forum

Mogeko Castle - General Hashasky's Great Adventure

posted
Total Posts
8
Topic Starter
EijiKuinbii
This beatmap was submitted using in-game submission on 16 августа 2016 г. at 21:52:26

Artist: Mogeko Castle
Title: General Hashasky's Great Adventure
Source: Mogeko Castle
Tags: mogekov rpg deep sea prisoner missing link
BPM: 200
Filesize: 1345kb
Play Time: 01:10
Difficulties Available:
  1. Easy Adventure (1,72 stars, 91 notes)
  2. Great Adventure (5,69 stars, 333 notes)
  3. Insane Adventure (4,62 stars, 230 notes)
  4. Link's Hard Adventure (3,43 stars, 136 notes)
  5. Normal Adventure (2,4 stars, 143 notes)
Download: Mogeko Castle - General Hashasky's Great Adventure
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
пипец мапа говно кроме дифы линка
Hectic
Для ранка как минимум необходимо сделать еще сложность ниже 2-ух звезд
Topic Starter
EijiKuinbii

h4d0uk3n1 wrote:

Для ранка как минимум необходимо сделать еще сложность ниже 2-ух звезд
Спасибо, уже делаю
Rizevim
No Hard diff? :o
Normal Adventure
00:02:042 - add notes here :D
00:03:242 - add notes here :D
00:04:442 - add notes here :D
00:05:642 - add notes here :D
00:06:842 - add notes here :D
00:07:742 - add notes here :D
00:08:942 - add notes here :D
00:11:642 - you can add notes here :D
00:26:492 (3) - move it a little bit to right :D
00:26:792 (4) - move it a little bit to right :D
Topic Starter
EijiKuinbii

Rizevim wrote:

No Hard diff? :o
Normal Adventure
00:02:042 - add notes here :D
00:03:242 - add notes here :D
00:04:442 - add notes here :D
00:05:642 - add notes here :D
00:06:842 - add notes here :D
00:07:742 - add notes here :D
00:08:942 - add notes here :D
00:11:642 - you can add notes here :D
00:26:492 (3) - move it a little bit to right :D
00:26:792 (4) - move it a little bit to right :D
Wow, u r really helped, thanks!
Rizevim

kjlfaklf wrote:

Wow, u r really helped, thanks!
ur welcome :D
Hectic
Что касается easy:
Не должно быть оверлапов (наложений одних нот/слайдеров на другие), а DS (distance snap) и SV (slider velocity) должны оставаться на одном значении на протяжении всей карты. То же касается и нормалов
00:46:667 - гораздо логичнее переместить красную timing point отсюда, в конец спинера сюда 00:42:167
01:09:767 - разве тут должен киай кончаться?

Вообще, советую почитать осувики, там много полезной информации о ранке и необходимых элементах для каждой сложности
Topic Starter
EijiKuinbii

h4d0uk3n1 wrote:

01:09:767 - разве тут должен киай кончаться?
Там резко меняется музыка, поэтому он кончается не прямо перед спиннером, а за несколько нот до него.

Тайминг секции поправил, изик переделаю, спасибо, вики надо будет внимательнее перечитать
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply