forum

Thaehan - Pixelated [Taiko]

posted
Total Posts
4
Topic Starter
Yamu-
This beatmap was submitted using in-game submission on środa, 21 września 2016 at 00:05:57

Artist: Thaehan
Title: Pixelated
Tags: electro 8-bit happycore glitch hop Acrith
BPM: 209,1
Filesize: 2981kb
Play Time: 02:56
Difficulties Available:
  1. Acrith's Inner Oni (4,54 stars, 910 notes)
  2. Muzukashii (3,44 stars, 628 notes)
  3. Oni (4,22 stars, 797 notes)
  4. SEE's Kantan (1,64 stars, 358 notes)
Download: Thaehan - Pixelated
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
SEE's Futsuu - Done by Streeteelf
Muzukashii - Done by me
Oni - Done by me
Acrith's Inner Oni - Done by Acrtih
Elfie
o/

General

  1. tagi electro 8-bit happycore glitch hop Acrith
  2. 00:45:523 - czemu kiai się zaczyna tutaj a nie na downbeacie? 00:46:097 - 01:04:461 - #1 , 02:17:919 - 02:36:283 - #2
  3. 40% vol za cicho, 70-80% byłoby ok

Akrit Inner Oni

  1. 00:18:263 - 00:18:406 - ; 00:27:445 - 00:27:589 - ; 02:08:449 - 02:08:593 - tu mogłoby być kkd do tej samej melodii co np tu 00:08:794 -
  2. 00:44:088 (64,65,66) - nie wiem czy finishery tutaj to dobry pomysł skoro wcześniej (00:43:801 - , 00:43:227 - itd) ich nie ma
  3. 00:44:949 (1) - za krótki ten spinner, można tu dać np. d czy k z SVx2.0
  4. 00:45:666 (68,69,70) - tutaj ddk bardziej się wpasuje bo 00:45:810 - ten dźwięk się wyróżnia
  5. 01:04:939 - to można usunąć bo synth się zaczyna dopiero od 01:05:035 - , a rytm tak jakby jest do tego 01:04:891 -
  6. 01:12:352 - 01:13:643 - te patterny mają dość dziwny flow, imo 01:13:069 (66,67,68,69,70,71,72,73,74) - to należałoby wywalić/zmienić na slider, a poprzedni pattern do rytmu:

    lub połączyć jakoś?

  7. 01:24:069 (26,27,28) - ddd? niższy dźwięk niż tu 01:23:686 (22,23,24) -
  8. 01:29:138 (1,1) - unrankable imo
  9. 01:32:438 - bezpieczniej skonczyć spinner tutaj zachowując odstęp 1/2
  10. 01:32:581 - 01:45:781 - finishery do ogarnięcia bardziej konsekwentnie

    01:37:173 (24) - 01:38:320 (29) - 01:41:477 (2) - 01:43:198 (8) - 01:44:920 (22) - tutaj mniej więcej brakuje
  11. 01:50:372 (1) - spinner można skończyć 01:52:381 - tu, żeby wstawić tutaj coś 01:52:668 - bo słychać już beat
  12. 02:26:957 - czemu to tu jak wcześniej wszędzie d k k D
  13. 02:55:795 (1,2,3) - trochę odbiega od muzyki ten triplet

Oni

  1. 00:00:186 - 00:09:368 - jak na Oni brakuje tutaj jakiejś drobnej kombinacji z k
  2. 00:44:949 (1) - nope
  3. 00:43:801 (54,55,56,57) - k? skoro wcześniej są k (00:42:079 (51,52,53) - )
  4. 00:48:679 (17) - ; 01:02:452 (84) - ; 01:09:339 (121) - nie wiem czy konieczne te finishery jak wszędzie indziej są pojedyncze (analogicznie w #2 kiai)
  5. 01:12:998 - synth zaczyna się tutaj, można dołożyć coś tu
  6. 01:15:939 (157,158) - swap, 01:16:226 - ten moment się wybija bardziej tak jakby
  7. 01:25:408 (31) - ; 01:34:016 (22) - ; 01:43:198 (8) - k ^
  8. 01:29:138 (1,1) - ; 01:40:616 (1,1) - ;--;
  9. 01:32:008 (12) - ; 01:41:190 (1) - finisher
  10. 01:58:980 - 01:59:554 - czemu 1/3?
  11. 01:59:554 - 02:17:919 - trochę przesadzone niektóre dwójki tutaj,
    00:09:368 - 00:27:732 - skoro na początku były takie
    W kiai mogłoby być bardziej skomplikowane ale tutaj chyba nie ma potrzeby
  12. 02:55:795 (349,350,351) - odstaje od muzyki

