почему здесь нота? Я не слышу звук под нее. Все там слышно
---
01:09:629 (6) - так же^ Все там слышно
---
01:09:100 (4) - я б его слегко закруглил (https://puu.sh/v5g6c/413ff8b2be.png) Yes
---
01:30:523 (7) - поменяй форму, ровный смотрится ужасно. Yes
---
01:31:462 (1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3) - паттерн как-то совсем не вписывается, переделай пожалуйста, разнообразь там. Подумаю
---
01:35:847 (5,6) - анти-джамп, расширь спейсинг между нотами. не вижу особой критичности вэтом но развернул саму звезду так, что бы было удобнее переходить и на 6 и на след слайдер
---
01:37:726 (5,6) - ^ no
---
01:39:605 (5,6) - ^ no
---
02:06:426 (4) - сделай другую форму, так же смотрится ужасно. no
---
02:10:507 (5) - перемести ноту сюда https://puu.sh/v5gn4/e8b56bfdff.png , чтоб был флоу. его вообще там не станет тогда, а так оно хоть закручивается
---
02:20:330 (1,2) - немного отдали ноту от слайдера, не нарушай спейсинг в парте. Это область будет ремапатся
---
02:24:864 (5,6) - анти-джамп. Это область будет ремапатся
---
02:28:189 (3) - зачем слайдер? Сделал бы всё так же под музыку. Это область будет ремапатся
---
02:36:803 (1,2,1,2,1,2,1,2) - Зачем так делать? Это ж не красиво. Сделай оригинальнее, будь добр. Подумаю, обидно, что только один человек в этом увидел веер =(
---
02:45:417 (1,2,3,1,2,3,1,2,3) - почему у нот разный спейсинг? Сделай равномерный. Потому что подгонять под 0.01 это идиотизм, там и так использовался ДС
---
02:49:044 (1,2,3,1,2,3,1,2,3) - тут тоже. Ответ выше.
---
03:00:378 (4) - поверни слайдер вот так https://puu.sh/v5gCD/85d75133d8.png Странно

---
03:00:983 (8,9) - анти-джамп. No

---
03:09:975 (6) - убери ноту (потому что там тройку абсолютно не слышно)
03:09:446 (4) - расширь слайдер на 1 тик
И сделай вот так https://puu.sh/v5gIR/54b202b843.png Переделаю все подобные моменты так, как там другой ритм
---
03:31:808 (1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3) - опять тот же паттерн, и опять же не вписывается. Разнообразь. Подумаю
---
Сплошные анти-джампы
03:36:193 (5,6) - анти-джамп. Бывает
---
03:38:072 (5,6) - ^
---
03:39:951 (5,6) - ^
---
03:43:709 (5,6) - ^
---
03:45:588 (5,6) - ^
---
03:47:467 (5,6) - ^
---
03:51:226 (5,6) - ^
---
03:53:105 (5,6) - ^
---
03:54:984 (5,6) - ^
---
03:58:238 (3) - перемести сюда https://puu.sh/v5h0J/0b620b85b5.png ужасно и странно
---
04:00:354 (4) - если посчитаешь нужным, сделай его вот так https://puu.sh/v5h66/b8b55214d7.png , чтоб игрался лучше. странно
---
04:12:142 (1) - Помнишь я тебе говорил поставить серкл на месте начала слайдера и дополнить двойку серклом? Сделай так же. No

---
04:17:431 (3,4) - Увеличь спейсинг между серклом и слайдером, после джампа неприятно попадать по слайдеру с лоу СВ. Подумаю
---
04:19:774 (6) - убери ноту, здесь нету звука. переделаю из за ритма
---
04:21:814 (8,9) - на твоё усмотрение, но я бы порекомендовал сделать так https://puu.sh/v5hhB/d17daa6dc7.png Переделал по своему
---
04:23:023 (4) - поверни на 13 градусов и поставь вот так https://puu.sh/v5hkR/608caf3f78.png Переделал по своему
---
04:35:264 (1,2,1,2,1,2) - ЗАЧЕМ?! Тут совсем другой ритм, не стоит так делать. Переделаю, но вообщем можно так замаппать просто надо начать с момента где такое постукивание отчетли слышно. Подумаю как исправить
---
Опять анти-джампы
04:44:002 (5,6) - Уже отвечал
---
04:49:443 (5,6) -
---
05:06:671 (1,2,3,4,5) - вместо этого бурста я бы поставил слайдер с нотой вот так вот https://puu.sh/v5hxo/3dc0e5ce4c.png
И там же на начале сингла поставил бы нк.
---

Мод занял более часа.

В целом мапа интересная, мне понравились многие паттерны. Сделано хорошо, конечно, за исключением вышеописанных проблем.
Надеюсь, мапу ждет хорошее будущее.

---

А также я б не отказался от мода моей мапы - Yooh - Las ta Fear feat.akaandsia
JapanYoshiTheGamer
I can't play beatmaps this hard, but I can still pitch in.

What really caught me as bad was the overuse of Finish. They are NOT beats that should be accented.

Actual Mod
Throughout - 65% hit sample volume is DEFINITELY not enough for a Big Room House song such as this. Raise it to 80%, possibly lower it to 65% again at quieter parts, and at the drop, bring it up to 100%.
00:00:187 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,1) - Remove this entire section. This is the part that is supposed to be used by DJs for smooth transition from one song to another, and is not for playing on a rhythm game.
00:34:643 (1) - This spinner is either 4 beats early or 12 beats early.
01:19:981 (1,1,2,3,4) - I'd extend the spinner to the start of the silent part, in order to accentuate the characteristic pre-drop of Big Room House. I'd also remove everything here 01:25:422 (1,2,3,4,5,6) to put a break time.
01:40:388 (1,1) - Double spinners should probably be avoided here. My advice would be to extend the first spinner to the start of the second spinner, and replace the second spinner with a break time.
02:34:536 - Replace this spinner with a break time.
04:34:810 (4) - Wrong time to use a break time. Replace 04:33:450 (4,5,6,1,2,3,1,2,3,4) - onward with a spinner that ends on 04:39:344, and restart at 04:41:132 (1).
05:38:710 (1) - Replace this spinner with a hit circle.
Kiai Time is used in all the wrong spots. You put the Kiai Time in the “verse” of the song, where they should be in the drops, i.e. from 01:27:235 to 01:42:267, 03:27:581 to 03:57:634, and 04:41:132 to 05:09:694.
Topic Starter
Bewww
Hitsounding is my worst part, thx i try to relisten and fix it.

