Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,268
show more
Mianki
Tere tere ja tervetuloa~
Birdy

Tervetuloa.
kauha
Kiitoksia, haha. :D
Iggy
Tervetuloa! :>
Soarezi
Tervetuloa, ja muistakaa että kaikki ovat vihaisia
Dekonare
Tervetuloa kaikille uusille
Iggy

Soarezi wrote:

Tervetuloa, ja muistakaa että kaikki ovat vihaisia
Tämä on tärkeä muistaa, sano jotain väärää niin joku saattaa tehdä massaitsemurhan.
petrezku11
Hey everyone!

Okei, oon humalassa joten en jaksa lainata edellisiä posteja: boxbox oli se jolta huomasin pelin, kiitos hänelle. Vähän kyl harmittaa kun vietin pakollisen sosiaaliviikonlopun, ja nyt ei osu onnistu. Tuntuu että olisin tippunu 1000p alaspäin.

Ps. koitan olla aktiivisempi ircissä, selain ei niin korkeella prioriteeteissä-----

Igenatius wrote:

petrezku11 wrote:

Osu tuli huomattua yhdestä loli streemistä
Kenen streamista Osun bongasit, tiedän että Dyrus, BoxBox ja VMan7 ainakin tätä hakkaa...

Tervetuloa, käytä toki foorumia niin paljon kuin haluat, tänne et tyhmiä posteja liikaa saa yrittämälläkään!
Kuka haluis pelata Dyruksen tai PL tasolla. Ei kiitos
Iggy

petrezku11 wrote:

Kuka haluis pelata Dyruksen tai PL tasolla. Ei kiitos
En tiedä nyt puhutko Osusta vai LoLista, en edes maininnut PhantomLordia :D
Mutta kyllä LoLissa olis kiva pelata niiden tasolla, Osussa taidan olla jo Dyrusta parempi.
Toni
Joo moi oon tämmöi pian 20v Vantaalainen juuri armeijasta kotiutunut työtön. Varsin huono olen osussa, jonkun verran pelannu mutta kyl tää tästä, aina ne taidot kehittyy. Pelaan hiirellä ja näppäimistöllä mut ehkä piirtopöydällä vois koittaa joskus jos tykkäis enemmän siitä.
Musiikkina menee melkein mikä vaan paitsi räppi ja vastaava, eikä mikään kirkonpolttometalli ja emorokki. Viimesimpänä tykästyny justiin näihi Touhou remixeihin.
LoLit ja lolit on tuttua juttua.
Iggy
Turveteloa tänne terveiden sakkiin!
Toni

Igenatius wrote:

Turveteloa tänne terveiden sakkiin!
Kunnialla otan vastaan kaiken jakamanne autismin määrän. :oops:
Valentiino
Tervetuloa!
Oddasat90
Teretulemast Tonille! :)
Mianki
Tere tere ja välkommen
Braile
Teretulemast
Autismia täältä löytyy vaikka muille jakaa
Lumikki
Moikka!

Oon naispuolinen henkilö/olento tai jotain sinnepäin Uudeltamaalta.

Taisin aloittaa Osun pelaamisen noin kuukausi sitten ja oon jo aivan koukussa :3 Aikaisemmin oon pelannut PSP:llä Taikoa ja Wiillä Just Dancen japsiversioita.

Mitäs muuta? No tykkään animesta ja mangasta tosi paljon. Pääasiassa oon Osussakin vedellyt anime musiikkia. Mulle saa muuten aina suositella uusia beatmapsejä.

Kivaa, et täällä on Suomi- foorumi!
Mianki
Moi ja tervetuloa~

Uusimaa paras.
Turboapina
Tervetuloa!
Birdy
Kiva avatare. Tersetuloa~
show more
Please sign in to reply.

New reply