Muzukashii

  1. tak działa lepiej z 1/3 bzzz bzzz itd
  2. 00:44:375 - czemu d tutaj
  3. 00:59:726 - nie wiem czy nie lepiej byłoby skończyć slider tu i dać D 00:59:870 - żeby tak nie wystawał ten brak
  4. 01:13:500 - to samo^
  5. 01:34:303 (124) -
    01:43:485 (153) - te slidery powinny być równej długości
  6. 01:44:059 (154) - ten się jakoś dziwnie zawija w grze ale nie wiem jak to naprawić
  7. 02:44:891 (11) - synth leci od 02:44:820 -
  8. 02:54:002 - ^
  9. 02:55:795 (40,41,42) - tak samo odstaje
streeteelf
Szybka notka ode mnie (bez KDS)

Ja bym dał na Oni OD6, a na Inner Oni OD6.7 albo nawet OD7 zaś HP na Muzu - 5.5.
Acrith

Elfie wrote:

o/

General

  1. tagi electro 8-bit happycore glitch hop Acrith Done
  2. 00:45:523 - czemu kiai się zaczyna tutaj a nie na downbeacie? 00:46:097 - 01:04:461 - #1 , 02:17:919 - 02:36:283 - #2 fix'd
  3. 40% vol za cicho, 70-80% byłoby ok Fix'd

Akrit Inner Oni

  1. 00:18:263 - 00:18:406 - ; 00:27:445 - 00:27:589 - ; 02:08:449 - 02:08:593 - tu mogłoby być kkd do tej samej melodii co np tu 00:08:794 - done
  2. 00:44:088 (64,65,66) - nie wiem czy finishery tutaj to dobry pomysł skoro wcześniej (00:43:801 - , 00:43:227 - itd) ich nie ma nope
  3. 00:44:949 (1) - za krótki ten spinner, można tu dać np. d czy k z SVx2.0 nie lubię ninja notek :^)
  4. 00:45:666 (68,69,70) - tutaj ddk bardziej się wpasuje bo 00:45:810 - ten dźwięk się wyróżnia ok
  5. 01:04:939 - to można usunąć bo synth się zaczyna dopiero od 01:05:035 - , a rytm tak jakby jest do tego 01:04:891 - fix'd?
  6. 01:12:352 - 01:13:643 - te patterny mają dość dziwny flow, imo 01:13:069 (66,67,68,69,70,71,72,73,74) - to należałoby wywalić/zmienić na slider, a poprzedni pattern do rytmu:

    lub połączyć jakoś?

    poprawiłem aby było do rytmu, flow jest ok dla mnie. D:
  7. 01:24:069 (26,27,28) - ddd? niższy dźwięk niż tu 01:23:686 (22,23,24) -
  8. 01:29:138 (1,1) - unrankable imo ok
  9. 01:32:438 - bezpieczniej skonczyć spinner tutaj zachowując odstęp 1/2spinnera nie trzeba ciągnąć do końca, to nie standard xD
  10. 01:32:581 - 01:45:781 - finishery do ogarnięcia bardziej konsekwentnie

    01:37:173 (24) - 01:38:320 (29) - 01:41:477 (2) - 01:43:198 (8) - 01:44:920 (22) - tutaj mniej więcej brakuje ok
  11. 01:50:372 (1) - spinner można skończyć 01:52:381 - tu, żeby wstawić tutaj coś 01:52:668 - bo słychać już beat nope, bo trwa dźwięk spinnera
  12. 02:26:957 - czemu to tu jak wcześniej wszędzie d k k D fix'd
  13. 02:55:795 (1,2,3) - trochę odbiega od muzyki ten triplet fix'd
https://dl.dropboxusercontent.com/u/505 ... Oni%5D.osu - updated diff

streeteelf wrote:

Szybka notka ode mnie (bez KDS)

Ja bym dał na Oni OD6, a na Inner Oni OD6.7 albo nawet OD7 zaś HP na Muzu - 5.5.
Inner OD6 done.
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply