forum

Laur - STIMULANT DRUG

posted
Total Posts
3
Topic Starter
Tenderz
This beatmap was submitted using in-game submission on zondag 7 augustus 2016 at 21:48:28

Artist: Laur
Title: STIMULANT DRUG
Tags: FREAKIN SOUNDS Vol.4 hardcore frenchcore
BPM: 120
Filesize: 19676kb
Play Time: 04:19
Difficulties Available:
  1. Extra (6.76 stars, 1023 notes)
Download: Laur - STIMULANT DRUG
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
➰➰➰
------------------------------------------------
https://soundcloud.com/laur_10
Vivyanne
ir c:

dutch tho
2016-08-02 17:47 Tenderz: ACTION is listening to [https://osu.ppy.sh/b/1044421 Laur - STIMULANT DRUG]
2016-08-02 17:47 Tenderz: beter kan je alternaten :P
2016-08-02 17:48 HighTec: 240
2016-08-02 17:48 HighTec: is singletapable
2016-08-02 17:48 Tenderz: ok
2016-08-02 17:48 Tenderz: gl
2016-08-02 17:49 HighTec: uh
2016-08-02 17:49 HighTec: stamina hello???
2016-08-02 17:50 HighTec: en ik denk
2016-08-02 17:50 Tenderz: ik heb er zelf ook moeite mee, maar ik heb ook al even niet gespeeld
2016-08-02 17:50 HighTec: dat ik de streams niet aan kan
2016-08-02 17:53 Tenderz: haha
2016-08-02 17:55 HighTec: gay aim holy
2016-08-02 17:55 HighTec: als ik eerlijk moet zijn
2016-08-02 17:55 HighTec: waren er stukken
2016-08-02 17:55 Tenderz: nja toch pass :^)
2016-08-02 17:55 HighTec: p verwarrend
2016-08-02 17:55 HighTec: >nofial
2016-08-02 17:55 HighTec: nofail*
2016-08-02 17:55 Tenderz: ai, weet je welke?
2016-08-02 17:55 HighTec: het begin is sws al moeilijk om te readen
2016-08-02 17:55 HighTec: omdat verkeerde use of NCs
2016-08-02 17:56 HighTec: lemme help
2016-08-02 17:56 HighTec: op alle opgenoemde noten, NC
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:09:120 (5) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:10:620 (3) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:11:245 (5) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:13:495 (6) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:15:245 (5) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:17:495 (6) -
2016-08-02 17:57 HighTec: 00:19:245 (5) -
2016-08-02 17:57 HighTec: 00:20:120 (9) - optioneel
2016-08-02 17:57 HighTec: er moeten NCs om de verschillen in timing wat duidelijker te maken voor de speler
2016-08-02 17:58 HighTec: 00:39:557 (1,2) - heb lieder dit niet zo gemapt
2016-08-02 17:58 HighTec: 2 circles is wel goed, zo catch je de harde beats
2016-08-02 17:58 Tenderz: het begin is best langzaam dus het is toch best te lezen met die lange combos of niet?
2016-08-02 17:58 HighTec: maar met een stack verwacht je meestal een 1/2 of 1/4 timing iets
2016-08-02 17:58 HighTec: ik raakte er erg verward door, het tekort aan NCs
2016-08-02 17:58 HighTec: ook op slome stukken zijn NCs essentieel
2016-08-02 17:59 HighTec: of je moet hele spacing games gaan uitoefenen
2016-08-02 17:59 Tenderz: je bedoelt zoals 00:11:245 (5,6) -
2016-08-02 17:59 Tenderz: en dan op 6 een NC zetten?
2016-08-02 17:59 HighTec: op 5 al
2016-08-02 17:59 HighTec: omdat de timing tussen 4 en 5 het grootst is
2016-08-02 17:59 Tenderz: kan ook
2016-08-02 17:59 HighTec: het meeste verschil in die zinne
2016-08-02 17:59 HighTec: bij een bepaalde afstand in beats dat erg anders is met de stukken
2016-08-02 17:59 HighTec: NC erop gooien
2016-08-02 18:00 HighTec: 00:14:620 (3,4) - o space dit ook meteen ff
2016-08-02 18:00 HighTec: verschillende timings op dezelfde stack = plslslsls nooo
2016-08-02 18:01 HighTec: 00:41:370 (3,4,5,6,7) - maak de DS hier consistent tussen alle noten, het ziet er nu willekeurig uit en dat zorgt voor een lelijk effect ;w;
2016-08-02 18:01 Tenderz: ok
2016-08-02 18:02 HighTec: 00:46:870 (10) - de curve in deze slider heeft geen doel, het zorgt er zelfs voor dat het slechter speelt omdat (11) helemaal uit zn plaats is
2016-08-02 18:02 HighTec: ik zou er gewoon een rechte slider van maken
2016-08-02 18:03 HighTec: 00:46:370 (6) - NC omdat sound change
2016-08-02 18:03 Tenderz: ja die had ik net zelf weg gehaald die curve
2016-08-02 18:03 Tenderz: toch niet zon goed idee idd
2016-08-02 18:03 HighTec: 00:50:620 (1,2,3,4,5,6,7,8) - probeer dit soort streams minder spaced te maken zodat de speler door heeft dat het een zachter geluid aangeeft
2016-08-02 18:03 HighTec: meer emphasis tot de song
2016-08-02 18:04 HighTec: 01:00:620 (3,4) - als je het lied volgt, zouden deze twee dezelfde slider structure moeten hebben want hetzelfde geluid!
2016-08-02 18:04 HighTec: 01:03:120 (5) - NC want lied wordt overduidelijk sterker
2016-08-02 18:05 HighTec: 01:06:120 (1) - optioneel maar deze zou je omhoog kunnen curven zodat hij wijst naar de eerst opkomende noot (dan slaat het meer ergens op)
2016-08-02 18:06 HighTec: 01:11:620 (1,2,3,4) - al is het lied sterker, je zou dit zelfs groter spaced kunnen maken omdat je een hogere vocal pitch pakt
2016-08-02 18:06 HighTec: al is het lied zwakker*
2016-08-02 18:06 HighTec: 01:12:120 (5) - NC want song change
2016-08-02 18:07 HighTec: 01:12:370 (6,8) - dit zou je [http://puu.sh/qniGV/306179943e.jpg zo] kunnen maken, dat ziet er leuker uit
2016-08-02 18:07 HighTec: -->relocate (6) richting (8) zodat de triple niet verpest wordt
2016-08-02 18:08 HighTec: 01:14:370 (2,3,4) - zou je deze dichter bij elkaar willen zetten? de spacing is best wel pittig groot voor een 1/4 jump
2016-08-02 18:09 HighTec: 01:18:495 (3,4,5,6,7,8,9,1) - kijk of je (3) kan ctrl+g'en, nu werkt die namelijk tegen de stream structure in al gaat het om lekker cirkels draaien met je cursor
2016-08-02 18:09 HighTec: 01:21:620 (9) - om de stream interessanter te kunnen maken, kun je vanaf hier de curve van de stream veranderen zodat het niet een saaie cirkel is die je maakt
2016-08-02 18:09 HighTec: also NC
2016-08-02 18:10 Tenderz: ik heb 01:12:870 (4) - vervangen door circle want ik vond ik wil eigenlijk een tripple voor die volgende slider
2016-08-02 18:10 HighTec: ja kan ook
2016-08-02 18:10 HighTec: 01:27:120 (1,2,3) - je kan deze tapable maken, optioneel tho
2016-08-02 18:11 HighTec: 01:30:870 (1) - remove NC! hier is hij niet nodig omdat het niets duidelijk uit het lied haalt
2016-08-02 18:11 Tenderz: hey niks tegen mijn saaie stream circle
2016-08-02 18:11 Tenderz: :<
2016-08-02 18:11 HighTec: oooh daar heb ik heel veel tegen
2016-08-02 18:11 HighTec: (^:
2016-08-02 18:11 HighTec: 01:31:870 (1,2) - jumps hier please! je breekt het moment zonder enige rede
2016-08-02 18:12 HighTec: 01:31:870 (1) - also geen NC nodig
2016-08-02 18:12 HighTec: 01:35:370 (1,2,3) - hier ook consistent DS?