JapanYoshiTheGamer wrote:

I can't play beatmaps this hard, but I can still pitch in.

What really caught me as bad was the overuse of Finish. They are NOT beats that should be accented.

Actual Mod
Throughout - 65% hit sample volume is DEFINITELY not enough for a Big Room House song such as this. Raise it to 80%, possibly lower it to 65% again at quieter parts, and at the drop, bring it up to 100%. ok
00:00:187 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,1) - Remove this entire section. This is the part that is supposed to be used by DJs for smooth transition from one song to another, and is not for playing on a rhythm game. Controversially
00:34:643 (1) - This spinner is either 4 beats early or 12 beats early. Controversially + i put spiner star where bg "uuuu" is louder
01:19:981 (1,1,2,3,4) - I'd extend the spinner to the start of the silent part, in order to accentuate the characteristic pre-drop of Big Room House. I'd also remove everything here 01:25:422 (1,2,3,4,5,6) to put a break time. 50/50 but i think i change it, mb map, mb add break times
01:40:388 (1,1) - Double spinners should probably be avoided here. My advice would be to extend the first spinner to the start of the second spinner, and replace the second spinner with a break time.Yes
02:34:536 - Replace this spinner with a break time.Yes
04:34:810 (4) - Wrong time to use a break time. Replace 04:33:450 (4,5,6,1,2,3,1,2,3,4) - onward with a spinner that ends on 04:39:344, and restart at 04:41:132 (1). replace with a spiner , but no break times , same as not spiner end on your time, cause its totaly weired
05:38:710 (1) - Replace this spinner with a hit circle. NO, its not a problem long spiner at the end
Kiai Time is used in all the wrong spots. You put the Kiai Time in the “verse” of the song, where they should be in the drops, i.e. from 01:27:235 to 01:42:267, 03:27:581 to 03:57:634, and 04:41:132 to 05:09:694. Totaly dont get it. they are not louder, they are more like a "verse"
JapanYoshiTheGamer
URGENT: This audio is not of the correct song! This is what the real "Flute" by New World Sound & Thomas Newson sounds like. As you can hear, the drop in this map sounds completely different from the drop in the real song. You should replace the audio ASAP.

Bewww wrote:

Actual Mod
00:00:187 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,1) - Remove this entire section. This is the part that is supposed to be used by DJs for smooth transition from one song to another, and is not for playing on a rhythm game. Controversially What's so "controversially" about not mapping this part of the song? Besides, not mapping this part will let the player ease into the song.
00:34:643 (1) - This spinner is either 4 beats early or 12 beats early. Controversially + i put spiner star where bg "uuuu" is louder You put it in the middle of a 2-measure group. This song has 2-measure groups making up 4-measure phrases and 8-measure parts. The spinner should start on the start of every 2 or 4 measures, not somewhere awkward in the middle.
04:34:810 (4) - Wrong time to use a break time. Replace 04:33:450 (4,5,6,1,2,3,1,2,3,4) - onward with a spinner that ends on 04:39:344, and restart at 04:41:132 (1). replace with a spiner , but no break times , same as not spiner end on your time, cause its totaly weired The spinner should start at 04:33:904, not 04:33:450. The 4-measure phrase starts at 04:33:904; you started the spinner 2 beats too early. You can also afford to put the spinner end 1 beat later.
05:38:710 (1) - Replace this spinner with a hit circle. NO, its not a problem long spiner at the end The song is already pretty much over at 05:09:694 (9).
There is no reason for you to put a spinner here, especially one that's overly long like that.
Spinners are perfect for builds, but there is no build here.

Kiai Time is used in all the wrong spots. You put the Kiai Time in the “verse” of the song, where they should be in the drops, i.e. from 01:27:235 to 01:42:267, 03:27:581 to 03:57:634, and 04:41:132 to 05:09:694. Totaly dont get it. they are not louder, they are more like a "verse" You don't seem to understand the structure of Big Room House. The drop is where the people in the club start dancing, not the verse that you think is "louder" than the drop.
Watch this video for the analysis of this song.
Also, add "big room house" and "edm" to the list of tags.
Ambrew
Hello!
[Flute]
Overall: really good job for mapping 5 mins. just looking at the map, I can tell you are pretty experienced. Spacing overall is good. Very polished patterns, consistent throughout. the hitsounding is good, but because it's used almost entirely throughout the map consistency lacked just a little bit in that area. Also worthy of noting is your complex NC usage. Some of them start on red ticks, others on white ticks.
Mod:
00:43:711 (4) - blanket looks a little off, make sure to double check this
00:55:045 (1,2,3) - I think the spacing here could be reduced a little
01:01:846 (4) - this sliderend could be muted
01:27:235 (7) - you could try shaping this slider to give it more emphasis
02:07:635 (1,2) - NC off 1 and on 2
02:11:262 (1,2) - same
02:25:922 (2) - why the finish on the sliderend here
02:28:189 (3) - structurally this looks right, but I don't think it follows the music well enough
02:36:803 - quieter volume
03:10:202 (7) - think you misplaced a hitsound on this
04:10:328 (8) - cool :)
04:14:862 (10) - check this sliderend hitsound
04:27:556 (5) - blanket could be improved a bit
04:33:450 (1) - this spinner starts and ends too early, too big gap between this and the next note
04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - didn't get a chance to try this, but the shape looks good
04:39:344 (7) - NC
05:01:533 (5,6,7) - again, didn't get to play, but not sure this flows well
05:02:893 (11) - shouldn't NC start here
05:09:694 (9) - NC
05:13:321 (6) - NC
05:16:041 (5) - could improve blanket

Closing words: great map, very fun to play. Just needs some minor edits! best of luck to you
from #modreqs
Topic Starter
Bewww

JapanYoshiTheGamer wrote:

URGENT: This audio is not of the correct song! This is what the real "Flute" by New World Sound & Thomas Newson sounds like. As you can hear, the drop in this map sounds completely different from the drop in the real song. You should replace the audio ASAP.
it's a Dj Key FULL mash up, so i dont see a reason to change the audio, but mb i shold change a title and or add it in tags?

