forum

Anime & Manga

posted
Total Posts
531
show more
Pegram

Kalle wrote:

Mistä te mangoja(mangaa?) oikein luette, lataatteko yleensä koneelle ja miten niitä luetaan, siis että mistä ruudusta mihin :D pls don't kill me ;~;
Mangafoxista lähinnä.

Tosin hyllyistä löytyy muutaman tuhannen euron edestä mangaa :D pls don't kill me ;~;
zertap

ReZero wrote:

Mangafoxista lähinnä.
toinen alternative olisi mangareader, en itse tykkää mangafoxin mainoksista kuvissa.
Braile
Puolenkuun peleissä on laadukasta mangaa hylly täynnä
Pegram

Braile wrote:

Puolenkuun peleissä on laadukasta mangaa hylly täynnä
Minäkin ostan kaikki mangani Puolenkuun Peleistä! On kyllä NIIN HYVÄÄ PALVELUA että ++++++++!!!!!!

SUOSITTELEN VIIS KAUTTA VIIS

actually ei kokemusta
IppE
Itse ostin sieltä GANTZ koska en tiedä. Braile pakotti ostamaan witcherin jota en ole vielä edes avannut :DD
Andriani
Joopajoo. Toissaviikolla katsoin Utawarerumonon, 5/5. Viimeviikolla Rec, 4/5, lyhyt mutta mukava. Nyt tälläviikolla menossa Katanagatari, jaksossa 3 menossa. Mahtavaa meininkiä.
Mukku
Ishida to Asakura viimeinen jakso 5/5
Iggy
Sain Steins;Gaten katsottua noin puoli viikkoa sitten ja nyt sellasta pikkasen kevyempää Kaze no Stigman parissa...

20 anime-sarjaa takana enkä ole löytänyt kuin yhden jonka olen jättänyt kesken vastenmielisyyden takia. Olenko onnekas vai onks mua vaan niin helppo miellyttää?
Pegram
Riippuu vähän mitä olet katsellut ja mikä se oli jonka jätit kesken
Iggy

ReZero wrote:

Riippuu vähän mitä olet katsellut ja mikä se oli jonka jätit kesken
http://myanimelist.net/profile/Igenatius
Jos laiskuus ei iske niin tuosta löytyy.

Sitä minkä jätin kesken en muista enää, mutta sen juoni oli jotenkin että tällanen kovis oli ihastunut tyttöön joka oli ihastunut sellaseen hikipinkoon ja nää molemmat yritti saada kerättyä itseään kertomaan tunteistaan ihastuksilleen (ei toradora kuitenkaan). Todella tylsät neljä ekaa jaksoa, joten en jaksanut jäädä yli kahtakymmentä seuraamaan.
Pegram
Helppo miellyttää, mutta yllättävän hyviä sarjoja tonne listalle on jo eksynyt, kuten Steins;Gate ja TTGL.

Toisaalta anime on sellaista paskaa että melkein mikä tahansa anime miellyttää melkein ketä tahansa aloittelevaa weeaboota, ei alussa jaksa tai osaa vihata melkein mitään.
Iggy
Toivottavasti musta ei kehkeydy sellasta ihan hetkessä. :D

Nautin vielä noista, mutta joskus saattaa kliseet vituttamaan, mistä sitä tietää...
Pegram

Igenatius wrote:

Toivottavasti musta ei kehkeydy sellasta ihan hetkessä. :D

Nautin vielä noista, mutta joskus saattaa kliseet vituttamaan, mistä sitä tietää...
>joskus
>saattaa

hehehehehehehehehehe


On-topic, sain vihdoin Air Gearin luettua, en tajunnut puoliakaan mitä siinä tapahtui mutta hyvä manga oli suosittelen, vain 36 volumea

Animeja pitäis jaksaa katsella mutta en jaksa
Iggy
On-topic, sain vihdoin Air Gearin luettua, en tajunnut puoliakaan mitä siinä tapahtui mutta hyvä manga oli suosittelen, vain 36 volumea

Animeja pitäis jaksaa katsella mutta en jaksa
Lukasin ton mangan kuvauksen ja saatanpa lukaista sen jossain vaiheessa kun jaksan. En osaa kuvitella siitä sekavaa, joten kiinnostus heräsi...
BTW jos joku on (ja varmasti joku on) katsonut Toradoran, niin mitä piditte? Vihasin sitä loppua vaikka se loppuratkasu oli alusta asti selvä. Väärän tytsyn sylkkyyn päätyi protagonisti!
Iggy
http://myanimelist.net/animelist/Igenatius

Lista senkuin kasvaa...
Vieläkin top 3 hallitsee FmA:B, Steins;Gate ja Spice and Wolf.

Haukkukaa mun arvosanat pystyyn, mun mielestä "Dakara Boku wa, H ga Dekinai." ja "High School DxD" on hyviä... myös OIKEALTA TARINALTAAN. Ecchi haters gonna hate! Pakko kyllä myöntää tosin että Highschool of the Deadin menivät muuttamaan komediaksi ecchin ylilyönnillä, mutta hyvä se silti on.

EDIT:
Lisättäköön vielä että tuo Trigun on tällä hetkellä aika todennäköisesti saamassa multa korkeat arvosanat, sen verran siitä pidän.
Dekonare
;_______________;

ethox
Katkesi netti, kiitos ylläkirjoittaneen kuvasta löydettävän aisaparin ja katsoin Nodame Cantabilen S1 toistamiseen, Cowboy Bepopin, Samurai Champloon ja nyt on menossa Planetes. Meinasin arvostella tai avata sanaista arkkuani, mutta tajusin animen olevan paskaa. Hyvät musat kylläkin.
Iggy

ethox wrote:

Hyvät musat kylläkin.
Saanen tiedustella, oletko kuunnellut Trigunin openingin?
Kunnon kitaralurittelu, itse siitä pidän!
ethox

Igenatius wrote:

Saanen tiedustella, oletko kuunnellut Trigunin openingin?
Jokainen itseään kunnioittava DDR-pelaaja on kuullut Trigun OPn :>

Planetes on paras anime.
Iggy

ethox wrote:

Jokainen itseään kunnioittava DDR-pelaaja on kuullut Trigun OPn :>

Planetes on paras anime.

Mulla tuli samantien sellanen älytön kutina että toi on pakko opetella soittamaan (siitä Trigunin OP:sta nääs) kun itsessä on pientä kitaristin vikaa.
Yllättävän vaikea on...
Dekonare
(Joo pitää ladata adblock ja wareversio MX Playerista)



Dekonare
Maratoonasin juuri Anotherin. 10/10 anime, harmi vain, että puolet lempihahmoista kuolivat.
Samwais
Another oli ihan ookoo, alkujaksot oli vähän tyrhard pelottelun yritys-osastolla mut loppua kohden parani huomattavasti.

Ja ihan näin vinkkinä vaan kattokaa kaikki Great Teacher Onizuka. Se on paras anime. Madokat sun muutki ihan kuraa siihen verrattuna >: D

(Oon ite jaksossa 28 nyt ja okmsdfaomdfsdojkgnsdfkjgbnh kun se on hyvä :'D)
Valentiino
GTO on watchattu vaikka kuinka monta kertaa <3 parhautta
Iggy

Blizzardouz wrote:

Maratoonasin juuri Anotherin. 10/10 anime, harmi vain, että puolet lempihahmoista kuolivat.
Samaa mieltä, hieno anime.

Samwais wrote:

Another oli ihan ookoo, alkujaksot oli vähän tyrhard pelottelun yritys-osastolla mut loppua kohden parani huomattavasti.
Ite hajosin siinä olikohan ihan ensimmäinen jakso kun MC istuu sairaalapedillä ja luokkalaiset tulee tapaamaan. Musiikki oli jotenkin niin ylidraamaattista ettei mun pokka pitänyt.
Pegram
Another paras komedia-anime 2012

vai millon tulikaan
Dekonare

ReZero wrote:

Another paras komedia-anime 2012

vai millon tulikaan
Tippuva kattokruunu paras ja pylväs.
Iggy

Blizzardouz wrote:

ReZero wrote:

Another paras komedia-anime 2012

vai millon tulikaan
Tippuva kattokruunu paras ja pylväs.
Episode 1:
Dramaattinen sairaalavuodemusiikki.
En voinut muuta kuin nauraa sille.
Catbelly
.
Lumikki_old

Samwais wrote:

Another oli ihan ookoo, alkujaksot oli vähän tyrhard pelottelun yritys-osastolla mut loppua kohden parani huomattavasti.

Ja ihan näin vinkkinä vaan kattokaa kaikki Great Teacher Onizuka. Se on paras anime. Madokat sun muutki ihan kuraa siihen verrattuna >: D

(Oon ite jaksossa 28 nyt ja okmsdfaomdfsdojkgnsdfkjgbnh kun se on hyvä :'D)
GTO on kyllä ihan törkee hyvä, en pitkästynyt ollenkaan vaikka sarja on yli 40 jaksoo pitkä :D Mutta on Madokakin ihan hyvä ;_______; Pitäis kattoo ne leffat joskus.

Aloitin juuri äskettäin Suzumiya Haruhin.... oon neljännessä jaksossa ja menee aika pahasti yli mun tajuntani.
Iggy

Lumikki wrote:

Aloitin juuri äskettäin Suzumiya Haruhin.... oon neljännessä jaksossa ja menee aika pahasti yli mun tajuntani.
Menee yli hilseen vai?
Pitänee tarkistaa kyseinen sarja, jostain syystä en ole sitä vielä listalleni pistänyt...
Topic Starter
Mianki

Lumikki wrote:

Aloitin juuri äskettäin Suzumiya Haruhin.... oon neljännessä jaksossa ja menee aika pahasti yli mun tajuntani.
Hyvä, katsot sitä siis oikein. Alunperin siinä jaksot oli sekaisin siksi koska hahmojen esittely on jännempää niin.

