forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
zertap
Moro moro :) Moni varmaan on nähnyt mut jo pelissä pyörimässä :D

No, olen nyt semmoisen vajaan kuukauden pelaillu melkein nonstop, alkaa olla ranne näooiskädestä (Edit: näppiskädestä*, näin kännykällä kirjoittaessa sattuu virheitä) hieman kipeänä kun ei voi pitää rannetta pöydällä ku ei ole tilaa :)

Olen tämmönen 16v otaku(necroedit: weeaboo. Jos joku tän editin oikeasti huomaa kertokaa heti minulle osu chatissä :-D) joka kattelee paljon animee ja pelailee millon mitäkin peliä, tällä hetkellä osua, eikä we varmaan mihinkään kovin nopeasti, jos koskaan, katoa mun pelilistalta (:

Vaasassa päin asustelen, tarkemmin Sundomissa :) Toivottavasti pääsen pian perille tästä yhteisöstä, uutena ei oo kiva olla :D
Depator
Hymiöitä kaikkialla
Mukku
TERVETULOA!
Valentiino
Wilkommen~
Pegram

Zertap wrote:

näooiskädestä
Vanhahan sä jo oot

Tervetuloa anyhow
zertap

ReZero wrote:

Zertap wrote:

näooiskädestä
Vanhahan sä jo oot

Tervetuloa anyhow
Oho : D
Olen tämmöinen typo ihminen :D
korjaan ->
Pegram

Zertap wrote:

Oho : D
Olen tämmöinen typo-ihminen :D
korjaan ->
Oho : D
Olen tämmöinen kielioppinatsi :D
jatkan ->
zertap
Beware of ReZero, the Grammar Nazi!
Pegram
Jes, antaiskohan peppy mulle oman sub-titlen kun tuo Combo Commander on niin tyhmä.
zertap
Minä tässä viellä viheltelen ihan tyytyväisenä, saas nähdä mitä seuraavaksi.. Mitään listaa näistä subtitleistä..?
Pegram
Ei helvetti Zertap spammaat foorumeita yhtä nopeasti kun minä

ja on niistä lista jossain
esim tässä

000 - Rhythm Rookie
005 - Tempo Trainee
015 - Whistle Blower
030 - Cymbal Sounder
050 - Beat Clicker
080 - Slider Savant
120 - Spinner Sage
180 - Star Shooter
260 - Combo Commander
500 - Rhythm Incarnate
zertap

ReZero wrote:

Ei helvetti Zertap spammaat foorumeita yhtä nopeasti kun minä
AIVAN! Ja teen sen vieläpä puhelimella (:

No eihän sulla ole enään kun reilut 100 postia jäljellä : D

Hetki, ooooooOOOooOoo! SwiftKey teki 10 000 painallusta puolestasi :D -> paras näppis androidille, yksi harvoista joista olen oikeasti maksanut mitään : D ja tuo meinaa siis merkkejä jotka se on korvannut / täydentänyt
Pegram
Ja sitten takaisin aiheen varsinaiseen aiheeseen ja oudot satunnaisuudet muualle kiiTOS.
Mara
Postcountilla ei ole mitään merkitystä täällä. Just sayin'. [/offtopic]
GeGGuli
Niin eli ajattelin pistää sitä esittelyä itsestäni tännekkin kun kohta puoli vuotta osu!n hakkausta kulunut.
Eli olen 17 vuotias opiskelija kaustiselta, mutta kun se paikka on niin piilossa niin sanotaan nyt että kokkolasta kun siellä kerran koulua käyn.

En ole näyttänyt aktiivisuuttani millään tavalla täällä foorumeilla ja suomichatissa olen jaksanut oleskella vain joskus, mutta jos sitä vaikka nyt voisi alkaa tekehänki jotain...
Tabletilla ja näppäimistöllä pelailen mutta kun tuota rytmitajua ei löydy yhtään niin accuracy on mitä on...mutta scoreista en muutenkaan välitä vaan enemmänkin siitä että pääseekö kyseisen biisin läpi.

Myös jonkin verran ehkä otaku olen ja tällä nimimerkillä minut löytää esimerkiksi MALista

Eli sanon nyt tervehdykseni kaikille suomalaisille osu!n pelaajille ja kahtotaan nyt alkaako minua näkymään täälläpäin osun communityä
Valentiino
Tervetuloa o/
Mianki
Moi moi
Pegram
Tervetulot kekkulille.
Mistä tuo nickname on peräisin?
GeGGuli

ReZero wrote:

Mistä tuo nickname on peräisin?
jaa-a, muistais sen itekkin kunnolla niin voisi kertoakkin.
zertap
Terve terve!
WeeabooScum
Vitun homo rankhuoraaja. Mikä-mikä-maasta kotoisin oleva työtön opiskelupaikkaa hakeva 15 vuotias juoppo.
Nuff said.
Valentiino
Ok, työttömiä juoppoja ei ole koskaan tarpeeksi. Tervetuloa
tUUTZAJA
Sup
17 vuotias lukiolainen Lappeenrannasta, ei paljoo muuta sanottavaa. Rytmitaju hakusessa. SC 2:sta tullut pelattua, jossa olen myös paska kuten myös osu!ssa. :)
Mianki
Sup ja välkommen
Mukku

tUUTZAJA wrote:

Sup
17 vuotias lukiolainen Lappeenrannasta, ei paljoo muuta sanottavaa. Rytmitaju hakusessa. SC 2:sta tullut pelattua, jossa olen myös paska kuten myös osu!ssa. :)
Tervetuloaaaaaa! c:
Pegram
Tervetulot. Sanokaa joku mikä on SC2, aivot ei toimi. Vai onko se StarCraft 2.
Valentiino
Starcraft 2.

Also, tervetuloa o/
MRJR_old

tUUTZAJA wrote:

Sup
17 vuotias lukiolainen Lappeenrannasta, ei paljoo muuta sanottavaa. Rytmitaju hakusessa. SC 2:sta tullut pelattua, jossa olen myös paska kuten myös osu!ssa. :)
Moro moro.

Tervetuloa minunkin puolestani.
ririNo_old
Valentiino
Welcome, my _angelu_ *3*

Ruidoso
Salivili hipput tupput täppyt
äppyt tipput hilijalleen.
Mara
Painuppas helvettiin meidän esittäytymislangasta.

Ei millään pahalla tai mitään.
Esa
25 vuotias mieshahmo Turun suunnalta, Pelannu Osua muutaman kuukauden ajan. Tällä hetkellä suosin eniten Hard tasoisia mappeja, mutta aika ajoin innostun myös testailemaan Insane mappejakin. Tykkään pelata paljon multissa, ja tosiaan ihan kaikkien random tyyppien kanssakin, useimmiten myös juttelen paljon chatissa kaikille. Joten jos joskus kaipaa peliseuraa niin mua saa aina kysyä mukaan pelailemaan. ;)

Lempimusiikkityylit: DrumnBass, Trance, muu elektroninen, niin ja tietenkin Touhou-biisit! ;)

Musiikkityylit joista en pidä: Vocaloid, Nightcore.


Lemppari pelejä:

PCeellä Minecraft, Left 4 Dead 2, Portalit
Konsoleilla Metal Gear Solidit, Resident Evilit, Silent Hill, Tomb Raider, Policenauts, Snatcher.


Sivustoja joissa vaikutan:

http://hkfin.org
http://magnetismi.fi/
https://twitter.com/eleht
Pegram
Tervetulot vaan Solide18llekin, chatista jo lurkkasinkin viestejäsi. Approvetan lempimusiikkityylit (paitsi toohoon koska toohoo) ja epälempimusiikkityylit. Tosin Vocaloidista jatkan ragettamistani jonka aloitin jo yleisessä keskustelussa; ei kappaleissa muuta vikaa yleensä ole muuta kuin usein kunnollisen melodian puute ja se hirveältä kuulostava VOCALOID-äänisyntetisaattori, ilman sitähän kappaleet olisivat jo paljon parempia. Ts. mieluummin ihmisten laulamat coverit tai kappaleita johon oikeasti sopii konemainen tökkivä "laulu".

pee äs turku on perseestä tee tampere
Valentiino
Turkuun lisää vahvistusta (t. Tampere) o/

Ja tervetuloa vaan mukaan
Mianki
Tere ja tervetuloa~
Birdy

Solide18 wrote:

Musiikkityylit joista en pidä: Vocaloid, Nightcore.
Olet hieno ihminen. Tervetuloa~
Mikroudz
Terve!
Lanttu
Dat avatar.
Mara

Lanttu wrote:

Dat avatar.
show more
Please sign in to reply.

New reply