Bewww wrote:

Actual Mod
00:00:187 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,1) - Remove this entire section. This is the part that is supposed to be used by DJs for smooth transition from one song to another, and is not for playing on a rhythm game. Controversially What's so "controversially" about not mapping this part of the song? Besides, not mapping this part will let the player ease into the song. after all i delet this part
00:34:643 (1) - This spinner is either 4 beats early or 12 beats early. Controversially + i put spiner star where bg "uuuu" is louder You put it in the middle of a 2-measure group. This song has 2-measure groups making up 4-measure phrases and 8-measure parts. The spinner should start on the start of every 2 or 4 measures, not somewhere awkward in the middle. ok ok. i listen it alot, so i prefer delet the spined and just map this part till spiner end and enter a break time.
04:34:810 (4) - Wrong time to use a break time. Replace 04:33:450 (4,5,6,1,2,3,1,2,3,4) - onward with a spinner that ends on 04:39:344, and restart at 04:41:132 (1). replace with a spiner , but no break times , same as not spiner end on your time, cause its totaly weired The spinner should start at 04:33:904, not 04:33:450. The 4-measure phrase starts at 04:33:904; you started the spinner 2 beats too early. You can also afford to put the spinner end 1 beat later. still dont get it
05:38:710 (1) - Replace this spinner with a hit circle. NO, its not a problem long spiner at the end The song is already pretty much over at 05:09:694 (9).
There is no reason for you to put a spinner here, especially one that's overly long like that.
Spinners are perfect for builds, but there is no build here.
still thinking
Kiai Time is used in all the wrong spots. You put the Kiai Time in the “verse” of the song, where they should be in the drops, i.e. from 01:27:235 to 01:42:267, 03:27:581 to 03:57:634, and 04:41:132 to 05:09:694. Totaly dont get it. they are not louder, they are more like a "verse" You don't seem to understand the structure of Big Room House. The drop is where the people in the club start dancing, not the verse that you think is "louder" than the drop.
Watch this video for the analysis of this song.
i try place where u said, but it seems weired, since we are not in club, and we are not dancing, i prefer dont change it now, kiai time mostly placed on intense moments, and i dont feel your timings is intense.
Also, add "big room house" and "edm" to the list of tags.already did
Topic Starter
Bewww

Ambrew wrote:

Hello!
[Flute]
Overall: really good job for mapping 5 mins. just looking at the map, I can tell you are pretty experienced. Spacing overall is good. Very polished patterns, consistent throughout. the hitsounding is good, but because it's used almost entirely throughout the map consistency lacked just a little bit in that area. Also worthy of noting is your complex NC usage. Some of them start on red ticks, others on white ticks.
Mod:
00:43:711 (4) - blanket looks a little off, make sure to double check this change curve a bit, now seems much blanket
00:55:045 (1,2,3) - I think the spacing here could be reduced a little i think about this, but not change right now.
01:01:846 (4) - this sliderend could be muted mb change
01:27:235 (7) - you could try shaping this slider to give it more emphasis It's a part of symetrical structure
02:07:635 (1,2) - NC off 1 and on 2 YES
02:11:262 (1,2) - same YES
02:25:922 (2) - why the finish on the sliderend here fixed
02:28:189 (3) - structurally this looks right, but I don't think it follows the music well enough fix a notes after slider, but still dotn see a problem with slider
02:36:803 - quieter volume fixed
03:10:202 (7) - think you misplaced a hitsound on this Yep
04:10:328 (8) - cool :) Thanks :D
04:14:862 (10) - check this sliderend hitsoundfixed
04:27:556 (5) - blanket could be improved a bitfixed
04:33:450 (1) - this spinner starts and ends too early, too big gap between this and the next note fixed
04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - didn't get a chance to try this, but the shape looks good Thanks :D
04:39:344 (7) - NC Ok
05:01:533 (5,6,7) - again, didn't get to play, but not sure this flows well it seems and playes pretty well, dont change right now.
05:02:893 (11) - shouldn't NC start here but i didnt start NC here O_o
05:09:694 (9) - NC fixed
05:13:321 (6) - NC fixed
05:16:041 (5) - could improve blanket fixed

Closing words: great map, very fun to play. Just needs some minor edits! best of luck to you
from #modreqs
evth
вообще я не очень люблю модить карты которые замапы не в 1\4 , но я постараюсь
в начале есть очень сильные звуки которые лучше не игнорировать, выдели их что ли реверсами .
00:22:402 (2) - почему бы не загнуть этот слайдер под флоу первого слайдера
01:26:177 (4) - тут нет звука, убери эту ноту, можешь просто немного продлить этот слайдер 01:25:875 (3) -
01:28:644 (7) - по середине этого слайдера есть звук, либо сделай из него реверс либо поставь туда красный тик
01:33:811 (4) - если слушать музыку, то тут должен быть обычный слайдер + нота
01:36:160 (7) - укороти слайдер и вставь под ним ноту
01:38:039 (7) - тоже самое
02:03:253 (5,6,7,8) - ну нет тут стрима)
02:07:031 (6,7,8,9) - тут тоже
02:10:809 (8) - укороти этот слайдер до белого тика и вставь после него ноту
04:14:258 (5) - нк
Topic Starter
Bewww
SPOILER

-ckopoctb- wrote:

вообще я не очень люблю модить карты которые замапы не в 1\4 , но я постараюсь
в начале есть очень сильные звуки которые лучше не игнорировать, выдели их что ли реверсами . Вот именно из за начала я и не замапал их, так как это вступление, да и вообще может удалю эту часть
00:22:402 (2) - почему бы не загнуть этот слайдер под флоу первого слайдера YES
01:26:177 (4) - тут нет звука, убери эту ноту, можешь просто немного продлить этот слайдер 01:25:875 (3) - Там есть звук, просто надо было маппать его в 1/4, что я и исправил в итоге
01:28:644 (7) - по середине этого слайдера есть звук, либо сделай из него реверс либо поставь туда красный тиктам есть 2 слабых бита, которые можно выделить слайдер тиками возможно. но конретно по середине там ничего нет.
01:33:811 (4) - если слушать музыку, то тут должен быть обычный слайдер + нота Подумаю над этим, пока меня не буду
01:36:160 (7) - укороти слайдер и вставь под ним ноту Это настолько слабослышимые звуки, я маппал бассовую часть на этих слайдерах, аткой акцент очень хорошо заходит.
01:38:039 (7) - тоже самое ^
02:03:253 (5,6,7,8) - ну нет тут стрима) Разделил на нота + тройка
02:07:031 (6,7,8,9) - тут тоже Почти тоже самое, только убрал 1 ноту перед слайдером
02:10:809 (8) - укороти этот слайдер до белого тика и вставь после него ноту Раньше было именно так, поменял по совету опытных мапперов, оно проще играется и воспринимается
04:14:258 (5) - нк
Зачем? если это цельный паттерн с цельным мотивом?
Namki

JapanYoshiTheGamer wrote:

I can't play beatmaps this hard, but I can still pitch in.
What really caught me as bad was the overuse of Finish. They are NOT beats that should be accented.
u wot
too deep, man
CookieBite
hello there, from my queue.