2009 sarja pyöri uudestaan japanin televisiossa oikeassa järjetyksessä mutta laittoivat myös seuraavan tuotankokauden mukaan. Taisi muutama jakso toista tuotantokautta olla siellä ekan tuotantokauden välissä.
Eli suosittelen katsomaan ne 14 jaksoa alunperin miten ovat ja sitten 2009 versio sen jälkeen jos jaksat (tai sit vaan toisen tuotantokauden jaksot). Toinen tuotantokausi ei valitettavasti ole yhtä hyvä kuin eka. Muista myös katsoa leffa näitten jälkeen, se on aivan mahtava.

Toivottavasti ymmärsit :D
Iggy
Onko 2009 versio uudelleen tehty vai onko ne vaan pistetty eri järjestykseen?
Lumikki_old
Joo kyllä mulla on tarkoitus katsoo se 2009 versiokin jossain vaiheessa ja leffa toki myös ku on kuulemma hyvä. Haruhin halusin vain katsoa siitä syystä, koska se kuuluu ns. "klassikoihin" ja jokaisen otakun yleissivistykseen.

Jos oikein ymmärsin MAL:n descriptionista niin 2009 versio on ainakin osittain uudelleen tehty. Mianki ja muut sarjan jo nähneet tietävät varmaan paremmin.

Jos mua haluaa stalkata:

Animelista http://myanimelist.net/animelist/Lumikki
Mangalista http://myanimelist.net/mangalist/Lumikki
Topic Starter
Mianki
Samat jaksot mutta oisko HD muotoon pistetty ja vähän paranneltu, en nyt muista.
Sit Igenatius ja Lumikki laittakaa Plan to Watch listaan Hikaru no Go, se on erittäin hjyvä. Ja Igelle vielä Hajime no Ippo ja Hunter X Hunter (2011 versio), ne on mahtavia shonen animeita mutta voihan Lummikikin ne katsastaa jos haluaa :P
Iggy
Tankkeja avusta, pistän muistiin.

EDIT

Saattaa jäädä vähän myöhemmäksi noiden katsominen. 75 episodea on aika pirun paljon meikäläiselle, ja pitäisi YO-kokeisiin lukea.
Mutta pistin ne ylös listalle.
Valentiino
Sain Zerolta parhaan tuliaisen, eli Tokyo Akazukinin vol1 >w<
Lumikki_old
Hikaru no Go tökätty listalle. Kiitti, otan aina suosituksia vastaan.

Eilen aloitin Ergo Proxyn, jonka löysin Anttilan alelaarista joskus vuonna nakki ja perunamuussi. Onko kellään muulla ko. Futurefilmsin julkaisemaa DVD-boksia, koska tokassa jaksossa välähti kaksi kertaa ihan pieni pätkä School Rumblea ja olen hämmentynyt, että onko mun boksini maanantaikappale vai onko vika universaali.
Iggy

Lumikki wrote:

Hikaru no Go tökätty listalle. Kiitti, otan aina suosituksia vastaan.

Eilen aloitin Ergo Proxyn, jonka löysin Anttilan alelaarista joskus vuonna nakki ja perunamuussi. Onko kellään muulla ko. Futurefilmsin julkaisemaa DVD-boksia, koska tokassa jaksossa välähti kaksi kertaa ihan pieni pätkä School Rumblea ja olen hämmentynyt, että onko mun boksini maanantaikappale vai onko vika universaali.
Ei ainakaan google-haulla mitään löytynyt, veikkaan maanantaita.

OreImo katsottu, seuraavana sitten lentävät lolit.
Samwais

Lumikki wrote:

Hikaru no Go tökätty listalle. Kiitti, otan aina suosituksia vastaan.

Eilen aloitin Ergo Proxyn, jonka löysin Anttilan alelaarista joskus vuonna nakki ja perunamuussi. Onko kellään muulla ko. Futurefilmsin julkaisemaa DVD-boksia, koska tokassa jaksossa välähti kaksi kertaa ihan pieni pätkä School Rumblea ja olen hämmentynyt, että onko mun boksini maanantaikappale vai onko vika universaali.
Vika on universaali itse asiassa. Ketään ei kiinnostanu vitunkaan vertaa joittenki animeitten laadunhallinta sillon dvd-myynnin alkuaikoina eli noin 2004-2005 eli nou hätä.

Samantyyppisiä vikoja löytyy myös School Rumble-boksista jossa mm. takakannen tekstissä on random ruotsinkielisiä sanoja ja tekstitykset on välillä ihan päin helvettiä kans.
show more
Please sign in to reply.

New reply