1. osu!community
  2. Beatmaps
  3. Ranked/Approved Beatmaps
posted
This beatmap was submitted using in-game submission on 2017年5月14日 at 下午 08:23:22

Artist: dj TAKA
Title: ELPIS
Source: beatmania IIDX 20 tricoro
Tags: True Blue romantic school variations 10th style boss song legend cross sdvx
BPM: 150
Filesize: 7602kb
Play Time: 05:01
Difficulties Available:
  1. Inner Oni (5.99 stars, 2040 notes)


Download: dj TAKA - ELPIS
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
ΕΛΠΙΣ

罪,故に断罪。




Special Thanks :)
SKylish - Check all the timing and recheck the map again and again,really appreciate that and thanks a lot :D


by Arrival
by Surono
Bubble popped by me (1ms error)
by Skylish
by Surono
by Arrival
posted
Hi 林鄭
posted
nice map omg
this is a very good map spoken by a ctb player!!!
keep it up omg
good map
nice and fabulous
pretty much like your recent-ranked map true blue
omg yes
posted

StarrStyx wrote:

Hi 林鄭
你好:D

alienflybot wrote:

nice map omg
this is a very good map spoken by a ctb player!!!
keep it up omg
good map
nice and fabulous
pretty much like your recent-ranked map true blue
omg yes
Thx <3
posted
早晨林鄭

我係RGB臨謝月哦
posted
啊臨謝
宜家係23:39
唔該較番岩你隻錶 :)
posted
乜能野林鄭啊? 冇人識你喎
posted

Skylish wrote:

乜能野林鄭啊? 冇人識你喎
林鄭你都唔識?我女神黎
posted

iloveyou4ever wrote:

啊臨謝
宜家係23:39
唔該較番岩你隻錶 :)

咩啊, 依家係晏晝3點
posted
._.
posted
上帝叫你Rank左張圖佢

正所謂"Rank到無求Map自大"
posted

-N a n a k o- wrote:

iloveyou4ever wrote:

啊臨謝
宜家係23:39
唔該較番岩你隻錶 :)

咩啊, 依家係晏晝3點
咩啊宜家23:44
啊臨謝你係咪去外地旅遊去到short左,唔記得較番岩時差
posted

StarForYou wrote:

上帝叫你Rank左張圖佢

正所謂"Rank到無求Map自大"
上帝叫你做BN bub我張圖
快手d唔該Thx
posted

iloveyou4ever wrote:

啊臨謝
宜家係23:39
唔該較番岩你隻錶 :)


咩啊, 依家係晏晝3點

咩啊宜家23:44
啊臨謝你係咪去外地旅遊去到short左,唔記得較番岩時差
點啊, 我依家喺英國啊林鄭
posted

-N a n a k o- wrote:

iloveyou4ever wrote:

啊臨謝
宜家係23:39
唔該較番岩你隻錶 :)


咩啊, 依家係晏晝3點

咩啊宜家23:44
啊臨謝你係咪去外地旅遊去到short左,唔記得較番岩時差
點啊, 我依家喺英國啊林鄭
咁都唔係早晨啦
你係咪去旅行去到傻L左啊臨太😅
posted

iloveyou4ever wrote:

iloveyou4ever wrote:

啊臨謝
宜家係23:39
唔該較番岩你隻錶 :)


咩啊, 依家係晏晝3點

咩啊宜家23:44
啊臨謝你係咪去外地旅遊去到short左,唔記得較番岩時差

點啊, 我依家喺英國啊林鄭
咁都唔係早晨啦
你係咪去旅行去到傻L左啊臨太😅
一起身見到人就講聲早晨, 呢個係禮貌嚟, 林太

搵你個689啦
posted
啊臨太你咁多嘢講不如favourite張圖啊
你知唔知我用左好耐先map好
搞到我連用按摩棒嘅時間都無
最好再shoot多10粒kudos
唔該晒 :)
posted

iloveyou4ever wrote:

啊臨太你咁多嘢講不如favourite張圖啊
你知唔知我用左好耐先map好
搞到我連用按摩棒嘅時間都無
最好再shoot多10粒kudos
唔該晒 :)
啊林太, 唔好講你張圖啊, 我啲圖起碼要用成年先map好
你呢啲濕濕碎啦
posted

-N a n a k o- wrote:

iloveyou4ever wrote:

啊臨太你咁多嘢講不如favourite張圖啊
你知唔知我用左好耐先map好
搞到我連用按摩棒嘅時間都無
最好再shoot多10粒kudos
唔該晒 :)
啊林太, 唔好講你張圖啊, 我啲圖起碼要用成年先map好
你呢啲濕濕碎啦
啊臨太你可唔可以收下皮ww
posted

iloveyou4ever wrote:

啊臨太你咁多嘢講不如favourite張圖啊
你知唔知我用左好耐先map好
搞到我連用按摩棒嘅時間都無
最好再shoot多10粒kudos
唔該晒 :)

啊林太, 唔好講你張圖啊, 我啲圖起碼要用成年先map好
你呢啲濕濕碎啦

啊臨太你可唔可以收下皮ww
sorry I can't
你慢慢用你嘅按摩棒啦林太
Please sign in to reply.