Rozpiska meczy pojawi się po zakończeniu zapisów.
Turniej planujemy rozpocząć w pierwszy lub drugi weekend po nowym roku.
Gadżety z avatarami graczy i nazwą drużyny.
1.Zasady Generalne
1.1:Turniej będzie grany 3v3.(+2 graczy na rezerwie)
1.2:Każdy gracz ma określoną liczbę żyć.
1.2.1:Gracz z najmniejszą liczbą punktów na mapie traci swoje życie.
1.2.2:Gracz który straci wszystkie swoje życia jest wyrzucany z meczu.
1.2.3:Życia będą odnawiane co każdy mecz.
1.2.4:Liczba żyć w meczach o wyjście z grupy równa się jeden.Potem są to 2 życia dla każdego gracza(1k-10k) oraz 2 życia dla jednego gracza i po 1 dla reszty(10k-30k).
1.3:Jeżeli nastąpi zmiana zawodnika przejmuje on ilość żyć gracza za którego wchodzi do gry
1.3.1:Dany gracz nie może stracić w meczu więcej niż 2 życia.(co oznacza że gracz który ma jedno życie nie może zmienić się z graczem która ma dwa)
1.4:Rozegrane zostaną dwa turnieje dla dwóch granic rankingu(1k-10k,10k-30k)
1.5:Harmonogram będzie rozpisany przez organizatorów.
1.5.1:Mecz może zostać przeniesiony jeżeli kapitani obu drużyn na to się zgodzą.
1.6:Jeżeli gracz zostanie rozłączony do 30 sekund od rozpoczęcia mapy powtórka mapy jest konieczna.W innym wypadku decyzja jest uzależniona od drużyny przeciwnej.
1.6.1:W wypadku gdy ten sam gracz zostanie rozłączony trzykrotnie.Jest dyskwalifikowany z danego meczu.(Jeżeli sytuacja powtórzy się w dwóch meczach zostanie zdyskwalifikowany z turnieju.)
1.7:Turniej jest organizowany tylko i wyłącznie dla graczy z Polski.
1.7.1:Z wyjątkiem Polskich graczy którzy mieszkają poza krajem.
1.8:W przedziale 1k-10k każda drużyna banuje po 2 mapy, w przedziale 10k-30k tylko 1.
1.9:W przedziale 1k-10k gramy pełny mappool(nomod,HD,HR,DT,Freemod,Tiebraker),w przedziale 10k-30k wszystkie mapy są grane Freemod.
1.9.1:W mappoolu będzie 5 Tiebrakerów które będą banowane oddzielnie.
1.9.2:W przedziale 1k-10k Podczas grania map freemod liczba modów w drużynie przeciwnej musi się równać liczbie modów w twojej drużynie.W przedziale 10k-30k mody nie są konieczne.
1.9.3:Podczas grania map Freemod możemy wybrać tylko HD,HR lub HDHR.
1.10:Mappool może się lekko zmienić do oficjalnego ogłoszenia Mappoolu.
1.11:Końcowa wersja mappoolu zostanie ogłoszona tydzień przed rozpoczęciem kolejnej fazy turnieju.
1.12:Wszystkie mecze są grane na score v1.
1.13:Zasady mogą ulegać małym zmianom.
1.2:Każdy gracz ma określoną liczbę żyć.
1.2.1:Gracz z najmniejszą liczbą punktów na mapie traci swoje życie.
1.2.2:Gracz który straci wszystkie swoje życia jest wyrzucany z meczu.
1.2.3:Życia będą odnawiane co każdy mecz.
1.2.4:Liczba żyć w meczach o wyjście z grupy równa się jeden.Potem są to 2 życia dla każdego gracza(1k-10k) oraz 2 życia dla jednego gracza i po 1 dla reszty(10k-30k).
1.3:Jeżeli nastąpi zmiana zawodnika przejmuje on ilość żyć gracza za którego wchodzi do gry
1.3.1:Dany gracz nie może stracić w meczu więcej niż 2 życia.(co oznacza że gracz który ma jedno życie nie może zmienić się z graczem która ma dwa)
1.4:Rozegrane zostaną dwa turnieje dla dwóch granic rankingu(1k-10k,10k-30k)
1.5:Harmonogram będzie rozpisany przez organizatorów.
1.5.1:Mecz może zostać przeniesiony jeżeli kapitani obu drużyn na to się zgodzą.
1.6:Jeżeli gracz zostanie rozłączony do 30 sekund od rozpoczęcia mapy powtórka mapy jest konieczna.W innym wypadku decyzja jest uzależniona od drużyny przeciwnej.
1.6.1:W wypadku gdy ten sam gracz zostanie rozłączony trzykrotnie.Jest dyskwalifikowany z danego meczu.(Jeżeli sytuacja powtórzy się w dwóch meczach zostanie zdyskwalifikowany z turnieju.)
1.7:Turniej jest organizowany tylko i wyłącznie dla graczy z Polski.
1.7.1:Z wyjątkiem Polskich graczy którzy mieszkają poza krajem.
1.8:W przedziale 1k-10k każda drużyna banuje po 2 mapy, w przedziale 10k-30k tylko 1.
1.9:W przedziale 1k-10k gramy pełny mappool(nomod,HD,HR,DT,Freemod,Tiebraker),w przedziale 10k-30k wszystkie mapy są grane Freemod.
1.9.1:W mappoolu będzie 5 Tiebrakerów które będą banowane oddzielnie.
1.9.2:W przedziale 1k-10k Podczas grania map freemod liczba modów w drużynie przeciwnej musi się równać liczbie modów w twojej drużynie.W przedziale 10k-30k mody nie są konieczne.
1.9.3:Podczas grania map Freemod możemy wybrać tylko HD,HR lub HDHR.
1.10:Mappool może się lekko zmienić do oficjalnego ogłoszenia Mappoolu.
1.11:Końcowa wersja mappoolu zostanie ogłoszona tydzień przed rozpoczęciem kolejnej fazy turnieju.
1.12:Wszystkie mecze są grane na score v1.
1.13:Zasady mogą ulegać małym zmianom.
2.Zasady Zapisów
2.1:Przewidujemy miejsca dla 32 drużyn dla obu przedziałów.
2.1.1:Gracze muszą mieścić się w przedziałach jedynie w momencie zapisywania.
2.1.2:Jeżeli nie zbierzemy takiej ilości osób dla przedziału,w drabince pozostaną wolne miejsca(niektóre drużyny odrazu przechodzą do kolejnej fazy)
2.2:Musicie określić kto jest kapitanem.(Do niego będziemy pisać przypomnienie o meczu)
2.3:Wszystkie zaakceptowane drużyny będą wpisywane do posta na forum.
2.4:Nie wymagamy osób na ławkę.Jeżeli chcecie możecie grać tylko we 3.
2.5:Multikonta,osoby zbanowane etc. Nie mogą brać udziału w turnieju.
2.1.1:Gracze muszą mieścić się w przedziałach jedynie w momencie zapisywania.
2.1.2:Jeżeli nie zbierzemy takiej ilości osób dla przedziału,w drabince pozostaną wolne miejsca(niektóre drużyny odrazu przechodzą do kolejnej fazy)
2.2:Musicie określić kto jest kapitanem.(Do niego będziemy pisać przypomnienie o meczu)
2.3:Wszystkie zaakceptowane drużyny będą wpisywane do posta na forum.
2.4:Nie wymagamy osób na ławkę.Jeżeli chcecie możecie grać tylko we 3.
2.5:Multikonta,osoby zbanowane etc. Nie mogą brać udziału w turnieju.
3.Zasady i przebieg samego meczu.
3.1:Pokój zostaje założony około 15 minut przed rozpoczęciem meczu.W tym samym momencie wysyłamy wiadomość przypominającą o meczu do kapitana.
3.2:Kapitan zostaje przeniesiony do meczu komendą 5 minut przed rozpoczęciem meczu.
3.3:Kapitan zaprasza członków swojej drużyny.
3.4:Przed meczem drużyny mogą rozegrać po 1 mapie rozgrzewkowej(max 4min.)
3.4.1:Rozgrzewka może być pominięta jeżeli obie drużyny się na to zgodzą.
3.5:Obie drużyny rollują.Drużyna która wyrolluje więcej decyduje czy chce banować pierwsza czy chce oddać bana przeciwnikom.
3.6:Po banach drużyny rollują ponownie.Drużyna która wygra rolla pickuje pierwszą mapę.
3.7:Następne picki zależą od ilości zdobytych punktów.Mapę wybiera drużyna która ma zawodnika z największą ilością punktów.
3.7.1:Dana drużyna może wybierać mapę jedynie 2 razy z kolei(co oznacza że jeżeli 2 razy będzie miała zawodnika z największą ilością punktów musi dać wybrać przeciwnikom.Jeżeli po picku przeciwników znowu mają zawodnika z największą ilością punktów,znowu mogą pickować)
3.8:Mecz kończy się kiedy wszystkim zawodnikom z którejś z drużyn skończą się wszystkie życia.
3.9:W przypadku tiebrakera drużyny rollują jeszcze raz.
3.2:Kapitan zostaje przeniesiony do meczu komendą 5 minut przed rozpoczęciem meczu.
3.3:Kapitan zaprasza członków swojej drużyny.
3.4:Przed meczem drużyny mogą rozegrać po 1 mapie rozgrzewkowej(max 4min.)
3.4.1:Rozgrzewka może być pominięta jeżeli obie drużyny się na to zgodzą.
3.5:Obie drużyny rollują.Drużyna która wyrolluje więcej decyduje czy chce banować pierwsza czy chce oddać bana przeciwnikom.
3.6:Po banach drużyny rollują ponownie.Drużyna która wygra rolla pickuje pierwszą mapę.
3.7:Następne picki zależą od ilości zdobytych punktów.Mapę wybiera drużyna która ma zawodnika z największą ilością punktów.
3.7.1:Dana drużyna może wybierać mapę jedynie 2 razy z kolei(co oznacza że jeżeli 2 razy będzie miała zawodnika z największą ilością punktów musi dać wybrać przeciwnikom.Jeżeli po picku przeciwników znowu mają zawodnika z największą ilością punktów,znowu mogą pickować)
3.8:Mecz kończy się kiedy wszystkim zawodnikom z którejś z drużyn skończą się wszystkie życia.
3.9:W przypadku tiebrakera drużyny rollują jeszcze raz.