forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
Mukku
Mullaki oli tapana, ja on edelleen, huudella kavereille että lataisivat osun. Kyllähän ne sitä kokeili mutta ovat jo poistaneet kaikki sen :(
TraceTheKriken

Mukku wrote:

Mullaki oli tapana, ja on edelleen, huudella kavereille että lataisivat osun. Kyllähän ne sitä kokeili mutta ovat jo poistaneet kaikki sen :(
Mulla kans kolmen oon saanu lataan ja yks on poistanu, mut onneks kaks vielä pelaa :)
heintsi

TraceTheKriken wrote:

Mukku wrote:

Mullaki oli tapana, ja on edelleen, huudella kavereille että lataisivat osun. Kyllähän ne sitä kokeili mutta ovat jo poistaneet kaikki sen :(
Mulla kans kolmen oon saanu lataan ja yks on poistanu, mut onneks kaks vielä pelaa :)
en tainnu saada ku yhen pelaamaan osua (jericho2442) pari kokeilemaan ja jättämään siihe. Nykyään jericho o enemmä osussa ku minä :D
IppE


jerichowned
Pegram
Toki huutelisin minäkin kavereita lataamaan osu!n, jos niitä kavereita olisi.

Tervetuloa leetmew, Oddasat ja Mihu Lita! Pelatkaa taiko modeakin :L
kiisseli
Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Opiskelee merkonomiksi ja tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Oon osua saanu pelaileen kolme tyyppiä, joista yhellä ei harmi kyllä nettiyhteys pelaa.
Mara

Kisselable wrote:

Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Oon osua saanu pelaileen kolme tyyppiä, joista yhellä ei harmi kyllä nettiyhteys pelaa.
Tervetuloa.

Katsoin ekana, että avatarissasi on penis. Ei pitäisi kiirehtiä.
IppE

LunaticMara wrote:

Tervetuloa.

Katsoin ekana, että avatarissasi on penis. Ei pitäisi kiirehtiä.
Taiga on tunnetusti kovinkin peniksen näköinen...

:roll:
Mara
Sormi.
heintsi
Tuleva merkonomi tai tradenomi täälläkin, tervetuloa vaan osuun :>
kiisseli
Kiitti :d Onha tääl tullu hyvin viihdyttyä.
Shieva

Kisselable wrote:

Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Opiskelee merkonomiksi ja tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Oon osua saanu pelaileen kolme tyyppiä, joista yhellä ei harmi kyllä nettiyhteys pelaa.
Uu Lappeenrannasta 8''D Ite oon Savitaipaleelta joka on n. 30 kilometriä Lpr:sta, joten ollaan aika useesti siellä käyty. Tervetuloa vaan tänne fooruminkin puolelle 8D Ja jee lisää tanssipeliharrastajia.
IppE
Jännä kun varmaan puolet täällä on datanomeja tai merkonomeja yms.

Ja sitten se yks sähkömiesnainen.
kiisseli

Shieva wrote:

Kisselable wrote:

Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Opiskelee merkonomiksi ja tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Oon osua saanu pelaileen kolme tyyppiä, joista yhellä ei harmi kyllä nettiyhteys pelaa.
Uu Lappeenrannasta 8''D Ite oon Savitaipaleelta joka on n. 30 kilometriä Lpr:sta, joten ollaan aika useesti siellä käyty. Tervetuloa vaan tänne fooruminkin puolelle 8D Ja jee lisää tanssipeliharrastajia.

Uu meikäläisten mökki on Saviksel, Pettiläcityssä, isukin mukaan 48km:n päässä täältä. 8D
Sen ennätys täältä sinne on 25min autolla. 83



IppE602 wrote:

Jännä kun varmaan puolet täällä on datanomeja tai merkonomeja yms.

Ja sitten se yks sähkömiesnainen.

Meistä tulee pisnesnaisii ja pukumiehii. Ja datiksia. Ja sähkömiesnainen.

