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Edward Maya feat. Vika Jigulina - Stereo Love

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Barney Stinson
This beatmap was submitted using in-game submission on domenica 6 novembre 2011 at 02:29:47

Artist: Edward Maya feat. Vika Jigulina
Title: Stereo Love
Tags: Lolicore Flandre NeoRainier HellDawn
BPM: 127
Filesize: 8853kb
Play Time: 02:59
Difficulties Available:
  1. HellDawn's Easy (0,64 stars, 135 notes)
  2. Insane (4,94 stars, 534 notes)
  3. LoliFlan's Hard (4,84 stars, 416 notes)
  4. Neo's Taiko (4,83 stars, 732 notes)
  5. Normal (2,91 stars, 239 notes)
Download: Edward Maya feat. Vika Jigulina - Stereo Love
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
That's my first serious maps. Thanks to HakuNoKaemi, MathiasXII for mp3 file, Lolicore Flandre for guest diff, lighting effect, cursor trail and bg colors, Vivere for SB, Neo Rainier for Taiko Diff, HellDawn for easy diff, -Sekai- for Taiko BG and all the people who modded my map. Full uploaded. Causes: Changed name and done some mistakes. Hope I fixed all

Please, Re-Dwnl if u download before 18/10, Thank u all <3
HakuNoKaemi
IRC Modded :D
-kevincela-
I did an IRC mod of this map.
NeoRainier
Tested in taiko, lots of speed ups/slow down, but still enjoyable.
Also, good timing.
Star *
Inamaru
Nice one :)
Anto
viva la patata u.u...
giO-
Normal & Insane

Song Setup -> Audio -> Music Track: Lead-in (Seconds) 3


Piccolo suggerimento per la Insane
Sposta l'AR a 8


la vedo meglio con Circle Size 4 (questo dipende da te)


i primi 2 suggerimenti ti consiglio di applicarli
quando ho più tempo la guardo meglio

Star~ 8-)
Sanji
star ~
BlackSavy
Bella ale! :)
Star ó.ò
[DaYan]
Bella ale, star :3
HakuNoKaemi
Piccolo Check via IRC :3
HellDawn
8-)
Komeiji Yuki
:3
Pereira006
8-)
Suimya
;)
tigna
star :3
xMinorinnx89
good^^
gowww
8-)
Yucali
Irc Mod & Star★
TuningSquall
starrrrr :lol: :lol: :lol:
Elly-chan
General -
Background Image? Or is it just me who doesn't see it :?

Normal -
Fixed some spacing errors, attatching file lol
00:06:663 - Weird Slider o uo Concider change? lol
00:28:159 - Slider speed up? :? Stick with the previous slider at 26's speed lol XD

Insane -
I am really lazy so I will just send you osu file too. = w=
Fixed: Some hitsounds and spacing. Combos

Sent you big osz file lol XD

Star :3
net45291
Okay , General : seemed good , Nice sound
In game Modding ,Kudosu award pls
good luck ! Star ~
Mercurial
This is it.


.-Normal

Relax men! <3
Nothing to do here


.-Insane

00.22.254 - (2) Remove
01.04.301 - (9) Remove

Nothing more.


General: Maybe, you should think in insert more breaktimes on the map... anyway, great job! n.n


Black Star.-
JauiPlaY
:)
Armin
[Generale]

*Molti BATs faranno storie per la tua Normal: ha uno star rating di 3.74, mentre le guidelines suggeriscono uno star rating inferiore di 3. Nel successivo modding vedrai perchè ha uno star rating così alto.
*Ottimizza l'offset: 528, poi Resnappa tutte le note (Timing > Resnap All Notes)
*Elimina il countdown nella scheda Song Setup > Advanced e togli la spunta a "Enable countdown"

[Normal]

Snappa bene la fine degli sliders (si sarà modificata con un cambio di BPM) selezionando l'opzione su Timing > Recalculate Slider Lenghts

Non c'è nulla di unrankabile, adesso come adesso andrebbe bene. L'unico problema è proprio la sua difficoltà XD
La ragione principale per la quale ha uno star rating così alto è dovuta alla presenza di patterns ostici come questi:

01:13:986 (1,2,3,4,5,6,7); 01:45:876 (1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,7); 02:02:411 (4,1,2,3,4,5,1,2,3,4); 02:24:380 (1,2,3,4,1,2,3,4,5,6,7,8) che sono proprio adatti ad una Hard piuttosto che ad una Normal (che poi dovrebbe essere la diff più facile della mappa)

Inoltre il tempo di recupero tra uno spinner ed il prossimo hitobject è pressochè minimo, questo potrebbe confondere un nuovo giocatore.
Ma questo è abbastanza trascurabile perchè il BPM è relativamente basso e la Overall difficulty idem. Tuttavia penso che almeno questo dovresti fixarlo (magari facendo lo spinner più corto o posizionando i prossimi beats distanti da quest'ultimo):

01:38:317 (1,1,2,3) - Questa parte ha il 01:41:388 (1) piazzato subito 1/2 dopo uno spinner silenziato

Per il resto...non sono proprio d'accordo con sliders lenti come questo: 02:50:128 (5) - 00:26:270 (3) - [<- con questo poi successivamente crei uno slider con velocità 1x subito dopo D:] 00:51:781 (7) ...insomma la maggior parte. Ma questo non intacca particolarmente il gameplay, al massimo sono un pò improvvisi D:

[Hard]

Snappa bene la fine degli sliders (si sarà modificata con un cambio di BPM) selezionando l'opzione su Timing > Recalculate Slider Lenghts

00:22:018 (1) - Nuova combo random
00:37:136 (2) - Me lo sarei aspettato 1/2 BPM più lungo, considerando che precedentemente hai seguito il ritmo in questo modo [come 00:35:246 (6) - 00:31:466 (4), magari aggiungi una slow section come hai fatto per quest'ultimo slider e poi elimina questo 00:37:608 (3) riunificando con il distance snap]
00:51:781 (2) - La velocità dimezzata è abbastanza...inaspettata DD:
01:03:592 (5,6,7,8) - Non ha senso seguire il ritmo così. Seguilo come hai fatto per 01:02:647 (1,2,3,4) no?

Stella, hai migliorato di moltissimo questa mappa
HakuNoKaemi
[General]
beh, mappa ( o richiedi ) una difficoltà con rating <3 se non vuoi applicare i consigli di Armin
Inoltre nella mod uso l'offset di Armin
Chiedi guest per completare la mappa ...
Mi piaceva più il wallpaper di Negima! Magister Negi Magi
Kiai
SPOILER
Hmm?
per il il kiai sta da 02:31:236 a 02:59:583 ...
al limite su 02:01:000 - metti una fontana kiai... ( si mette aprendo e chiudendo dopo poco una sezione kiai )

[Normal]
Grafica
SPOILER
migliora il placement della mappa... per esempio:
00:05:252 (2) - muovilo 6 quadrati (griglia 3) a sinistra e uno verso sopra per ottenere questo effetto
00:05:724 (3) - miglioralo, posiziona e fallo diventare così
00:06:669 (4) - Flip orizzontale ( Ctrl + H ) e posiziona cosi
00:11:866 (1) - Flip orizzontale ( Ctrl + H ) e posiziona per ottenere un effetto simile a 00:04:307 (1) -
00:20:842 (4) - Flip orizzontale ( Ctrl + H )
01:36:433 (4) - Semplicemente dritto no?
e così via
La parte grafica la devi migliorare tantissimo, controlla tutta la map e migliora graficamente
00:26:276 (3) - non ho capito perche l'hai rallentato...
01:45:882 (1,2) - Forse un pò difficile per una normal?
02:25:567 (1,2) - Salto? in una normal ?.? ed è pure lungo ...
01:47:772 (1,2) - ^
02:01:472 (x) - Aggiungi Nota
02:09:740 (x) - ^
02:25:094 (4) - Fallo di 1/1 ( togli il repeat e farlo allungare fino al tick bianco) l'overlap è confusivo...

