forum

Drop - Granat

posted
Total Posts
5
Topic Starter
KorwiN
This beatmap was submitted using in-game submission on 17 maja 2017 at 00:46:18

Artist: Drop
Title: Granat
Tags: Granat Korwin Drop granat?
BPM: 180,96
Filesize: 3529kb
Play Time: 00:45
Difficulties Available:
  1. Granat ? (5,33 stars, 183 notes)
  2. Hard (3,59 stars, 140 notes)
  3. Insane (4,61 stars, 166 notes)
  4. Normal (1,99 stars, 85 notes)
Download: Drop - Granat
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
Send me nudes.
Est-
You insisted uwu
016-11-27 09:05 KorwiN: 00:02:275 (1,2,3) -
2016-11-27 09:05 KorwiN: granat
2016-11-27 09:05 Est-: yeam
2016-11-27 09:05 Est-: yeha*
2016-11-27 09:05 KorwiN: hmmmm
2016-11-27 09:05 KorwiN: single tap ?
2016-11-27 09:05 Est-: id keep the sliders
2016-11-27 09:05 Est-: but reduce the curve a little bit
2016-11-27 09:06 Est-: *make them a bit less curved
2016-11-27 09:06 KorwiN: okey okey
2016-11-27 09:07 KorwiN: https://osu.ppy.sh/ss/6671365 better ?
2016-11-27 09:07 Est-: yes :D
2016-11-27 09:08 KorwiN: :D
2016-11-27 09:08 KorwiN: Anything else is wrong?
2016-11-27 09:09 KorwiN: do you know who can help me?
2016-11-27 09:09 Est-: ask in #modreqs
2016-11-27 09:10 KorwiN: i ask ,,,,, dont help me
2016-11-27 09:10 KorwiN: XD
2016-11-27 09:10 Est-: xd
2016-11-27 09:10 Est-: e
2016-11-27 09:10 Est-: gimme a moment
2016-11-27 09:10 Est-: im looking at an other map
2016-11-27 09:10 Est-: ill get back at you in 10 mins okay?
2016-11-27 09:10 KorwiN: :)
2016-11-27 09:10 Est-: owo
2016-11-27 09:11 KorwiN: okey
2016-11-27 09:22 Est-: nothing to mention
2016-11-27 09:22 Est-: really
2016-11-27 09:22 Est-: except these on Insane
2016-11-27 09:22 Est-: 00:02:269 (1,2,1,2) -
2016-11-27 09:23 Est-: 00:02:269 (1,2,1,2) -
2016-11-27 09:23 Est-: whoops
2016-11-27 09:23 00:24:148 (1,2,1,3,5,6) - *
2016-11-27 09:23 KorwiN: 00:02:269 (1,2,1,2) - single tap ?
2016-11-27 09:24 Est-: nnonono
2016-11-27 09:24 Est-: just reduce the curve
2016-11-27 09:24 Est-: hard: 00:03:595 (5) -
2016-11-27 09:24 KorwiN: So what?
2016-11-27 09:24 Est-: like you did on hardest diff
2016-11-27 09:24 Est-: you curve your sliders too much it doesnt look good
2016-11-27 09:27 KorwiN: hmmm
2016-11-27 09:27 KorwiN: thanks for mod my map
2016-11-27 09:27 Est-: rest of the map looks good tho
2016-11-27 09:27 Est-: gj!

mods dont deny kds pls
XVoIR
[General]

[Granat]
IMO za małe OD jest
00:03:601 (1,2,3,4,5) - 1/3 zamiast 1/4
00:04:149 - brakuje dźwięku
00:14:704 (1,2,3,4,5,1,2,3,4) - utrzymaj już tu NC jakoś a nie raz po 3 raz po 4 albo po 5
00:14:704 (1,2,3) - czego tutaj nagle jest zestackowane (1,2) jak wcześniej nie było
00:19:679 (2,3,4) - popraw spacing
00:22:165 (5,1) - na (5) daj NC a na (1) usuń
00:24:817 (1,2) - CTRL+G dla lepszego flow
00:27:469 (3) - NC
00:28:132 (1,2,3,4,5,6,7) - czego tutaj nagle tak wywaliłeś wszystko jak to jest dokładnie to samo co przed chwilą w utworze było, zmniejsz spacing i w ogóle
00:30:619 (1,2,3,4) - spacing popraw
00:35:592 (4) - znowu randomowo dłuższe combo
00:36:255 (4) - i znowu
00:38:576 (1,2,3,4,5,6,7,8) - ta sekcja wygląda dziwnie, jak już ją chcesz to zrób tak żeby były równe odstępy między kółkami po lewej i po prawej
[Insane]
Tutaj to już w ogóle przegięcie z tym OD, tylko 6?
00:03:595 (1,2,3,4,5) - to co wyżej
00:04:590 (2,3) - niewygodny stack
00:25:805 (3) - NC
meh, ten diff jakoś niechlujnie wygląda
[Hard]
OD4 x D
00:03:595 (5) - co tutaj tobą pokierowało że aż 1/4
00:06:910 (2) - co sie z tym sliderem stało
00:04:258 (1,2,3,4,1,2,3,4) - kompletnie odmienny spacing od tego samego momentu na początku utworu
00:08:236 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4) - trochę duże te jumpy jak na Harda
00:14:203 (1,2,3,4) - rozdziel te slidery by sie nie stykały ze sobą lol
00:15:529 (1,2,3,4,1) - trochę trudne się to wydaje
00:24:148 (1,2,3,4,1,2,1,1,2,3,1,2,3,4,1,2,3,4,5,6,7) - czego te slidery sa tak diabelnie krótkie
00:32:104 (1) - 00:39:728 (6) - brzydkie to
ogólnie ten diff jest jakiś meh
Peuniak
Mod z OPG, nudzę się ~~
Granat?
-sprawdź AiModa, chyba wszystkie slidery nie sa dostosowane do tępa,
-ogarnij żeby timing pointy były równo na tickach (np. ten 00:04:341 powinien być tu 00:04:259 )
-masz dużo źle zestackowanych obiektów, a wydaję mi się że nie robiłeś tego specjalnie (np. 00:00:949 (4,4) , albo gorsze tutaj 00:15:035 (2,2,2) )
00:04:093 - w tym miejscu jest dobrze słyszalny dźwięk, nie pomijaj go,
00:08:242 (1,1,1,1,1,1) - te slidery sa bardzo randomowe, jak juz tworzysz taki kształt dobrze by było wykorzystać je do blanketów,
00:08:238 - 00:22:164 - generalnie ten part ma brak jakiegokolwiek flow (gdyby miał, nie byłby aż tak randomowy), jeśli nie wiesz co to flow to odsyłam tutaj link here
00:26:640 (2,1,2) - trudne do przeczytania, spacing miedzy 1/2 jest większy od 1/1, (w takiej sytuacji, dobrym rozwiązaniem byłoby zestackowanie, 00:26:806 (1,2), oczywiście też możesz po prostu zmniejszyć spacing między 00:26:640 (2,1) ),
00:31:448 (1,2,3,4,5,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,1,2,3,4,1,2,3,4,5,6,7,8) - polecam zaznaczyć sobie wszystkie kółka z tych jumpów, zobaczysz jak wielki chaos tu panuje, sugeruje ponaprawiać stacki, jest bardzo dużo kółek które lekko na siebie nachodzą zamiast całościowo się zasłaniać, brzydko to wygląda,

Insane
-może troche większe slider velocity?
-dużo podobnych błędów jak w poprzednim diffie, nie będę się powtarzał,
00:02:269 (1,2,1,2) - brzydki pattern,
00:03:595 (1,2,3,4,5) - nie do bitu (powinno być 1/3),
00:04:590 (2,3,2,3) - bądź konsekwentny, jeśli pattern wcześniej zestackowałeś kółko z początkiem slidera, w tym patternie też powinieneś to zrobić,
00:28:126 (1,2,3) - musisz popracować nad sliderami, np. ten pattern jest kompletnie niesymetryczny, widać to na pierwszy rzut oka
00:38:071 (1,2,3,4,5) - crtl+g na 4, pomijając fakt że ten pattern też jest strasznie niesymetryczny i brzydki, w takich momentach kopiuj jeden slider, a potem go wklejaj i obracaj a nie rób nowe slidery na czuja (używaj skrótów Ctrl + C, Ctrl + V, Ctrl + G, Ctrl + H, Ctrl + J, Ctrl + R, Ctrl + <, Ctrl + >,)

