forum

daPlague - Minigun

posted
Total Posts
11
Topic Starter
Minorsonek
This beatmap was submitted using in-game submission on niedziela, 16 kwietnia 2017 at 20:20:58

Artist: daPlague
Title: Minigun
Source: youtube
Tags: electronic dubstep
BPM: 170
Filesize: 3797kb
Play Time: 03:46
Difficulties Available:
  1. Extra (5,47 stars, 897 notes)
  2. Insane (4,7 stars, 838 notes)
  3. nerIK's Normal (2,22 stars, 374 notes)
Download: daPlague - Minigun
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
Finally beatmap by me with good timing :)

Open for modding and need GD for hard / second Extra diffs.

Map spread:
nerIK's Normal by PhoenixnerIK
Hard 0%
Insane by me 80% - Mod everything except second KIAI time
Extra by me Done
Peuniak
Modzik z OPG :)
Generalnie widać że coś już mapowałeś, ale potrzebujesz zdecydowanie więcej praktyki.
(Sorki że będę miksował angielski z polskim ale tak już terminologia mappingu mi nakazuje, nie lubie modować po polsku XD)

Extra
Ctrl + Shift + a (zawsze zanim zuploadujesz to patrz na to)
AR? 9.7 to zdecydowanie przesada, 9 w zupełności wystarczy, zazwyczaj jak nie wiesz jakie dać parametry to zgap je od innej mapki przypominającej twoją, np. ta https://osu.ppy.sh/b/373781&m=0 (choć nie sugeruj się OD 9 na tym EOSie za bardzo, to pierwsze co wpadło mi do głowy).
Trochę za duże slider velocity w intrze (00:05:750 - 00:17:044), postaw więcej timing pointów, podkreślaj cichsze i spokojniejsze momenty przez spowolnienie slidera.
00:08:573 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14) - na 9 powinno być new combo, nie jest to okropny błąd, ale new combo zazwyczaj daje się co te 4 x 1/1 (to przewija się przez całą mapkę w różnych partach)
00:14:573 (3,4,5) - to powinna być piątka a nie trójka, posłuchaj uważnie na mniejszym playback rate
00:16:867 (14,3) - brzydki i mocno widoczny overlap, zestackuj 14 z 4, albo spróbuj je rozdzielić
00:17:749 (5,6,7,8) - zrób z tego równy kwadrat (ctrl + shift + d)
00:18:279 (8,3) - może się czepiam ale bardzo rzuca mi się to w oczy, poogarniaj overlapy na mapce między tymi dwoma jest taka sama odległość w czasie jak np. pomiędzy 00:19:161 (5,8), które są pięknie zestackowane, ja staram się tępić randomowe overlapy bo to rzecz która jest strasznie mało estetyczna, mimo że pod względem gameplayu nic nie zmienia, jak już naprawisz ten kwadrat to rozdziel te 2 kółka, i poszukaj na mapce takich brzydkich overlapów, na pewno na mapce jest tego więcej, ale nie będę wszystkiego wypisywać, napraw to sam (00:35:220 (8,3) - no jeszcze dla przykładu jeden) (bardzo się tu przydaję zmniejszenie sobie AR do 7 np., będziesz wszystko lepiej widział)
00:19:867 (1,2,3,4,5,6) - bardzo nierówny spacing na tym streamie i sliderach, trochę jakbyś wszystko robił "na oko" bez użycia distance snapa, lub ctrl+shift+f (+ 6 jest trochę źle obrócona w stosunku do streama, 30-40 stopni w prawo)
00:20:926 (7,8,1,2) - dziwny pattern
00:21:632 (3,6) - decydując się na taki pattern dobrze by było żeby te slidery nie były randomowo zakrzywione tylko tak samo (skopiuj 6 i daj w miejsce 3)
00:22:691 (1,2,3) - bardzo randomowe ułożenie i brzydki shape,
00:23:749 (4,5) - coś złego się tu zadziało, (I) po pierwsze, dźwięki które chciałeś podkreślic są 3 nie 2 (ten pierwszy na red ticku 00:23:573), więc zastąp ten slider 00:23:397 (3) kólkiem na białym i 1/4 sliderem na czerwonym, (II) po drugie, nie widzę potrzeby takiego przyspieszania tych sliderów, te dźwięki nie są aż tak wyraźne żeby dojebać aż 1,5x slider velo, (III) po trzecie, znacząca zmiana slider velo musi być podkreślona nowym combo, nie robiąc tego, gracz nie będzie w stanie tego wyłapać, new combo jest tutaj pewnym ostrzeżeniem że (new combo w dziwnym miejscu w takcie = ten slider będzie się czymś różnił od poprzednich), ogarnij sobie np. drop na tej mapce https://osu.ppy.sh/b/1127925
00:25:867 (3,4,5,6,7) - 7 jest nierówno ustawiona w stosunku do streama, jeśli nie wiesz jak to zrobić dobrze to mi napisz na priv to ci wyjaśnię, (albo ogarnij sam ctrl+shift+f to protip)
00:27:632 (5,6) - te slidery nie powinny mieć różnych shape'ów (a tak wgl ładnie tu zestackowałeś 00:26:926 (1,4) z tymi sliderami)
00:29:749 (1,2,3,4,5,6,7,8) - popracuj też nad jumpami, miejscami są naprawdę dziwne, no chyba że chcesz mieć taki gimmick, ale wygląda to jak brzydki jump training
00:31:514 (2,3,4,5,6) - zakładam że miał być to acceleration stream, ale jest bardzo nierówny (a jeśli nie miał to być przyspieszający stream to napraw też spacing XD)
00:34:867 (6,7,8) - urghhh, brzydkie to niesamowicie
00:37:161 (3,4,5) - jak już robisz te slidery 1/4 to zwiększ troche spacing żeby na siebie tak nie nachodziły, popatrz sobie jak inne mapki wykorzystują 1/4, ja cały ten pattern zrobiłbym np. tak https://osu.ppy.sh/ss/7443503 (to też odniosę do całej mapki)
00:45:102 (10,1) - czemu między tymi jest przestrzeń 1/2, jak wyraźnie słychać że 1/4 stopy wchodzą na 10, ja bym to zrobił tak https://osu.ppy.sh/ss/7443581
00:45:279 (1,2,3,4,5) - :/, 2 ciezko przeczytac, 3 nie kończy sie na blue ticku, caly pattern dziwny
00:52:691 (3) - takie slidery rób sobie symetrycznie patrząc na grid snapa, coś w tym stylu https://osu.ppy.sh/ss/7443615 (dużo takich sliderów do poprawy)
00:53:044 (4,5) - popraw blanket
00:57:279 (3,4,5) - tworząc taki pattern sprawiasz że mapa traci na dynamice, gracz musi czekać na start slidera, raczej nie chcesz tego, szczególnie że to part z intensywną muzyką
01:01:161 (2,1,1,1,1) - ???, nie wiem co stalo się ze slider velo i new combo ale to napraw
01:03:985 (6) - ten shape tu nie pasuje
01:14:220 - 01:19:161 - fajny pomysł żeby dać tutaj same slidery, dobrze to oddaje muzykę, tylko wykonanie średnie, popracuj nad SV (01:15:279 (1,1,1,1) - powinny być szybsze imo),
01:25:867 (3) - nie pasuje do 01:24:808 (1,2) (spróbuj zrobić tą 2 symetrycznie tak jak wspominałem gdzieś wyżej)
01:27:985 (2,3,1,2) - dlaczego między 3 spacing jest taki malutki, a nagle wypierdala w kosmos miedzy 1 a 2, popraw to
01:31:161 (4,5,6,7,8) - okropny pattern
Sorry jeśli zabrzmiałem zbyt surowo, ale taka prawda, mapa pozostawia sobie wiele do życzenia. Oczywiście, ona jest fun to play, ale zrobienie takiej mapy to tak naprawdę nic trudnego, wystarczy zmapować jakieś ~20 min i już przeciętna osoba jest w stanie zrobić mapkę fun to play, schody się zaczynają kiedy chcesz zrobić fun mapę, która ładnie wygląda, ma jakiś koncept, wykorzystuję jakiś oryginalny gimmick itd. Zaliczyłeś tą pierwszą bazę, jeśli chcesz sięgać po kolejne musisz researchować, oglądać ranked mapy, modować i starać się żeby twoje mapy też dostawały mody, bo najwięcej nauczysz się od innych mapperów po prostu.
GL
Ważne linki z których serdecznie polecam Ci skorzystać, pooglądaj te thready, forum osu to kopalnia wiedzy o mappingu ale nie wszyscy początkujący o tym wiedzą za bardzo, a uwierz że skróci to naukę mapowania. (Oczywiście to jedne z wielu, ale zawsze coś na początek.)
https://osu.ppy.sh/forum/t/37194
https://osu.ppy.sh/wiki/Slider_Techniques
https://osu.ppy.sh/wiki/Making_Good_Sliders
https://osu.ppy.sh/wiki/Jumping_Techniques
https://osu.ppy.sh/wiki/Standard_Ranking_Criteria
https://new.ppy.sh/forum/t/517731
https://www.youtube.com/user/Pishifat
Topic Starter
Minorsonek