[Flute]
  1. 00:14:543 (1) - remove this note as there is no sound coming up from the music
  2. 00:26:331 (3) - line up with 00:26:029 (2,4) - so it makes the visual better
  3. 00:32:830 (1) - this spinner is such a waste to this part of the song. This part here I'm sure that you can map it by using circles and sliders as this part is similar to the previous parts.
  4. 00:47:036 (2,4) - improve blanket
  5. 00:48:698 (5) - NC as previously (00:45:071 (1) - ) it nced
  6. 00:49:756 (2) - I would move this upward so it linear flow better
  7. 00:56:405 (8) - NC?
  8. 01:04:264 (6,7,8) - not sure is this off-screened but recommend to move this a little upward to avoid the problem
  9. 01:11:518 (6,7,8) - same thing as ^ but move it a bit downward
  10. 01:13:105 - missing note?
  11. 01:19:981 (4) - you skipped a sound, just use a reverse arrow at the middle of the slider
  12. 01:23:608 (1) - I would move this spinner to 01:23:230 - and extend this to 01:25:195 - so it mapped the whole build up
  13. 01:27:235 (7) - NC?
  14. 01:33:342 (1,2,3) - it doesn't make sense that previously you did all the triangle thing and now you make this become 3 circle line up straightly thing. I highly recommend to make them join in the triangle party (just make them to be a part of that triangle spiny thing)
  15. From 01:35:221 (1) - to 01:39:918 (7) - , the ds sudden increase a lot compare to the previous parts. However, it sounds the same thing to the previous ones. Lower the distance between the objects so that it can build up to the kiai part.
  16. 02:11:262 (9) - this really looks off-screen lol, consider move this upward a bit
  17. 02:16:703 (1) - remove NC, and NC on next object, as the stronger sound is on the white tick
    (same with 02:18:517 (1) - , 02:20:330 (1) - , 02:23:957 (1) - , 02:25:771 (1) - , 02:27:584 (1) - )
  18. 02:19:574 (6) - NC
    (same with 02:21:388 (6) - , 02:26:828 (6) - , 02:25:015 (6) - )
  19. 02:21:388 (6,7,8,9) - lower the distance as previously it doesn't have that large ds
  20. 02:23:201 (4) - true off-screen lol
  21. 02:29:095 (4) - NC?
  22. 02:40:430 (1,2) - does it on purpose to not stack? you could stack those if you want to
  23. 02:56:751 (8) - NC?
  24. 03:09:446 (4) - another off-screen
  25. 03:27:581 (7) - NC?
  26. 03:33:688 (1,2,3) - same thing before: doesn't make sense that previously you did all the triangle thing and it line up together. Recommend to make them to be a part of that triangle spiny thing
  27. From 03:35:567 (1) - to 03:40:264 (7) - , same thing as I mentioned before: the ds sudden increase a lot compare to the previous parts, consider reduce the ds.
  28. 03:41:674 (1,2) - missed sound, consider using a 2/6 slider with reverse arrow to represent the sound
  29. From 03:43:083 (1) - to 03:55:297 (7) - , again. Lower the ds, reasons are mentioned before.
  30. 04:01:261 (4,2) - try to blanket?
  31. 04:03:679 (2) - move this upward so that it linear flow better
  32. 04:10:328 (8) - NC?
  33. 04:33:450 (4) - again, missing sound. Consider adding a 2/6 slider with reverse arrow
  34. 04:39:344 (7) - NC as you did NC at 04:39:798 (1) -
  35. 04:41:132 - putting a kiai time here? Since this part sounds like the kiai afterward
  36. 05:07:124 (6,7,8,9,10,1,2,3,4,5,6) - wow thats sudden, the ds here increase a lot than the previous ones. Consider at least lower the distance
  37. 05:09:694 - remove this kiai time as it sounds kinda calm compare to the previous one
  38. 05:38:710 (1) - this spinner part here is seriously undermapped, mapping with sliders and circle is absolute possible here.

that's it! gl with your map
overall this actually looks soild enough =)
also mod my map back pls as m4m
Topic Starter
Bewww

CookieBite wrote:

hello there, from my queue.

