forum

Jesper Kyd - Venice Escape

posted
Total Posts
104
show more
Topic Starter
Hitomi May

chibi_nancy wrote:

Star~ :3
omg Nastya D:
Kert
[Insane]
нету привью поинта)
01:13:957 (3) - звучит не очень как-то.. может сократишь до 01:14:297 и добавишь кнопку?
03:04:742 и дальше: концовка какая-то пустая уж совсем =/ в нормале даже лучше

[Normal]
02:40:133 спиннер и брейк как-то не в тему..

[Easy]
01:56:262 (1) - я бы лучше замапал эту часть.. спиннер не очень

в целом хорошо. Star~
Topic Starter
Hitomi May

CracK wrote:

[Insane]
нету привью поинта) уже есть :D
01:13:957 (3) - звучит не очень как-то.. может сократишь до 01:14:297 и добавишь кнопку? не, мне кажется норм
03:04:742 и дальше: концовка какая-то пустая уж совсем =/ в нормале даже лучше но вроде не плохо звучит как то( ладно переделала

[Normal]
02:40:133 спиннер и брейк как-то не в тему.. ага, но никто не жаловался :(, ладно надо исправить раз придираетесь :3

[Easy]
01:56:262 (1) - я бы лучше замапал эту часть.. спиннер не очень а я слишком ленивая мне кажется неплохо, как раз конец мапы

в целом хорошо. Star~
спасибо что не поленился всё же :3
Shiro
Please reply to this mod saying what you didn't fix (and what you did) and why.
Also, if you have any question, feel free to ask me in-game :)

General
Add SWinTUZ and ZLOdeuka to the tags of all difficulties ?
Your mp3's bitrate is 224kbps, which is unrankable. Re-encode it to 192 kbps.

Easy
Map this to the end.
The AR feels terribly slow for the slider speed and spacing.
I think there are too many breaks. It made the map feel long, despite being rather short.

Normal
This is pretty hard for a Normal... with OD and HP drain +1 it will be a good Hard.
If not, I don't see the point in having such a high AR compared to the OD...

Insane
01:02:824 (1,2,3,4) - These notes were completely hidden.
Nothing much to say, pretty nice.
Topic Starter
Hitomi May

Odaril wrote:

Please reply to this mod saying what you didn't fix (and what you did) and why.
Also, if you have any question, feel free to ask me in-game :)

General
Add SWinTUZ and ZLOdeuka to the tags of all difficulties ? done
Your mp3's bitrate is 224kbps, which is unrankable. Re-encode it to 192 kbps. done

Easy
Map this to the end. == I did it
The AR feels terribly slow for the slider speed and spacing. increased by 2
I think there are too many breaks. It made the map feel long, despite being rather short. I delete first break

Normal
This is pretty hard for a Normal... with OD and HP drain +1 it will be a good Hard.
If not, I don't see the point in having such a high AR compared to the OD... reduced AR by 1

Insane
01:02:824 (1,2,3,4) - These notes were completely hidden. fixed
Nothing much to say, pretty nice.
Thanks for mod :3
loveFantasy
hi

[General/Skin/Storyboard]
- delete default-comma, default-dot, default-percent, default-x, hitcircleselect, menu-back, they do nothing.
- bghard.jpg and hard.jpg looks completely the same to me, in that case, you may use bghard.jpg as background image and as a sb sprite at the same time, therefore delete hard.jpg for filesize issue.
- compress spinner-background from png to jpg, other elements need to be png while this one is not.
- delete ready.png and go.png unless you are going to enable countdown in the future.
- start/end the KIAI on white line if possible, in [Normal] first KIAI section end between a slider.

make sure to do a full submit after above fixes!

[Easy]
- add the 2nd KIAI as other diff, i can't see the reason not adding one.
<01:07:043..> the volume of 2 finishes in this part should be lowered.

