forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
hermcs
Pitäisiköhän minunkin esittäytyä..
Noh, minä pähkinänkuoressa. Osun nuoremmasta päästä oleva ylä-astelainen noobi Tampereelta, joka pelaa päivittäin vähän väliä osua muidenkin PC- ja PS-pelien rinnalla.

Something more..?
Valentiino
Tervetuloa joukkoon, tanperelaisia ei ole koskaan liikaa \o
Mianki
Terveppä terve, tykkäät varmaan myös animeita katella ja miten osun löysit?
Ja tanperelaisia on aina liikaa.
Pegram
Tanperelaiset valtaavat koko Suomen
tai ainakin #finnishin

HAH

Niin ja siis juu tervetuloa.
Braile
Tanpere paras en koskaan muuta muualle

t.minä
Birdy
Tanpere on Jumaltem Valtakunta.

Terse mieheen.
Dekonare
Miksi melkein jokaisen täytyy olla Tampereelta kotoisin? Itsehän olen varmaan harvoja jotka asuvat pk-seudulla : D

Mutta tervetuloa ja kerro toki enemmänkin itsestäsi.
Iggy
Tanpereella on Särkänniemi, itse suojelen pääkaupunkia sisämaan valloittajilta.

Tervetuloa!
Turboapina
Moro täältä metästä :P
petrezku11
Morjesta Jyväskylästä yhden 24 vuotiaan syrjäytyneen nörtin puolesta. Osu tuli huomattua yhdestä loli streemistä, siitä asti tullu pelattua aikalailla. Onneks tuli huomattua, nimittäin vähentäny alkoholin kulutusta :) humalassa ei vaan osu. Nykyinen asuinpaikka jkl. Koulua koitan käydä yliopistolla, mutta se on vaan niin vaikeaa kun kammoaa kaikkea sosiaalista toimintaa. Mutta moi teille kaikille.
Mianki
Moi ja tervetuloa~
Rohkeasti tänne vaan postaamaan kaikkea tyhmää ja miksei järkevääkin.
Dekonare

petrezku11 wrote:

yhdestä loli streemistä
Mutta juu tervetuloa. Se on aina mukavaa löytää joku peli jota oikeasti jaksaa hakata ja paljon. Käytätkö hiirtä vaiko piirtopöytää pelatessasi?
Iggy

petrezku11 wrote:

Osu tuli huomattua yhdestä loli streemistä
Kenen streamista Osun bongasit, tiedän että Dyrus, BoxBox ja VMan7 ainakin tätä hakkaa...

Tervetuloa, käytä toki foorumia niin paljon kuin haluat, tänne et tyhmiä posteja liikaa saa yrittämälläkään!
Turboapina
Tervetuloa
Pegram
loli jes

Tervetuloa, chatissa taidettiin jo aiemmin nähdä
Nohee_old
Moi. :oops:

Olen 13 vuotias. Olen suomalainen tyttö.
Minä puhun italiaa, englantia ja portugalia. Minä puhun vähän suomea.
olen ujo ;_;
english+italian+portuguese+finnish = me (I dont know any languages very well. I'm living in uk, but, lived in finland(born)/portugal/italy. too confused) ;_;
I can't learn all languages :( *Stupid, sluggish.*
Birdy
Tervetuloa. Tänne tarvitaankin lisää loleja.
Mianki
Tervetuloa~

It's good to know different languages but one of my English teachers said once in class that it's more important to have that one native language that you can speak 100%. If you don't have that, then you have languages that you speak 80%, 70%, 50%, 60%, 90 % etc.
So don't strecth yourself too hard.
Iggy

Nohee wrote:

english+italian+portuguese+finnish = me (I dont know any languages very well. I'm living in uk, but, lived in finland(born)/portugal/italy. too confused) ;_;
Tervetuloa, interesting to see someone with your problem, don't overdo it with the languages though, having too many can be a problem if you don't know any of them really well.