2016-08-02 18:13 HighTec: misschien op 01:39:120 - een cirkel vanwege de harde beat?
2016-08-02 18:13 HighTec: 01:41:870 (11) - ctrl+g, zorgt voor een betere flow voor alles
2016-08-02 18:14 HighTec: 01:43:120 (5) - misschien de slider wat langzamer laten gaan? meteen emphasis op dat het lied rustiger wordt
2016-08-02 18:14 HighTec: also NC!
2016-08-02 18:14 HighTec: 01:47:120 (1) - zelfde ding met SV
2016-08-02 18:14 HighTec: also please zet 01:46:620 (3) - in 01:47:120 (1) - zodat het een volle overlap wordt ;w;
2016-08-02 18:14 HighTec: 01:50:745 (4,1) - swap NCs!
2016-08-02 18:15 HighTec: 01:54:495 (3,4) - waarom is deze jump zo groot? het lied wordt juist zwakker ;w;
2016-08-02 18:16 HighTec: 02:36:120 (1,2) - increase spacing? het lijkt best clustered voor 1/1 timgin
2016-08-02 18:16 HighTec: 02:42:120 (1) - zelfde shape als 02:42:620 (2,3) - pls? zelfde geluid zelfde slider?
2016-08-02 18:17 Tenderz: lol
2016-08-02 18:17 Tenderz: 01:50:745 (1) -
2016-08-02 18:17 Tenderz: wtf was daar gebeurt
2016-08-02 18:17 HighTec: ACTION shrug
2016-08-02 18:17 HighTec: 02:49:120 (5,6,7,8,9,10,11,12) - dit zou beter werken als return sliders. waarom? omdat het een heel zacht geluid is wat je pakt en daar een stream op maken is nogal gemeen
2016-08-02 18:18 HighTec: 02:56:120 (1,2) - het is juist een harde sound meeeeeeer juuuump
2016-08-02 18:18 HighTec: 02:59:120 (9) - nnnnniiiiiccccccccc arrrrrrrrrrt
2016-08-02 18:18 HighTec: also nc
2016-08-02 18:18 HighTec: 03:04:120 (1,2) - same asbe4
2016-08-02 18:19 HighTec: 03:27:120 (10) - uu pls change curve
2016-08-02 18:20 HighTec: 03:54:620 (4,5,6,1,2,3) - spacing decrease voelt heel random aan omdat het niet duidelijk is waarom het zo klein is, misschien iets groter maken?
2016-08-02 18:20 HighTec: 04:07:745 (2,3,4) - hier ook jumps want de sound is zooo sterk
2016-08-02 18:20 HighTec: maar ik denk dat de rest ongeveer zichzelf herhaalt door de hele map heen
2016-08-02 18:21 HighTec: !
2016-08-02 18:21 HighTec: de streams zijn verreweg het moeilijkst omdat hoge spacing
2016-08-02 18:22 HighTec: bijna dezelfde spacing als in
2016-08-02 18:22 HighTec: ACTION is listening to [https://osu.ppy.sh/b/881123 Team Grimoire - C18H27NO3(extend)]
2016-08-02 18:22 HighTec: LOL
2016-08-02 18:24 Tenderz: dat is een inspiratie ja :^)
2016-08-02 18:24 HighTec: LOL
2016-08-02 18:24 HighTec: waar zijn
2016-08-02 18:24 HighTec: je onnodige screenjumps dan?