[Normal]
- for better diff/score spread, consider change this diff a bit and named it [Hard]
<00:52:746> (2) spacing nazi
<00:55:793> (4) rearrange position of nearby notes, you should make (2,3,4) have same y-coord
<01:22:512> (T) unused timing section
<01:30:012> (1) adjust the curve? a bit ugly
<01:44:543> (8) spacing nazi
<01:56:262> (1) 1 grid up (lv4)
<02:19:274> (T) you don't need redline and greenline on same point

[Insane]
- missing tags in this diff
<00:18:293> repeat 1 less time
<00:44:074> remove finish
<01:13:137..> (1..) strange finishes arrangement in this combo..
<01:22:512> (T) unused timing section
<01:31:887..> (1..6) ugly placement imo
<01:48:293> (8) remove finish
<01:59:074> (9) extend to <01:59:777>, you can work on slider tick point for hitsound on <01:59:543>.
<02:16:535> (T) unused timing section
<02:16:887> add a clap note
<02:33:805> (5,6,7) nazi spacing

star, nice skin
Mystica
Hi.
Here comes my mod.


[Easy]
02:16:652 add breaktime?

[Normal]
00:10:324 1~2 grip up?
00:14:074 ^
02:16:652 add breaktime?
02:51:852 1 grip up?


[Insane]

00:22:512 add finish?
02:16:652 add breaktime?


No any big problems.you guys do a good job.
Star for it.
Topic Starter
Hitomi May
Thanks for all
I have problems with internet.. And fix this later ;_;
Garven
As per your request, I think...

[General]
Remove commas from tags, since they only need to be separated by spaces.
I recommend having the same break times and kiai throughout all of your own difficulties.
Offset feels late - try to find someone to get the timing checked please.

[Skin]
Remove fruit-plate.png, hitcircleselect.png menu-back.png from folder
go.png and ready.png will only be used if you enable the countdown, which you haven't. Remove them or enable the count down (which I don't recommend for this song and even if you did enable it, you'd need to skin the 1, 2, and 3 as well)
Remove the transparency from the top of your comboburst.png please
Can you make the reversearrow.png thicker? It was kind of hard to see initially.

[Easy]
Strange that the kiai is different in this difficulty compared to the other two difficulties
00:45:480 (2,3,4) - I don't recommend this for an easy difficulty. Maybe more for a Normal.
01:07:043 (1) - I don't having short sections after a break that lead into another break. Kind of feels interruptive of play. Think you can map through one of the two breaks?
02:09:387 (1) - New combo
02:46:930 (3,4) - More for a normal
02:49:274 (1,2,3,4) - Definitely not in an easy, please
02:52:086 (3) - Try something else here too. It'll be hard for new players to discern when this slider is going to end and they'll most likely mess up on the next slider.
Check your rhythms near the end too. I think it's going a bit beyond the scope of an Easy difficulty.
For the most part, the structure was pretty nice. I recommend going through and checking for small overlaps such as 00:39:387 (3,1) - and 01:41:262 (1,2) - (there are many more) and see if you can make things a bit more polished up. It'll make the presentation of the map much much better.

[Normal]
00:54:387 (1) - No whistles in this combo?
01:03:293 (1) - I didn't like having a 4-hit slider in this. Felt strange.
01:25:793 (2) - I don't really recommend doing this - especially for hidden players it's a huge pain.
01:30:012 (1,1) - This overlap is really bad
Pretty decent rhythm work here. Just keep an eye on the overlaps and this'd be great.

[Insane]
This was fairly nice.

I mostly worry for the easier difficulties. A difficulty between Normal and Insane would be preferred as well, though the Insane is a fairly mild one. Eh.

Anyway, good luck!
Topic Starter
Hitomi May
thank you all guys :) I fixed must of all
Andrea
Revived.
swish
star~ :D

edit:oops..
Topic Starter
Hitomi May

swish wrote:

star~ :D
oh, thanks ^^
hitmefast
easy:
02.01.769 - add break without show clear :O? like this -> 02.17.238 - ^

normal:
02.17.136 - ^ same as easy xd

insane:
grid 4 really :O?
02.59.820 - delete the (4) and make new combo 03.00.524 - end combo here
03.00.758 - start combo
03.02.399 - end combo
-
03.14.586 - add somthing? , break time, notes, somthing? :O (look at photo)
i made a copy of last think turned horizontal and sounds good, here the photo->
+ star
+ nice song
Topic Starter
Hitomi May

hitmefast wrote:

easy:
02.01.769 - add break without show clear :O? like this -> fixed
02.17.238 - fixed

normal:
02.17.136 - ^ same as easy xd okay :)

insane:
grid 4 really :O? realy
02.59.820 - delete the (4) and make new combo done
03.00.524 - end combo here done
03.00.758 - start combo done
03.02.399 - end combo done
-
03.14.586 - add somthing? , break time, notes, somthing? :O (look at photo)
i made a copy of last think turned horizontal and sounds good, here the photo->did it
+ star
+ nice song
thanks for mod! :)
hitmefast

Hitomi May wrote:

hitmefast wrote:

easy:
02.01.769 - add break without show clear :O? like this -> fixed
02.17.238 - fixed

normal:
02.17.136 - ^ same as easy xd okay :)

insane:
grid 4 really :O? realy
02.59.820 - delete the (4) and make new combo done
03.00.524 - end combo here done
03.00.758 - start combo done
03.02.399 - end combo done
-
03.14.586 - add somthing? , break time, notes, somthing? :O (look at photo)
i made a copy of last think turned horizontal and sounds good, here the photo->did it
+ star
+ nice song
thanks for mod! :)
yw^^
Aleks719
SB & Folder
В папке два одинаковых изображения, hard и bghard. В сториборде используется hard, следовательно лишнее bghard можно удалить
Изображение go также не используется. удали из папки
Изображения от default-0 до default-x (и все чиселки и значки между ними) не используются. удали + фулл сабмит
По сравнению с числами-хитами(50, 100,300) крест мисса очень большой, было бы круто его уменьшить, если есть такая возможность оО

General
С тех пор, как в мапе есть сториборда, необходимо выключить рамки (леттербоксы) во всех диффах.
Выключи вторую секцию киая здесь во всех диффах : 02:34:274

Insane
Ого, ХП дрейн задран, мб хп -1?
01:07:980 (2) - перемести свисток с конца в начало
01:08:918 (4) - добавь свисток
01:09:152 (6) - убери свисток
01:11:965 (2) - убери свисток с конца
01:12:668 (3) - добавь свисток
01:12:902 (5) - убери свисток
01:45:012 (1) - добавь свисток
02:37:555 (9) - перемести свисток с конца в начало
02:59:820 (х) - добавь сёркл?

Normal
по стар рейтингу это хард, а не нормал :>
01:58:605 (2,3) - спейсинг чуть великоват
02:00:755 - мб финиш вместо свистка?

Easy
00:32:824 (4) - добавить свисток
01:03:293 (3) - добавить свисток
01:37:512 (1) - свисток в начало добавить
01:41:262 (1,2,3) - мне кажется, без оверлапов лучше :
02:54:430 (2) - добавить свисток
03:01:930 (2) - свисток в начало добавить

Стар офкоз
Topic Starter
Hitomi May
Спасибо большое! :О
всё сделала
Magical Pokie
i think timing must fix lol 8-)
Topic Starter
Hitomi May

Magical Pokie wrote:

i think timing must fix lol 8-)
:O
can you help..
But I think it's ok
Nadina120
star~
Darcsol
[General]
- For the Source I highly prefer the Roman numeral "II" instead of the normal "2" to stay true to the source. Add the normal "2" to Tags
- Add more names to Tags! Like the game's publisher, "Ubisoft" for example

[Skin]
- Why do I see Altaïr from the first Assassin's Creed game in this? :o

[Easy]
- Plays fine.

