In this season, what anime you think is best?

posted
Total Posts
32
Topic Starter
Yoshino-
Me : Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? and Hai-Furi :)
Cilvery-
Hmm , me : Hai-Furi and Ansatsu Kyoushitsu
Rhonin
Assassination classroom s2 takes the cake
HibikiSono
Gakusen Toshi Arterisk 2nd
TaliNation
\o/ Code Geass \o/
Otaku One
Boku no Hero Academia and Tanaka-kun :P
Navizel
JoJo since it's the only one I watch regularly. Flying Witch is comfy. Kabaneri is fucking cringe. Netoge is ok.
Nub1
I only watch Netoge and Bakuon this season, Bakuon is kinda disappointing me so I pick Netoge.
piruchan
Kuma Miko.

I watch Mayoiga regularly, but it's purely because of the mystery, the characters can go die in hell (except Lion).
MoE-Ayase
I think Bungou Stray Dogs and Kiznaiver ♡

Not forget Sakamoto desu ga. It's too lol xd

And I really like the art style in Tanaka-kun it's so soft and bright and reminds me a little bit of Tonari no Kaibutsu-kun who is one of my favorite animes so that was really nice too ^-^

And the anime is very cute and funny too.

Btw this are the only animes I watched this season exepct of Ova's and Re:Zero but I'm at episode two so I can't rate this anime, I still want to watch Big Order and Mayoiga~
Byle
Boku no Hero Academia
AutoMedic
Mayoiga is on the top of my list right there rabupon best girl alongside JoJo

Bungou Stray Dogs too but I lost interest after the Azure Messenger shit. But it redeemed itself afterwards I guess

Runner-ups are Kuma Miko, Kabaneri, and Netoge
Feast
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
Foxtrot
Haifuri and Kabane are decent.
Luqanted
Re:Zero, Kabaneri, Tanaka-kun, Assassination Classroom S2 & Netoge :D
Mocsing
Boku no hero academia is a good one :D
x Arow
Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu
Mogsy
Concrete Revolutio s2, Flying Witch, Space Patrol Luluco, Jojo.

Not the best, but also entertaining: Kabaneri (action blockbuster with great art/animation), Big Order (it's like anime's The Room), Mayoiga (it's like anime's Birdemic)
Topic Starter
Yoshino-
everyone has an interest in each :);)
Yohanes
Re:Zero hands down, others are not as interesting to watch imo lo
show more
Please sign in to reply.

New reply