2016-08-02 18:24 Tenderz: geen 7 ster maar oko
2016-08-02 18:25 Tenderz: ow
2016-08-02 18:25 Tenderz: die komen op het einde
2016-08-02 18:25 HighTec: (^:
2016-08-02 18:25 Tenderz: op het rustige stuk :^)
2016-08-02 18:26 HighTec: please
2016-08-02 18:26 HighTec: die wubs
2016-08-02 18:26 HighTec: verdienen de jumps
2016-08-02 18:26 HighTec: gewoon
2016-08-02 18:26 Tenderz: maar heel bedankt voor mod :D
2016-08-02 18:26 HighTec: np
2016-08-02 18:26 HighTec: mag ik forum posten
2016-08-02 18:26 HighTec: voor kd? (^:
2016-08-02 18:26 Tenderz: juh
2016-08-02 18:26 HighTec: heel juli niets gemod
2016-08-02 18:26 Tenderz: tuurlijk
Topic Starter
Tenderz

HighTec wrote:

ir c:

dutch tho
2016-08-02 17:47 Tenderz: ACTION is listening to [https://osu.ppy.sh/b/1044421 Laur - STIMULANT DRUG]
2016-08-02 17:47 Tenderz: beter kan je alternaten :P
2016-08-02 17:48 HighTec: 240
2016-08-02 17:48 HighTec: is singletapable
2016-08-02 17:48 Tenderz: ok
2016-08-02 17:48 Tenderz: gl
2016-08-02 17:49 HighTec: uh
2016-08-02 17:49 HighTec: stamina hello???
2016-08-02 17:50 HighTec: en ik denk
2016-08-02 17:50 Tenderz: ik heb er zelf ook moeite mee, maar ik heb ook al even niet gespeeld
2016-08-02 17:50 HighTec: dat ik de streams niet aan kan
2016-08-02 17:53 Tenderz: haha
2016-08-02 17:55 HighTec: gay aim holy
2016-08-02 17:55 HighTec: als ik eerlijk moet zijn
2016-08-02 17:55 HighTec: waren er stukken
2016-08-02 17:55 Tenderz: nja toch pass :^)
2016-08-02 17:55 HighTec: p verwarrend
2016-08-02 17:55 HighTec: >nofial
2016-08-02 17:55 HighTec: nofail*
2016-08-02 17:55 Tenderz: ai, weet je welke?
2016-08-02 17:55 HighTec: het begin is sws al moeilijk om te readen
2016-08-02 17:55 HighTec: omdat verkeerde use of NCs
2016-08-02 17:56 HighTec: lemme help
2016-08-02 17:56 HighTec: op alle opgenoemde noten, NC
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:09:120 (5) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:10:620 (3) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:11:245 (5) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:13:495 (6) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:15:245 (5) -
2016-08-02 17:56 HighTec: 00:17:495 (6) -
2016-08-02 17:57 HighTec: 00:19:245 (5) -
2016-08-02 17:57 HighTec: 00:20:120 (9) - optioneel
2016-08-02 17:57 HighTec: er moeten NCs om de verschillen in timing wat duidelijker te maken voor de speler
2016-08-02 17:58 HighTec: 00:39:557 (1,2) - heb lieder dit niet zo gemapt
2016-08-02 17:58 HighTec: 2 circles is wel goed, zo catch je de harde beats
2016-08-02 17:58 Tenderz: het begin is best langzaam dus het is toch best te lezen met die lange combos of niet?
2016-08-02 17:58 HighTec: maar met een stack verwacht je meestal een 1/2 of 1/4 timing iets
2016-08-02 17:58 HighTec: ik raakte er erg verward door, het tekort aan NCs
2016-08-02 17:58 HighTec: ook op slome stukken zijn NCs essentieel
2016-08-02 17:59 HighTec: of je moet hele spacing games gaan uitoefenen
2016-08-02 17:59 Tenderz: je bedoelt zoals 00:11:245 (5,6) -
2016-08-02 17:59 Tenderz: en dan op 6 een NC zetten?
2016-08-02 17:59 HighTec: op 5 al
2016-08-02 17:59 HighTec: omdat de timing tussen 4 en 5 het grootst is
2016-08-02 17:59 Tenderz: kan ook
2016-08-02 17:59 HighTec: het meeste verschil in die zinne
2016-08-02 17:59 HighTec: bij een bepaalde afstand in beats dat erg anders is met de stukken
2016-08-02 17:59 HighTec: NC erop gooien
2016-08-02 18:00 HighTec: 00:14:620 (3,4) - o space dit ook meteen ff
2016-08-02 18:00 HighTec: verschillende timings op dezelfde stack = plslslsls nooo
2016-08-02 18:01 HighTec: 00:41:370 (3,4,5,6,7) - maak de DS hier consistent tussen alle noten, het ziet er nu willekeurig uit en dat zorgt voor een lelijk effect ;w;
2016-08-02 18:01 Tenderz: ok
2016-08-02 18:02 HighTec: 00:46:870 (10) - de curve in deze slider heeft geen doel, het zorgt er zelfs voor dat het slechter speelt omdat (11) helemaal uit zn plaats is
2016-08-02 18:02 HighTec: ik zou er gewoon een rechte slider van maken
2016-08-02 18:03 HighTec: 00:46:370 (6) - NC omdat sound change
2016-08-02 18:03 Tenderz: ja die had ik net zelf weg gehaald die curve
2016-08-02 18:03 Tenderz: toch niet zon goed idee idd
2016-08-02 18:03 HighTec: 00:50:620 (1,2,3,4,5,6,7,8) - probeer dit soort streams minder spaced te maken zodat de speler door heeft dat het een zachter geluid aangeeft
2016-08-02 18:03 HighTec: meer emphasis tot de song
2016-08-02 18:04 HighTec: 01:00:620 (3,4) - als je het lied volgt, zouden deze twee dezelfde slider structure moeten hebben want hetzelfde geluid!
2016-08-02 18:04 HighTec: 01:03:120 (5) - NC want lied wordt overduidelijk sterker
2016-08-02 18:05 HighTec: 01:06:120 (1) - optioneel maar deze zou je omhoog kunnen curven zodat hij wijst naar de eerst opkomende noot (dan slaat het meer ergens op)
2016-08-02 18:06 HighTec: 01:11:620 (1,2,3,4) - al is het lied sterker, je zou dit zelfs groter spaced kunnen maken omdat je een hogere vocal pitch pakt
2016-08-02 18:06 HighTec: al is het lied zwakker*
2016-08-02 18:06 HighTec: 01:12:120 (5) - NC want song change
2016-08-02 18:07 HighTec: 01:12:370 (6,8) - dit zou je [http://puu.sh/qniGV/306179943e.jpg zo] kunnen maken, dat ziet er leuker uit
2016-08-02 18:07 HighTec: -->relocate (6) richting (8) zodat de triple niet verpest wordt
2016-08-02 18:08 HighTec: 01:14:370 (2,3,4) - zou je deze dichter bij elkaar willen zetten? de spacing is best wel pittig groot voor een 1/4 jump
2016-08-02 18:09 HighTec: 01:18:495 (3,4,5,6,7,8,9,1) - kijk of je (3) kan ctrl+g'en, nu werkt die namelijk tegen de stream structure in al gaat het om lekker cirkels draaien met je cursor
2016-08-02 18:09 HighTec: 01:21:620 (9) - om de stream interessanter te kunnen maken, kun je vanaf hier de curve van de stream veranderen zodat het niet een saaie cirkel is die je maakt
2016-08-02 18:09 HighTec: also NC
2016-08-02 18:10 Tenderz: ik heb 01:12:870 (4) - vervangen door circle want ik vond ik wil eigenlijk een tripple voor die volgende slider
2016-08-02 18:10 HighTec: ja kan ook
2016-08-02 18:10 HighTec: 01:27:120 (1,2,3) - je kan deze tapable maken, optioneel tho
2016-08-02 18:11 HighTec: 01:30:870 (1) - remove NC! hier is hij niet nodig omdat het niets duidelijk uit het lied haalt
2016-08-02 18:11 Tenderz: hey niks tegen mijn saaie stream circle
2016-08-02 18:11 Tenderz: :<
2016-08-02 18:11 HighTec: oooh daar heb ik heel veel tegen
2016-08-02 18:11 HighTec: (^:
2016-08-02 18:11 HighTec: 01:31:870 (1,2) - jumps hier please! je breekt het moment zonder enige rede
2016-08-02 18:12 HighTec: 01:31:870 (1) - also geen NC nodig
2016-08-02 18:12 HighTec: 01:35:370 (1,2,3) - hier ook consistent DS?
2016-08-02 18:13 HighTec: misschien op 01:39:120 - een cirkel vanwege de harde beat?
2016-08-02 18:13 HighTec: 01:41:870 (11) - ctrl+g, zorgt voor een betere flow voor alles
2016-08-02 18:14 HighTec: 01:43:120 (5) - misschien de slider wat langzamer laten gaan? meteen emphasis op dat het lied rustiger wordt
2016-08-02 18:14 HighTec: also NC!
2016-08-02 18:14 HighTec: 01:47:120 (1) - zelfde ding met SV
2016-08-02 18:14 HighTec: also please zet 01:46:620 (3) - in 01:47:120 (1) - zodat het een volle overlap wordt ;w;
2016-08-02 18:14 HighTec: 01:50:745 (4,1) - swap NCs!
2016-08-02 18:15 HighTec: 01:54:495 (3,4) - waarom is deze jump zo groot? het lied wordt juist zwakker ;w;
2016-08-02 18:16 HighTec: 02:36:120 (1,2) - increase spacing? het lijkt best clustered voor 1/1 timgin
2016-08-02 18:16 HighTec: 02:42:120 (1) - zelfde shape als 02:42:620 (2,3) - pls? zelfde geluid zelfde slider?
2016-08-02 18:17 Tenderz: lol
2016-08-02 18:17 Tenderz: 01:50:745 (1) -
2016-08-02 18:17 Tenderz: wtf was daar gebeurt
2016-08-02 18:17 HighTec: ACTION shrug
2016-08-02 18:17 HighTec: 02:49:120 (5,6,7,8,9,10,11,12) - dit zou beter werken als return sliders. waarom? omdat het een heel zacht geluid is wat je pakt en daar een stream op maken is nogal gemeen
2016-08-02 18:18 HighTec: 02:56:120 (1,2) - het is juist een harde sound meeeeeeer juuuump
2016-08-02 18:18 HighTec: 02:59:120 (9) - nnnnniiiiiccccccccc arrrrrrrrrrt
2016-08-02 18:18 HighTec: also nc
2016-08-02 18:18 HighTec: 03:04:120 (1,2) - same asbe4
2016-08-02 18:19 HighTec: 03:27:120 (10) - uu pls change curve
2016-08-02 18:20 HighTec: 03:54:620 (4,5,6,1,2,3) - spacing decrease voelt heel random aan omdat het niet duidelijk is waarom het zo klein is, misschien iets groter maken?
2016-08-02 18:20 HighTec: 04:07:745 (2,3,4) - hier ook jumps want de sound is zooo sterk
2016-08-02 18:20 HighTec: maar ik denk dat de rest ongeveer zichzelf herhaalt door de hele map heen
2016-08-02 18:21 HighTec: !
2016-08-02 18:21 HighTec: de streams zijn verreweg het moeilijkst omdat hoge spacing
2016-08-02 18:22 HighTec: bijna dezelfde spacing als in
2016-08-02 18:22 HighTec: ACTION is listening to [https://osu.ppy.sh/b/881123 Team Grimoire - C18H27NO3(extend)]
2016-08-02 18:22 HighTec: LOL
2016-08-02 18:24 Tenderz: dat is een inspiratie ja :^)
2016-08-02 18:24 HighTec: LOL
2016-08-02 18:24 HighTec: waar zijn
2016-08-02 18:24 HighTec: je onnodige screenjumps dan?
2016-08-02 18:24 Tenderz: geen 7 ster maar oko
2016-08-02 18:25 Tenderz: ow
2016-08-02 18:25 Tenderz: die komen op het einde
2016-08-02 18:25 HighTec: (^:
2016-08-02 18:25 Tenderz: op het rustige stuk :^)
2016-08-02 18:26 HighTec: please
2016-08-02 18:26 HighTec: die wubs
2016-08-02 18:26 HighTec: verdienen de jumps
2016-08-02 18:26 HighTec: gewoon
2016-08-02 18:26 Tenderz: maar heel bedankt voor mod :D
2016-08-02 18:26 HighTec: np
2016-08-02 18:26 HighTec: mag ik forum posten
2016-08-02 18:26 HighTec: voor kd? (^:
2016-08-02 18:26 Tenderz: juh
2016-08-02 18:26 HighTec: heel juli niets gemod
2016-08-02 18:26 Tenderz: tuurlijk
many ty
Please sign in to reply.

New reply