[Hard]
- Again plays fine, but felt more like a difficult Normal than a Hard. Increase the HP Drain Rate and Overall Difficulty rate to 6
[Optional] Maybe increase the Apporach Rate to 6 as well

[Insane]
[Optional] 01:15:012 (8) Move the beat out under (7) and continue the curve
02:19:274 (1,2,3,4) Try to smooth all those sliders to the curve similar to the beat in the middle, while maintaining symmetry
[Optional] 02:55:367 Reverse the section where to hit the slider up top. Gives that moment small extra push to the next combo



Great map other than from a few... inconsistencies. Star~
Topic Starter
Hitomi May

Darcsol wrote:

[General]
- For the Source I highly prefer the Roman numeral "II" instead of the normal "2" to stay true to the source. Add the normal "2" to Tags add
- Add more names to Tags! Like the game's publisher, "Ubisoft" for example for what? It's not important

[Skin]
- Why do I see Altaïr from the first Assassin's Creed game in this? universal skin

[Easy]
- Plays fine.

[Hard]
- Again plays fine, but felt more like a difficult Normal than a Hard. Increase the HP Drain Rate and Overall Difficulty rate to 6
[Optional] Maybe increase the Apporach Rate to 6 as well slightly corrected

[Insane]
[Optional] 01:15:012 (8) Move the beat out under (7) and continue the curve no
02:19:274 (1,2,3,4) Try to smooth all those sliders to the curve similar to the beat in the middle, while maintaining symmetry no
[Optional] 02:55:367 Reverse the section where to hit the slider up top. Gives that moment small extra push to the next combo okay



Great map other than from a few... inconsistencies. Star~
thank you! ^^
Darcsol
Quick modding check on your map (DO NOT GIVE ME KUDOSU):

[General]
  • - Why is the [Hard] difficulty only has the Roman numeral "II" in its source? Please fix it in all difficulties. Remember to add the "2" in tags.
    - Add more info to tags! Especially when a track is from a video game!
    - I seriously felt the strobe effects are too much and completely unnecessary, mainly in a song like this. Reduce the amount of strobe effects. If not, at least include the epilepsy warning in it.
    - I really felt the skin should be more orientated to Assassin's Creed II. Scenes from the first game just don't fit, even if you call it an "universal skin".

    [Optional] You should adjust some beats and sliders to look like known symbols used in the game. Add visual flair to it. :D
[Hard]
  • 00:45:012 (8) Include the finish hitsound.
    [Optional] 01:52:043 Include a circle on top of the first slider point
    [Optional] 02:16:887 Maybe add a spinner? If not, at least remove the break.
[Insane]
  • [Optional] 02:16:887 Again, spinner here?
Those should be anything else I've missed from my first modding post, but there's probably more flaws to be found. Glad to see this map out from the Graveyard. Good luck~
Topic Starter
Hitomi May

Darcsol wrote:

  • - Why is the [Hard] difficulty only has the Roman numeral "II" in its source? Please fix it in all difficulties. Remember to add the "2" in tags. Oh, realy strange, fixed
    - Add more info to tags! Especially when a track is from a video game! Okay
    - I seriously felt the strobe effects are too much and completely unnecessary, mainly in a song like this. Reduce the amount of strobe effects. If not, at least include the epilepsy warning in it. no
    - I really felt the skin should be more orientated to Assassin's Creed II. Scenes from the first game just don't fit, even if you call it an "universal skin". I think this is not important

    [Optional] You should adjust some beats and sliders to look like known symbols used in the game. Add visual flair to it. :D
nooo, sorry ==
[Hard]
  • 00:45:012 (8) Include the finish hitsound. no
    [Optional] 01:52:043 Include a circle on top of the first slider point no
    [Optional] 02:16:887 Maybe add a spinner? If not, at least remove the break.
no

[Insane]
  • [Optional] 02:16:887 Again, spinner here?
no

Those should be anything else I've missed from my first modding post, but there's probably more flaws to be found. Glad to see this map out from the Graveyard. Good luck~
ehh, thank you!
Laurier
hi :)
from my mod queue

General
Since the bit rate of mp3 is 320, please use 192.
I think need a normal diff