Peuniak wrote:

Modzik z OPG :)
Generalnie widać że coś już mapowałeś, ale potrzebujesz zdecydowanie więcej praktyki.
(Sorki że będę miksował angielski z polskim ale tak już terminologia mappingu mi nakazuje, nie lubie modować po polsku XD)//w 100% rozumiem, sam tak robie, pewnych slow sie nie tlumaczy :)

Extra
Ctrl + Shift + a (zawsze zanim zuploadujesz to patrz na to)// poprawione
AR? 9.7 to zdecydowanie przesada, 9 w zupełności wystarczy, zazwyczaj jak nie wiesz jakie dać parametry to zgap je od innej mapki przypominającej twoją, np. ta https://osu.ppy.sh/b/373781&m=0 (choć nie sugeruj się OD 9 na tym EOSie za bardzo, to pierwsze co wpadło mi do głowy).// prawdopodobnie zmienie na jakies 9,4 bo ar9 jest zdecydowanie za male
Trochę za duże slider velocity w intrze (00:05:750 - 00:17:044), postaw więcej timing pointów, podkreślaj cichsze i spokojniejsze momenty przez spowolnienie slidera.// generalnie wiem o co Ci chodzi, ale robilem ta mape z mysla o szybkich sliderach i oprocz tych dwoch pierwszych sliderow to niskie velocity totalnie nie pasuje
00:08:573 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14) - na 9 powinno być new combo, nie jest to okropny błąd, ale new combo zazwyczaj daje się co te 4 x 1/1 (to przewija się przez całą mapkę w różnych partach)// poprawione
00:14:573 (3,4,5) - to powinna być piątka a nie trójka, posłuchaj uważnie na mniejszym playback rate//fakt, mam pewnien dylemat - 1. nie chce dawac piartki w miejscu, poniewaz nie pasuje to do calej beatmapy, wszedzie piatki sa rozdzielone 2. jesli zrobie rozdzielona to zepsuje caly pattern tego "kolka" przez co musze calkiem co innego tu dac. Na razie zostawie jak jest, moze cos wymysle
00:16:867 (14,3) - brzydki i mocno widoczny overlap, zestackuj 14 z 4, albo spróbuj je rozdzielić// poprawione
00:17:749 (5,6,7,8) - zrób z tego równy kwadrat (ctrl + shift + d)// poprawione
00:18:279 (8,3) - może się czepiam ale bardzo rzuca mi się to w oczy, poogarniaj overlapy na mapce między tymi dwoma jest taka sama odległość w czasie jak np. pomiędzy 00:19:161 (5,8), które są pięknie zestackowane, ja staram się tępić randomowe overlapy bo to rzecz która jest strasznie mało estetyczna, mimo że pod względem gameplayu nic nie zmienia, jak już naprawisz ten kwadrat to rozdziel te 2 kółka, i poszukaj na mapce takich brzydkich overlapów, na pewno na mapce jest tego więcej, ale nie będę wszystkiego wypisywać, napraw to sam (00:35:220 (8,3) - no jeszcze dla przykładu jeden) (bardzo się tu przydaję zmniejszenie sobie AR do 7 np., będziesz wszystko lepiej widział)// poprawione
00:19:867 (1,2,3,4,5,6) - bardzo nierówny spacing na tym streamie i sliderach, trochę jakbyś wszystko robił "na oko" bez użycia distance snapa, lub ctrl+shift+f (+ 6 jest trochę źle obrócona w stosunku do streama, 30-40 stopni w prawo)// poprawione
00:20:926 (7,8,1,2) - dziwny pattern// poprawione
00:21:632 (3,6) - decydując się na taki pattern dobrze by było żeby te slidery nie były randomowo zakrzywione tylko tak samo (skopiuj 6 i daj w miejsce 3)00:22:338 (6) -
00:22:691 (1,2,3) - bardzo randomowe ułożenie i brzydki shape,// ladny shape :)
00:23:749 (4,5) - coś złego się tu zadziało, (I) po pierwsze, dźwięki które chciałeś podkreślic są 3 nie 2 (ten pierwszy na red ticku 00:23:573), więc zastąp ten slider 00:23:397 (3) kólkiem na białym i 1/4 sliderem na czerwonym, (II) po drugie, nie widzę potrzeby takiego przyspieszania tych sliderów, te dźwięki nie są aż tak wyraźne żeby dojebać aż 1,5x slider velo, (III) po trzecie, znacząca zmiana slider velo musi być podkreślona nowym combo, nie robiąc tego, gracz nie będzie w stanie tego wyłapać, new combo jest tutaj pewnym ostrzeżeniem że (new combo w dziwnym miejscu w takcie = ten slider będzie się czymś różnił od poprzednich), ogarnij sobie np. drop na tej mapce https://osu.ppy.sh/b/1127925//poprawione
00:25:867 (3,4,5,6,7) - 7 jest nierówno ustawiona w stosunku do streama, jeśli nie wiesz jak to zrobić dobrze to mi napisz na priv to ci wyjaśnię, (albo ogarnij sam ctrl+shift+f to protip)// poprawione
00:27:632 (5,6) - te slidery nie powinny mieć różnych shape'ów (a tak wgl ładnie tu zestackowałeś 00:26:926 (1,4) z tymi sliderami)
00:29:749 (1,2,3,4,5,6,7,8) - popracuj też nad jumpami, miejscami są naprawdę dziwne, no chyba że chcesz mieć taki gimmick, ale wygląda to jak brzydki jump training//w tym miejscu poprawione, ale mapa ogolnie was made to be like that
00:31:514 (2,3,4,5,6) - zakładam że miał być to acceleration stream, ale jest bardzo nierówny (a jeśli nie miał to być przyspieszający stream to napraw też spacing XD)
00:34:867 (6,7,8) - urghhh, brzydkie to niesamowicie//beautyful
00:37:161 (3,4,5) - jak już robisz te slidery 1/4 to zwiększ troche spacing żeby na siebie tak nie nachodziły, popatrz sobie jak inne mapki wykorzystują 1/4, ja cały ten pattern zrobiłbym np. tak https://osu.ppy.sh/ss/7443503 (to też odniosę do całej mapki)//nice idea
00:45:102 (10,1) - czemu między tymi jest przestrzeń 1/2, jak wyraźnie słychać że 1/4 stopy wchodzą na 10, ja bym to zrobił tak https://osu.ppy.sh/ss/7443581//poprawione
00:45:279 (1,2,3,4,5) - :/, 2 ciezko przeczytac, 3 nie kończy sie na blue ticku, caly pattern dziwny//zostawiam jak jest, mysle ze moze byc, konczyc na blue sie moze, gorzej z zaczynaniem
00:52:691 (3) - takie slidery rób sobie symetrycznie patrząc na grid snapa, coś w tym stylu https://osu.ppy.sh/ss/7443615 (dużo takich sliderów do poprawy)//http://i.imgur.com/6ZPT8Qh.png poprawilem w taki sposob, jest symetrycznie, ale nadal wyglada krzywo :) te slidery to jakies dziwne mi wychodza
00:53:044 (4,5) - popraw blanket//poprawione
00:57:279 (3,4,5) - tworząc taki pattern sprawiasz że mapa traci na dynamice, gracz musi czekać na start slidera, raczej nie chcesz tego, szczególnie że to part z intensywną muzyką//poprawione
01:01:161 (2,1,1,1,1) - ???, nie wiem co stalo się ze slider velo i new combo ale to napraw//poprawione NC
01:03:985 (6) - ten shape tu nie pasuje//poprawione
01:14:220 - 01:19:161 - fajny pomysł żeby dać tutaj same slidery, dobrze to oddaje muzykę, tylko wykonanie średnie, popracuj nad SV (01:15:279 (1,1,1,1) - powinny być szybsze imo), //poprawione
01:25:867 (3) - nie pasuje do 01:24:808 (1,2) (spróbuj zrobić tą 2 symetrycznie tak jak wspominałem gdzieś wyżej)//poprawione slider 2, a ten slider 3 zostawiam
01:27:985 (2,3,1,2) - dlaczego między 3 spacing jest taki malutki, a nagle wypierdala w kosmos miedzy 1 a 2, popraw to//poprawione
01:31:161 (4,5,6,7,8) - okropny pattern // zajebisty pattern
Sorry jeśli zabrzmiałem zbyt surowo, ale taka prawda, mapa pozostawia sobie wiele do życzenia. Oczywiście, ona jest fun to play, ale zrobienie takiej mapy to tak naprawdę nic trudnego, wystarczy zmapować jakieś ~20 min i już przeciętna osoba jest w stanie zrobić mapkę fun to play, schody się zaczynają kiedy chcesz zrobić fun mapę, która ładnie wygląda, ma jakiś koncept, wykorzystuję jakiś oryginalny gimmick itd. Zaliczyłeś tą pierwszą bazę, jeśli chcesz sięgać po kolejne musisz researchować, oglądać ranked mapy, modować i starać się żeby twoje mapy też dostawały mody, bo najwięcej nauczysz się od innych mapperów po prostu.// generalnie sie zgadzam, ale z tymi 20 minutami to przesadziles :)
GL
Ważne linki z których serdecznie polecam Ci skorzystać, pooglądaj te thready, forum osu to kopalnia wiedzy o mappingu ale nie wszyscy początkujący o tym wiedzą za bardzo, a uwierz że skróci to naukę mapowania. (Oczywiście to jedne z wielu, ale zawsze coś na początek.)
https://osu.ppy.sh/forum/t/37194
https://osu.ppy.sh/wiki/Slider_Techniques
https://osu.ppy.sh/wiki/Making_Good_Sliders
https://osu.ppy.sh/wiki/Jumping_Techniques
https://osu.ppy.sh/wiki/Standard_Ranking_Criteria//przeczytane przed mapowaniem
https://new.ppy.sh/forum/t/517731
https://www.youtube.com/user/Pishifat//ogladam od 1 odcinka
Dzieki za moda! Pomogles sporo :)
ncuh
M4M request from my queue

00:19:161 (5,6,7,8) - do the same as 00:17:749 (5,6,7,8) -
00:26:397 (8,9,10) - there is should be the sliders like that 00:26:220 (7) - cuz there is the same music
00:26:220 (7) - It seems to me that an equilateral triangles here would be better
00:33:985 (1,2,3,4,5) - not sure why u increased spacing there between 00:34:161 (2,3) - and 00:34:514 (4,5) -
00:36:455 (7,1) - i guess, u should copy and paste 00:34:867 (6,7,8) - that here. It's the same music and these sliders following them better then 1/2 slider+tap
00:37:161 (3,4) - stream will be better following music there
00:45:102 (10,11,1) - fix that
00:45:632 (2,3,4,5,1) - that's not nicely to play, idk what can u do there, but I guess smth there should be changed
00:51:808 (6) - that's playing more better
00:56:220 (6,7) - there should be 1/2 slider
01:02:573 (1) - mb do slider there too?
01:21:279 (2,3,4,5) - increase spacing there same as before
01:22:338 (2,3,4,5) - do the same as before
02:02:926 (1,2,3,4,5,6,7,8) - same as I already sad
03:12:985 (2) - 3 notes there will be better
03:23:397 (1) - 2 notes
03:24:808 (1) - ^same
Topic Starter
Minorsonek

ncuh wrote:

M4M request from my queue

00:19:161 (5,6,7,8) - do the same as 00:17:749 (5,6,7,8) - done
00:26:397 (8,9,10) - there is should be the sliders like that 00:26:220 (7) - cuz there is the same music - done
00:26:220 (7) - It seems to me that an equilateral triangles here would be better - done similar way
00:33:985 (1,2,3,4,5) - not sure why u increased spacing there between 00:34:161 (2,3) - and 00:34:514 (4,5) - just hear the music(1 2 1 2), white ticks are spaced, red ticks are close to previous white
00:36:455 (7,1) - i guess, u should copy and paste 00:34:867 (6,7,8) - that here. It's the same music and these sliders following them better then 1/2 slider+tap - it isnt the same music, disagree
00:37:161 (3,4) - stream will be better following music there- maybe, but sliders follow music too, ill leave as it is
00:45:102 (10,11,1) - fix that - how? NC on redtick is bad here, spacing these 2 sounds isnt good, removing them too. I dont know what you meant here.
00:45:632 (2,3,4,5,1) - that's not nicely to play, idk what can u do there, but I guess smth there should be changed - map was made to be "not nicely to play" bcs of hard patterns here and there, its part of my vision about this beatmap, ill leave it as it is
00:51:808 (6) - that's playing more better - fixed
00:56:220 (6,7) - there should be 1/2 slider- fixed
01:02:573 (1) - mb do slider there too? - i dont think its necessary
01:21:279 (2,3,4,5) - increase spacing there same as before - i want this map to be "hard to read" so i wont change spacing here. Maybe pattern is bad but spacing is ok for me
01:22:338 (2,3,4,5) - do the same as before - its spaced enough, fixed a little bit distance equality.
02:02:926 (1,2,3,4,5,6,7,8) - same as I already sad - its the same pattern as was 1,5 minute ago, but rotated by 180 degree. You can see this in Can Do monstrata's map so its fully rankedable and i want this kind of patterns in this beatmap. Ill leave it as it is
03:12:985 (2) - 3 notes there will be better- fixed
03:23:397 (1) - 2 notes - slider sounds good here, disagree
03:24:808 (1) - ^same - ^same
Thanks for mod, your map is very long so ill mod is asap but propably not today.
ncuh
00:45:102 (10,11,1) - fix that Image - how? NC on redtick is bad here, spacing these 2 sounds isnt good, removing them too. I dont know what you meant here.
i mean that stacked wrong. just move away these 2 notes and put them on slider again. I hope u understood what I mean.
gl with map
yezplz
m4m

