forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
IppE

byrz wrote:

eikä minulla ole sosiaalisia elämiä muuta kun perheenjäsenet sekä muutama irl ja internet ystävä.
Sovit hyvin joukkoon.

byrz wrote:

keskityn lähinnä taitotason parantamiseen enkä fc grindailuun, joten pp ei kiinnosta, ainakaan vielä näin 14,5kk pelaamisen jälkeen
Tämä on oikein.
ksg

IppE wrote:

byrz wrote:

keskityn lähinnä taitotason parantamiseen enkä fc grindailuun, joten pp ei kiinnosta, ainakaan vielä näin 14,5kk pelaamisen jälkeen
Tämä on oikein.
Maru-kun
Moi, pelaan maniaa oki
DansGame
hei
Pegram
heipä hei ja moi
thelewa
hihei
jon_chan
hoi
Poofie
h ei
princesswell
h(ei)
Birdy
hjoo
Pegram
hui
Syndor
hi e
ksg
hyi
Poofie
hai
DizzeY
höi, voisin kertoa itsestäni mutten tiedä
Pegram
minäkään en tiedä

:c
princesswell
T~T
Elekton
no siis eihän ketään yleensä muutenkaan kiinnosta kuka joku lol random xd paskapostaaja on
princesswell

Elekton wrote:

no siis eihän ketään yleensä muutenkaan kiinnosta kuka joku lol random xd paskapostaaja on
DizzeY
Joo siis on tämmöne randomi xd lol postaaja Klöövistä
Jepetski
moi mä oon siis mä, eli kaikkien tuntema ja rakastama spidun oppipoika
princesswell
Voinko olla sun oppipoika? Haluan oppia painelemaan näppäimiä hirmusen nopeesti D:
Elekton

Princesswell wrote:

Voinko olla sun oppipoika?
Back off, Jepe on mun >:(
Tebz188
Morotti! En oo varmaa pistäny tänne esittäytymistä, vaikkakin tätä peliä kohta jo vuoden pelaillu. Tjaa mitäs kertoisin, tykkään animesta (wow yllätys), lukion toista vuotta mennään, tykkään turnausten järjestelystä (ehkä ootteki nähneet joitain turneita) BTW jos joskus halukkuutta täysin suomalaiseen turnaukseen voin lähtee järjestelyihin mukaa, sekä tykkään stalkata hyvien pelaajien spectator modeissa. Myös pikkusen jotain YTtä ja striimua välillä pistelen.
Booze
Ainoa asia joka minusta pitäisi tietää on se että haluaisin juoda nyt Olutta.
Birdy
Olutta.
DrBlackBounty
olutta mainittu
Zoel
No joo, voisinhan mäkin tän tehä... Oon 13-vuotias poika lounais-suomesta, alotin osun puoltoist viikkoa sitten. Löysin tän kun katoin yhtä youtube videoo jossa joku suurinpiirtei veti jotain melkee mahotonta tasoo :D sit aattelin kokeilla ja siitähän tää sit lähti. Yritän tässä loppu-alkuvuoden päästä nyt ainakin top 500 jos ei pidemmälle :) (Siis suomen ranking-listassa)

EDIT: Oon huomannu nyt kuinka paljon performancee tarvii top viiteensataan joten asetan tavotteeks 2500 :D Ja CtB 250
Kissetyty
pylly
Booze
peppu
Birdy
takapuoli
isokasapupuja
perse
riktoi
anus
jon_chan
äässi
Elekton
peräsin
BitComet
ahteri
Welhe
8-) SW4G
-Potato-
Peruna?
Birdy
kaka
riktoi
benes
show more
Please sign in to reply.

New reply