Easy
02:56:774 (1) - 1grid down?
03:08:492 (2) - 1grid up

Hard
01:00:949 (3) - endpoint 1grid left
01:04:933 (4) - 1grid right?
02:23:024 (1) - Please repile up with tail of 02:22:086 (7)
02:54:899 (1) - remove NC

Insane
01:44:660 - KIAI end
02:00:012 - add note.Other diff continue so far.
02:36:617 (6) - Please repile up.

nice map :)
GL
Topic Starter
Hitomi May
Thank you :)
Mercurial
I reserve this post to make a mod :)
Topic Starter
Hitomi May

iMercurial wrote:

I reserve this post to make a mod :)
cool, waiting ^^
Mercurial
I've think that map would be some map errors and other things what be fixed.

But I'm really surprised... this map is Awsome (btw, Altaïr is better than Ezio >.>)

I can't found any evident error of mapping or something :)


GL with that map ♥
Topic Starter
Hitomi May

iMercurial wrote:

I've think that map would be some map errors and other things what be fixed. yeah, need a mods

But I'm really surprised... this map is Awsome (btw, Altaïr is better than Ezio >.>) :3 I'm glad, and yes, love Altair :)
^^
thanks
IceBeam
привет о/

сейчас,если юзаешь кастомные хитсерклы,нужно добавлять цвет бордерлайнов у слайдеров
открой .osu файл и добавь эту строчку прям под Combo4 цвет:
SliderBorder : 215,217,208

ну или любой другой цвет по RGB,но лучше,если бы совпадал с цветом кастомного серкла
а так вроде бы всё остальное есть в скине
правда я почитал тред - тебе советовали убрать default-n файлы,вообще-то они отвечают за порядковые номера на сирклах,так что,как-то странно видеть стандратные цифры на полностью заскиненной мапке
может,добавишь их обратно,если они еще остались где-то? хотя и скопировать со score-n файлов можно

в остальном - с настройками и мапкой всё хорошо

[Easy]
подними OD и HP Drain на 1 хотя бы,очень маленькие сейчас

00:27:668 (2) - лучше бы сделать реверс-слайдер с повтором на 00:28:137 и финиш туда
00:56:730 (4) - новое комбо сюда,или в другое место,но старайся избегать комбо,длинее 5,по-крайней мере,на изях
01:03:293 (3) - на 1 грид вправо,так лучше выглядит и не оверлапится
01:03:762 (1) - вообще,он читаем хорошо,конечно,но баты могут придраться,всё жё изя,так что,лучше расположи его где-нибудь на видном месте
01:15:012 - перетащи брейк сюда,кликни левой кнопкой мыши на начале брейка и просто тяни куда надо
01:25:793 (4) - опять же,лучше сделать его виднее..как-нибудь так:
02:00:012 - пофиксь здесь тайминг секцию,все жё конец киаи. сейчас там стоит 120000,а нужно 120012
02:19:274 (1) - финиш?
02:34:273 (x) - неожиданно киаи заканчивается :|

[Hard]
01:03:293 (1) - 1 повтор был бы лучше,правда D: и начать следующий слайдер как раз с 01:03:996
01:30:012 (1) - может сюда лучше финиш? начало киаи,всё же
01:33:293 (6) - нет ну,клапы не подходят же :|
01:59:308 - может сюда нотку,чтобы связать с ритмом предыдущим получше?
02:34:273 (x) - закончи здесь киаи

[Insane]
00:18:293 (5,1) - в осу недавно обнаружили баг..когда начало двух или более слайдеров выходит из одной точки - стак не появляется
вот,как видишь:
поэтому,мы должны заставлять мапперов исправлять такие моменты,т.к. они не ранкабельны сейчас
всё,что нужно - это самостоятельно сделать стак,например,подвинуть 00:18:293 (5) на 1 грид влево и вверх

01:06:691 (2,3) - ^ та же проблема
01:10:441 (6,7) - ^
01:13:957 (3) - этот слайдер не очень попадает в ритм :\
закончи его на 01:14:191 и добавь еще нотку на 01:14:426
будет отлично звучать
01:30:012 (1) - опять же,финиш?
01:31:183 (4) - лучше перетащить его на 1/2 раньше
01:53:449 (7,8) - проблема со стаком опять
02:19:230 (1) - мне кажется эта нота должна быть на 02:19:297
02:42:945 - с этой ноткой будет лучше