Extra
00:09:632 (7) - zmieniasz kierunek w tym miejscu, wydaje mi sie ze bardziej by pasowalo to zrobic na silnieszym dzwieku: 00:09:279 (5) - czyli tu (zrobiles tak pozniej w mapce)
00:10:691 (3,4,5,6) - dziwnie sie ten fragment wpasowuje, troche jakby taki filler, nie wiem czy przerwa nie bylaby tu lepsza
00:18:455 (1,2,3,4) - moglbys zestakowac, tak jak wczesniej 00:17:044 (1,2,3,4) -
00:19:867 (1) - proponowalbym ten slider skonczy na red ticku albo usunac 00:20:220 (2) - i tu go skonczyc
00:21:985 (4,5,6) - niepotrzebnie taki wielki spacing, jesli juz to po 00:21:279 (1,2,3) - powinnien sie nawet zmniejszac po dziwek zanika (moglbys tez uzyc ds pomiedzy nutkami 1-2-3 i 4-5-6 zeby byl jednakowy odstep)
00:30:455 (5,6,7,8) - duzy spacing w porownaniu do tego jak wczesniej to mapowales
00:41:308 - nutka by tutaj pasowala
00:48:455 (2,3) - tutaj triple zwykly by pasowal i moglbys zmienc 00:48:102 (1,4) + 00:48:632 na 1/2 slidery, zeby zwiekszyc intensywnosc jumpow
00:51:632 (5,6) - na 6 jest bardziej echo niz dzwiek, moznaby zmienic 5 na slider (z normalnym sv)
00:57:985 (5,6) - ^
01:01:867 (1,1,1) - rc
01:02:926 (1,2,3) - dzwieki sa troche przeciagniete, ale raczej zaczynaja sie glownie na white tick'ach, moglbys dac 2 slidery najpierw + kolko na 01:03:632 - glownie dlatego zeby nie ignorwoac kick na 01:03:632 -
01:04:691 (8,9) - 9 troche nie pasuje, moze 1/2 slider zamiast 8? fragment brzmi podobnie jak 01:03:455 (3,4,5) - (dlatego tez zamiast 3 wczesniej by pasowalo kolko na white tick)
01:06:455 (1) - slider tutaj? troche dziwna przerwa
01:11:749 - nutke by pasowalo dodac (zestackowana pod 01:11:573 (4) - moze?)
01:19:161 (1) - rc 01:19:867 (3) - nc
01:21:279 (2,3,4,5) - spacing troche nie pasuje do reszty, przed tym i po tym masz znacznie wiekszy do tego samego rytmu
01:31:161 (4,5,6,7,8) - tutaj troche zbyt duzy spacing
01:32:926 (1,2,3,4,5) - to moze byc ciezkie do zagrania z HR :p
01:33:455 (6,7) - tutaj znowu, dzwieki dosyc intensywne a spacing mniejszy niz w niektorych lagodniejszych czesciach mapy
01:56:573 (7) - moze kolka zamiast slidera zeby zmapowac ten dziwek 01:56:749 -
02:32:749 (1,1) - rc
02:37:338 (2,6) - niepotrzebne
02:44:220 (1) - rc
02:44:573 (2) - nc
02:49:514 (1) - rc
02:50:220 (3) - nc
03:03:279 (1,2,3,4,5) - HR [*]
03:37:514 - koncowka piosenki sporo sie uspokaja, ale nie czuc tego za bardzo z taka iloscia singletapu (nawet jesli spacing sie zmniejsza), moze zmienic czesc (~polowe) na wolniejsze 1/2 slidery?
03:45:985 (1,2,3) - troche zbyt duzy skok w sv, wydaje mi sie ze nie uzywasz nigdzie tak wysokiego dla tak dlugich sliderow, co jest dosc sporym zaskoczeniem, szczegolnie na sam koniec mapy :p, radzilbym zmniejszyc sv, + nie ma tutaj dzwiekow na 1/4 tick'ach, wiec 03:46:249 (2) - nie za bardzo pasuje, bardziej do muzyki pasowaloby slider, 1/2 przerwa, kolko, 1/2 przerwa, slider albo tylko 2 slidery z 1/2 przerwa pomiedzy nimi

pare rzeczy sie powtarza w podobnych fragmentach muzyki (jakos pierwsze 30% i nastepne 30%), wiec nie powtarzalem tego samego
+ masz sporo obiektow ktore sa same w kombo co raczej nie jest dobre
01:18:808 (1) - to z ai mod, unsnapped slider end
i nie dodales jeszcze kiai mode w zadnej czesci mapy, proponuje 00:50:926 - do 01:36:102 - i drugi 02:21:279 - do 03:06:455 - (cos w tym zakresie)

to chyba na tyle

powodzenia z mapka ;]
Topic Starter
Minorsonek

yezplz wrote:

m4m

Extra
00:09:632 (7) - zmieniasz kierunek w tym miejscu, wydaje mi sie ze bardziej by pasowalo to zrobic na silnieszym dzwieku: 00:09:279 (5) - czyli tu (zrobiles tak pozniej w mapce) poprawione
00:10:691 (3,4,5,6) - dziwnie sie ten fragment wpasowuje, troche jakby taki filler, nie wiem czy przerwa nie bylaby tu lepsza - przerwy tutaj nie moze byc, pasuje do rytmu, ewentualnie moge jakies hitsoundy dodac zeby nadac jakis dzwiek temu (tak samo pozniej z tymi "echami", bede sie tu odwolywac)
00:18:455 (1,2,3,4) - moglbys zestakowac, tak jak wczesniej 00:17:044 (1,2,3,4) - nie ma to sensu
00:19:867 (1) - proponowalbym ten slider skonczy na red ticku albo usunac 00:20:220 (2) - i tu go skonczyc - poprawione
00:21:985 (4,5,6) - niepotrzebnie taki wielki spacing, jesli juz to po 00:21:279 (1,2,3) - powinnien sie nawet zmniejszac po dziwek zanika (moglbys tez uzyc ds pomiedzy nutkami 1-2-3 i 4-5-6 zeby byl jednakowy odstep) - ten pattern jest tez pozniej w muzyce, pasuje do tej beatmapy i tu zostanie.
00:30:455 (5,6,7,8) - duzy spacing w porownaniu do tego jak wczesniej to mapowales - wczesniej mapowalem? 00:26:926 (1,2,3,4) - to tez ma spacing, bylo wczesniej a 00:30:455 (5,6,7,8) ma tylko leciutko wiekszy, w tej beatmapie maja byc takie patterny
00:41:308 - nutka by tutaj pasowala - no tak, poprawione
00:48:455 (2,3) - tutaj triple zwykly by pasowal i moglbys zmienc 00:48:102 (1,4) + 00:48:632 na 1/2 slidery, zeby zwiekszyc intensywnosc jumpow - dobry pomysl, wrzucilem slidery
00:51:632 (5,6) - na 6 jest bardziej echo niz dzwiek, moznaby zmienic 5 na slider (z normalnym sv) - niby tak, ale wpasowuje sie w rytm i jest bardziej comfortable do grania, co do dzwieku wyjasnilem w podpunkcie drugim
00:57:985 (5,6) - ^ - ^
01:01:867 (1,1,1) - rc - reason?
01:02:926 (1,2,3) - dzwieki sa troche przeciagniete, ale raczej zaczynaja sie glownie na white tick'ach, moglbys dac 2 slidery najpierw + kolko na 01:03:632 - glownie dlatego zeby nie ignorwoac kick na 01:03:632 - poprawione
01:04:691 (8,9) - 9 troche nie pasuje, moze 1/2 slider zamiast 8? fragment brzmi podobnie jak 01:03:455 (3,4,5) - (dlatego tez zamiast 3 wczesniej by pasowalo kolko na white tick) poprawione
01:06:455 (1) - slider tutaj? troche dziwna przerwa poprawione
01:11:749 - nutke by pasowalo dodac (zestackowana pod 01:11:573 (4) - moze?) zmienilem troszke pattern, nutka dodana
01:19:161 (1) - rc 01:19:867 (3) - nc poprawione
01:21:279 (2,3,4,5) - spacing troche nie pasuje do reszty, przed tym i po tym masz znacznie wiekszy do tego samego rytmu poprawione
01:31:161 (4,5,6,7,8) - tutaj troche zbyt duzy spacing - tak ma byc
01:32:926 (1,2,3,4,5) - to moze byc ciezkie do zagrania z HR :p - a od kiedy CS5 jest latwy z HR?
01:33:455 (6,7) - tutaj znowu, dzwieki dosyc intensywne a spacing mniejszy niz w niektorych lagodniejszych czesciach mapy poprawione
01:56:573 (7) - moze kolka zamiast slidera zeby zmapowac ten dziwek 01:56:749 - jest dobrze, obydwa dzwieki sa na sliderze
02:32:749 (1,1) - rc - reason?
02:37:338 (2,6) - niepotrzebne -poprawione, tak wlasnie mi cos tutaj nie pasowalo :)
02:44:220 (1) - rc
02:44:573 (2) - nc
02:49:514 (1) - rc
02:50:220 (3) - nc - Ma zostac jak jest, te dzwieki co sa nowe comba sa takie same, jest wieksze velocity, one sa takie "mocne" i trzeba dac nowe combo zeby sie latwo readowalo
03:03:279 (1,2,3,4,5) - HR [*] - juz dawno umarlo bo CS5
03:37:514 - koncowka piosenki sporo sie uspokaja, ale nie czuc tego za bardzo z taka iloscia singletapu (nawet jesli spacing sie zmniejsza), moze zmienic czesc (~polowe) na wolniejsze 1/2 slidery? - coraz mniejszy spacing jest, to wystarczy. Slidery tutaj nie pasuja totalnie
03:45:985 (1,2,3) - troche zbyt duzy skok w sv, wydaje mi sie ze nie uzywasz nigdzie tak wysokiego dla tak dlugich sliderow, co jest dosc sporym zaskoczeniem, szczegolnie na sam koniec mapy :p, radzilbym zmniejszyc sv, + nie ma tutaj dzwiekow na 1/4 tick'ach, wiec 03:46:249 (2) - nie za bardzo pasuje, bardziej do muzyki pasowaloby slider, 1/2 przerwa, kolko, 1/2 przerwa, slider albo tylko 2 slidery z 1/2 przerwa pomiedzy nimi - ending jest taki trudny i nagly ale taki chcialem zrobic i raczej tak zostanie

