forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
Dekonare

Soarezi wrote:

hyi pikkulapset
miksi vihaat loleja
Valentiino

Blizzardouz wrote:

miksi vihaat
Kettutyty

Valentiino wrote:

Blizzardouz wrote:

miksi
Birdy

Kuju, Vale ja Blizzard wrote:

­
IppE
Mulla on yks ~140cm pitkä pikkutyttö mutta se on kyllä kolmiulotteinen.
clmnt
ne ei kelpaa
thelewa

Tiisa wrote:

ET SAA LÄLÄLÄLÄLÄLÄÄÄLÄÄÄ
Soarezi
ei niitähän edes voi pökkiä
BitComet
Oletko kokeillut?

Anteeksi tyhmä kymysys, olen matkalla Siperiaan.
thelewa
disregard women
attain ranks
Birdy

Soarezi wrote:

ei niitähän edes voi pökkiä
raivokasta homoilua vain kehiin
Pannari
En jaksa edes postata
Dekonare

Pannari wrote:

En jaksa edes postata
Paras esittäytyminen 2014
clmnt

Pannari wrote:

En jaksa edes postata
vaikutat mielenkiintoiselta toverilta. ollaanko kavereita?
Pannari
No okei, ehk mä sittenki. :D

Mikkelin/Pieksämäen suunnilta tämmöne 17v nuorukaine joka on täysin uusi rytmipeleihin. Pelaillut enemmänkin vain noita FPS/MMORPG-tyyppisiä pelei.

Amiskassa datanomina nyt ekana vuonna, asustelen yksin omassa kämpässä. Kaikkee muuta juttua löytyy mun streamipagelta twitchis :D http://twitch.tv/pannariz

edit: ainiin ja MAL http://myanimelist.net/profile/Pannari animee katon tietysti
clmnt
mitäs pelailet
Pannari
Streamis en streamaa muita pelei kun osu!a mut mitä nyt Steamista löytyy joitai pelei.

http://steamcommunity.com/id/LeBoom/ saa lisätä

Ei nyt hirveesti muuta kuin DayZ Standalonea lähiaikoina, pääsin parin kaverin kautta pre-release alphatestaajaks ja siitä saakka tullu nyt sitä sitten hakattua.
joskus tuli wowia kokeiltua mut se vähä lopahti

edit: ainii ja cs:go on kivaa ja tf2 hatut <3
Valentiino
Hurrvetuloa
Kettutyty
Tervetuloa >wwww<
Sokru
olen pro ja voitan teidät kaikki 1v1 tf2
ja taunttaan joka tapon jälkeen
BitComet
Tervetuloa! ^__^
Mara

Pannari wrote:

Mikkelin/Pieksämäen suunnilta

Amiskassa datanomina nyt ekana vuonna
ESEDU?
Pannari

Mara wrote:

Pannari wrote:

Mikkelin/Pieksämäen suunnilta

Amiskassa datanomina nyt ekana vuonna
ESEDU?
Esedu.
thelewa
Eh? Desu.
Mianki
ES Etu?
snoverpk_old
olen randomi ihminen joka on addiktoitunut osuun niin paljon että perse on kasvanut kiinni tuoliin

paras selitys 10/10
GeGGuli
haluan nähdä kuvan perseestäsi <3
snoverpk_old
en yllä kameraan <3 anteegsi
thelewa
ei vittu GeGGuli sun avatar :DA:SD:ADS:
Lewder
Masturbari humanum est.
Steam, MAL, Last.fm, Twitter
Villani
Päätin tulla sanomaan hei.

Hei.
tstsstts3434344
Moi kaikki, oon söpö 14-vuotias tyttö Suomesta :)
Lähettäkää viestiä jos haluatte puhua kaikesta mukavasta :)
IppE
Suomessa on aika paljon FBI agentteja.
Zyxed

Creambanana wrote:

Moi kaikki, oon söpö 14-vuotias tyttö Suomesta :)
Lähettäkää viestiä jos haluatte puhua kaikesta mukavasta :)
<3
Lewder

Creambanana wrote:

Moi kaikki, oon söpö 14-vuotias tyttö Suomesta :)
Lähettäkää viestiä jos haluatte puhua kaikesta mukavasta :)
3DPD
Dekonare
Loli-invaasio
Eetu
Joo eli nyt reilun kuukauden lurkkailun jälkeen voisi uskaltautua esittäytymään vaikka tästä tulee varmaa ihan paskaa luettavaa ja ketään ei kiinnosta.

Eli siis olen 14 (kohta 15) vuotias säälittävä ihmisperse jostain pienestä tuppukylästä. Olen paska ihminen ja en omista elämää ja vietän kaikki päivät netissä ja pelaamalla. En omista yhtään kaveria (ellei netin kautta hankittuja kauempana asuvia lasketa) ja omistan paskat sosiaaliset taidot. Omaan uushomon maineen useassa yhteisössä netissä. Olen paska tässä pelissä ja pelaan enemmän CtB. Katson animea koska se on vitun jees. Nää esittelyjutut on ihan perseestä koska en ikinä keksi näihin mitään järkevää ja sit näistä tulee vaan turhaa postcounttia. En jaksa edes alkaa keksimään mitään turhaa enää koska ketään ei edes kiinnosta ja voin palata takaisin pelaamaan CtB.

Ja hyvää juhannusta kaikille.

ja P.S. älkää ikinä ottako minua liian tosissaan olen jotenkin saanut itselleni paskan huumorintajun ja sanon aina kaikkea outua ja turhaa ja mukahauskaa paskaa
IppE

Eetu247 wrote:

Eli siis olen 14 (kohta 15) vuotias säälittävä ihmisperse jostain pienestä tuppukylästä. Olen paska ihminen ja en omista elämää ja vietän kaikki päivät netissä ja pelaamalla. En omista yhtään kaveria (ellei netin kautta hankittuja kauempana asuvia lasketa) ja omistan paskat sosiaaliset taidot. Omaan uushomon maineen useassa yhteisössä netissä. Olen paska tässä pelissä ja pelaan enemmän CtB. Katson animea koska se on vitun jees.
Sovit hyvin joukkoon. Nyt kun vielä lopetat CtB:n ja alat pelaamaan standardia niin olet kuin kuka tahansa #finnish kannulla pööpöilevä.
Lewder

Eetu247 wrote:

ja P.S. älkää ikinä ottako minua liian tosissaan olen jotenkin saanut itselleni paskan huumorintajun ja sanon aina kaikkea outua ja turhaa ja mukahauskaa paskaa
Luulitko tosiaan että kenelläkään suomalaisella on kehuttavaa huumorintajua? Sprölölöö ja gooby pls vaan sullekkin
Eetu

Lewder wrote:

Eetu247 wrote:

ja P.S. älkää ikinä ottako minua liian tosissaan olen jotenkin saanut itselleni paskan huumorintajun ja sanon aina kaikkea outua ja turhaa ja mukahauskaa paskaa
Luulitko tosiaan että kenelläkään suomalaisella on kehuttavaa huumorintajua? Sprölölöö ja gooby pls vaan sullekkin
olenkin uushomo
show more
Please sign in to reply.

New reply