вроде всё
с мапкой особых проблем нет,разве что неранкабельные стаки слайдеров в инсейне
главная проблема - отсутствие нормала
по новым правилам,в мапсетах не должно быть ощутимых промежутков между сложностями,а в твоем очень не хватает нормала..
может попросишь кого-нибудь или сама сделаешь?
если будет готово - обязательно попроси на него хотя бы мода 3 от обычных юзеров

и ещё,очень желательно попросить какого-нибудь эксперта проверить тайминг
меня волнует второй оффсет
дело в том,что даунбит (куда ты туда всегда финишы ставила в первой части) съехал на предыдущий красный тик,а должен быть на длинном белом
так что,не забудь спросить,не должен ли второй оффсет быть ~139266?

в остальном - молодец
почти всё,что перечислил - советы,так что меняй на свой вкус

я знаю,что много на тебя нагрузил,надеюсь ты справишься и доделаешь всё
как будешь готова с изменениями и проверенным таймингом - зови еще разок ;)
Aleks719
General
Я по привычке полез в папку и не нашел Спиннер аппроач сёркла. добавить бы.

Normal
00:18:762 (1) - вистл в начало
00:21:574 (2) - убери вистл с начала, добавь в конец
00:22:512 (3) - вистл в начало
00:30:012 (1) - ^
00:37:512 (1,2,3,4,5,6,7) - имхо так ритм правильней

00:43:605 (1,2,3,4,5,1) - имхо, не так похоже на копипасту
00:48:762 (1) - вистл в начало
00:56:262 (7) - имхо, нк сюда переместить
01:11:730 (5) - нк добавить?
01:12:668 (7) - вистл
01:13:137 (8) - вистл в конец, а то пустовато
01:51:105 (9) - неожиданно длнное комбо
01:55:793 (9) - ^ и тут
01:56:262 (1) - вистл?
02:36:154 (3) - финиши в начало и конец
02:38:029 (5) - финиш в начало
02:19:279 (1,2,3,4,5) - я за такой ритм, да и комбо (10) как-то много, разбить бы

02:38:966 (6) - добавь нк
02:50:685 (4) - добавь вистл
02:58:185 (2) - ^
03:06:154 (4) - 84% громкости. как-то много. после 30-то. да и дальше идут по 70. я б все урезал до 60
03:11:779 (4) - добавь вистл

теоретически, в конеце можно попробовать клэповые паттерны.
например тут 03:11:310 (2,3) - два клэпа подряд вписываются хорошо. но будет проблематично сделать паттерны, а не рандомные клэпы из-за того, что нормал и вообще мало возможностей.Просто клэпов нету, а так будут :)

Хах, последняя полученная старка уже от меня :D
Topic Starter
Hitomi May
Спасибо за помощь :)
в конце не буду делать клапы, потому что, как ты и сказал, они будут звучать рандомно
Hellzero
Easy
00:12:668 (2) - whistle
Даже не знаю. По моему свистки немного рандомны.
01:30:012 - Киаи лучше здесь начать. И раз уж об киаи заговорили то почему в начале его нету? Музыка вроде одна и та же
02:24:435 (1,2) - НК поменять местами
03:13:654 (5,1) - ^
03:17:404 (4) - НК

Normal
Лол а вот тут киаи в порядке :\
00:39:387 (6) - НК
00:43:137 (1,1) - одиночные НК, ну ладно.
02:30:529 - финиш же

Hard
00:43:137 (4) - NC
00:41:730 (1,2,3,4,5,6,7,8) - да и вообще мб каку-нибудь форму им придать, а то рандом.
00:54:621 (2) - на одном уровне с (4) сделай
00:56:965 (2) - свисток
01:30:012 (1) - ну здесь то зачем одиночные комбо?

Insane
Лееееееееееееееееень
Topic Starter
Hitomi May

Hellzero wrote:

Easy
00:12:668 (2) - whistle done
Даже не знаю. По моему свистки немного рандомны. нуу, я уже очень давно делала эту карту.. Это конечно ни капли не оправдание ==" но в любом случае мне немного лениво переделывать
01:30:012 - Киаи лучше здесь начать. И раз уж об киаи заговорили то почему в начале его нету? Музыка вроде одна и та же действительно странно, спасибо
02:24:435 (1,2) - НК поменять местами done
03:13:654 (5,1) - ^ нет
03:17:404 (4) - НК нет

Normal
Лол а вот тут киаи в порядке :\
00:39:387 (6) - НК done
00:43:137 (1,1) - одиночные НК, ну ладно.
02:30:529 - финиш же как это я пропустила Оо

Hard
00:43:137 (4) - NC неет
00:41:730 (1,2,3,4,5,6,7,8) - да и вообще мб каку-нибудь форму им придать, а то рандом. опять же нет
00:54:621 (2) - на одном уровне с (4) сделай сделала
00:56:965 (2) - свисток done
01:30:012 (1) - ну здесь то зачем одиночные комбо? как кто без него не ок...
Insane

Лееееееееееееееееень всё понимаю С:


спасибо за помощь)
y u c a
hi~ :)

General

mp3 is 320kb for me D:

Easy

00:15:012 (1) - add finish
00:18:762 (1) - ^
00:41:262 (1) - ^
00:56:730 (1) - remove whistle? slider noisy Orz
01:15:012 (3) - add finish
01:30:012 (1) - ^
01:38:918 (2,3) - try this?
01:41:262 (1) - add finish
02:19:279~volume should be 60%


Normal

00:15:480 (4) - new combo
00:15:949 (1) - remove new combo
00:22:512 (3) - new combo
00:26:262 (1) - add finish
00:41:262 (3) - ^
01:11:730 (5) - new combo
01:15:012 (8) - add finish?
01:39:387 (3) - touch hp bar?
01:41:262 (1) - add finish
01:52:512 (4) - ^
02:38:029 (5) - new combo
02:38:966 (1) - remove new combo
03:06:154 (4) - plz volume down Orz noisy for me
03:09:904 (5) - ^
03:13:654 (1) -^
03:17:404 (7) - ^


Hard

00:15:012 (1) - add finish
00:18:762 (1) - ^
00:40:090 (2) - ^
00:41:262 (3) - ^
00:45:012 (8) - add finish
00:52:043 (1) - remove new combo
00:52:746 (2) - add new combo
00:58:137 (5) - ^
01:15:012 (5) - add finish
03:06:148 (4) - plz volume down Orz noisy for me
03:09:898 (6) - ^
03:13:648 (7) - ^
03:17:308 (5) - ^


Insane

03:04:747~fix green line's timing

00:15:012 (1) - remove whistle and add finish
00:18:293 (5) - ^
00:18:762 (1) - ^
00:22:512 (1) - add finish
00:50:637 (5) - new combo
03:13:654 (8) - plz volume down Orz noisy for me
03:17:404 (7) - ^

gl~
Topic Starter
Hitomi May
Thank you, Yuka! :3
Most of all done :)
IceBeam
о/

в папке 2 мп3 файла,удали ненужный

02:34:279 - киаи слишком внезапно оканчивается же,может сделать просто киаи фонтан на 02:19:279? да и тут можно
и еще,первый киаи должен заканчиваться на 02:00:012 везде

звук в мапке очень тихий,особенно в конце,я бы посоветовал юзать 50% как минимум
и вообще,просмотри все сложности,и исправь секции,где звук меньше 30%,сейчас требуют чтобы все ноты были слышны отчетливо (разве что спиннеры можно засайленсить)

[Hard]
139508 - лишняя красная линия,которая сбила весь оффсет >:(

с диффками всё хорошо
Topic Starter
Hitomi May
с тайм секциями немного издевательство ;_;
но я исправила
show more
Please sign in to reply.

New reply