1. osu! forums
  2. Language Specific
  3. Other Languages
  4. Suomi
show more
posted
Tervetuloa tervetuloa

riippuu dinosauruksesta
posted
Ahaa kiva tietää että täältä joensuustakin löytyy osu pelaajia. Tervetuloa vaan.

Enpä taida olla esittäytynyt vielä tänne sen paremmin joten tässä tulee. -93 jätkä joensuusta. Osua on tullu tässä varmaan jo vuosi pelattua, mutta enpä tuossa vielä erityisen hyvä ole. Seurailen animea/mangaa jonkun verran ja kuuntelen musiikia(lähinnä heavy/deathmetal). Harrastuksena pelaan Tekkeniä ihan kilpailu mielessä. Hmm mitäs muuta.. Niin pääsen tässä kohtapuoliin intistä pois.
posted

trukki7 wrote:

Enpä taida olla esittäytynyt vielä tänne sen paremmin joten tässä tulee. -93 jätkä joensuusta. Osua on tullu tässä varmaan jo vuosi pelattua, mutta enpä tuossa vielä erityisen hyvä ole. Seurailen animea/mangaa jonkun verran ja kuuntelen musiikia(lähinnä heavy/deathmetal). Harrastuksena pelaan Tekkeniä ihan kilpailu mielessä. Hmm mitäs muuta.. Niin pääsen tässä kohtapuoliin intistä pois.
Tervetuloa vaan sitten sinullekin.
Tekkeniä kilpailumielessä? En tiennyt että siitä edes on kilpailuja... Street Fighterin tiedän kyllä.
posted
Tervetuloa.
Toivottavasti uudet henkilöt pitävät tämän kuolevan foorumin elossa.
posted

Igenatius wrote:

Tekkeniä kilpailumielessä? En tiennyt että siitä edes on kilpailuja... Street Fighterin tiedän kyllä.
Tekken on suomessa #1 tappelupeli sitten tulee street fighter kakkosena.

Blizzardouz wrote:

Tervetuloa.
Toivottavasti uudet henkilöt pitävät tämän kuolevan foorumin elossa.
minuun ei kannata luottaa kun olen tosi laiska kirjottamaan foorumeille. :D
posted
Jees, lisää lisäystä. Tervetuloa vaan!
posted
Tervist!
posted
Siinä tapauksessa kannattaa joinata meidän IRC-kannulle #finnishiin. Sieltä voi joskus löytyä jopa jotain järkevää keskustelua, taso muuten on mitä on.
posted
Pitäisiköhän minunkin esittäytyä..
Noh, minä pähkinänkuoressa. Osun nuoremmasta päästä oleva ylä-astelainen noobi Tampereelta, joka pelaa päivittäin vähän väliä osua muidenkin PC- ja PS-pelien rinnalla.

Something more..?
posted
Tervetuloa joukkoon, tanperelaisia ei ole koskaan liikaa \o
posted
Terveppä terve, tykkäät varmaan myös animeita katella ja miten osun löysit?
Ja tanperelaisia on aina liikaa.
posted
Tanperelaiset valtaavat koko Suomen
tai ainakin #finnishin

HAH

Niin ja siis juu tervetuloa.
posted
Tanpere paras en koskaan muuta muualle

t.minä
posted
Tanpere on Jumaltem Valtakunta.

Terse mieheen.
posted
Miksi melkein jokaisen täytyy olla Tampereelta kotoisin? Itsehän olen varmaan harvoja jotka asuvat pk-seudulla : D

Mutta tervetuloa ja kerro toki enemmänkin itsestäsi.
posted
Tanpereella on Särkänniemi, itse suojelen pääkaupunkia sisämaan valloittajilta.

Tervetuloa!
posted
Moro täältä metästä :P
posted
Morjesta Jyväskylästä yhden 24 vuotiaan syrjäytyneen nörtin puolesta. Osu tuli huomattua yhdestä loli streemistä, siitä asti tullu pelattua aikalailla. Onneks tuli huomattua, nimittäin vähentäny alkoholin kulutusta :) humalassa ei vaan osu. Nykyinen asuinpaikka jkl. Koulua koitan käydä yliopistolla, mutta se on vaan niin vaikeaa kun kammoaa kaikkea sosiaalista toimintaa. Mutta moi teille kaikille.
posted
Moi ja tervetuloa~
Rohkeasti tänne vaan postaamaan kaikkea tyhmää ja miksei järkevääkin.
posted

petrezku11 wrote:

yhdestä loli streemistä
Mutta juu tervetuloa. Se on aina mukavaa löytää joku peli jota oikeasti jaksaa hakata ja paljon. Käytätkö hiirtä vaiko piirtopöytää pelatessasi?
show more
Please sign in to reply.