[Flute]
  1. 00:14:543 (1) - remove this note as there is no sound coming up from the music Fixed
  2. 00:26:331 (3) - line up with 00:26:029 (2,4) - so it makes the visual better Fixed
  3. 00:32:830 (1) - this spinner is such a waste to this part of the song. This part here I'm sure that you can map it by using circles and sliders as this part is similar to the previous parts. Still think about, but spiner + breaktime seems much easery, anyway mb i map this part
  4. 00:47:036 (2,4) - improve blanket Fixed
  5. 00:48:698 (5) - NC as previously (00:45:071 (1) - ) it nced Fixed
  6. 00:49:756 (2) - I would move this upward so it linear flow better its seems and played weird for me
  7. 00:56:405 (8) - NC? will think
  8. 01:04:264 (6,7,8) - not sure is this off-screened but recommend to move this a little upward to avoid the problem Fixed
  9. 01:11:518 (6,7,8) - same thing as ^ but move it a bit downward Fixed
  10. 01:13:105 - missing note? Nothing missed
  11. 01:19:981 (4) - you skipped a sound, just use a reverse arrow at the middle of the slider Fixed
  12. 01:23:608 (1) - I would move this spinner to 01:23:230 - and extend this to 01:25:195 - so it mapped the whole build up Fixed
  13. 01:27:235 (7) - NC? it part of pattrne
  14. 01:33:342 (1,2,3) - it doesn't make sense that previously you did all the triangle thing and now you make this become 3 circle line up straightly thing. I highly recommend to make them join in the triangle party (just make them to be a part of that triangle spiny thing) Fixed
  15. From 01:35:221 (1) - to 01:39:918 (7) - , the ds sudden increase a lot compare to the previous parts. However, it sounds the same thing to the previous ones. Lower the distance between the objects so that it can build up to the kiai part. Fixed
  16. 02:11:262 (9) - this really looks off-screen lol, consider move this upward a bit Fixed
  17. 02:16:703 (1) - remove NC, and NC on next object, as the stronger sound is on the white tick
    (same with 02:18:517 (1) - , 02:20:330 (1) - , 02:23:957 (1) - , 02:25:771 (1) - , 02:27:584 (1) - ) Fixed
  18. 02:19:574 (6) - NC Fixed
    (same with 02:21:388 (6) - , 02:26:828 (6) - , 02:25:015 (6) - ) Fixed
  19. 02:21:388 (6,7,8,9) - lower the distance as previously it doesn't have that large ds make it a bit lower
  20. 02:23:201 (4) - true off-screen lol Fixed
  21. 02:29:095 (4) - NC? Fixed
  22. 02:40:430 (1,2) - does it on purpose to not stack? you could stack those if you want to Fixed
  23. 02:56:751 (8) - NC? will think
  24. 03:09:446 (4) - another off-screen Fixed
  25. 03:27:581 (7) - NC? Fixed
  26. 03:33:688 (1,2,3) - same thing before: doesn't make sense that previously you did all the triangle thing and it line up together. Recommend to make them to be a part of that triangle spiny thing Fixed
  27. From 03:35:567 (1) - to 03:40:264 (7) - , same thing as I mentioned before: the ds sudden increase a lot compare to the previous parts, consider reduce the ds. this part have the same DS( i mean stars patterns) +- 0.01 - 0.02, it will my opinion to make map harder a bit in every part,
  28. 03:41:674 (1,2) - missed sound, consider using a 2/6 slider with reverse arrow to represent the sound
  29. From 03:43:083 (1) - to 03:55:297 (7) - , again. Lower the ds, reasons are mentioned before. same as prev.
  30. 04:01:261 (4,2) - try to blanket? Fixed
  31. 04:03:679 (2) - move this upward so that it linear flow better will think
  32. 04:10:328 (8) - NC? will think
  33. 04:33:450 (4) - again, missing sound. Consider adding a 2/6 slider with reverse arrow Fixed
  34. 04:39:344 (7) - NC as you did NC at 04:39:798 (1) - Fixed
  35. 04:41:132 - putting a kiai time here? Since this part sounds like the kiai afterward Fixed
  36. 05:07:124 (6,7,8,9,10,1,2,3,4,5,6) - wow thats sudden, the ds here increase a lot than the previous ones. Consider at least lower the distance It like a final stage, but i will think about lower the DS
  37. 05:09:694 - remove this kiai time as it sounds kinda calm compare to the previous one Fixed
  38. 05:38:710 (1) - this spinner part here is seriously undermapped, mapping with sliders and circle is absolute possible here dont see any problem with spiner like a end element for finish the map.

that's it! gl with your map
overall this actually looks soild enough =)
also mod my map back pls as m4m
Will mod this https://osu.ppy.sh/s/593032 when i wake up, if i cant make a good mod for this , or my skill will not enough for this , i just mod some more from your maps

p.s. sry my english kinda bad.
Hectic
Прив

Flute
  1. Странное название сложности. Можно было бы что-нибудь покруче придумать
  2. OD бы повыше
  3. 00:32:830 (1) - вместо спинера и брейка лучше бы еще сосисок с кругами потыкать, не очень он сюда заходит (да и вообще, на протяжении всей карты слишком много вращательного экшена вместо которого следовало бы поместить объекты)
  4. 00:59:126 (6) - такую значительную смену sv следует nc отметить (к последующим подобным моментам тоже относится, большая смена sv всегда должна сопровождаться nc)
  5. 01:12:727 - в секции с началом в этой точке есть ноты с призвуками которые было бы неплохо как-нибудь показать (01:13:180 (2) - 01:14:994 (3) - и т.д.)
  6. 01:23:230 (1) - ну реально, замапай
  7. 01:27:235 (7) - nc 100%
  8. 01:30:367 (6) - я бы такую смену тона как-нибудь выделил
  9. 01:33:968 - сильный звук, хочется чтобы был кликабельным
  10. 01:35:221 (1,2,3,4,5,6) - этот патерн какой-то дисбалансный, звуки одинаковые, а на 01:35:847 (5,6) - спейс другой. Нелогично же
  11. 01:36:630 (8) - nc (начало нового такта, к последующим подобным моментом тоже относится)
  12. 01:47:385 (5) - 01:49:198 (5) - не слышу здесь звуков (01:50:861 (4,5,6) - а вот тут уже правильно) (не буду дальше подобное указывать, суть просто в том, что почему-то там где нет звуков есть клики, а порой наоборот)
  13. 01:59:626 (7) - nc
  14. 02:10:960 - закончи слайдер тута и дальше там что-нибудь поставь
  15. 02:14:134 (5) - nc
  16. 02:28:189 (2) - почему (ну и еще его как минимум подкорректировать надо, чтобы был как 02:56:751 (8) - )
  17. 03:32:905 (2,3) - чё
  18. 03:39:325 (1,2,3,4,5,6) - а еще когда один и тот же патерн используется ну очень много раз - это не очень-то интересно
  19. 04:19:698 (5,6) - трипла же
  20. 04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - этот стрим ну ваще не слышно (я имею в виду громкость хитсаундов)
  21. 05:06:671 (1,2,3,4,5) - чё
  22. 05:09:240 (3,4,5,6,7,8) - ^
  23. 05:12:641 (1,2,3,4,5) - вот эти моменты как-то неправильно замапаны
Не стал указывать прям на каждый недочёт, лишь главные мысли, надеюсь в чем-нибудь оказался полезен. Удачи!
Topic Starter
Bewww
SPOILER

h4d0uk3n1 wrote:

