forum

Introduktionstråden

posted
Total Posts
144
show more
Teras

Holmir wrote:

Spelat Osu i ett halvår llr nåt, kommer inte ihåg varför jag började spela men något som är säkert är kommer att vara ikapp Cookiezi skillvis om 2-3 veckor
Troll inc.
Real1
Tja, Real1, 24 år här. Spelar inte mycket osu! längre... Tyvärr. Men hoppas på en revansch en dag.


Modda mina maps
palinus
Derp, Pali was here
SPOILER
16 år eller nja 17 om precis en månad :V, Göteborg, Kille. Spelat Osu! över ett år och några månader typ tror ja, Spenderar min tid vid datorn/internet, spelar för det mesta Osu! och Touhou speciellt (förhoppningsvis lirar väl andra här också touhou?), ser dock på Anime, manga, VN's, etc...
I do NOT like Broccoli!
Kujo
Hej : )
Loginer

Xgor wrote:

Introduktions tråden

Enkie127
Hej Hej !

Jag är ny här i osu och vill spela med folk ^^ ( Snart 1 månad o: )

Introt ~

Jag är 13 Tycker om spel ...

bor i svergie xD

vill inte säga mer o.o

Adda mig ~

Eller Pm.
Topic Starter
Xgor

Loginer wrote:

[attachment=0:f3bb4]1299773908217.jpg[/attachment:f3bb4]
:3
Mara
I won't use Google Translate on this one.

Hej. Jag heter Mara och jag är 18 år. Jag har inte bra svenska.. (Jag är finn) Jag spelar datornspelade med min PC (Killing Floor) och DSi (Killing Floor DS)!

Jag gillar små tjejer med potatis. <3
Teras

LunaticMara wrote:

I won't use Google Translate on this one.
Jag spelar datorn och små tjejer med potatis. <3
<3
Mara

Teras wrote:

LunaticMara wrote:

I won't use Google Translate on this one.
Jag spelar datorn med små tjejer med potatis. <3
<3
Fix'd.
Kujo
: D
Teras

Kujo wrote:

: D
CUNTOFF, ÄR DET DU
Gabi

Loginer wrote:

Xgor wrote:

Introduktions tråden
[attachment=0:dadc8]1299773908217.jpg[/attachment:dadc8]
Härlig natthumor
boat
hej hopp gummisnopp
theowest
hej ja e ny här kul o va här ja e inte så bra :P men jag e bättre fortare o fortare asså aa typ oo imorgon ska ja spela mer;P
Kujo
Jag gillar att ta på theowest.
theowest

Kujo wrote:

Jag gillar att ta på theowest.
inte ja helr:P
Teras

Kujo wrote:

Jag gillar att fista theowest.
VAD SÄGER DU PÖJK
theowest

Teras wrote:

Kujo wrote:

Jag gillar att fista theowest.
VAD SÄGER DU PÖJK
hihi;P
Kujo

Teras wrote:

Kujo wrote:

Jag gillar att fista theowest.
VAD SÄGER DU PÖJK
Förlåt Teras, jag gillar att..... TJÄNARE MANNEN ÄR ALLT BRA ELLER?
theowest

this.. is so gay. I LIKE IT
Teras

theowest wrote:


this.. is so gay. I LIKE IT
Kör på lite som Xgor nu då. Detta forumet är inte för engelska saker.

Now begone
theowest

Teras wrote:

theowest wrote:

this.. is so gay. I LIKE IT
Kör på lite som Xgor nu då. Detta forumet är inte för engelska saker.

Now begone
B-b.. Bu.. Butt.
theowest
OH SNAP, jag glömde introducera mig! D:

Då gör jag det då.



Jag heter Theodor Westin och jag är femton år gammal. Jag föddes Linköping, staden jag nu bor och undervisas i. Jag har spelat osu! i lite mer än 3 år nu, dock regelbundet i mindre än ett halvår. Att skapa beatmaps har jag också börjat göra i mindre i ett halvår nu och jag tycker att jag börjar bli bra på det. Jag har redan skapat över 50 beatmaps men endast ett fåtal är uppladdade.

När det gäller skapandet av beatmaps så är jag väldigt noggrann och vill få allt så perfekt som det bara går. Att alla hitsounds passar bra och att upplägget ser bra ut. Det är den största bidragande orsaken till varför jag alltid vill göra de svåraste svårighetsgraderna på en beatmap, att de flesta beats du hör i sången kommer med på beatmapen. Att inga tidigare beats blir övertäckte när man fortfarande kan se dem och att man ska använda sig av kreativa mönster är mina grundprinciper inom mappning av beatmaps. Jag är också grymt sträng när det gäller hitsounds, vilket är det jag är bäst på när det gäller moddning, samt skapande av mina egna beatmaps. God tid tar jag på mig på grund av mina svåra svårighetsgrader och stränga beatmappnings regler, så ni lär märka till stor omsorg kring mina skapelser.
Till vanliga kreationer ser min Song Setupd oftast ut såhär
Men om jag ska göra något svårare, kan det alltid se ut såhär också.
Beroende på BPM så skiljer detta väldigt mycket. Låtar över 200 BPM skapar jag de flesta med de första inställningarna men under 200BPM, blir det ofta med den andra.

Artister jag brukar mappa:
Renard
Skrillex
The Flashbulb
t+pazolite

Av dessa artister har jag minst mappat 15 beatmaps. Om ni någongång kommer att mappa med någon av dessa artister, kontakta mig gärna!

Men det jag älskar mest med osu! är att spela själva spelet! Jag anser mig själv att vara en av de 5:e bästa spelarna i Sverige. Jag rank-horar inte vilket är varför min rank fortfarande är ganska dålig.. Eftersom jag nu spelar regelbundet ska jag försöka få en mycket bättre rank.

Övrigt:

Jag älskar att skriva och samtala med personer. Att vara social är något jag älskar, samt att älska är också något jag älskar. Som min "Occupation" säger, Spreading love on osu!, sedan mitt intresse; "Loving~♥" och till sist, Location: In your ♥. Jag har inte kommit så långt i detta men jag ska göra så gott jag kan för att nå detta.

Kontakt:
Theodorwestin@Gmail.com @ Microsoft Live Messenger, Gmail, och många, många fler sidor.
theowest @ youtube, osu!, Bilddagboken (Dayviews), Emocore, Minecraft, Twitter, puush, wakoopa, och många, många fler sidor.
Theodor Westin @ Facebook, Athenism, Skype (Theodorwestin), Formspring, och många, många fler sidor.
Det är bara ta och klicka på länkarna.
Bli gärna vän med/lägg till mig på dessa platser om du vill.

Nej, det tog mig inte så lång tid att skriva detta. Jag älskar att skriva. Jag bryr mig inte. \:D/ Too much, didn't read? Oh well.. What can I do?

Om ni vill se vad jag har skapat så kan ni ta och klicka här.
↓ Eller bara klicka på "theowest's userpage" här nedan. ↓
Teras

theowest wrote:

Jag anser mig själv att vara en av de 5:e bästa spelarna i Sverige. Jag rank-horar inte
Aja :V
theowest

Teras wrote:

theowest wrote:

Jag anser mig själv att vara en av de 5:e bästa spelarna i Sverige. Jag rank-horar inte
Aja :V
YEAH. I can fucking prove it dude! Jag har passat Lesjuh tag, http://osu.ppy.sh/s/5774 fast jag har ju försök 1000 gånger. eftersom det är min favorit beatmap \:D/

Jag är lugnt bättre än failboat och Nekoo[]. Det är bara ta och jämföra. ;D
Yappie_old
Kan la presentera mig :)

Är 16 år, snart 17, bor i skara och har spelat osu! i ca: 5 månader. Gillart :D

Jag gillar popcorn.
Teras

Yappie wrote:

Kan la presentera mig :)

Är 16 år, snart 17, bor i skara och har spelat osu! i ca: 5 månader. Gillart :D

Jag gillar popcorn.
Välkommen! Hoppas du trivs ;)
Kujo

Yappie wrote:

Kan la presentera mig :)

Är 16 år, snart 17, bor i skara och har spelat osu! i ca: 5 månader. Gillart :D

Jag gillar popcorn.

Gött med en göteborrrrrrrgare här. Kan jag väl få säga? :(
theowest
jag introducerar mig själv med detta.
Nidert
Tja, vettefan om nån ens hänger här längre, men introducerar mig väl här ändå. Har spelat Osu! i ungefär 3 månader och är fortfarande lika dålig som jag var när jag började (spelar för det mesta på Hard, men failar i princip varje gång). ^^ Spenderar rätt så mycket tid med att titta på anime och läsa manga (Min MAL är http://myanimelist.net/animelist/Nidert om någon bryr sig), men tittar också på vanliga serier samt läser vanliga böcker. Är 16 år, snart 17. Hmm... vad mer finns det att säga ^^

Ajuste, jag spelar Starcraft 2, dock är jag bara på Silver-nivå, och äger också ett Playstation 3. Det var nog allt ^^ Ingen kommer säkert läsa det här, då det verkar som den här tråden varit död rätt länge.
Kujo

Nidert wrote:

Tja, vettefan om nån ens hänger här längre, men introducerar mig väl här ändå. Har spelat Osu! i ungefär 3 månader och är fortfarande lika dålig som jag var när jag började (spelar för det mesta på Hard, men failar i princip varje gång). ^^ Spenderar rätt så mycket tid med att titta på anime och läsa manga (Min MAL är http://myanimelist.net/animelist/Nidert om någon bryr sig), men tittar också på vanliga serier samt läser vanliga böcker. Är 16 år, snart 17. Hmm... vad mer finns det att säga ^^

Ajuste, jag spelar Starcraft 2, dock är jag bara på Silver-nivå, och äger också ett Playstation 3. Det var nog allt ^^ Ingen kommer säkert läsa det här, då det verkar som den här tråden varit död rätt länge.
VI ALLA LÄSER ALLTID NÄR DET KOMMER NÅGOT NYTT, VÅGA INTE SÄGA SÅDÄR IGEN PÖJK!
Teras

Kujo wrote:

Nidert wrote:

Tja, vettefan om nån ens hänger här längre, men introducerar mig väl här ändå. Har spelat Osu! i ungefär 3 månader och är fortfarande lika dålig som jag var när jag började (spelar för det mesta på Hard, men failar i princip varje gång). ^^ Spenderar rätt så mycket tid med att titta på anime och läsa manga (Min MAL är http://myanimelist.net/animelist/Nidert om någon bryr sig), men tittar också på vanliga serier samt läser vanliga böcker. Är 16 år, snart 17. Hmm... vad mer finns det att säga ^^

Ajuste, jag spelar Starcraft 2, dock är jag bara på Silver-nivå, och äger också ett Playstation 3. Det var nog allt ^^ Ingen kommer säkert läsa det här, då det verkar som den här tråden varit död rätt länge.
VI ALLA LÄSER ALLTID NÄR DET KOMMER NÅGOT NYTT, VÅGA INTE SÄGA SÅDÄR IGEN PÖJK!
LYSSNA PÅ CUNTOFF

Men visst, trevligt att träffas, när du är ingame får du gärna titta förbi i #skandinavian. dom flesta v oss brukar vara där om det är något
Nidert

Teras wrote:

LYSSNA PÅ CUNTOFF

Men visst, trevligt att träffas, när du är ingame får du gärna titta förbi i #skandinavian. dom flesta v oss brukar vara där om det är något
Jag tittade in där tidigare idag, men det var ingen som svarade D: Är det många svenskari Osu!-communityn?
Teras

Nidert wrote:

Teras wrote:

LYSSNA PÅ CUNTOFF

Men visst, trevligt att träffas, när du är ingame får du gärna titta förbi i #skandinavian. dom flesta v oss brukar vara där om det är något
Jag tittade in där tidigare idag, men det var ingen som svarade D: Är det många svenskari Osu!-communityn?
Kan väl inte säga att där är så många, men vi är en del som är aktiva :)
Sen i #skandinavian. där är alltid någon men dom kan vara afk (Saten-san mm) håller själv till där ganska ofta nu när man är ledig <.<
Kujo
Teras gillar BBC.
Teras

Kujo wrote:

Teras gillar BBC.
British Broadcasting Channel
Kujo

Teras wrote:

Kujo wrote:

Teras gillar BBC.
British Broadcasting Channel
Big Black Cock
Teras

Teras wrote:

Kujo wrote:

British Broadcasting Channel
B :arrow: B :arrow: C :arrow:
Kujo
Nu går vi lite väl off-topic hära.
show more
Please sign in to reply.

New reply