forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,273
show more
IppE
Eipäs nyt liikaa derailata tätäkään topiccia.

Eli tervettuloa osu!:n pariin Oddasat90 ja leetmew!
Mihu Lita
Iltaa~
No tota.. Oon tällanen ujo pikkutyttö Kajaanista ja en osu!a hirmu pitkään ole pelannu..
Ei kai tässä muuta, touhouta hieman jo fanitankin ja tälleen.
osu!n löysin kun kaveri huusi mulle joka päivä että pitäs ladata se niin pikku hiljaa alko mennä hermo joten, tässä sitä nyt sitten ollaan~
Hyvää illan jatkoa, nähdään painajaisissa ~~
IppE
~

MeiChan

Mihu Lita wrote:

osu!n löysin kun kaveri huusi mulle joka päivä että pitäs ladata se
On jotenkin tosi ylpee olo nyt :D
Ja btw tervetuloa foorunkin puolelle vaikka en kyllä itekkään tänne ikinä jaksa kirjotella~
Mukku
Mullaki oli tapana, ja on edelleen, huudella kavereille että lataisivat osun. Kyllähän ne sitä kokeili mutta ovat jo poistaneet kaikki sen :(
TraceTheKriken

Mukku wrote:

Mullaki oli tapana, ja on edelleen, huudella kavereille että lataisivat osun. Kyllähän ne sitä kokeili mutta ovat jo poistaneet kaikki sen :(
Mulla kans kolmen oon saanu lataan ja yks on poistanu, mut onneks kaks vielä pelaa :)
heintsi

TraceTheKriken wrote:

Mukku wrote:

Mulla kans kolmen oon saanu lataan ja yks on poistanu, mut onneks kaks vielä pelaa :)
en tainnu saada ku yhen pelaamaan osua (jericho2442) pari kokeilemaan ja jättämään siihe. Nykyään jericho o enemmä osussa ku minä :D
IppE

jerichowned
ReZero
Toki huutelisin minäkin kavereita lataamaan osu!n, jos niitä kavereita olisi.

Tervetuloa leetmew, Oddasat ja Mihu Lita! Pelatkaa taiko modeakin :L
kiisseli
Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Opiskelee merkonomiksi ja tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Oon osua saanu pelaileen kolme tyyppiä, joista yhellä ei harmi kyllä nettiyhteys pelaa.
Mara

Kisselable wrote:

Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Oon osua saanu pelaileen kolme tyyppiä, joista yhellä ei harmi kyllä nettiyhteys pelaa.
Tervetuloa.

Katsoin ekana, että avatarissasi on penis. Ei pitäisi kiirehtiä.
IppE

LunaticMara wrote:

Tervetuloa.

Katsoin ekana, että avatarissasi on penis. Ei pitäisi kiirehtiä.
Taiga on tunnetusti kovinkin peniksen näköinen...

:roll:
Mara
Sormi.
heintsi
Tuleva merkonomi tai tradenomi täälläkin, tervetuloa vaan osuun :>
kiisseli
Kiitti :d Onha tääl tullu hyvin viihdyttyä.
Shieva

Kisselable wrote:

Helou, 16-vuotias Lappeenrantalainen tyttö täällä vaivihkaa osua pelaillut vähän päälle vuoden, alkuun pääsi kaverin tönäisemänä. Opiskelee merkonomiksi ja tanssipeliharrastelija on tämäkin, vaikkei kauhean korkeelle rankingeissa ylläkään. Yritystä silti riittää.

Uu Lappeenrannasta 8''D Ite oon Savitaipaleelta joka on n. 30 kilometriä Lpr:sta, joten ollaan aika useesti siellä käyty. Tervetuloa vaan tänne fooruminkin puolelle 8D Ja jee lisää tanssipeliharrastajia.
IppE
Jännä kun varmaan puolet täällä on datanomeja tai merkonomeja yms.

Ja sitten se yks sähkömiesnainen.
kiisseli

Shieva wrote:

Kisselable wrote:

Uu Lappeenrannasta 8''D Ite oon Savitaipaleelta joka on n. 30 kilometriä Lpr:sta, joten ollaan aika useesti siellä käyty. Tervetuloa vaan tänne fooruminkin puolelle 8D Ja jee lisää tanssipeliharrastajia.
Uu meikäläisten mökki on Saviksel, Pettiläcityssä, isukin mukaan 48km:n päässä täältä. 8D
Sen ennätys täältä sinne on 25min autolla. 83

IppE602 wrote:

Jännä kun varmaan puolet täällä on datanomeja tai merkonomeja yms.

Ja sitten se yks sähkömiesnainen.
Meistä tulee pisnesnaisii ja pukumiehii. Ja datiksia. Ja sähkömiesnainen.

:3
Mianki
Datanomit ftw
Sutsuka
.
show more
Please sign in to reply.

New reply