:3
Mianki
Datanomit ftw
Sutsuka
.
Shieva

Kisselable wrote:

Uu meikäläisten mökki on Saviksel, Pettiläcityssä, isukin mukaan 48km:n päässä täältä. 8D
Sen ennätys täältä sinne on 25min autolla. 83
Uu Pettilässä, mun serkut ja sisko asuu melkein siellä. Sisko Solkeissa ja serkut jotain neljän kilometrin päästä siitä Pettilän ns. keskustasta. Aika siistiä kyllä että joku ylipäänsä tietää missä on Savitaipale 8D

Ja joo, datanomit rulaa.
IppE

Shieva wrote:

Ja joo, datanomit rulaa.
o/

Oli muuten hauskaa: http://www.fpsbanana.com/members/401643

Bannia odotellessa 8-)
Mara

IppE602 wrote:

Oli muuten hauskaa: http://www.fpsbanana.com/members/401643

Bannia odotellessa 8-)
: DD:D:D:D:D:D::D:D:DD

Also, ei se yks ole sähkömiesnainen - hän on Ihana Sähkötyttö Sutsuka!!!
IppE

LunaticMara wrote:

Ihana Sähkötyttö Sutsuka!!!
Well you get the idea.
zenis_old
Päätimpä sitten tehdä tännekkin esittelyni ippen johdatuksella. :3

Olen 21 vuotias työtön rovaniemeläinen jolla on sattuneestä syystä enemmän kuin tarpeeksi vapaa aikaa kaikkeen turhaan.
"Harrastuksiini" kuuluu animen katsominen, Visual novellit, shootterit (touhou) ja uusimpana lähinnä lani aktiviteettina tullut meltyblood takominen. Pari vuotta taaksepäin pelasin myös aktiivisesti stepmaniaa joka on kyllä jäänyt jo hamaan menneisyyteen. Osun! löysin youtuben kautta erillaisten suggestion videoitten kautta ja päätin ottaa pelistä enemmän selvää ja aloittaa pelaamisen kuukausi sitten.

Animen katsomisen aloitin n. 8-9 vuotta sitten josta melkein koko nyky elämä koostuukin tällä hetkellä. Useampi coni on tullut kierreltyä, huoneen seinät muurattu erillaisilla wallscrolleilla / muilla anime painotteisilla postereilla. Mangaa hyllystä löytyy kohtapuolin n. 300 kirjasta ja figujakin löytyy parikymmentä kappaletta.

Ei mulla muuta tällä kertaa, weaboo kuittaa. :3
Mara
IppE, sinä sait vihdoinkin aidon kaverin!

Mistä olet keksinyt nimesi? Kannattaa olla varovainen chatissa.

Tosin ei siinä mitään. Tere tere, syö persikkaa ja ole iloinen.

Suosittele minulle visuaalisia novelleja. Saya no Uta "pelattu" läpi. Rakastin sitä.
zenis_old
Alkuperänen alias oli zeni mutta täällä se oli käytetty ni piti jotain keksiä, visual novelleista nyt ihan type-moonin teokset tsukihime ja fate stay night aika perus ja saya no utan tekijöiltä myös chaos;head oli hyvä.
Mara
Kiitän, pistän torrentit pyörimään.
IppE

zenis wrote:

weaboo kuittaa. :3
o/

Itellä kyllä aikalailla anime/touhou/jpop painotteinen tää weeaboo:us, Visual novelleja tosiaan kanssa vaan Saya no Uta luettu ja pari mangaa (Elfen Lied & Death Note :I)
Mara
Pistin tuon Chaos;HEAdin nyt ihan ekana lataukseen, OP kun näytti aika coolilta.

PS. Pitäisi meidän tehä ihan oma aihe VNlle, kun alkaa olla jo niin paljon asiasta kiinnostuneita

IppE
Uskaltaako mara ihan ite tehä vai pitääkö mun auttaa?
Mara
Auta, minua pissittää.
Kayah_old
Moro. Pitäs vissiin itekkin esittäytyä.

Olen 20-vuotias naisen alku Itä-Suomesta. Merkonomi koulutukseltani ja töissä käyn.
Seurustelen, joulukuussa onkin jo kuudes vuosipäivä.
Lempiasioita on lenkkeily, rakkaan kanssa möhöäminen sohvalla, pelaaminen (sekä koneella että konsoleilla), kauhuleffat ja anime. Peleistä lemppareja Resident Evilit. Leffoista vaikkapa Paranormal Activity ja Rec. Lempi animeja ovat NGE, Elfen Lied, Chobits ja toki Hopeanuoli.

Muita rytmipelejä joita olen pelannut ovat Stepmania (lähes 3 vuotta), Dance With Intencity (näppäimistöllä ja matolla), Audiosurf ja Guitar Hero. Muut kuitenkin jäänyt taka-alalle nyt Osu!:a pelatessa.
Osu!:a olen pelannut varmaan sen pari kuukautta. Serkku käydessään väkisin asensi koneelleni niin pakkohan se oli sitten kokeilla ja kas kun koukkuun jäin. Paras rank on ollut normal tasolla SS. Josta olen hyvin ylpeä näin lyhyen pelaamisen jälkeen, heh.
IppE

Kayah wrote:

Lempi animeja ovat NGE, Elfen Lied
<3
Esstra
Hjuuu 18 vuotias elektroniikkapuolelaistyttö Heinolasta vois näin osu!n vuosipäivän jälkeen esittäytyä x3
Peliin tutustuin "sisarusteni" Saumakoneen ja Tsipahh'in kautta tuossa reilu vuosi takaperin ja on tullu pelailtua millo aktiivisesti ja millon ei ^^, Koulussa tulee pelailtua enempi kun kotona jossa aika menee pitkälti AIONin parissa ^^ L2 on pyörinyt reilut 5 vuotta jtoen vaihtelu virkistää
jep koulussa todella ON aikaa tähän....

Tunnustaudun HC otakuksi ja tykkään kiusana Numbbia koulussa, kun se istuu vieressä D:
Harrastuksina pitkälti karate, AION, Touhou, kirjat, anime ja manga ^^

Foorumiaktiivisuutta vois alkaa kasvattamaan muissakin osioissa mutta joku tärkeysjärjestys on oltava x3
zenis_old
tervetuloa :3
Numbbi

Esstra wrote:

tykkään kiusana Numbbia koulussa, kun se istuu vieressä D:
No aijaaa. Sähän aina "nukut". :<

Esstra wrote:

Foorumiaktiivisuutta vois alkaa kasvattamaan muissakin osioissa mutta joku tärkeysjärjestys on oltava x3
Niinpä vois. Onhan täälä OT ja se on hurja.
Mara
Numbbin tyttöystävä?
Numbbi

LunaticMara wrote:

Numbbin tyttöystävä?
Eips.
IppE
Ei vaan kehtaa myöntää 8-)
Kdeff
Tai sitten antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa :P
Mario92_old
Moi!
Mikko niminen tuleva elektroniikka-asentaja keski-suomesta, netissä nimen Mario92 variaatioilla. Iän saa arvata.
Rytmipeleihin tutustuminen enimmäkseen DS peleissä (Rhytm heaven, EBA, OSU, Beat City, jne.) ja DDR Mario Mix ilman mattoa :o
IppE
Mikko saa heti merkinnän +1 koska Horo avatari.

Tervetuloa :3

Your musical compatibility with Marioysikax is Very Low
No höh.
Mara
Moi Mario, italialaisille ei kyllä ole omaa aluetta eikä aihetta, mutta.... Yritä pärjätä.

Tervetuloa.
show more
Please sign in to reply.

New reply