Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,269
show more
TraceTheKriken

Mukku wrote:

Mullaki oli tapana, ja on edelleen, huudella kavereille että lataisivat osun. Kyllähän ne sitä kokeili mutta ovat jo poistaneet kaikki sen :(
Mulla kans kolmen oon saanu lataan ja yks on poistanu, mut onneks kaks vielä pelaa :)
heintsi

TraceTheKriken wrote:

Mukku wrote:

Mullaki oli tapana, ja on edelleen, huudella kavereille että lataisivat osun. Kyllähän ne sitä kokeili mutta ovat jo poistaneet kaikki sen :(
Mulla kans kolmen oon saanu lataan ja yks on poistanu, mut onneks kaks vielä pelaa :)
en tainnu saada ku yhen pelaamaan osua (jericho2442) pari kokeilemaan ja jättämään siihe. Nykyään jericho o enemmä osussa ku minä :D
IppE

jerichowned
ReZero
Toki huutelisin minäkin kavereita lataamaan osu!n, jos niitä kavereita olisi.

Tervetuloa leetmew, Oddasat ja Mihu Lita! Pelatkaa taiko modeakin :L
kiisseli
Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Opiskelee merkonomiksi ja tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Oon osua saanu pelaileen kolme tyyppiä, joista yhellä ei harmi kyllä nettiyhteys pelaa.
Mara

Kisselable wrote:

Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Oon osua saanu pelaileen kolme tyyppiä, joista yhellä ei harmi kyllä nettiyhteys pelaa.
Tervetuloa.

Katsoin ekana, että avatarissasi on penis. Ei pitäisi kiirehtiä.
IppE

LunaticMara wrote:

Tervetuloa.

Katsoin ekana, että avatarissasi on penis. Ei pitäisi kiirehtiä.
Taiga on tunnetusti kovinkin peniksen näköinen...

:roll:
Mara
Sormi.
heintsi
Tuleva merkonomi tai tradenomi täälläkin, tervetuloa vaan osuun :>
kiisseli
Kiitti :d Onha tääl tullu hyvin viihdyttyä.
Shieva

Kisselable wrote:

Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Opiskelee merkonomiksi ja tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Uu Lappeenrannasta 8''D Ite oon Savitaipaleelta joka on n. 30 kilometriä Lpr:sta, joten ollaan aika useesti siellä käyty. Tervetuloa vaan tänne fooruminkin puolelle 8D Ja jee lisää tanssipeliharrastajia.
IppE
Jännä kun varmaan puolet täällä on datanomeja tai merkonomeja yms.

Ja sitten se yks sähkömiesnainen.
kiisseli

Shieva wrote:

Kisselable wrote:

Uu Lappeenrannasta 8''D Ite oon Savitaipaleelta joka on n. 30 kilometriä Lpr:sta, joten ollaan aika useesti siellä käyty. Tervetuloa vaan tänne fooruminkin puolelle 8D Ja jee lisää tanssipeliharrastajia.
Uu meikäläisten mökki on Saviksel, Pettiläcityssä, isukin mukaan 48km:n päässä täältä. 8D
Sen ennätys täältä sinne on 25min autolla. 83

IppE602 wrote:

Jännä kun varmaan puolet täällä on datanomeja tai merkonomeja yms.

Ja sitten se yks sähkömiesnainen.
Meistä tulee pisnesnaisii ja pukumiehii. Ja datiksia. Ja sähkömiesnainen.

:3
Mianki
Datanomit ftw
Sutsuka
.
Shieva

Kisselable wrote:

Uu meikäläisten mökki on Saviksel, Pettiläcityssä, isukin mukaan 48km:n päässä täältä. 8D
Sen ennätys täältä sinne on 25min autolla. 83
Uu Pettilässä, mun serkut ja sisko asuu melkein siellä. Sisko Solkeissa ja serkut jotain neljän kilometrin päästä siitä Pettilän ns. keskustasta. Aika siistiä kyllä että joku ylipäänsä tietää missä on Savitaipale 8D

Ja joo, datanomit rulaa.
IppE

Shieva wrote:

Ja joo, datanomit rulaa.
o/

Oli muuten hauskaa: http://www.fpsbanana.com/members/401643

Bannia odotellessa 8-)
Mara

IppE602 wrote:

Oli muuten hauskaa: http://www.fpsbanana.com/members/401643

Bannia odotellessa 8-)
: DD:D:D:D:D:D::D:D:DD

Also, ei se yks ole sähkömiesnainen - hän on Ihana Sähkötyttö Sutsuka!!!
IppE

LunaticMara wrote:

Ihana Sähkötyttö Sutsuka!!!
Well you get the idea.
zenis
Päätimpä sitten tehdä tännekkin esittelyni ippen johdatuksella. :3

Olen 21 vuotias työtön rovaniemeläinen jolla on sattuneestä syystä enemmän kuin tarpeeksi vapaa aikaa kaikkeen turhaan.
"Harrastuksiini" kuuluu animen katsominen, Visual novellit, shootterit (touhou) ja uusimpana lähinnä lani aktiviteettina tullut meltyblood takominen. Pari vuotta taaksepäin pelasin myös aktiivisesti stepmaniaa joka on kyllä jäänyt jo hamaan menneisyyteen. Osun! löysin youtuben kautta erillaisten suggestion videoitten kautta ja päätin ottaa pelistä enemmän selvää ja aloittaa pelaamisen kuukausi sitten.

Animen katsomisen aloitin n. 8-9 vuotta sitten josta melkein koko nyky elämä koostuukin tällä hetkellä. Useampi coni on tullut kierreltyä, huoneen seinät muurattu erillaisilla wallscrolleilla / muilla anime painotteisilla postereilla. Mangaa hyllystä löytyy kohtapuolin n. 300 kirjasta ja figujakin löytyy parikymmentä kappaletta.

Ei mulla muuta tällä kertaa, weaboo kuittaa. :3
show more
Please sign in to reply.

New reply