prima parte ( ho deciso di dividerla in più parti o.o )
HakuNoKaemi
[Normal]
Hitsound
SPOILER
da qualche parte hai dimenticato di continuare il pattern, inoltre usa anche i Whistle e Finish ...
00:35:252 (4) - Finish all'inizio
00:37:142 (3) - ^
00:50:842 (5) - Clap
00:51:787 (7) - Clap
02:01:000 (1) - Finish
02:09:740 (3) - Clap
02:13:283 (3) - ^
02:21:787 (2) - Clap alla fine
02:25:094 (4) - Clap all'inizio
02:26:984 (6) - Clap
02:31:945 (1) - Whistle
02:33:126 (5) - Finish
02:34:071 (2) - Whistle
02:35:016 (5) - Finish
02:35:488 (1) - Sliderslide whistle ( sopra, non all'inizio o alla fine )
02:37:850 (1) - Whistle
02:38:323 (2) - Clap
02:38:795 (3) - Finish
02:39:740 (1) - Whistle
02:40:213 (2) - Clap
02:40:685 (3) - Finish
02:41:630 (2) - Clap
02:42:575 (4) - Finish
02:43:047 (1) - Whistle
02:44:465 (4) - Finish
02:45:173 (1) - Sliderslide whistle ( sopra, non all'inizio o alla fine )
02:46:354 (4) - Metti un Finish a posto del Clap
02:47:299 (2) - Whistle
02:48:244 (5) - Metti un Finish a posto del Clap
02:49:189 (2) - Whistle
02:50:134 (5) - Whistle ( Sliderslide+inizio+fine )
02:52:024 (3) - Finish
02:52:732 (1) - Whistle
02:53:441 (4) - ^
02:53:913 (5) - Togli Clap e metti Finish
02:54:622 (1) - Whistle
02:55:331 (4) - ^
02:56:512 (1) - Aggiungi whistle di sopra, poi cliccka la fine e metti un clap invece del whistle
02:57:693 (5) - Finish
02:58:165 (6) - Whistle
02:56:984 (x) - Aggiungi nota
02:57:457 (x) - ^ con Whistle sopra
02:58:165 (6) - New Combo
02:58:638 (3,4) - Falli divenbtare uno slider con Clap ad inizio e fine?
02:58:402 (x) - Aggiungi nota
rEdo
[Normal]
boost the volume of normal-hitsound sections to ~70%, it's just wrong that the soft sections are louder than the normal ones
1:13:986 (1,2,3,4,5,6,7) - this pattern starts a bit too far, in comparison with that previous slider's end.
1:28:396 (1) - delete new combo
1:44:695 (1) - ^
2:50:128 (5) - inconsistent spacing, it's placed way off too far.

[Insane]
0:05:010 (4) - a grid higher, looks a bit better
0:05:955 (1), 0:06:427 (1), 0:06:899 (1) - people don't really like this kind of new combo usage
0:13:514 (1), 0:13:986 (1), 0:14:459 (1) - ^
1:07:844 (10) - move it a bit higher? this jumps doesn't fit at all
1:19:892 (1) - one grid to the right, so it's consistent with the rest of the pattern.
1:46:230 (1) - it's starting the pattern on 1/4 tick, so... delete that note?
1:50:600 (2,3,4,5,6) - overmapped, you can find a better solution
2:07:136 (7) - maybe stack it with previous slider's end? also, don't forget to move (8) a bit to the right, to keep the consistency.
2:26:033 (1), 2:26:506 (1), 2:26:978 (1) - once again, nonsense new combos.
2:51:781 (10) - i don't even know what should i say... this is just wrong. most likely you've messed up something with the timing sections.


k
Pereira006
hello~~

some suggestions

General

you wallpaper is 1228x768 that is unrank just make 1024x768 that is most better

[normal]

00:20:836 (4,6) - http://puu.sh/2KEr <- I not like this overlap maybe change this http://puu.sh/2KEy ?
00:21:781 (1) - New combo?
00:50:364 (4) - bad slider maybe this http://puu.sh/2KER ? If you change this try fix spacing at 00:50:836 (5) or stack with end slider 00:50:364
01:09:262 (1) - at start slider sound whistle is not fit this song IMO
01:21:073 (1) - New combo?
01:21:073 (1,2,3) - Maybe this http://puu.sh/2KFw ?
01:36:427 (4) - weird slider try make better
02:05:718 (3,4) - Stack weird
02:08:553 (1) - Remove new combo and Spacing with 02:09:262 (1)
02:16:112 (7) - Remove new combo
02:15:640 (6,1,1) - Spacing
02:16:821 (1) - bad allign

[Insane]

02:42:096 (3) - maybe this http://puu.sh/2KHN ?

that all :( i can't give star because i aldready :( but i don't care kudosu star so STAR !

well good luck
Kiddo-Kun
[Normal]

00:03:835 - No reason to keep this inheriting section. Delete it.
00:10:921 - ^
00:18:953 - ^ Same here. You shouldn't put one in that is the same as the previous one.
01:02:417 (4) - Add clap?
02:14:228 (5,6) - This shouldn't be touching the health bar.
02:16:118 (7) - New combo?
02:50:134 (5) - This is too far from the previous note.


[Insane]
Same problem with inheriting sections on Normal.
00:55:094 (7) - Add new combo
00:55:803 (1) - Remove this new combo

I think you've got potential.
STAR
RobotoRaccoon
General
• Lead-in: 2500 could be better
• Not going to use custom colours?
Not important, just might improve the look.

[Normal]
• AR -1?

[Insane]
00:35:252 (6) - Not going to do the same as the others in the section? eg. 00:33:362 (6)
01:52:378 (4) - No Whistle
01:52:496 (5) - Whistle
01:53:913 (1) - ^?
01:55:331 (7) - ^?


Wow, nice mapping! Star!
Smalll
:D
Makar
[General]
viewtopic.php?f=6&t=56528
"Each mapset must have at least two osu!standard difficulties, one of which must be below a 3-star difficulty level."
Normal is above 3 star, and therefore you will need an easy difficulty to get this ranked.
"Difficulties of a mapset must be in a consecutive order. ... A gap in difficulties (e.g. Easy-Normal-Insane) will not be allowed."
Going by this, you will also need a Hard.

[Normal]
Can't really point out anything that's wrong besides the timing points..

Pointless timing points:
00:03:835
00:10:915
00:18:946
00:25:088
01:26:978
01:34:537
01:41:151

00:06:669 (4) this slider isn't symmetric, and I can't tell if you meant to do that.
00:13:756 (4) move up 1 on the grid
00:14:228 (5) move right 1 on the grid
00:27:693 (1) move left 1 on the grid
00:27:929 (2) move right 1 on the grid
00:30:055 (4) move to x=64 y=208
00:39:504 (4) move to x=328 y=112
00:47:063 (4) move to x=264 y=88
00:48:008 (2) move right 1 on the grid
00:49:661 (1) move to x=88 y=168
00:53:677 (2) move up 2 on the grid
00:55:567 (2) move to x=312 y=88
00:57:457 (2) move up 1 on the grid
00:57:693 (3) move left 1 on the grid
01:23:205 move this spinner back to 01:22:968 and extend it so it ends on the white tick.
01:45:882 move the middle slider thing up 1 right 1 on the grid
02:16:118 (1,2) Spacing
02:35:016 (5,1) Spacing
02:54:622 (1) move to x=344 y=56
02:54:858 (2) move to x=384 y=96

[Insane]
AR-1 Maybe?

Pointless timing points:
00:10:915
00:18:946
00:25:088
01:19:419
01:26:978
01:34:537
01:40:679

00:42:457 (6) move to x=424 y=112
00:42:575 (7) move to x=432 y=152
01:15:173 (8) move left 1 on the grid
01:45:764 (5) move right 1 on the grid
01:45:882 (6) move right 2 on the grid
01:46:354 (1) move to x=184 y=256 and then adjust 2-7 like this:


Star~
Topic Starter
Barney Stinson
Thank u Makar8000! Ur mod was very helpfull. Remind me to mod ur map tomorrow, now I have to go. And I ask u sorry for make u waiting!
Armin
Modirc on some confusing hitobjects on Normal, fixed something about rhythm on Hard.
show more
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