Generalnie dużo pracy przed tobą, a szczególnie researchu i mapowania "dla siebie", na twoim poziome najwięcej ci da czytanie threadów np :
https://osu.ppy.sh/forum/t/37194
https://osu.ppy.sh/wiki/Slider_Techniques
https://osu.ppy.sh/wiki/Making_Good_Sliders
https://osu.ppy.sh/wiki/Jumping_Techniques
https://osu.ppy.sh/wiki/Standard_Ranking_Criteria
https://new.ppy.sh/forum/t/517731 <- very important
https://www.youtube.com/user/Pishifat
GL :)
pies
HITSOUNDS
Nie masz na tej mapie ani jednego hitsoundu. Porób w niektórych miejscach hs-finish, albo hs-clap. Możesz dodać customowe klapnięcia, bądź jakieś dźwięki dzwonków.

NORMAL
Na twoim miejscu zrobiłbym remap tego poziomu. Cały ten poziom to nieczytelne patterny i overlapy które nie nadają się na normal. Możesz zaczerpnąć inspiracje z innych normali. NIE UŻYWAJ PRZYSPIESZANIA I SPOWALNIANIA SLIDERÓW.

Zwiększ CS do 3

Zmniejsz AR do 5

Zwiększ OD do 3,5 lub 4

HARD
Pamiętaj o zachowywaniu spacingu, bo mocno daje się on tutaj we znaki. Po co robisz większy spacing tutaj: 00:00:281 (1,2,3,4,1,2,3,4) - niż tutaj 00:04:258 (1,2,3,4,1,2,3,4) - kiedy rytm i intensywność są dokładnie takie same.

Możesz ustawić HP drain na 4,5

Dobrym wyborem będzie wyłączenie Grid Snaping po prawej stronie. Pomoże ci to robić ładniejsze slidery.

00:03:595 (5) - Nie pasujący slider. Zrób slider 1/3 odbity raz, a następnie slider 1/2. Gra się to 2 razy lepiej. http://prntscr.com/f4sopz

00:06:247 (1,1,2,1) - Zły flow. Mnóstwo zmian kierunku poruszania się kursora, pomimo że muzyka jest płynna i spokojna.

00:08:236 (1,2) - niepotrzebnie stackujesz kółka ze sliderami w tej sekcji. psujesz tym flow, pomimo że rytm masz dobry. Radzę ci ustawić wszystkie kółka w tej samej odległości, a slider po ostatnim kółko oddalić dwukrotnie.

Sekcja od 00:32:104 - do 00:38:071 - Zachowywaj jakiś prosty schemat rytmu. Na przykład kółko-kółko-slider-slider-kółko-kółko-slider-slider-kółko-kółko-slider-slider itd. Muzyka przez chwilę się zapętla, więc nie ma sensu eksperymentować.

00:38:071 (1,2,3,4,5,6) - Zrób same slidery 1/2 (bez kółek i tego odbitego)

INSANE
To samo co na Hardzie

Ustaw HP drain na 6

Zmniejsz AR do 9

Ustaw OD na 6,5

00:03:264 (2,3) - Spacing

00:04:590 (2,3,2,3) - Spacing

00:04:093 - W tym miejscu powinno być coś do kliknięcia. Najlepiej kółko, albo zakończenie slidera.

00:14:535 (3,4) - Nie potrzebnie zestackowane kółka. Psujesz tym flow.

od 00:08:236 (1) - do 00:21:164 (1) - To samo co napisałem na Hardzie.

00:27:463 (1,2,3,4,5) - 1/3

00:31:938 (12,1,2,3,1,2,3,1,2,3,4,5,6,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - Brzydkie randomowo postawione kółka. Zmniejsz odrobinę spacing, a co 6 kółek zwiększ. Pamiętaj żeby zachować flow, bo w obecnym stanie jest on słaby.

00:42:048 (8) - Zamień to na kółko.

GRANAT
To samo co na HARD i INSANE

Zwiększ HP drain do 7

Zmniejsz AR do 9,2

Ogólnie to błędy takie same jak na INSANE więc się nie rozpisuję.

00:13:877 (3,4,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3) - Chaos i słaby flow.

Polecam ci zajrzeć do rzeczy które polecił ci kolega wyżej. Szczególnie na YT do pishifat lub Mo
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply