aquabluu's Taiko Maps (Taiko Trials Five)

posted
Total Posts
32,633
show more
tetsutaro
http://taikoblog.namco-ch.net/blog/2015 ... 2xx_3.html
MATSURIBANASHI AAAAAAA Funny it butts in before Hatsukoitouge

Also resetting/freezing Cabinet Rankings, closing Dojo and School and ZeroRapu --> confirming Zero no Rhapsody
tetsutaro
Just unlocked Alexander. Time to farm DonPoints or I won't get to see Gashadokuro before the heat death of the universe.

So is it better to play harder songs at lower diffs or moderately hard songs at Oni (eg. 7~8* Muzu vs 7~8* Oni)?
Lokamp
So we're having a NAMCO SOUNDS UStream in 2 days with the making of Rotter Tarmination and moar Audio Deka.

Any kind soul who knows Japanese can help us understanding what will they said?
tetsutaro
http://taikoblog.namco-ch.net/blog/2015 ... er_13.html
I would save my livestream quota for this. Le Tombeau de No-plan wwwwww

And March 11... damn Asian ver is having its March tourney with the three songs and the Shinuchi and Shinuchi only Oni dept.
tetsutaro
So, a somber note? I think I will be leaving osu.

That means:
> I will not map anything from now on, custom or authentic
> I will clear up Taiko Tension Queue for realsies
> I am not gonna use here, including livestream Twitter streams (might consider doing it on @taikotimeblog though)

That does not mean:
> I am also leaving Taiko Time
> I am deleting all my previous maps right now (but if OneDrive forces me to then okay)
Sayaka-

tetsutaro wrote:

> I will not map anything from now on, custom or authentic
But who will do it then? D:
Topic Starter
aquabluu

tetsutaro wrote:

So, a somber note? I think I will be leaving osu.

That means:
> I will not map anything from now on, custom or authentic
> I will clear up Taiko Tension Queue for realsies
> I am not gonna use here, including livestream Twitter streams (might consider doing it on @taikotimeblog though)

That does not mean:
> I am also leaving Taiko Time
> I am deleting all my previous maps right now (but if OneDrive forces me to then okay)
That's gonna make it hard to contact you orz
Nyan
Lokamp
Having lunch now! Can someone cover me for the livestream picks for a quarter of hour?
Firce777
https://osu.ppy.sh/b/658322
now waiting for 765 lol
Topic Starter
aquabluu
firce pls

now this is how you call dibs :3
Sayaka-
OnosakiHito
I was wondering as well.
Topic Starter
aquabluu
well with tetsu gone that pretty much makes all the regulars of this thread gone orz

Me and coro are scrambling to restore the authentics database and put em into a unified storage (no more mediafire/onedrive/sendspace/whatever split). We'll also be putting out requests for unmapped authentics so we can complete more of the list~
crystalsuicune
Bweh,I'm still around
I just lurk to see where I can chime in
Sayaka-
remaking Telecastic fake show's timing

finally
Topic Starter
aquabluu
ah tell me when you do yeah~
DakeDekaane
Hi, I just can't stop stalking this thread. If you need some help for unmapped authentics, as well as completing sets, I can help a bit.
Sayaka-
aaaaaaand it's done

http://www.mediafire.com/download/f40ah ... ize%29.osz

There are still parts I'm not sure of, but overall the timing is way better than before :D
I also changed the background and the beatmap's creator because it's old lol
Topic Starter
aquabluu
oh so you fixed lepi's old map eh XD Nice~
show more
Please sign in to reply.

New reply