Kiva saada lisää porukkaa tänne.
Nohee_old

Mianki wrote:

Tervetuloa~

It's good to know different languages but one of my English teachers said once in class that it's more important to have that one native language that you can speak 100%. If you don't have that, then you have languages that you speak 80%, 70%, 50%, 60%, 90 % etc.
So don't strecth yourself too hard.
Yeeeees! That is the problem. I have poor finnish (40%), english (60%), italy (50%) and portuguese (60%). I know just a little dutch(5%)because my grandma is from Netherlands. Too confuse, I can't I can't T________T

aaaand.

Kiitos! :D
GeGGuli
Just mix them all up and everyone in the world will understand you. A little.
Pegram
Mixing up languages? Välkommen to Suomi-foorumit huehuehue

Yeah well.
Anyway, welcome/tervetuloa, nice to get some young gi... players here.
About the languages, you seem to be in a kinda difficult position since Italy, for example, is a country where most people don't know English well (I suppose they try to protect their culture and language), which is because they dub all programs to Italian and all, and English is nowadays a language that everyone should know at least on some level (although some older folk don't know it well).

Of the languages you currently know, I'd focus on mastering English, since that should get you pretty far.

...these last couple posts in the thread have been kinda heavy, even though we usually just mess around. Maybe we aren't able to mess around here unless we're speaking Finnish.

Saakohan Suomi-foorumeilla puhua englantia vai tuleeko siitä bannia Loctavilta :333
kauha
Päivää, pari kuukautta sitten aloin osua pelaamaan, löysin pelin joskus aikoja sitten, ja tylsyyksissäni latasin ja iski kyllä, ja siitä lähtien on tullut pelattua melko aktiivisesti.
Löytyy sitten Wacoom Bamboo Pen piirtopöytä ja Ducky DK9008 badass trilinear edition red switcheillä.
Elikkäs terve vaan kaikille. =)
Pegram
Terve terve ja tervetuloa
Tampereesta on ilmeisesti kohta tulossa osu!-pelaajien isoin keskittymä Suomessa.
Mianki
Tere tere ja tervetuloa~
Birdy


Tervetuloa.
kauha
Kiitoksia, haha. :D
Iggy
Tervetuloa! :>
Soarezi
Tervetuloa, ja muistakaa että kaikki ovat vihaisia
Dekonare
Tervetuloa kaikille uusille
Iggy

Soarezi wrote:

Tervetuloa, ja muistakaa että kaikki ovat vihaisia
Tämä on tärkeä muistaa, sano jotain väärää niin joku saattaa tehdä massaitsemurhan.
petrezku11
Hey everyone!

Okei, oon humalassa joten en jaksa lainata edellisiä posteja: boxbox oli se jolta huomasin pelin, kiitos hänelle. Vähän kyl harmittaa kun vietin pakollisen sosiaaliviikonlopun, ja nyt ei osu onnistu. Tuntuu että olisin tippunu 1000p alaspäin.

Ps. koitan olla aktiivisempi ircissä, selain ei niin korkeella prioriteeteissä-----

Igenatius wrote:

petrezku11 wrote:

Osu tuli huomattua yhdestä loli streemistä
Kenen streamista Osun bongasit, tiedän että Dyrus, BoxBox ja VMan7 ainakin tätä hakkaa...

Tervetuloa, käytä toki foorumia niin paljon kuin haluat, tänne et tyhmiä posteja liikaa saa yrittämälläkään!
Kuka haluis pelata Dyruksen tai PL tasolla. Ei kiitos
Iggy

petrezku11 wrote:

Kuka haluis pelata Dyruksen tai PL tasolla. Ei kiitos
En tiedä nyt puhutko Osusta vai LoLista, en edes maininnut PhantomLordia :D
Mutta kyllä LoLissa olis kiva pelata niiden tasolla, Osussa taidan olla jo Dyrusta parempi.
Catbelly
.
Iggy
Turveteloa tänne terveiden sakkiin!
Catbelly
.
Valentiino
Tervetuloa!
Oddasat90
Teretulemast Tonille! :)
Mianki
Tere tere ja välkommen
Braile
Teretulemast
Autismia täältä löytyy vaikka muille jakaa
show more
Please sign in to reply.

New reply