Прив

Flute
  1. Странное название сложности. Можно было бы что-нибудь покруче придумать
  2. OD бы повыше
  3. 00:32:830 (1) - вместо спинера и брейка лучше бы еще сосисок с кругами потыкать, не очень он сюда заходит (да и вообще, на протяжении всей карты слишком много вращательного экшена вместо которого следовало бы поместить объекты) скорее всего домаппаю
  4. 00:59:126 (6) - такую значительную смену sv следует nc отметить (к последующим подобным моментам тоже относится, большая смена sv всегда должна сопровождаться nc) Попытаюсь пофиксить
  5. 01:12:727 - в секции с началом в этой точке есть ноты с призвуками которые было бы неплохо как-нибудь показать (01:13:180 (2) - 01:14:994 (3) - и т.д.) Выделил увеличением спесинга
  6. 01:23:230 (1) - ну реально, замапай он сюда прям хорошо заходит.
  7. 01:27:235 (7) - nc 100% ок
  8. 01:30:367 (6) - я бы такую смену тона как-нибудь выделил Подумаю
  9. 01:33:968 - сильный звук, хочется чтобы был кликабельным Выделил
  10. 01:35:221 (1,2,3,4,5,6) - этот патерн какой-то дисбалансный, звуки одинаковые, а на 01:35:847 (5,6) - спейс другой. Нелогично же По такой логике половину можно сделать одинаковую, наврят ли изменю
  11. 01:36:630 (8) - nc (начало нового такта, к последующим подобным моментом тоже относится) Тоже такое себе, не всегда надо нк по тактам ставить. а тут нк выставлено именно с начала мотива, с сильного звука
  12. 01:47:385 (5) - 01:49:198 (5) - не слышу здесь звуков (01:50:861 (4,5,6) - а вот тут уже правильно) (не буду дальше подобное указывать, суть просто в том, что почему-то там где нет звуков есть клики, а порой наоборот) Для 1 поинтов, переслушай, в эти белые тики бьют бассы, так что звук там есть. С тем тчо в скобках, переслушал, заменил 5,6 слайдером, звуков там и вправду нет.
  13. 01:59:626 (7) - nc ок
  14. 02:10:960 - закончи слайдер тута и дальше там что-нибудь поставь ок
  15. 02:14:134 (5) - nc ок
  16. 02:28:189 (2) - почему (ну и еще его как минимум подкорректировать надо, чтобы был как 02:56:751 (8) - ) он и не должен быть,
    точной копией
  17. 03:32:905 (2,3) - чё уже ни чё
  18. 03:39:325 (1,2,3,4,5,6) - а еще когда один и тот же патерн используется ну очень много раз - это не очень-то интересно перемаппаю
  19. 04:19:698 (5,6) - трипла же что?не слышу там триплу
  20. 04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - этот стрим ну ваще не слышно (я имею в виду громкость хитсаундов) ок
  21. 05:06:671 (1,2,3,4,5) - чё там сильный удар и мелодия флейты
  22. 05:09:240 (3,4,5,6,7,8) - ^ там сильный удар и мелодия флейты
  23. 05:12:641 (1,2,3,4,5) - вот эти моменты как-то неправильно замапаны переделанно

Не стал указывать прям на каждый недочёт, лишь главные мысли, надеюсь в чем-нибудь оказался полезен. Удачи!
Yoshimaro
hi im modder c:

[Flute]
  1. 00:36:457 - shouldn't the spinner start here? :thinking:
  2. 00:47:338 (4) - blanket mod, ok blanket mod is over now just check the rest of them yourself x d
  3. 01:09:478 (5,6) - i'd really recommend you put these closer to 01:09:100 (4) - and leave this level of difficulty for the kiai, this felt too intense for a build up section
  4. 01:14:918 - you probably had a reason to drop the synth note here? if you just happened to miss it, know that there is a triple here that you could map if you wanted
  5. 01:26:328 - https://osu.ppy.sh/b/1103732 lmfao first thing i thought of hahaha, sorry i got sidetracked by the sample lol
  6. 01:26:328 (5) - ok on a serious note though, consider NC these? they are very audibly their own element and could be grouped separately if you wanted to. 01:26:328 (5,6) - could both be NCs
  7. 01:33:029 (2,2) - fix stack
  8. 01:58:719 (1,2,3,4,5,6,1) - I think if you had these notes oriented so that their distance in between each other progressively got smaller, it would represent the music in a really cool way, this wouldn't affect your current structuring of other patterns either. something like this: from the viewpoint of 01:58:719 -
  9. 02:36:803 (1,2,1,2,1,2,1,2) - i like how these aligned, it was like the map was coming back into focus, it was cool gj
  10. 03:02:570 - same as i said here 01:14:918 -
  11. 03:26:674 (5,6) - same as i said here 01:26:328 (5) -
  12. 04:19:773 - very audible triple right here, im sure you've listed your reasons elsewhere and i just haven't looked lol
  13. 04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1) - ok i actually have a problem with this speaking as a person who can land it with no troubles, expecting the player to completely switch skillsets 3/4 the way through the map for just under 2 seconds of high bpm streaming is a little unfair. you could lower the density of this and achieve the same purpose. in fact, i think if you made 04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - repeat sliders, it would emphasize the buildup even better. as you have it right now, 04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1) - is all played at the same spacing interval. there is nothing about this stream that is building up towards anything. it is representing intensity, but it is not representing gradual intensity.
  14. 04:53:373 (1,2,3,4,5,6,7) - same as i said here 01:58:719 (1,2,3,4,5,6,1) - , again, applying this would not have to affect the structure of combos around it at all, i implore you to consider it c:
  15. 05:16:041 (5,1) - this is actually an enormous jump in a pretty tame section in comparison to kiai. actually, you dont even use this spacing intensity in any kiai
  16. 05:19:668 (4,1) - this is more realisic
  17. 05:23:295 (5,6) - the NC thing again c:

I thought this was cool as hell tbh, GL I really enjoyed playing it multiple times hahaha

EDIT: shit i forgot you wanted me to post after you, whatever lol fuck it have a mod
Topic Starter
Bewww

- Yoshimaro - wrote:

hi im modder c:

[Flute]
  1. 00:36:457 - shouldn't the spinner start here? :thinking: no
  2. 00:47:338 (4) - blanket mod, ok blanket mod is over now just check the rest of them yourself x d ok
  3. 01:09:478 (5,6) - i'd really recommend you put these closer to 01:09:100 (4) - and leave this level of difficulty for the kiai, this felt too intense for a build up section ok
  4. 01:14:918 - you probably had a reason to drop the synth note here? if you just happened to miss it, know that there is a triple here that you could map if you wanted i know, but i cant
  5. 01:26:328 - https://osu.ppy.sh/b/1103732 lmfao first thing i thought of hahaha, sorry i got sidetracked by the sample lol
  6. 01:26:328 (5) - ok on a serious note though, consider NC these? they are very audibly their own element and could be grouped separately if you wanted to. 01:26:328 (5,6) - could both be NCs NC 1 time
  7. 01:33:029 (2,2) - fix stack
  8. 01:58:719 (1,2,3,4,5,6,1) - I think if you had these notes oriented so that their distance in between each other progressively got smaller, it would represent the music in a really cool way, this wouldn't affect your current structuring of other patterns either. something like this: from the viewpoint of 01:58:719 - oh god thx!
  9. 02:36:803 (1,2,1,2,1,2,1,2) - i like how these aligned, it was like the map was coming back into focus, it was cool gj
  10. 03:02:570 - same as i said here 01:14:918 -
  11. 03:26:674 (5,6) - same as i said here 01:26:328 (5) -
  12. 04:19:773 - very audible triple right here, im sure you've listed your reasons elsewhere and i just haven't looked lol
  13. 04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1) - ok i actually have a problem with this speaking as a person who can land it with no troubles, expecting the player to completely switch skillsets 3/4 the way through the map for just under 2 seconds of high bpm streaming is a little unfair. you could lower the density of this and achieve the same purpose. in fact, i think if you made 04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - repeat sliders, it would emphasize the buildup even better. as you have it right now, 04:37:531 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1) - is all played at the same spacing interval. there is nothing about this stream that is building up towards anything. it is representing intensity, but it is not representing gradual intensity. would thinking
  14. 04:53:373 (1,2,3,4,5,6,7) - same as i said here 01:58:719 (1,2,3,4,5,6,1) - , again, applying this would not have to affect the structure of combos around it at all, i implore you to consider it c: yep thx again
  15. 05:16:041 (5,1) - this is actually an enormous jump in a pretty tame section in comparison to kiai. actually, you dont even use this spacing intensity in any kiai fixed
  16. 05:19:668 (4,1) - this is more realisic
  17. 05:23:295 (5,6) - the NC thing again c: yep

I thought this was cool as hell tbh, GL I really enjoyed playing it multiple times hahaha

EDIT: shit i forgot you wanted me to post after you, whatever lol fuck it have a mod
thx man, and sorry for so long time not giving kudosu!
Rotmas
00:12:881 (1) - Спинер заканчивается не на бите какт, тем более там до конца всего 3 бита осталось, думаю стоило бы их так же нотами и забить.
00:35:550 - я бы от сюда начал спинер И опять же заканчивается непойми где, яб тут закруглил его 00:42:804 -
01:13:180 (2,3,4) - странный спейсинг
01:20:434 (1,2,3) - почему раз уж ты выбрал такой спесинг вот тут он нормальный?
01:20:737 (3,4) - А тут нет
01:22:248 (3,4,5,6) - А тут опять норм, как то странно оно идёт. то так то эдак...
01:23:230 (1) - И опять непонятный для меня спинер, а ведь такой крутой стрим слышно, да и нейпоми где стартует и непойми где заканчивается.
01:33:968 (2,3) - Вот так на мой взгляд оч прикольно - https://osu.ppy.sh/ss/7949365 и спесинг не меняется.
01:40:388 (1) - яб замапал этот момент, а вот дальше
Начиная от сюда 01:42:267 - и до сюда 01:45:321 - пустил спинер, и потом ещё мапнул пару нот.
02:05:973 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) - чот затянул комбу, тут 02:06:880 (5) - NC наверн стоило бы
02:09:600 (1) - раньше ты на таком же моменте слайдер ставил Почему тут нота? или почему тогда 01:54:790 (7) - слайдер?
Из-за бекграунд звука? хз крч, перестаешь пыдыгрывать одним звукам и начинаешь другим. Думаю слайдер как и раньше нормально зашел бы всеж 02:09:751 (2) - не сильный бит, на нем можно завершить слайдер.
02:15:796 (4,8) - ой чота овермап какойт
Ну и 02:15:796 (4,5) - тут 2 ноты 02:16:552 (7,8,1) - тут уже стак из 3-х нот, а музыка все та же, мне кажется ты чот запутался мальца...
02:17:610 (4,8) - это все очень глухие ноты на них надо слайдеры заканчивать, сделай предыдуще слайдерами и заверши их на этих тиках, их почти не слышно, сюда не ну никак неподходят наты.
02:47:382 (2,4) - чот мальца блакнет и подровняй и чтоб конец на тройку смотрел.
02:46:777 (4,1) - тут тоже еденицу чуть ниже чтоб слайдер смотрел на неё.
02:54:636 (2,4) - бланкет, совсем чуть чуть но всеж, подровняй.
03:06:726 (9,2) - бланкет
03:20:327 (1) - Ну почему на самый крутых местах вместо стримов ебучие крутилки?
Кому ваще нравятся эти спинеры? Они только чтоб пустоту забить нужны или в крайне ситуативных случаях, но не закрывать же ими стримы...
03:55:767 (1) - вот тут базару нет подходит, на закончил бы я его не на пустом месте, а на этом вот бите вместо слайдера 03:57:634 -
04:10:328 (8) - у этого слайдера явно тут вот 04:10:555 - угла нехватает. Там сильный бит вроде бы. А вообще нафиг он тут нужен?
Если уж очень хочется то стоило бы его начать от сюдя 04:11:235 - и на полтора таката чонить кривое накалякать но без острых углов.
04:32:392 (6,1) - стакнуть бы их и между ноту воткнуть, я слышу там трипл.
04:33:904 (1) - боже избавься от них бога ради, хоть дальше стрим, а не спинер, ото ты чот помешан на спинерах я гляжу...
04:54:279 (1) - может стоило бы дальше на понижение идти а не ровнять с 6 нотой? 01:59:475 (6,1) - вот тут же ты не поровнял с ней, и выглядит норм, почему там поровнял тогда?
04:54:279 (1,2) - обычно на эти звуки не такие длинные слайдеры, может стоило бы их сделать как и всегда?
05:09:618 (8,1) - мне кажется или тут спейс какойт новый появился? Да и ваще подровняй этот стрим, он какой кривой, толи с этой нотой чот не так 05:09:542 (7) - толи эт из-за слайдера так кажется...
И кстати вот о чем я и говорил в начале 05:09:694 (1) - почему ты тут ставишь слайдер, а тут 02:09:600 (1) - нота?
05:13:547 - тут ты чот пропустил, закончи тут слайдер и под него ноту.
05:20:575 (6) - ^
05:27:829 (1,3) - подровняй

Уххх ещё и в конце спинер, 8 спинеров, да ты маньячина какой то... Яб все убрал, эти крутилки никто не любит...
Вот по серьёзке они сделаны чтоб в сложностях изи и нормал забить чем то такие вот места, но бога ради в 5.66* карте так делать не стоит.
Topic Starter
Bewww

Rotmas wrote:

00:12:881 (1) - Спинер заканчивается не на бите какт, тем более там до конца всего 3 бита осталось, думаю стоило бы их так же нотами и забить.забить нотмаи мб, но он заканчивается на довольно громкой ноте и заканчивать его где то еще не вижу смысла
00:35:550 - я бы от сюда начал спинер И опять же заканчивается непойми где, яб тут закруглил его 00:42:804 - Закончить да,
начать нет. это гудения начинаетс именно от туда

01:13:180 (2,3,4) - странный спейсинг Может быть
01:20:434 (1,2,3) - почему раз уж ты выбрал такой спесинг вот тут он нормальный? fixed
01:20:737 (3,4) - А тут нет ?
01:22:248 (3,4,5,6) - А тут опять норм, как то странно оно идёт. то так то эдак... fixed
01:23:230 (1) - И опять непонятный для меня спинер, а ведь такой крутой стрим слышно, да и нейпоми где стартует и непойми где заканчивается.
01:33:968 (2,3) - Вот так на мой взгляд оч прикольно - https://osu.ppy.sh/ss/7949365 и спесинг не меняется. Подумаю, но наврятли(что за закисленность на спейсинге?
01:40:388 (1) - яб замапал этот момент, а вот дальше
Начиная от сюда 01:42:267 - и до сюда 01:45:321 - пустил спинер, и потом ещё мапнул пару нот. пару ноту там ни к чему, а в остальном все сделал
02:05:973 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) - чот затянул комбу, тут 02:06:880 (5) - NC наверн стоило бы Да
02:09:600 (1) - раньше ты на таком же моменте слайдер ставил Почему тут нота? или почему тогда 01:54:790 (7) - слайдер?
Из-за бекграунд звука? хз крч, перестаешь пыдыгрывать одним звукам и начинаешь другим. Думаю слайдер как и раньше нормально зашел бы всеж 02:09:751 (2) - не сильный бит, на нем можно завершить слайдер. Подумаю.
02:15:796 (4,8) - ой чота овермап какойт ой нет
Ну и 02:15:796 (4,5) - тут 2 ноты 02:16:552 (7,8,1) - тут уже стак из 3-х нот, а музыка все та же, мне кажется ты чот запутался мальца...
02:17:610 (4,8) - это все очень глухие ноты на них надо слайдеры заканчивать, сделай предыдуще слайдерами и заверши их на этих тиках, их почти не слышно, сюда не ну никак неподходят наты. стак пофикшен, остальное в рассмотрении
02:47:382 (2,4) - чот мальца блакнет и подровняй и чтоб конец на тройку смотрел. микроскоп нужен
02:46:777 (4,1) - тут тоже еденицу чуть ниже чтоб слайдер смотрел на неё. нет
02:54:636 (2,4) - бланкет, совсем чуть чуть но всеж, подровняй. да
03:06:726 (9,2) - бланкет нет
03:20:327 (1) - Ну почему на самый крутых местах вместо стримов ебучие крутилки? Потому что. И выражайся нормально в тредах
Кому ваще нравятся эти спинеры? Они только чтоб пустоту забить нужны или в крайне ситуативных случаях, но не закрывать же ими стримы...В своей карте можешь хоть все из стримов делать
03:55:767 (1) - вот тут базару нет подходит, на закончил бы я его не на пустом месте, а на этом вот бите вместо слайдера 03:57:634 - Закончить спинер на сильном бите и заигнорить сильный звук? каееф
04:10:328 (8) - у этого слайдера явно тут вот 04:10:555 - угла нехватает. Там сильный бит вроде бы. А вообще нафиг он тут нужен?
Если уж очень хочется то стоило бы его начать от сюдя 04:11:235 - и на полтора таката чонить кривое накалякать но без острых углов. звук начинается от туда, в том месте и так зоворот идет.
04:32:392 (6,1) - стакнуть бы их и между ноту воткнуть, я слышу там трипл.Подумаю
04:33:904 (1) - боже избавься от них бога ради, хоть дальше стрим, а не спинер, ото ты чот помешан на спинерах я гляжу... Помешан на овермаппинге и стримах?
04:54:279 (1) - может стоило бы дальше на понижение идти а не ровнять с 6 нотой? 01:59:475 (6,1) - вот тут же ты не поровнял с ней, и выглядит норм, почему там поровнял тогда? Да
04:54:279 (1,2) - обычно на эти звуки не такие длинные слайдеры, может стоило бы их сделать как и всегда? Да
05:09:618 (8,1) - мне кажется или тут спейс какойт новый появился? Да и ваще подровняй этот стрим, он какой кривой, толи с этой нотой чот не так 05:09:542 (7) - толи эт из-за слайдера так кажется... из за слайдера мб, там все ровно
И кстати вот о чем я и говорил в начале 05:09:694 (1) - почему ты тут ставишь слайдер, а тут 02:09:600 (1) - нота?
05:13:547 - тут ты чот пропустил, закончи тут слайдер и под него ноту. сделал реверс
05:20:575 (6) - ^ ^
05:27:829 (1,3) - подровняй Да

Уххх ещё и в конце спинер, 8 спинеров, да ты маньячина какой то... Яб все убрал, эти крутилки никто не любит...
Вот по серьёзке они сделаны чтоб в сложностях изи и нормал забить чем то такие вот места, но бога ради в 5.66* карте так делать не стоит.
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply