forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
Poofie
b..bubu? ;w; kisu ois kiva ,_,
isokasapupuja

Poofie wrote:

kisu ois kiva ,_,
kissat on kusipäitä nyt se godtier bubu joka järjestää ihanat papanat kaikkialle
Birdy
nyt niitä porkkaneita ja äkkiä
Poofie
pupu plz D:
Giseiinu

Sanokaa moi Tewille ; u ;
Birdy
moi Tewille ; u ;
Poofie
Moi tewi *-* suloinen ^w^
isokasapupuja
saako sitä paijata *w* moi tewi
Giseiinu

isokasapupuja wrote:

saako sitä paijata *w* moi tewi
Saa paijata ; u ;
IppE
Giseiinu

IppE wrote:

Mulla on kans Inaba ja sitten Reisen tulossa joskus :D
Pegram

Princesswell wrote:

Juu kai pitäis esittäytyä kun on pelannu jo melkein puoli vuotta. Tosisaan oon kohta 17v. (21 tammikuuta) Hyrynsalmeta (Kajaanin ja Suomussalmen välillä). Pelaan pääasiassa 4k Maniaa ja tarkoituksena olis päästä Suomen top-20 kesään menessä tämän hetkinen sijoitus on 127.

Siinä kait kaikki. Terve vaan kaikkille :D
Maniaa .DDDDDDD eeeiijeijei miks .D
mäkin pelaan

Hieno avatar

Poofie wrote:

Moi.. Olen Poofie ja pitkään mietin teenkö tän mut päätin et miks en..

Olen 23vuotias Nurmijärveltä (n.40km helsingistä).. Pelaan jalkapalloa ja Osua aikalailla. En omaa paljoa sosiaalista elämää, sillä vihaan mennä ulos..
Joten juttelen melkeenpä päivät pitkät kavereiden kanssa koneen kautta.

Osu tavotehan on päästä maailmassa alle 1000 rank, ja suomessa top10, joten ehkä joku kaunis päivä..

Tykkään pelata HDHR, ja DT:tä tosi harvoin, paitsi ruvennut opettelemaan 10.3..

Hassu peli, hassu yhteisö. Saa tulla jutteleen, olen ihan kiva..
Moi Poofie, mun isovanhemmatkin asuu Nurmijärvellä, en yhtään ihmettele jos et omaa sosiaalista elämää kun se tuntuu vähän autiolta se paikka. Ja jos menis ulos niin saattais törmätä mun sukulaisiini ja se ois kyl varmasti järkyttävä kokemus.
Poofie

ReZero wrote:

Moi Poofie, mun isovanhemmatkin asuu Nurmijärvellä, en yhtään ihmettele jos et omaa sosiaalista elämää kun se tuntuu vähän autiolta se paikka. Ja jos menis ulos niin saattais törmätä mun sukulaisiini ja se ois kyl varmasti järkyttävä kokemus.
Tuntuu että nää kulkuyhteydet täällä on todella kehnot ,__, enkä tunne ketään nurmijärveltä.. bleh.. Ni antaa olla ;_;
IppE

Poofie wrote:

Pelaan jalkapalloa ... vihaan mennä ulos..
Nyt on kyllä pakko kysyä että miten tää oikein toimii.
Giseiinu

IppE wrote:

Poofie wrote:

Pelaan jalkapalloa ... vihaan mennä ulos..
Nyt on kyllä pakko kysyä että miten tää oikein toimii.
Poofie

IppE wrote:

Poofie wrote:

Pelaan jalkapalloa ... vihaan mennä ulos..
Nyt on kyllä pakko kysyä että miten tää oikein toimii.

Jalkapalloa voi harrastaa koska rakastan lajia, mutta muuten ulos meneminen on todella vaikeaa.. Ei löyty kiinnostusta.. Eli toisin sanoen: Kun on treenit > treeneihin ja heti kotiin, nothing else.
IppE
Taidat olla vampyyri (:
Mindfang
peenor
ksg
vageenor
Birdy
tisi
Lumo_
Huomasin että suomeakin voi täällä puhua niin tulin nyt tännekki =). Oon siis 19-vuotias lukiota lopetteleva poika, saa ny nähä meneekö se lukio motivaation puutteen takia läpi mut joo. Asun kehä kolmosen sisäpuolella Espoossa ja ajelen täällä ympäriinsä autolla ja prätkällä sitte ku tulis hankittua uus.

Osua tullu ny pelattua aika huolella lähes joka päivä sen jälkee ku alotin ja lähinnä ny asetan aina tavotteita toisensa perään ku niitä tulee saavutettua. Ois se ihan kiva ny ainaki maailman top 10 000 päästä.

Jos tekee mieli nii voi tulla juttelemaan (: . Vastaan yleensä aika nopeesti ellen oo jättäny peliä taustalle päälle.
K3la
Jaa täällä oli tämmönenkin...
Hetki meni ennen kun sattu silmään, mutta eksyinpä tännekin.

Eli siis, kuten profiilisivultakin voi tarkkasilmäisimmät lukea
20v "mies", tällä hetkellä rauhanturvatehtävissä, normaalisti asustelen Lahden suunnalla ja todennäköisesti näin tulen vielä tulevaisuudessakin tekemään, ainakin jonkun aikaa

Pelihistoria on pitkä ja laaja, joskus vuonna keppi ja miekka tuli aloiteltua kunnolla pelaaminen kun perheeseen hankittiin xbox ja jokusen vuotta myöhemmin pleikkari 3 ja niitä tulikin hakattua, mutta myöhemmin tajusin suuren virheeni ja liityin PC mestarirotuun, osu!a tuli joskus parisen vuotta sitten vissiin kokeiltua hetki, mutta en innostunut, nyt kuukausi-pari sitten löysin taas intohimon osu!un ja aloin taas pelaamaan.

Saa tulla juttelemaan, lisäillä kaveriksi ja sitä rataa :)
jon_chan
Pö, 17v aasialaine pääkaupunkiseudulla asuva lukiolainen ;w; pelannut osua 2013 kesästä lähtien ._.
Tiisa

jonzukee wrote:

Pö, 17v aasialaine pääkaupunkiseudulla asuva lukiolainen ;w; pelannut osua 2013 kesästä lähtien, kohta alle 1k ._.
Söpö pikachu
Ja tervetuloa autistikerhoon kaikki uudet naamat
ksg
Moi
riktoi

ksg- wrote:

Moi
mo
Birdy

riktoi wrote:

ksg- wrote:

Moi
mo
m
jon_chan

Aegyo wrote:

jonzukee wrote:

Pö, 17v aasialaine pääkaupunkiseudulla asuva lukiolainen ;w; pelannut osua 2013 kesästä lähtien, kohta alle 1k ._.
Söpö pikachu
Ja tervetuloa autistikerhoon kaikki uudet naamat
Kiitus :3
Birdy
Seminopea vastaus

nyoooooom
ksg
moi snb
Birdy
mui
Giseiinu

Giseiinu wrote:

Kohta 18 v tyty Porvoon/Kotkan suunnalta.
Opiskelen viimeistä vuotta ulkoasuntoteuttajaksi ja harrastan vähäisesti animua, valokuvausta ja piirtämistä. Vähäisesti siksi koska osu! vie kaiken ajan.
Olen kokeillut monia musa/rytmipelejä ja todennut, että osu! on itselle paras. Pelannut reilun vuoden osua osu! inspiraation innoittamana ja oikeastaan saavuttanut jo sen mitä olin aloittaessani halunnut/toivonut.
Nyt vasta tännekkin jaksan tulla
höpisemään ; w ;

hmmhmmhmmm patonkia
Edit: peräti valmistuin ja on perse pystytetty Lohjalle :roll:
Uus kone ja pöytäkin nii pääsee taas pelaa tätä kaka peliä
riktoi

Giseiinu wrote:

Edit: peräti valmistuin ja on perse pystytetty Lohjalle :roll:
Uus kone ja pöytäkin nii pääsee taas pelaa tätä kaka peliä
tervetuloa takaisin
Lewder
moi olen paska ja kans posti
ksg
moi mäkin olen paska mutta en posti
riktoi
joo eli siis tykkään dt. ei muuta
taru
moi olen 21-vuotias henkilö. asun keskellä en mitään eikä minulla ole sosiaalisia elämiä muuta kun perheenjäsenet sekä muutama irl ja internet ystävä.

osu!n pelaamisen aloitin 14,5kk sitten aussikaverini takia. ostin tabletin ennen kuin aloitin pelaamaan ja ensimmäisenä päivänä sain full combon insane mapissa (erittäin paska mappi "scatman"). keskityn lähinnä taitotason parantamiseen enkä fc grindailuun, joten pp ei kiinnosta, ainakaan vielä näin 14,5kk pelaamisen jälkeen.

olen opiskellut videopeli alaa. lempieläimeni ovat kissoja. isona haluan saippuakauppiaaksi. autiolle saarelle ottaisin mukaan polkupyörän, kapellimestarin ja nakin.

en tiedä miksi tänne kirjoitan enkä kuitenkaan uskalla kommunikoida jatkossa :cry:
IppE

byrz wrote:

eikä minulla ole sosiaalisia elämiä muuta kun perheenjäsenet sekä muutama irl ja internet ystävä.
Sovit hyvin joukkoon.

byrz wrote:

keskityn lähinnä taitotason parantamiseen enkä fc grindailuun, joten pp ei kiinnosta, ainakaan vielä näin 14,5kk pelaamisen jälkeen
Tämä on oikein.
ksg

IppE wrote:

byrz wrote:

keskityn lähinnä taitotason parantamiseen enkä fc grindailuun, joten pp ei kiinnosta, ainakaan vielä näin 14,5kk pelaamisen jälkeen
Tämä on oikein.
Maru-kun
Moi, pelaan maniaa oki
show more
Please sign in to reply.

New reply