forum

Suomimiitti 27.7.2011

posted
Total Posts
222
show more
Pallero_old
MARA OOT SOKEE
Sutsuka
.
Pallero_old
Eteläkebab
IppE
Jotenkin arvasin että tässä käy näin : D
Depator
Bukkakebileet ja huumeita?
Pallero_old
Aika ebun 5/5
Pegram
Aika ebin 6/5
Topic Starter
Mara
Oli kyllä vitun mahtava miitti. Nyt minä ja FisHie ollaan ihan vitun tuubassa, sohvalla istutaan ja möristään jotain mistä kumpikaan ei älyä vittuakaan.

Also,

IPPE ON LAMMAS

FisHien viesti: (asd ei jaksa logata sisään erikseen)
Mukava päivä oli vaikka tuskin itsestäni muille iloa irtosi. Ensi kerralla sitten. (!)
Toivottavasti HEINTSI muistaa olla tuhoamatta lahjaansa tai asjfasfjafs 100000 vuotta epäonnea ja tuuba.


PS: IPPE ON LAMMAS
Pegram

LunaticMara wrote:

Oli kyllä vitun mahtava miitti.

LunaticMara wrote:

Also,

LunaticMara wrote:

IPPE ON LAMMAS
Pegram
uusiks huomen
Topic Starter
Mara
Ja kysymys kuuluu - kuka oli mysteerinen mustatakkinen heebo?

SPOILER
SPOILER
Get out of here, stalker!
Pegram
spoilerception
Bugas mun koneen perhana

;______;
IppE

LunaticMara wrote:

IPPE ON LAMMAS
Ahaa.

Joo eli siis en päässyt tulemaan koska en ollut isällä, sanoin jo kun tätä suunniteltiin että tulen jos olen kyseisenä päivänä isällä.
Depator
Ehkä ensivuonna sitten minäkin saattaisin osallistua.. ja jos lewa on vielä hengissä eikä ole lopettanut Osu!n pelaamista jos hänkin liittyisi seuraan.

Jos tulee toinen miitti..
Dusalty

LunaticMara wrote:

Ja kysymys kuuluu - kuka oli mysteerinen mustatakkinen heebo?
Minä
thelewa

Derpator wrote:

Ehkä ensivuonna sitten minäkin saattaisin osallistua.. ja jos lewa on vielä hengissä eikä ole lopettanut Osu!n pelaamista jos hänkin liittyisi seuraan.

Jos tulee toinen miitti..
Ei meitä mihinkään miitteihin haluta :D:D:D:D
Depator
No se on kyllä...;_;
Mianki
Woo hauskaa oli. Oletan että ryhmäkuvan saa laittaa tänne? :P
En saanut mitään ihmempää videolle mutta jaetaan sekin.
http://puu.sh/3K8d

Kattoo huomen lisää
IppE

ragelewa wrote:

Ei meitä mihinkään miitteihin haluta :D:D:D:D
Me pidetään ihan omia private miittejä lewan kans <3
thelewa

IppE602 wrote:

ragelewa wrote:

Ei meitä mihinkään miitteihin haluta :D:D:D:D
Me pidetään ihan omia private miittejä lewan kans <3
Tämähän kuulostaa siltä kuin tapailisimme

hetkonen
AzureDraco_old
videosta päätellen olitte aika tuubassa kokoajan :D
ethox
Ryhmäkuva failas, liikaa tyhjää tilaa välissä porukalla (huomatkaa meikäläisen eristäytyneisyys)

AzureDraco wrote:

videosta päätellen olitte aika tuubassa kokoajan
Itse nukuin ma-ti yönä 2h, ti-ke yönä 3,5h, kiitos sisäpihalla olleiden karvaisten, paidattomien asfalttia poranneiden miesten.

editto: Ryhmäkuvaan nimet!
Pegram

ethox wrote:

Itse nukuin ma-ti yönä 2h, ti-ke yönä 3,5h, kiitos sisäpihalla olleiden karvaisten, paidattomien asfalttia poranneiden miesten.
mitä on nukkuminen

Mianki wrote:

En saanut mitään ihmempää videolle mutta jaetaan sekin.
http://puu.sh/3K8d
at least

it contains start power
Topic Starter
Mara
Voin editoida nimet sitten tuohon, kunhan pääsen ensin kotiin.

Also, ei tuo ryhmäkuva huono ole vaikka tyhjää aluettahan siihen vähän tuli. 5/5

EDIT: video 10/5
Zunami_old
:cry: Mä en nähny ketään muutä kun Loe4boen
Topic Starter
Mara


fun fun fun fun
Zunami_old
Näin mä Spidsterinki.








Ja miks v***ssa tää väittää että mun viesti on liian lyhyt
thelewa
Miksi ethox on noin komea

Your message is too short. Please do not post messages like "star", and make sure you are constructively adding to the thread in question.

well shit
IppE
mitä onko täälä joku tollanen paska nykyään?
thelewa
Nähtävästi lisätty vähän aikaa sitten koska vielä jonkinaikaa sitten pystyin tekemään erittäin hienoja 1 sanaisia postauksia
heintsi

LunaticMara wrote:

Oli kyllä vitun mahtava miitti. Nyt minä ja FisHie ollaan ihan vitun tuubassa, sohvalla istutaan ja möristään jotain mistä kumpikaan ei älyä vittuakaan.

Also,

IPPE ON LAMMAS

FisHien viesti: (asd ei jaksa logata sisään erikseen)
Mukava päivä oli vaikka tuskin itsestäni muille iloa irtosi. Ensi kerralla sitten. (!)
Toivottavasti HEINTSI muistaa olla tuhoamatta lahjaansa tai asjfasfjafs 100000 vuotta epäonnea ja tuuba.


PS: IPPE ON LAMMAS
Oli aivan uberhieno miitti kyllä. Hah en ees tienny että mitään videota oltiin otettu, loistavaa kuitenki kun videomatskuaki löytyy.
FisHie kieltämättä olit hiukan poissaoleva mutta et nyt ainakaan sorrow ja sadness- fiiliksiä aiheuttanut ja olit kuitenkin pirteä ja hymyilit ja niin pois päi. Ja annoit minulle käpylehmänkin! oooooo sitten kun saan kirjahyllyn niin käpylehmä(olkoon hänen nimensä tuuba) saa kunniapaikan hyllyltä.

Ryhmäkuva onnistui aivan tarpeeksi hyvin, pikkasen väljät rivit mutta se on vain merkki suomalaisuudesta kun ollaan niin derpderp ja

Pistän kuvia kunhan kerkeän.

Ote keskustelusta automatkalta kotiin:

Minä(siskolle): "Tiina onko teillä powerparkis niitä slushie-jäähilejuomia myynnissä, ne on tosi hyviä!"

sisko: "Ai lol niitäkö jotka maistuu ihan vitun paskalle? On meillä mutta turhia ovat, piisaa että ottaa yhen lusikallisen nii voi heittää roskiin."

Minä: "Musta ne on kyllä tosi hyviä ainaki näi helteellä ja makuki o jees"

Sisko: ...

Minä: ...

VRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM

tosin oli kello kakstoista ja sisko tullu just töistä että ei sitä varmaa kiinnostanu :D
IppE
Voiko joku muuten selittää tän lammas jutun, tahdon tietää miten te saitte tälläsestä luurangosta jotenkin pörröisen pumpulipalleron.
thelewa
kuvittelemalla

Your message is too short. Please do not post messages like "star", and make sure you are constructively adding to the thread in question.

PASKAT
Topic Starter
Mara


Ja tässä on FisHie ja LunaticMara, Mikkelissä, vähän ennen suurta seikkailua Tampereelle.



Ja mitä junassa tehtiin?

Sutsuka
.
heintsi
Mukkua kyllä kaipasin minäkin ;u;
seuraavalla kerralla tulet sitten stna. jos semmonen joskus tulee vielä.

Tämä äitin hiiri on maailman paskin eloton juttu mitä voi olla niin en rupea tällä kikkailemaan ja siirtelemään kuvia, kämpillä omalla koneella voin jaella niitä sitten.

Sukka oikein suloinen ja tuubassa olet kuvassa niinkuin me kaikki muutkin~ tuubailu vaatii veronsa, tässä tapauksessa se vaati silmien siristelyn auringon paistaessa silmiin.
Topic Starter
Mara
Ja fakta

vedin ton sirkusmusatanssin ihan vituilleen
Lanttu
ei saatanargh~

nyt väsyttää niin hirveästi. ;_;
heintsi
Tule tänne nukkumaan <3
kaikki olisitte mahtuneet hyvin mut mut..

eii hel.. Varmasti on tarpeeksi rakentava posti. Typerä minimiraja indeed.
Mianki

heintsi wrote:

Hah en ees tienny että mitään videota oltiin otettu, loistavaa kuitenki kun videomatskuaki löytyy.
Olen kokenut ninja kuvaaja.
Plus muutama kuva tänne:
show more
Please sign in to reply.

New reply