forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
Birdy
Heh. Ehe.
Melinia_old
Moi. Olen Alice, ehkä joktut muistaa.
Mianki
Hämärä muistikuva hmm...
Moi.
Valentiino

Melinia wrote:

Moi. Olen Alice, ehkä joktut muistaa.
Miksi niin paljon alttereita?
Birdy

Melinia wrote:

Moi. Olen Alice, ehkä joktut muistaa.
Jälleen kerran. Tervetuloa taas.
Raunio
Minää! olen kuningas.

Moi oon Raunio/Raunis/Rau/"se tyhmä idiootti joka selittää kaikkee offtopicia aina" ja oon Turust.
Must saa tykätä tai olla tykkäämättä enkä vedä herneitä nenään oikeastaan muusta kuin heteronormatiivisuudesta ja Turun dissaamisesta.
Mianki
Heihei ja tervetuloa.
Lumikki_old
Tervetuloa!

Turku on kiva paikka! 8-)
Pegram

Raunio wrote:

Minää! olen kuningas.

Moi oon Raunio/Raunis/Rau/"se tyhmä idiootti joka selittää kaikkee offtopicia aina" ja oon Turust.
Must saa tykätä tai olla tykkäämättä enkä vedä herneitä nenään oikeastaan muusta kuin heteronormatiivisuudesta ja Turun dissaamisesta.
Ooksä mulla skypessä tai mesessä tai jotain
Raunio

ReZero wrote:

Raunio wrote:

Minää! olen kuningas.

Moi oon Raunio/Raunis/Rau/"se tyhmä idiootti joka selittää kaikkee offtopicia aina" ja oon Turust.
Must saa tykätä tai olla tykkäämättä enkä vedä herneitä nenään oikeastaan muusta kuin heteronormatiivisuudesta ja Turun dissaamisesta.
Ooksä mulla skypessä tai mesessä tai jotain
Eiku mesessä muistaakseni
Birdy
Terva.
Soarezi
lol mistäpäin turusta oot
Pegram

Raunio wrote:

Eiku mesessä muistaakseni
ok
Tiisa
Tervetuloa, kivaa että löytyy täältä Turusta lisääkin väkeä vaikka en itse siellä enään elokuusta lähtien asukkaan. :3
Tunse
Täs tällänen ihme Touhouhun obsessoitunut otus Ylöjärveltä. En paljo mitää muuta tee ku nuku, opiskele ja pelaa joko a) Osua B) ITG tai C) Mörppi tai MOBA.
Osussa CtB pelaaja ja kaveripiiris tunnettu siittä etten saa FC vaikka toistaisin kappaleen 500 kertaa putkeen.
Birdy
Jees, pitkästä aikaa lisää hedelmänkaappaajia. Tervetuloa!
Iggy
Hedelmät on hyviä vaikken niitä keräilekään.
Tervetuloa!
Mianki
Terve terve~
Dekonare
Tervetuloa kaikki uudet pelaajat~
Braile

ElectricTunes wrote:

Täs tällänen ihme Touhouhun obsessoitunut otus Ylöjärveltä. En paljo mitää muuta tee ku nuku, opiskele ja pelaa joko a) Osua B) ITG tai C) Mörppi tai MOBA.
Osussa CtB pelaaja ja kaveripiiris tunnettu siittä etten saa FC vaikka toistaisin kappaleen 500 kertaa putkeen.
suur-tampere masterrace
Tiisa
Tervetuloa! :3
GeGGuli
Hei olen Gegguli. Näkymätön henkilö team kokkolassa. Pidän oluesta ja vihaan osu!a. Ajattelin vihdoinkin kirjoittaa tänne foorumeille kahden vuoden stalkkauksen jälkeen.
En pelaa koskaan mitään. En tee koskaan mitään. Minä vain olen.
Jees.
thelewa
GeGGuli on paras, ollut monta kertaa kännissä usean #finnishläisen kanssa ja reivaa vitun villisti.

tervetuloa veliseni
Valentiino
Tämä GG
Birdy
Terva Perse
Braile
GeGGulin seksikäs raspiääni 5/5
Pegram
Tässä vaiheessa voidaan jo varmaan todeta avoimesti osu!n aiheuttavan pikkuhiljaa mielenvikaisuutta ja masennusta, joka pakkaantuu aivoissa pari vuotta ennen putkautumistaan, jolloin uhri myös alkaa vaistomaisesti vihaamaan tilansa aiheuttajaa eli osu!a.

Tervetuloa, intti ommm syvältä.
Kettutyty
äy äy
Mareownz
Tervetuloa, Kuju!
Joo ei ole accuracy minunkaan heiniä, kerran esimerkiksi yhdessä biisissä ei tullut yhtään huteja, mutta accuracy oli 80% =) . Kyllä se siitä nousee, ainakin jos malttaa harjoitella sitä hitaammissa biiseissä.
Mianki
Tervetuloa~
Catbelly
Tervetuloa joukkoon iloiseen.
Dekonare
Tervetuloa :3
Birdy
Tervetuloa autismikerhoomme.
Valentiino
Wilkommen~
dehhh_old
chgv
clmnt

dehhh wrote:

14-vuotias Salosta.
Alotin osun n. vuosi sitten ja pidin noin vuoden tauon sen jälkeen. Nyt en muuta teekkään kun pelaan ; _ ; (varmaan suomen huonoin accuracy)
Eli jännityävä elämäni menee näin :Runkkaan,pelaan,nukun ja joskus koulussa :3
League of Retards löytyy kans eli EUW: paskavammane
Ei nyt tuu mitään kirjotettavaa enempää :D
pastaa
Birdy
Tervetuloa paskahalvauskerhoomme.
Valentiino
Aika omaperäistä
Emiitan
Moi. Emi on nimi. Jaan huoneeni lolidiktaattorin kanssa. Tykkään kaikenlaisista asioista.
Mianki
Helou ja tervetuloa, mäkin tykkään kaikenlaisista asioista.
show more
Please sign in to reply.

New reply