forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
Topic Starter
Gemi
Heipä hei!

Tämä aihe on pystytetty uusien tulokkaiden halivastaanottoon, jossa kuohuviiniä availlessaan voivat he kertoa muutaman sanasen itsestään. Tyyli on vapaa, mutta pidetään ne kuitenkin maalaisjärjen rajoissa, kookosta? Jos on epävarmuuksia, voi vilkaista valmiita esittäytymisiä.

Olen Gemi. Gemi on vanha mies. Ja komeakin vielä.

Muutama asia voi olla hyvä tietää heti aloittaessa. Suomi on kieli siinä missä muutkin, joten sitä eivät kaikki ymmärrä. Tämän takia suomea puhutaan vain pelinsisäisellä chat-kanavalla #finnish ja täällä Suomi-alifoorumeilla. Yleiset pelisäännöt pätevät täällä meidän osu!lassa ihan samalla lailla kuin muuallakin maailmassa. Ei olla ilkeitä muille ja muut eivät ole ilkeitä sinulle. Joskus kuitenkin tapahtuu väärinkäsityksiä. Silloin voi ottaa yhteyttä osu!n ylläpitotiimiin, vaikka yksityisviestillä.

Aktiiviset suomea puhuvat ylläpitäjät:
Asphyxia
ethox

Kiitos lukemisesta, tervetuloa ja onnea osumiseen!

Ketjun aloitusviesti oli vuosien varrella hajonnut meistä riippumattomista syistä. Tarkoitukseni ei ole ollut laittaa sanoja muiden suuhun. -ethox
Hemuuuli
Siilinjärveläinen (siinä Kuopion kupeessa) Lapinlahden kuvataidelukion kolmannen vuoden kohta aloittava 17v rytmipelaaja täällä. Rytmipelejä, pääasiassa tanssipelejä, olen harrastanut vuodesta 2006. Olin joskus aikoinani vähän Osua naputellut, mutta Gemi tässä pari päivää sitten esitteli pelin vähän syvemmin ja nyt kotona hakkaan wacomiani romuksi tässä loistavassa pelissä. Top100:n olisi tässä kesän aikana tarkoitus kavuta, jos taidot ja aika sen sallivat.
kms_old
Ohhoh, onpas Gemi saanut paljon taas aikaiseksi... :) <3

Joo elikkäs, olen 19 (lokakuussa 20) vuotias tyttö helsingistä. Opiskelen kohta kolmatta vuotta Teknillisessä Korkeakoulussa (tietotekniikan tutkinto-ohjelma). Asun samassa asunnossa Gemin kanssa ja kohta tulee 3 vuotta seurustelua täyteen. Osu!:a olen pelannut nyt öh vähän aikaa ja olen noin rank 500. Olen myös tanssipelannut parisen vuotta ja kuulun Suomen Tanssipelaajat RY:n hallitukseen. Enpäs nyt juuri keksi muuta sanottavaa, kuin että tykkään sosialisoida ihmisten kanssa IRL, joten foorumeilla ja ircissä olen aika hiljainen... :)
verkel
Moro moro.

Tanssipelaaja Otaniemestä olen minäkin, tällä hetkellä näemmä nipin napin tuossa top 50:ssä ja myös minulla on tarkkuuspainotteinen pelityyli. Tykkään saman napin rämpytyskuvioista rytmipelistä riippumatta. Lisäksi pidän japanilaisista konsoliropeista, kunnon pihveistä ja olen hurjakuru ohjelmoinnissa.

Nikki on sama esimerkiksi irkissä.

Toivoisin kovasti että Osuun saataisiin valinnaiseksi samantyylinen nuottiväritys kuin tanssipeleissä on, eli esimerkiksi kokonuotit olisivat punaisia, puolikkaat sinisiä, neljäsosat vihreitä jne, mutta tätä ei koskaan tapahdu, koska kukaan näistä naksuttelupelitaustaisista ihmisistä ei ymmärrä systeemin hienoutta ja on ahdasmielisiä.
vehnae
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
kamistar
Olen tämmönen 19 vuotias aloittelija niin tanssipeli kuin osu! puolellakin Tulen täältä suomen vähän pohjoisemmasta päästä. Harrastan tietokoneella pelattavia rytmipelejä ja tietokonepelejä yleensä. Muuta: yliopisto alkaa kesän jälkee.

Muuten osaatteko suositella helppoja biisejä portal - still alivea selviän vain alun helpot. (easylla) Sitten yhtäkkiä lyö rastin palluraviiva tippuu ja joudun aloittaa alusta
Topic Starter
Gemi
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
MikoZ_old
12 Vuotias pelaaja Naantalista

Pelailen tässä juuri Rainsparkia (loistava Gemi) ja pointsit tuli 117402
The Idler
17-vuotias lukiolainen Suomussalmelta, ja tulin tänne Kamistarin puheiden houkuttelemana. Rytmipeleissä olen täysi aloittelija.
kamistar
nyt olen siis jo hankkinut muutaman pelaajan mikoz ja the idler (ja racerbest joka ikävä kyllä kertoi jo lopettaneensa pelaamisen, noh kaikista ei ole rytmipeleihin :( )
Topic Starter
Gemi
Tervetuloa kaikki uudet pelaajat!
The_Edge
Helsinkiläinen tylsistynyt koululainen. Osun löysin youtubettamalla Okkusenmanin :P

Aluks pelasin melkeen puhtaasti rankingista, ja pääsinkin jonnekkin 150 paikkeille, mut sit älysin, etten jaksa ladata kokoajan uusia mappeja. Eli lähinnä huvin vuoks pelaan, ei se ranking kauheen nopeesti alle 250 laske.

On kyllä perhanan addiktoiva, mappeja oon pari koettanu tehä, mutten osaa.
samsa_old
Osu omaetachi! Olen 19-vuotias(20 parin viikon päästä) Joensuulainen(tähänkin tulee muutos n. kuukauden päästä,kun muutan Jyväskylään,fear meh ddr jkl) yleishärö. Tanssipelaamista olen harrastanut säännöllisen epäsäännöllisesti kolmisen vuotta,rankkia ei löydy. Tämän lisäksi on tullut mätetttyä rytmipeleistä kohtuullisesti frets on firea,satunnaisesti guitar heroa,psp:llä dj max portable 2:sta,ja konsoli/pc-pelaamista olen muutenkin harrastanut niin kauan kuin muistan. Osussa ei mitään isompia tavoitteita ole,sen estää jo pelkästään bilteman 4:n euron rotta. Mutta pirun hauskaa puuhaa tämä on,ei voi muuta sanoa. :D
-Z0d1@c-
Moi vaan, olen ihan tavallinen 13-vuotias koululainen Joutsenosta (Lappeenrannasta 1.1.2009 alkaen). Osun löysin jonkun Gemin viestin kautta tanssipelit.fi foorumilta (kyllä, minäkin tanssipelaan ja tämän takia aika suuri osa suomalaisesta osu! yhteisöstä tunteekin minut jo ennestään). Nyt yritän epätoivoisesti saada kaikkia osun kappaleita ladattua, mission impossible kun näitä tulee 2½ sekunnin välein lisää... Ekaa omaa beatmappia yritän tehdä, tiedä vaikka saisi lähipäivinä valmiiksi.. Rankkia olisi tarkoitus pikkuhiljaa nostaa ylöspäin tässä syksyn aikana, ehkä joku Top 500 voisi olla ihan realistinen tavoite.
jipostus
Hay!

Olen 18v sekopäinen postimies Ikaalisista... >_>
...Netissä tunnettu nimillä Jipostus ja Fogrotten... <_<
Valmistuin viime keväänä Datanomiksi Ikaalisten Kauppaoppilaitoksesta, ja ensi kesänä menossa armeijaan...

Ei kai tässä mitään sen ihmeellisempää...
[deleted user]
Olen 16 v pelaaja joka löysi osu!:n tanssipelit.fi sivustolta ja aiemmin olen pelaillut stepmaniaa.
Topic Starter
Gemi

Sutila wrote:

Olen 16 v pelaaja joka löysi osu!:n tanssipelit.fi sivustolta ja aiemmin olen pelaillut stepmaniaa.
Hienoa että minun ja Verkelin mainostus tuntuu purevan. Tervetuloa joukkoon!
RedFoxxie_old
Terveppä itse kullekin täällä.

Ite olen -87 vuosimallia oleva jätkä (Jep) alunperin Tuusulasta, nyt muuttanut Riihimäelle, joka silloin tällöin on Helsingissä käynyt DDR:ää hakkaamassa hupimielessä. En sitä Standardia parempi sitten jalkojen kanssa olekaan.. xD En ole aikaisemmin mihinkään rytmipelien communityyn kuulunut, mutta Stepmaniaa ja sitä ennen Dance with Intensityä on tullut räpläiltyä. Nyt Osu!:n löysin lähes vahingossa, kaveri sattui mainitsemaan sen ja mietin et "No mikä se vosu on.." ja aloin plärätä. Ja nyt pahasti näyttää siltä et koukkuun ollaan jäämässä..

Näin taustaa muuten.. Lukion käynyt, tällä hetkellä ei kouluttaudu mihikään eikä töissä käy kun sairaslomal ollaan toista vuotta. Joskus nuorempana tein musiikkia MIDI formaatissa ja ollut musiikkiluokallakin aikaisemmin, siitä tämä kiinnostukseni näihin rytmipeleihin sitten tuleekin *heh* Muuten vain fanaattinen old-school konsolifriikki. Piirrän joskus myös huvikseni enkä nyt kai ole ihan täysin noobi siinä.. Ehkä se autta käden liikkeessä tän pelin kanssa.. Ehkä.

Osua olen nyt pelannut ihan vasta pari kolme päivää ja tulee Normalilla suurimmaksi osaksi pelattua. Nopeat sliderit ei mene sitten mitenkään, rytmi pysyy jotenkuten hallussa.. Kyllä se siitä. Pää kans menee joskus aivan sekaisin noiden rinkuloiden kanssa varsinkin silloin jos painettava kohta menee edellisen alle.. Oijoi, kyllä se kait siitä..

Saas nähdä jos yrittäisi tota beatmappaamista.. Pitäs saada eka joku pää ja häntä siitäkin ohjelmasta niin homma hoituis paremmin.
verkel
Tervetuloa vain!
Rotten_Reality
86-vuosimallia oleva salskea hc naksuttelija Pohojanmaalta (alkuperä Turun seutu). Eli C-64 aikakauden kasvatti! 8-)
Osu!:a pelaan lähinä ajanvietteenä, kun muuta ei keksi. Guitar Heroja ja Fretsiä tämän sortin peleistä pelaillu aikasemmin, mutta tanssimatot eivät oo vielä innostaneet mukaan. :roll:

Katotaan mitä tästä kehkeytyy! Sais kyl olla vaan vähän enempi tota hc, hevi, rock ja metalli osastoa eikä niitä pikkutyttöjä :twisted:
Willow_old
Moiks!

Oon -88 Vaasassa syntyny tyttö, nyt asustelen RedFoxxien kanssa Riihimäellä. En oo mikään pro rytmipelaaja mut tykkään paljon esim. stepmaniasta, frets on firesta ja nyt koukkuunnuin osuun. Se on tällä hetkellä paras tapa viettää aikaa koulutöitä pakoillessa... Silloin kun jaksan niin opiskelen siis psykologiaa Helsingin yliopistossa, toista vuotta =P

Osussa tykkään pörrätä multiplayerissä ja keräillä uusia biisejä. Sit aina joskus kun viitsin niin sooloilen ja koitan epätoivoisesti paikkailla accuracyn saamia haavoja. Rankki ei oo mulle mikään kaikkein tärkein juttu, eniten tykkään kilpailla itteni kanssa.

Oli hauska nähdä et täälläkin jonkin verran suomalaisia. Toivottavasti törmäillään joskus moninpelissäki! ^^
Mekkis_old
Moih. Oon 95-syntyny tyttödankkeeja Keravalta. En tällä hetkellä pelaa Osu!:a hirveän usein, enemmän ITG:tä ja SM:mää, mutta ajattelin tästä alkaa ihan kunnolla pelaamaan. Oon vähän Mekki, älkää ihmetelkö jos joskus ei oo ihan pallo hallussa. :'D
Lisäksi oon anime-mangahullu, tietokoneriippuvainen, ja tällä hetkellä mun kattolampusta riippuu huppari, jonka mun sisko ripusti sinne. :3 (<-- okei toi oli turhaa)