pare rzeczy sie powtarza w podobnych fragmentach muzyki (jakos pierwsze 30% i nastepne 30%), wiec nie powtarzalem tego samego
+ masz sporo obiektow ktore sa same w kombo co raczej nie jest dobre
01:18:808 (1) - to z ai mod, unsnapped slider end poprawione
i nie dodales jeszcze kiai mode w zadnej czesci mapy, proponuje 00:50:926 - do 01:36:102 - i drugi 02:21:279 - do 03:06:455 - (cos w tym zakresie) poprawione

to chyba na tyle

powodzenia z mapka ;] - dzieki :)
Sergey_Maslov
GD
osu file format v14

[General]
AudioFilename: audio.mp3
AudioLeadIn: 0
PreviewTime: 50573
Countdown: 1
SampleSet: Soft
StackLeniency: 0.7
Mode: 0
LetterboxInBreaks: 0
WidescreenStoryboard: 1

[Editor]
Bookmarks: 28338,39632,45279,50926,67867,70691,73514,75279,96102,107397,138455,141279,158220,161044,175161,186455,197749
DistanceSpacing: 1
BeatDivisor: 4
GridSize: 4
TimelineZoom: 1

[Metadata]
Title:Minigun
TitleUnicode:Minigun
Artist:daPlague
ArtistUnicode:daPlague
Creator:Minorsonek
Version:nerIK's Normal
Source:youtube
Tags:electronic dubstep
BeatmapID:1261743
BeatmapSetID:-1

[Difficulty]
HPDrainRate:6
CircleSize:4
OverallDifficulty:6
ApproachRate:7
SliderMultiplier:0.999999999999999
SliderTickRate:1

[Events]
//Background and Video events
0,0,"maxresdefault.jpg",0,0
//Break Periods
2,68067,69371
2,158420,159724
//Storyboard Layer 0 (Background)
//Storyboard Layer 1 (Fail)
//Storyboard Layer 2 (Pass)
//Storyboard Layer 3 (Foreground)
//Storyboard Sound Samples

[TimingPoints]
5750,352.941176470588,4,2,0,60,1,0
50926,-66.6666666666667,4,2,0,100,0,1
84632,-100,4,2,0,100,0,1
86044,-66.6666666666667,4,2,0,100,0,1
94514,-100,4,2,0,100,0,1
95926,-66.6666666666667,4,2,0,100,0,1
96102,-100,4,2,0,60,0,0
141279,-66.6666666666667,4,2,0,100,0,1
142514,-100,4,2,0,100,0,1
143926,-66.6666666666667,4,2,0,100,0,1
146749,-100,4,2,0,100,0,1
148161,-66.6666666666667,4,2,0,100,0,1
181514,-133.333333333333,4,2,0,100,0,0


