forum

Visual Novellit

posted
Total Posts
127
show more
Depator
En ole koskaan lukenut VN..
Voimatasoni on vielä melko matala.. wat to do?
ethox
Vai että visuaalisia hallus... novelleja. En ole kerennyt kuin 2 lukemaan, 3 on kesken.

Fate/stay Night, Kawata Shoujo Ac1 (Act 2:sta odotellessa, pakko koska imgboard kulttuuri) ja Yume Miru Kusuri kesken (vasta-aloitettu).

F/SN:n luin 3 vuotta sitten, ja nyt tekisi mieli uudestaan, kunhan jaksan latailla ja kiinnostua.

Ei siis ole vahvoja puoliani tämä tälläinen, mutta hyvät tarinat kiinnostaa.
MagicalBloom
Kaikki lukemani visual novellit jotka olen lukenut ovat olleet mahtavia. Nuo perkeleet syö vaan aikaa todella paljon ja tämän takia en ole pitkään aikaan lukenut näitä. Itse vielä koukutan niin pahasti etten pysty tekemään mitään muuta kuin lukemaan sitä novellia jos sellaisen aloitan.
thelewa
IppE
Aika söpö toi sänky
FisHie_old
Minä kommentoin postaamaasi Visual Novel kuvaa.

Hienot tapetit, Hermanni.
Mara
minä ja lewa tehtii kivoja juttuja tos sängyl
thelewa
hohohoho~ ei näitä saa kertoa muille näin avoimesti mara
FisHie_old
Parketti ihan mukavan näköinen
IppE
Aloin lukemaan F/SN koska tylsyys. Saa nähdä koska saan luettua.
thelewa

ethox wrote:

Vai että visuaalisia hallus... novelleja. En ole kerennyt kuin 2 lukemaan, 3 on kesken.

Fate/stay Night, Kawata Shoujo Ac1 (Act 2:sta odotellessa, pakko koska imgboard kulttuuri) ja Yume Miru Kusuri kesken (vasta-aloitettu).

F/SN:n luin 3 vuotta sitten, ja nyt tekisi mieli uudestaan, kunhan jaksan latailla ja kiinnostua.

Ei siis ole vahvoja puoliani tämä tälläinen, mutta hyvät tarinat kiinnostaa.
Q: Will there be episodic releases?
A: No. The next release will be the full game (ie. there will not be Act 2, Act 3, etc, releases).

katawa shoujosta

Shizune's act 3 writing and direction is complete.

No comment on anything else though, other than that we are on track to release this year.

ja näin saimme tietää että se julkaistaan tänä vuonna näillä näkymin
ethox

ragelewa wrote:

ja näin saimme tietää että se julkaistaan tänä vuonna näillä näkymin
Noin ne sanoi 2010 Q1 Act 2:sta
thelewa
Vähän mitä hinttareita
Pegram
Voi ei kun en ole sitä Kanonia vieläkään jatkanut.

Pitäisiköhän jättää tauolle ja valita joku toinen sound tai visual novel? 07th Expansionin ja Keyn novelit (ja Steins;Gate!!!11!one1!eleven) kiinnostavat, Clannad ja Saya no Uta ovat ainoat VN:t mitkä olen 100% läpipelannut :l

Airia ei kaiketi ole käännetty, mutta Little Bustersista joku jossain sanoi että löytyy käännös.Tietääkö joku mistä saisi?
thelewa

XZero94 wrote:

Voi ei kun en ole sitä Kanonia vieläkään jatkanut.

Pitäisiköhän jättää tauolle ja valita joku toinen sound tai visual novel? 07th Expansionin ja Keyn novelit (ja Steins;Gate!!!11!one1!eleven) kiinnostavat, Clannad ja Saya no Uta ovat ainoat VN:t mitkä olen 100% läpipelannut :l

Airia ei kaiketi ole käännetty, mutta Little Bustersista joku jossain sanoi että löytyy käännös.Tietääkö joku mistä saisi?
http://tlwiki.tsukuru.info/index.php?ti ... le_Busters!

ei oo kokonaan käännetty mutta 6.0 release on full patch eli kaikki käännetty ensi patchissa
Topic Starter
Lanttu
Umineko kasiepisodi! \O/

Will on ihana! *U*

...Vaikka se olikin lähinnä seiskaepisodin hahmo eikä se ole tässä nyt kuin vain pyörähtänyt. Mutta ihana se on silti! >:V
thelewa
katawa shoujo ladannut jee
ethox
Ja minä olen vangittuna Sipoossa. Ei edes vituta. Ei...
thelewa
lukeminen alkaa about 2 tunnin päästä, umad
Pegram
Epin visual novel tuo katawa shoujo, kaverilta saanut pari screen shotia ja todella, todella hienoa tekstiä on.
"Emi, on the other hand, looks uncomfortable."
Koitan ton Kanonin tästä vielä joskus saada loppuun.

Olikos Boats Afloat Angel Beats jo käännetty? Kaveri alko kattomaan animena ja päätin potkia lukemaan VN:n jos se on.
AzureDraco_old
katawa shoujo, the thing thats moving people ^^
Valentiino

XZero94 wrote:

Epin visual novel tuo katawa shoujo, kaverilta saanut pari screen shotia ja todella, todella hienoa tekstiä on.
"Emi, on the other hand, looks uncomfortable."
Koitan ton Kanonin tästä vielä joskus saada loppuun.

Olikos Boats Afloat Angel Beats jo käännetty? Kaveri alko kattomaan animena ja päätin potkia lukemaan VN:n jos se on.
http://vndb.org/v/all?sq=Angel+Beats
Dusalty
Vihdoin sain Shuffle!n kokonaan luettua.
Ei siihenkää menny kuin puol vuotta
Chikomiko
Kukaan muu täällä lukenu The Devil on G-stringiä? Todella pitkä, mutta lukemisen arvonen.
Valentiino

Chikomiko wrote:

Kukaan muu täällä lukenu The Devil on G-stringiä? Todella pitkä, mutta lukemisen arvonen.
Oli aika 4/5

Ja eihän tuo edes ole pitkä o_O ehkä jopa keskiluokkaa lyhyempi imo
Chikomiko

Valentiino wrote:

Chikomiko wrote:

Kukaan muu täällä lukenu The Devil on G-stringiä? Todella pitkä, mutta lukemisen arvonen.
Oli aika 4/5

Ja eihän tuo edes ole pitkä o_O ehkä jopa keskiluokkaa lyhyempi imo
imo oli ihan helvetin pitkä. ehkä se vaan tuntu siltä parissa päivässä luettuna :P
kiisseli
Saya no Utan oon lukenu ja vihdoin pääsin tossa vähän aikaa sitten jatkamaan Katawa Shoujon loppuun! :D Se ensimmäinen akti ollut läpi kaikilla lopuilla ties kuinka pitkään ja pitkän odotuksen jälkeen kokoversio tuli saataville...
heintsi

Chikomiko wrote:

Kukaan muu täällä lukenu The Devil on G-stringiä? Todella pitkä, mutta lukemisen arvonen.
Tykkään artista kyllä tosi paljon, ja joistakin hahmoista, mutta päähenkilö oli niin ärsyttävä kaikkien hyväksikäyttäjä etten jaksanut ainakaan vielä lukea loppuun. ehkäpä joskus.
zertap
Itekkin on tullut katawa shoujoa luettua, ei oikeestaan muuta :/ jos joku tietää androidille saatavilla olevia visual novelleja niin kiitos : )
itse olen vasta katawassa vetänyt emi routen, shitzune on nyt act 3 : D
Pitäis sitäkin jatkaa, mutta kun ei ole aikaa :/
Pegram

Zertap wrote:

shitzune
Meinasin jo alkaa valittamaan typosta mutta sitten hajosin. En minä muista tollasia kun en ole peliä pelannut .D.D
zertap

ReZero wrote:

Zertap wrote:

shitzune
Meinasin jo alkaa valittamaan typosta mutta sitten hajosin. En minä muista tollasia kun en ole peliä pelannut .D.D
Hetkonen, olikohan se sittenkin Shizune? Sinä senkin grammarnazzzzzi nyt pitää tarkistaa :O
Pegram
...on se Shizune, ei japaniks ees voi kirjottaa Shitzune. Siinä on se että sitä kutsutaan Shicchaniks joku kuulostaa samalta kun shit-chan
zertap
Aivan, helvetti, kylhän mun pitäis tuo nyt tietää kun opiskelenkin kyseistä kieltä :p... Jälleen kerran, ぼくはばかでそ!
Pegram
MITÄ SE SANOO APUA

mee anime ANDO manga threadiin senkin weeaboo
GeGGuli
Eli visual novelleja....ei ole kauheasti kokemusta mutta kyllä Shuffle! ja G-senjou no maou on tullut luettua 100% ja clannadista Kyou,Ryou ja Tomoyo läpi.
Eli ei ole kauheammin tullut luettua mutta mukavaahan tuo on kun tuohon rupeaa
zertap
Aloitin juuri Kamidori Alchemy Meister:in. Vaikuttaa hyvältä ja hauskalta, varsinkin kun tässä on myös enemmän ns. toimintaa kuin yleensä.
Nassikka
Valentiino
Jonossa tällä hetkellä:

Little Busters EX (translaatio missä lienet ;__; EX siis, ei pelkkä LB)
ねこ☆こい!(Tuttavallisemmin Neko-koi!)
Nyan Club
MuvLuvit, sekä Higurashit rerunnilla
zertap
itse en ole pelannut kuin:
Katawa Shoujo 1.3 routea
Kamidori Alchemy Meister 55h = 0.5 routea
Chikomiko
Harukan ja Kudin reitit Little Bustersista (Ecstasy version) viimeksi pelattu. Rinin myös siihen asti mihin pääsee, harmittaa että koko routen pelaamiseen pitäisi vetää 5 tyttöä läpi (varsinkin kun Rin oli oikeastaan ainoa kenestä olin kiinnostunut ;__;)
Todella iso pettymys.

Harukan routessa hahmojen käyttäytyminen oli todella outoa ja epäluonnollista ja koko touhu oli pelkkää raivoamista. Verrattavissa esim siihen että käy kaverilla kylässä perheriidan aikana.
Kudin taas todella lyhyt ja täten aika kylmäksi jättävä... (Enkä muutenkaan pidä koirista ja koko Enrish lässytys ei ollut yhtään aaaaaaaaawww = hyvä lolihahmo pilattu)
Molemmat polut jäi myöskin kaipaamaan romantiikkaa.

Tosiaan pelasin myöskin eroge version, mutta ainoa tuhma scene oli 1 suihkukuva. :(
Kuulin että pitää jopa mahdollisesti pelata 4-5 tyttöä läpi ennenkun alkaa sekhz scenejä näkemään.
Toki pitää myös ymmärtää ettei näitä pelata niiden scenejen takia, mutta silti on typerää jättää ne pelkäksi bonus matskuksi imo.

3/5 elämys. Odotin avaimelta parempaa draaman osalta. (Tosin arvostelu on varmasti vajaa ottaen huomioon että pelasin vaan 2.5 routea)
Voin suositella niitä jotka hakee huumoria, kyynelvirtaa LB ei aiheuttanut, mutta monet huutonaurot kyllä.
show more
Please sign in to reply.

New reply