Pari faktaa. Olen n00bi kaikessa, mitä ikinä teenkin. (yritäppäs muuttaa toi fakta :D) Pelaan osua tasoilla 2-5 tähtee lähinnä, mut 5 tähtisii ei mee läpi ku pari. Osu! myös huomattu Gemin mainostuksesta. :''D
Tervemenoa teillekin! :''D *yskäkohtaus*

edit: joo osaan kirjottaa
solidamus
Juu terve vaan kaikille muille, olen 18-vuotias miespuolinen henkilö Lohjan suunnalta, opiskelen datanomiksi.
Näitä rytmipelejä on tullut harrastettua oikeastaan ihan joka sorttia, Guitar Hero, Rock Band, Frets On Fire, Stepmania ja nyt sitten tämä osu!, pelin löysin luokkakaverin kautta.
Lanttu
HHHYYYI MITÄ PASKAA MOLEN JOSKUS KIRJOITTANUT.
heintsi
Tervepä vain kaikille. Jees eli olen 20-vuotias miespuolinen osu!:n pelaaja Seinäjoen läheisyydestä.
Osun löysin googlettamalla infoa touhousta, josta google ohjasi tanssipelit.fin threadiin kyseisestä pelistä. :) Siellä threadissa verkelin nimmarissa oli osu!banneri joka sisälsi levelin ja rankin.Näytti sen verran mielenkiintoiselta että päätin ottaa selvää.. ja tässä sitä nyt ollaan.. kohta 2 viikkoa tullut pelailtua ja koukuttaa edelleen.
Rytmipelejä on tullut pelailtua paljon, ITG, Guitar Hero III ja stepmania löytyy,sekä ds:llä Rhythm tengoku goldia, elite beat agentsia ja ouendan-pelejä on myös tullut tahkottua.. tällä hetkellä osu! tuntuu kuitenkin eniten omalta jutulta.
Hiirellä pelailen,mutta tarkoitus olisi kuitenkin ostaa jonkinnäköinen tablettinäyttö, sen verran hyväksi havaitsin tuon ds:n mekanismin.

Näkyillään osu!ssa! ^_^

edit: aika vaihtaa näköjään avataria, eihän tuo sakuya näy mitenkään
Orkel
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Sumea
Sumea, myös Tanssipelit.fi sivuilta tuttu, vaikk tuon aikainen Osu!:n mainostus ei minua kiinnostanukkaan. Tarkalleen varoin hyvin kauan Osu!:a koska kokeilin kerran kaverilla jossa kiiri kosketusnäytön korvikkeena ei toiminut - ollenkaan.

Erinäisten tapahtumien jälkeen johon kuului monta kuukautta ouendan 2 parissa, jonka jälkeen DS rikki meneminen kahdeksannen kerran, nurkkaan unohtaminen ja Ouendan pelien unohtaminen - steam kaverit pelailivat osua jonka päätin piruuttani ladata. Jostain syystä vuotta myöhemmin hiiri sitten onnistui.

Vuosimalli on nuorkeas -92. Ammattikoulut sähköalan perus (in progress) - Harrastuksia ovat anime, pelit, ja yleisesti musiikki (nautin monta eri artistia lajia ja kieltä, ruotsin, suomen, englannin, saksan ja japanin läpi)

Erikoisuutenani ovat innostunut asenne kyseiseen pelilajiin ja huone joka pystyisi karkoittamaan minkä tahansa naaraspuolisen homo-sapiens lajin edustajan 0.87 sekunnissa.

Lisämoikat jokaiselle tanssipelit.fi sivuston käyttäjälle joka vahingossa muistaakin minut.
Mara
Jaahas, pitääpä sitten sanoa sama suomeksi, kun juuri kerkesin tehdä esittelyn tuonne toiseen alueeseen ihan englanniksi...

Olen siis 17-vuotias datanomiksi opiskeleva mielisairas, jonka no-life on mennyt ihan kokonaan tietokoneisiin. Kolme tietokonetta käytössä, yksi tarvitsee hieman korjausta ja sitten harkitsen uuden PCn ostamista, ihan pelaamista varten. Pelaan tosiaan kanssa pelejä aika paljon, mutten tosin kovinkaan vakavasti, ihan vaan riehuten ja rälläten. Omistan Xbox 360sen.

Osun latasin vasta pari viikkoa sitten. Alku oli melko hankalaa, mutta nyt alkaa idea tulla minunkin päähän. Vaikken tuosta tanssipelit.fistä tiennytkään, joskus hakkasin Stepmaniaa aika rajusti näppäimistön kautta (one-hand). Muuten ei ole tanssipeleistä paljoa hajua. On ne ihan mukavia piristeitä FPSän rinnalle.

EDIT: Nykyinen nimimerkkini on tosin LunaticMara.
show more
Please sign in to reply.

New reply