[HitObjects]
84,72,5749,5,0,0:0:0:0:
108,272,6455,1,0,0:0:0:0:
192,328,6808,1,0,0:0:0:0:
288,308,7161,1,0,0:0:0:0:
428,164,7867,5,0,0:0:0:0:
328,160,8220,1,0,0:0:0:0:
404,224,8573,1,0,0:0:0:0:
376,128,8926,1,0,0:0:0:0:
340,220,9279,1,0,0:0:0:0:
244,248,9632,5,0,0:0:0:0:
244,248,9985,2,0,P|195:253|159:221,1,99.9999999999999
112,132,10691,1,0,0:0:0:0:
200,84,11044,1,0,0:0:0:0:
300,92,11397,1,0,0:0:0:0:
440,236,12102,5,0,0:0:0:0:
340,220,12455,1,0,0:0:0:0:
244,248,12808,1,0,0:0:0:0:
48,292,13513,5,0,0:0:0:0:
88,200,13867,1,0,0:0:0:0:
116,296,14220,1,0,0:0:0:0:
36,236,14573,1,0,0:0:0:0:
136,244,14926,1,0,0:0:0:0:
228,280,15279,5,0,0:0:0:0:
228,280,15632,2,0,P|268:248|264:188,1,99.9999999999999
236,108,16338,2,0,P|189:92|141:102,1,99.9999999999999
72,172,17044,5,0,0:0:0:0:
112,264,17397,1,0,0:0:0:0:
24,220,17749,1,0,0:0:0:0:
124,216,18102,1,0,0:0:0:0:
40,272,18455,1,0,0:0:0:0:
104,348,18808,5,0,0:0:0:0:
204,336,19161,1,0,0:0:0:0:
204,336,19514,1,0,0:0:0:0:
204,336,19867,2,0,P|252:325|283:287,1,99.9999999999999
344,208,20573,2,0,P|333:159|305:118,1,99.9999999999999
236,44,21279,1,0,0:0:0:0:
44,100,21985,5,0,0:0:0:0:
44,100,22691,2,0,P|41:149|67:190,1,99.9999999999999
140,260,23397,1,0,0:0:0:0:
320,344,24102,1,0,0:0:0:0:
384,264,24455,1,0,0:0:0:0:
376,164,24808,1,0,0:0:0:0:
220,40,25514,5,0,0:0:0:0:
172,128,25867,1,0,0:0:0:0:
180,228,26220,1,0,0:0:0:0:
348,336,26926,5,0,0:0:0:0:
392,248,27279,1,0,0:0:0:0:
364,152,27632,1,0,0:0:0:0:
196,44,28338,5,0,0:0:0:0:
228,140,28691,1,0,0:0:0:0:
148,80,29044,1,0,0:0:0:0:
248,84,29397,1,0,0:0:0:0:
164,136,29749,1,0,0:0:0:0:
104,216,30102,5,0,0:0:0:0:
152,304,30455,1,0,0:0:0:0:
152,304,30808,1,0,0:0:0:0:
152,304,31161,2,0,P|186:337|236:340,1,99.9999999999999
336,324,31867,1,0,0:0:0:0:
404,136,32573,5,0,0:0:0:0:
440,228,32926,1,0,0:0:0:0:
356,176,33279,1,0,0:0:0:0:
456,172,33632,1,0,0:0:0:0:
376,228,33985,1,0,0:0:0:0:
336,320,34338,5,0,0:0:0:0:
236,316,34691,1,0,0:0:0:0:
56,228,35397,1,0,0:0:0:0:
104,140,35749,1,0,0:0:0:0:
180,76,36102,1,0,0:0:0:0:
380,72,36808,1,0,0:0:0:0:
244,340,37867,5,0,0:0:0:0:
168,276,38220,1,0,0:0:0:0:
160,176,38573,1,0,0:0:0:0:
428,40,39632,5,0,0:0:0:0:
460,136,39985,1,0,0:0:0:0:
448,236,40338,1,0,0:0:0:0:
448,236,40691,1,0,0:0:0:0:
448,236,41044,2,0,L|335:213,3,99.9999999999999
252,188,42455,1,0,0:0:0:0:
252,188,42808,2,0,P|224:228|176:230,1,99.9999999999999
84,196,43514,5,0,0:0:0:0:
84,196,43867,1,0,0:0:0:0:
84,196,44220,2,0,P|94:147|120:104,1,99.9999999999999
204,52,44925,5,0,0:0:0:0:
204,52,45279,2,0,L|304:52,3,99.9999999999999
404,52,46691,1,0,0:0:0:0:
448,140,47043,1,0,0:0:0:0:
228,344,48102,5,0,0:0:0:0:
176,204,48632,1,0,0:0:0:0:
236,68,49161,1,0,0:0:0:0:
452,56,50926,6,0,P|378:50|305:65,1,150.000005722046
168,128,51632,1,0,0:0:0:0:
372,348,52338,1,0,0:0:0:0:
372,348,53749,6,0,P|314:301|240:300,1,150.000005722046
96,344,54455,1,0,0:0:0:0:
60,200,54808,1,0,0:0:0:0:
312,40,55514,1,0,0:0:0:0:
380,172,55867,5,0,0:0:0:0:
380,172,56220,1,0,0:0:0:0:
380,172,56573,2,0,L|304:264,4,112.500004291534
472,52,57985,1,0,0:0:0:0:
464,352,58691,5,0,0:0:0:0:
464,352,59044,1,0,0:0:0:0:
464,352,59397,2,0,P|432:288|352:244,1,150.000005722046
228,188,60103,5,0,0:0:0:0:
228,188,60455,1,0,0:0:0:0:
228,188,60808,2,0,L|232:8,2,150.000005722046
220,340,61867,5,0,0:0:0:0:
220,340,62220,2,0,L|128:344,2,75.000002861023
372,336,62926,1,0,0:0:0:0:
460,48,63632,1,0,0:0:0:0:
160,40,64338,1,0,0:0:0:0:
352,272,65044,5,0,0:0:0:0:
224,348,65397,1,0,0:0:0:0:
112,252,65749,1,0,0:0:0:0:
112,252,66455,2,0,L|28:112,2,150.000005722046
228,348,67514,1,0,0:0:0:0:
364,288,67867,1,0,0:0:0:0:
364,288,70691,5,0,0:0:0:0:
476,188,71044,1,0,0:0:0:0:
328,192,71397,1,0,0:0:0:0:
444,288,71749,1,0,0:0:0:0:
404,144,72102,1,0,0:0:0:0:
208,36,72632,5,0,0:0:0:0:
56,204,73161,1,0,0:0:0:0:
116,340,73514,1,0,0:0:0:0:
264,308,73867,1,0,0:0:0:0:
256,192,74220,12,0,78808,0:0:0:0:
264,308,79161,5,0,0:0:0:0:
376,208,79514,1,0,0:0:0:0:
224,208,79867,1,0,0:0:0:0:
332,312,80220,1,0,0:0:0:0:
304,164,80573,1,0,0:0:0:0:
36,300,81279,5,0,0:0:0:0:
112,172,81632,1,0,0:0:0:0:
404,240,82338,5,0,0:0:0:0:
288,336,82691,1,0,0:0:0:0:
112,92,83397,5,0,0:0:0:0:
256,44,83749,1,0,0:0:0:0:
404,52,84102,1,0,0:0:0:0:
404,52,84808,2,0,L|340:132,3,99.9999999999999
256,252,86220,1,0,0:0:0:0:
40,40,86926,5,0,0:0:0:0:
40,40,87279,1,0,0:0:0:0:
40,40,87632,2,0,L|160:136,3,150.000005722046
400,312,89397,1,0,0:0:0:0:
444,168,89749,1,0,0:0:0:0:
172,44,90455,1,0,0:0:0:0:
172,44,91867,6,0,L|8:24,2,150.000005722046
320,72,92926,1,0,0:0:0:0:
412,192,93279,1,0,0:0:0:0:
304,296,93632,1,0,0:0:0:0:
40,156,94338,5,0,0:0:0:0:
40,156,94691,2,0,L|152:124,3,99.9999999999999
232,104,96102,1,0,0:0:0:0:
436,328,97161,5,0,0:0:0:0:
468,232,97514,1,0,0:0:0:0:
240,40,98573,5,0,0:0:0:0:
272,136,98926,1,0,0:0:0:0:
184,84,99279,1,0,0:0:0:0:
284,84,99632,1,0,0:0:0:0:
200,140,99984,1,0,0:0:0:0:
144,224,100338,6,0,P|142:273|192:312,1,99.9999999999999
268,348,101044,1,0,0:0:0:0:
352,296,101397,1,0,0:0:0:0:
432,240,101749,1,0,0:0:0:0:
360,52,102456,5,0,0:0:0:0:
280,112,102808,1,0,0:0:0:0:
220,192,103161,1,0,0:0:0:0:
88,344,103868,5,0,0:0:0:0:
52,252,104220,1,0,0:0:0:0:
112,60,104926,1,0,0:0:0:0:
312,48,105632,5,0,0:0:0:0:
380,124,105985,1,0,0:0:0:0:
364,324,106691,5,0,0:0:0:0:
296,252,107044,1,0,0:0:0:0:
200,220,107397,1,0,0:0:0:0:
56,80,108102,1,0,0:0:0:0:
252,48,108808,5,0,0:0:0:0:
416,164,109514,1,0,0:0:0:0:
308,332,110220,5,0,0:0:0:0:
212,308,110573,1,0,0:0:0:0:
44,200,111279,5,0,0:0:0:0:
116,128,111632,1,0,0:0:0:0:
296,44,112338,5,0,0:0:0:0:
296,44,113044,2,0,P|244:96|248:132,1,99.9999999999999
276,212,113749,1,0,0:0:0:0:
428,344,114455,5,0,0:0:0:0:
460,248,114808,1,0,0:0:0:0:
244,40,115867,5,0,0:0:0:0:
168,104,116220,1,0,0:0:0:0:
68,280,116926,5,0,0:0:0:0:
156,328,117279,1,0,0:0:0:0:
244,280,117632,1,0,0:0:0:0:
472,84,118691,5,0,0:0:0:0:
376,56,119044,1,0,0:0:0:0:
272,71,119397,1,0,0:0:0:0:
272,71,119749,1,0,0:0:0:0:
272,71,120102,2,0,P|249:114|272:163,1,99.9999999999999
336,232,120808,5,0,0:0:0:0:
336,232,121161,1,0,0:0:0:0:
336,232,121514,2,0,P|380:188|388:148,1,99.9999999999999
368,56,122220,1,0,0:0:0:0:
168,40,122926,5,0,0:0:0:0:
124,128,123279,1,0,0:0:0:0:
160,220,123632,1,0,0:0:0:0:
252,260,123985,1,0,0:0:0:0:
456,36,125749,5,0,0:0:0:0:
396,116,126102,1,0,0:0:0:0:
332,192,126455,1,0,0:0:0:0:
252,252,126808,1,0,0:0:0:0:
72,344,127514,5,0,0:0:0:0:
68,244,127867,1,0,0:0:0:0:
68,48,128573,5,0,0:0:0:0:
168,48,128926,1,0,0:0:0:0:
368,48,129632,5,0,0:0:0:0:
392,144,129985,1,0,0:0:0:0:
460,332,130691,1,0,0:0:0:0:
260,332,131397,5,0,0:0:0:0:
300,240,131749,1,0,0:0:0:0:
332,336,132102,1,0,0:0:0:0:
248,280,132455,1,0,0:0:0:0:
348,284,132808,1,0,0:0:0:0:
448,284,133161,5,0,0:0:0:0:
372,348,133514,1,0,0:0:0:0:
412,256,133867,1,0,0:0:0:0:
448,348,134220,1,0,0:0:0:0:
364,292,134573,1,0,0:0:0:0:
284,228,134926,5,0,0:0:0:0:
284,228,135278,1,0,0:0:0:0:
284,228,135632,2,0,L|198:279,3,99.9999999999999
120,340,137044,5,0,0:0:0:0:
52,268,137396,1,0,0:0:0:0:
64,168,137749,1,0,0:0:0:0:
228,52,138455,5,0,0:0:0:0:
328,52,138808,1,0,0:0:0:0:
424,228,139514,1,0,0:0:0:0:
424,232,141279,6,0,P|392:295|308:320,1,150.000005722046
172,312,141985,1,0,0:0:0:0:
64,208,142338,1,0,0:0:0:0:
36,60,142691,1,0,0:0:0:0:
336,40,143749,5,0,0:0:0:0:
336,40,144102,2,0,L|492:40,2,150.000005722046
184,40,145161,1,0,0:0:0:0:
76,148,145514,1,0,0:0:0:0:
304,344,146220,5,0,0:0:0:0:
304,344,146573,1,0,0:0:0:0:
304,344,146926,2,0,L|464:344,2,150
152,344,148338,1,0,0:0:0:0:
480,36,149397,5,0,0:0:0:0:
480,36,149749,2,0,B|434:76|462:124|408:164,1,150.000005722046
276,236,150455,1,0,0:0:0:0:
140,172,150808,1,0,0:0:0:0:
68,40,151161,1,0,0:0:0:0:
400,344,152220,5,0,0:0:0:0:
100,348,152926,2,0,L|12:348,2,75.000002861023
400,344,153985,5,0,0:0:0:0:
200,120,154691,1,0,0:0:0:0:
64,180,155044,1,0,0:0:0:0:
312,348,155749,5,0,0:0:0:0:
464,348,156102,1,0,0:0:0:0:
464,348,156808,2,0,P|436:268|360:216,1,150.000005722046
248,172,157514,1,0,0:0:0:0:
132,268,157867,1,0,0:0:0:0:
44,148,158220,1,0,0:0:0:0:
392,36,161044,5,0,0:0:0:0:
276,132,161397,1,0,0:0:0:0:
56,336,162102,5,0,0:0:0:0:
56,336,162455,2,0,P|128:304|172:244,1,150.000005722046
228,112,163161,1,0,0:0:0:0:
364,48,163514,1,0,0:0:0:0:
256,192,163867,12,0,169514,0:0:0:0:
364,48,169867,5,0,0:0:0:0:
228,112,170220,1,0,0:0:0:0:
352,200,170573,1,0,0:0:0:0:
264,324,170926,1,0,0:0:0:0:
40,124,171632,5,0,0:0:0:0:
40,124,171985,1,0,0:0:0:0:
40,124,172338,2,0,P|105:97|155:148,1,150.000005722046
216,284,173044,1,0,0:0:0:0:
216,284,174102,5,0,0:0:0:0:
352,344,174455,1,0,0:0:0:0:
352,344,175161,2,0,L|392:192,3,150.000005722046
420,52,176573,1,0,0:0:0:0:
44,300,177632,5,0,0:0:0:0:
196,40,178338,1,0,0:0:0:0:
344,36,178691,1,0,0:0:0:0:
476,304,179397,5,0,0:0:0:0:
332,340,179749,1,0,0:0:0:0:
184,336,180102,1,0,0:0:0:0:
40,72,180808,1,0,0:0:0:0:
340,76,182220,6,0,L|424:76,2,75.000002861023
264,76,183279,1,0,0:0:0:0:
264,76,183632,1,0,0:0:0:0:
176,328,184691,5,0,0:0:0:0:
440,60,186455,5,0,0:0:0:0:
328,340,187867,5,0,0:0:0:0:
160,92,189279,5,0,0:0:0:0:
232,68,189632,1,0,0:0:0:0:
308,60,189984,1,0,0:0:0:0:
456,84,190691,1,0,0:0:0:0:
308,344,192102,5,0,0:0:0:0:
88,300,193161,1,0,0:0:0:0:
112,228,193514,1,0,0:0:0:0:
352,48,194926,5,0,0:0:0:0:
400,104,195279,1,0,0:0:0:0:
428,172,195631,1,0,0:0:0:0:
440,320,196338,5,0,0:0:0:0:
140,336,197749,5,0,0:0:0:0:
124,112,198808,1,0,0:0:0:0:
136,40,199161,1,0,0:0:0:0:
132,268,200220,5,0,0:0:0:0:
164,200,200573,1,0,0:0:0:0:
188,272,200926,1,0,0:0:0:0:
124,232,201279,1,0,0:0:0:0:
200,228,201632,1,0,0:0:0:0:
276,228,201985,5,0,0:0:0:0:
328,176,202338,1,0,0:0:0:0:
376,120,202691,1,0,0:0:0:0:
376,120,203044,1,0,0:0:0:0:
376,120,203397,2,0,P|412:123|436:150,1,75.000002861023
460,224,204103,5,0,0:0:0:0:
460,224,204455,1,0,0:0:0:0:
460,224,204808,2,0,B|442:236|412:237|376:236,1,75.000002861023
312,232,205514,5,0,0:0:0:0:
236,232,205866,1,0,0:0:0:0:
300,272,206220,1,0,0:0:0:0:
276,200,206573,1,0,0:0:0:0:
244,268,206926,1,0,0:0:0:0:
216,336,207279,5,0,0:0:0:0:
216,336,207632,2,0,P|180:324|152:300,1,75.000002861023
104,240,208338,1,0,0:0:0:0:
76,168,208691,1,0,0:0:0:0:
112,104,209044,1,0,0:0:0:0:
248,40,209749,5,0,0:0:0:0:
324,40,210102,1,0,0:0:0:0:
376,92,210455,1,0,0:0:0:0:
424,232,211161,5,0,0:0:0:0:
424,232,211513,1,0,0:0:0:0:
424,232,211867,2,0,P|388:268|352:272,1,75.000002861023
292,284,212573,5,0,0:0:0:0:
292,284,212926,1,0,0:0:0:0:
292,284,213279,2,0,L|216:320,2,75.000002861023
356,248,214338,5,0,0:0:0:0:
356,248,214691,2,0,L|348:168,2,75.000002861023
368,324,215749,1,0,0:0:0:0:
368,324,216102,2,0,L|456:320,2,75.000002861023
292,328,217160,5,0,0:0:0:0:
240,276,217514,1,0,0:0:0:0:
316,272,217867,1,0,0:0:0:0:
264,324,218220,1,0,0:0:0:0:
276,252,218573,1,0,0:0:0:0:
288,180,218926,5,0,0:0:0:0:
328,116,219279,1,0,0:0:0:0:
364,184,219632,1,0,0:0:0:0:
288,180,219985,1,0,0:0:0:0:
212,176,220338,5,0,0:0:0:0:
212,252,220691,1,0,0:0:0:0:
136,256,221044,1,0,0:0:0:0:
132,180,221397,1,0,0:0:0:0:
132,104,221749,5,0,0:0:0:0:
172,40,222102,1,0,0:0:0:0:
172,116,222455,1,0,0:0:0:0:
212,52,222808,1,0,0:0:0:0:
212,128,223161,1,0,0:0:0:0:
252,64,223514,1,0,0:0:0:0:
252,140,223867,1,0,0:0:0:0:
292,76,224220,1,0,0:0:0:0:
360,44,224573,5,0,0:0:0:0:
420,88,224926,1,0,0:0:0:0:
440,160,225279,1,0,0:0:0:0:
440,160,225632,1,0,0:0:0:0:
440,160,225985,2,0,L|400:232,1,75.000002861023
368,292,226691,1,0,0:0:0:0:
Plaudible
Hey there! o/ gonna look at your top diff and give some broad tips.

  1. 00:05:749 (1,2,3) - Given that these sounds are almost identical, map them the same. It'll improve your map's overall consistency. For example, at 00:11:397 (1,2,3,4) - , you do this anyways, it'd be good to do it here as well.
  2. 00:10:691 (3,4,5,6) - When taking into consideration spacing, always think of it relatively to the rest of your map. Compare the spacing of that back and forth pattern to 00:09:279 (5,6,7,8) - . They're quite drastically different in intensity, and I think you should present the pattern highlighted in a way that is less emphasized than the pattern before, perhaps halving the spacing.
  3. Always double check your rhythms, and make sure you're accurately presenting the rhythm. Playback rate at 25% can help to spot errors in this. For example, at 00:14:838 - you're missing out on a note that should be mapped, making this a 5 stack.
  4. Furthering on this pattern, try to represent the shift in intensity through spacing/note density. In this pattern, you present 00:14:220 (1,2,3) - as equally intense as 00:14:926 (6,7,8,9) - . However, the drums are starting to kick in after that 5 note burst, and though the song changes your pattern doesn't. Let that show in your map - your ultimate goal as a mapper is to represent the song through these circles and sliders we all place
  5. While a gimmick like 00:17:044 (1,2,3,4,5,6,7,8) - isn't bad in itself, if you use something like this you should be ready to use it consistently in the future of the map. Look at 00:24:102 (1,2,3,4,5,6) - in comparison - the sounds are repeated, but here you've changed to consistent spacing and slider rhythms. This hurts your overall consistency, and I suggest you perhaps map it leaning to one way or the other. Your gimmick is cool - expand on it!
  6. 00:23:573 (1,2,3) - Just a little tip for 1/4 sliders like this, you can silence the sliderends by putting a greenline on the end of it that has volume 5% so that way it doesn't sound like a stream in gameplay. It gives it a cleaner sound and makes it more pleasant, imo. I'd do this for all the 1/4 sliders you use that aren't for streams with 1/4 sounds.
  7. 00:34:867 (6,7,8) - Representing these sounds in this manner is fine, with that sharp jutting sound in the music, but again, consistency is key to a good map. If you map the rhythm like that there, shouldn't you do the same at 00:33:455 for example?
  8. 00:42:720 - another missing note, I'll leave the rest for you to find
  9. Your kiais are fine and introduce some neat concepts, but relatively they are similar in difficulty to the part before it in the map spacing wise. Given the song has gotten more intense as shown by using a kiai time, you should adjust for that and increase spacing or note density, too.
  10. 01:07:867 - turn off kiai time here, it's a break and the song has lost all intensity, it feels weird to still have it on. Then, turn it back on at 01:10:685.
  11. Again, comparatively evaluate your spacing and rhythm - look at 01:14:220 (3,4,5,1,2,3,1,2,3,1,2,3,4) - vs 01:23:397 (2,3,4,5,6,7) - . Same sounds, extremely different spacing and circles vs sliders.
  12. 01:30:455 (2) - Turn off kiai time here and back on at01:32:926 (1) - ?
  13. 01:30:455 (2) - Might I suggest turning down the volume for this bit? It's very loud compared to the song.

These suggestions really would apply throughout since the song repeats itself so I'll stop there. Overall - work on applying them to your map as a whole - evaluate it in its entirety and make sure it makes sense as a way to represent the song. Good luck!
Topic Starter
Minorsonek

Plaudible wrote:

Hey there! o/ gonna look at your top diff and give some broad tips.

  1. 00:05:749 (1,2,3) - Given that these sounds are almost identical, map them the same. It'll improve your map's overall consistency. For example, at 00:11:397 (1,2,3,4) - , you do this anyways, it'd be good to do it here as well. 00:05:749 (1,2,3,4) - it is mapped the same as 00:07:161 (1,2,3,4) - i've used CTRL + H here, so what you mean?
  2. 00:10:691 (3,4,5,6) - When taking into consideration spacing, always think of it relatively to the rest of your map. Compare the spacing of that back and forth pattern to 00:09:279 (5,6,7,8) - . They're quite drastically different in intensity, and I think you should present the pattern highlighted in a way that is less emphasized than the pattern before, perhaps halving the spacing. - spacing between 00:09:632 (7,8,3,4) - 7-8 and 3-4 is the same and its same as 00:05:749 (1,2) - so what you mean?
  3. Always double check your rhythms, and make sure you're accurately presenting the rhythm. Playback rate at 25% can help to spot errors in this. For example, at 00:14:838 - you're missing out on a note that should be mapped, making this a 5 stack. - done
  4. Furthering on this pattern, try to represent the shift in intensity through spacing/note density. In this pattern, you present 00:14:220 (1,2,3) - as equally intense as 00:14:926 (6,7,8,9) - . However, the drums are starting to kick in after that 5 note burst, and though the song changes your pattern doesn't. Let that show in your map - your ultimate goal as a mapper is to represent the song through these circles and sliders we all place - done, changed pattern a little bit
  5. While a gimmick like 00:17:044 (1,2,3,4,5,6,7,8) - isn't bad in itself, if you use something like this you should be ready to use it consistently in the future of the map. Look at 00:24:102 (1,2,3,4,5,6) - in comparison - the sounds are repeated, but here you've changed to consistent spacing and slider rhythms. This hurts your overall consistency, and I suggest you perhaps map it leaning to one way or the other. Your gimmick is cool - expand on it! - i get what you mean but i think sliders are fine here, 00:17:749 (5,6,7,8) - this was used two times in row so its enough.
  6. 00:23:573 (1,2,3) - Just a little tip for 1/4 sliders like this, you can silence the sliderends by putting a greenline on the end of it that has volume 5% so that way it doesn't sound like a stream in gameplay. It gives it a cleaner sound and makes it more pleasant, imo. I'd do this for all the 1/4 sliders you use that aren't for streams with 1/4 sounds. - Nice tip, done.
  7. 00:34:867 (6,7,8) - Representing these sounds in this manner is fine, with that sharp jutting sound in the music, but again, consistency is key to a good map. If you map the rhythm like that there, shouldn't you do the same at 00:33:455 for example? - i think no
  8. 00:42:720 - another missing note, I'll leave the rest for you to find - added note here, but idk if its good here, sth seems to be wrong, maybe its just me.
  9. Your kiais are fine and introduce some neat concepts, but relatively they are similar in difficulty to the part before it in the map spacing wise. Given the song has gotten more intense as shown by using a kiai time, you should adjust for that and increase spacing or note density, too.
  10. 01:07:867 - turn off kiai time here, it's a break and the song has lost all intensity, it feels weird to still have it on. Then, turn it back on at 01:10:685.- done, and in second half too
  11. Again, comparatively evaluate your spacing and rhythm - look at 01:14:220 (3,4,5,1,2,3,1,2,3,1,2,3,4) - vs 01:23:397 (2,3,4,5,6,7) - . Same sounds, extremely different spacing and circles vs sliders. - circles vs sliders so what, you want a map to be only circles or only sliders? Spacing between sliders increased but ill leave sliders section and circles section as it is.
  12. 01:30:455 (2) - Turn off kiai time here and back on at01:32:926 (1) - done, and in second half too
  13. 01:30:455 (2) - Might I suggest turning down the volume for this bit? It's very loud compared to the song.- done, and in second half too

These suggestions really would apply throughout since the song repeats itself so I'll stop there. Overall - work on applying them to your map as a whole - evaluate it in its entirety and make sure it makes sense as a way to represent the song. Good luck!- thanks.
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply