forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
IppE
En varmaan tajunnut mutta who cares

thelewa
marisan pitää lopettaa sammakoiden nuoleskelu
Pegram
mitä miksi
trukki7
Liityn joukkoon.
IppE
Ole tervetullut.
FisHie_old
Moi
Sutsuka
Aijjjaa
Pegram
juu hei trukki

terve tuloa
heintsi
nimesi ja tervetuloviestisi megalomaaninen minimaalinen sisältö sai minut nauramaan ääneen, ei pahalla mutta hyvällä tavalla. :D

tervetuloa vain trukki7HAHAHA:DD anteeksi vain mutta tämä on huvittavaa

Anteeksi.

myös zeron tahallinen yhdys sanojen käyttö naurattaa ja tuo sun avatar DD:::::

ehkä oon vaan väsynyt
Pegram
Heintsi mitä keijoa, en lukenut ees koko viestiä ja nyt jo tuli sellanen fiilis että oot kyllä ihan tuubassa :D

EDIT: Hyi joku hymiö
EDIT: Niin ja mitä avatarista täh häh
heintsi
trukki vaan on sanana jotenkin hassu, kyllä minä täällä ihan selväpäisenä olen :D

response to edit: no tuo sinun rena-avatar on niin huvittavan näköinen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pegram
No haist vittu tein sen 5 minuutissa paintilla

EDIT: Vai oliko hyvällä tavalla huvittavan näköinen
EDIT: Vois käyttää viestin kirjottamiseen 10 sekuntia enemmän aikaa sen sijaan et editois koko ajan
heintsi
Hyvällä tavalla huvittavan näköinen :3
EDIT: vois kyllä
Pegram
ok



LIKE A BOSS



EDIT: jaksaiski
heintsi
osun nopein

EDIT: mitä turhia, onnistuu näinkin
Pegram
Ei ollut edes Yleinen keskustelu joten mitäs jos näillä näkymin pois tästä threadista


UMADUMADUMAD
Mara
Trukki7 on nyt mun uusi waifu.
Mianki
Ei omita, muutkin haluavat leikkiä uudella lelulla.
Ja välkommen Trukki7
Tirde
Moi. Näin muusikkona olen kiinnostunut kaikennäköisistä rytmipeleistä ja maran kautta eksyin sit osuunki.
Mara
http://osu.ppy.sh/s/37058

Kärsikää.

Moi Tirde.
Regnall
Moro.

Oon 18-vuotias lukiolainen Oulunsalosta (~10km Oulusta), ja kiinnostuksiin kuuluu mm. dataus ja naiset. Ja sarvikuonot.

Osu! löydettiin Nunurun kanssa joskus viime kesän alussa ja siitä alettiin molemmat sitte pelailee. Nunurulla tais jäädä osuttaminen vähän vähemmälle jossain vaiheessa, mutta ite oon jatkanu melko aktiivisesti ja hyvinhän tää on sujunukki. Nunurun lisäksi tunnen täältä ainoastaan Spidun, jonka kanssa ollaan tunnettu jo aika monta vuotta.

Ei kai mulla muuta. Muistakaa kunnioittaa sarvikuonoja. :oops:
Mianki
Teretulemasta, saatiinko me eka playah tänne? :P
Mara
Lyön vetoo et oon nähnyt tän jätkän jossain.
IppE
Mara
anadia
Kusimuna-chan! <3
Regnall
Jep, siellähän minä.
Pegram
terve tuloa sarvikuono :D
ethox

Mianki wrote:

saatiinko me eka playah tänne?
Mut mähän oon komeropleijeri.
IppE
komerot on kivoja paikkoja. sieltä löytää uusia hämähäkkikavereita
HuoranLapsukainen
Terve, olen siis uusi pelaaja, kaverini kutsui tänne. Se oli ranked top 100+ mutta sitten sai banaania ( enpäse kerro nimeä )

Itse tällänen aloittelija viel.

Älkää sitten nimestä hämmästykö :/
FisHie_old
Moi, tervetuloa vaan joukkoomme.
\o/
HuoranLapsukainen
Jos ketään kuuntelee metallia ja löytää ranked biisejä niin voi laittaa jotenkin mulle viestiä. Jonkinlainen pulu käy.
Mianki
Teretulemasta ja tuolla Beatmap Packs kohdasta Theme, löytyy Metalli packki nii siel muutama :P
Nassikka
HuoranLapsukainen

Mianki wrote:

Teretulemasta ja tuolla Beatmap Packs kohdasta Theme, löytyy Metalli packki nii siel muutama :P
Joo kiitos. Ton ihme piraatti biisin vedin joku 5 kertaa sillee et tuli yks satanen. Sit vikan kerran failasin yhen viimesistä nuoteista... Vituttaa :(
Valentiino
Well, what can I say?
Perse.

Also,
Sukat
 is mai waifu.


Testijakso on ohitse

Olen siis 19-vuotias datanomiksi(ja lakinhaltijaksi (YO)) valmistunut konttorirotta TaNpereelta.
PHP botiksi, kuivaksi madoksi ja monen muun lempinimen omaava rastapäinen nörttimies, joka huutaa & raivoaa pelaten osu!:a yrittäen pitää virtuaalipeniksensä mahd. kovana accuracyn muodossa.
Muitakin pelejä tulee pelailtua aivan liikaa, animea tulee katsottua liikaa, tietokoneet kiinnostavat liikaa, Sukat kiinnostaa liikaa, irc idlaa liikaa ja olen liikaa myös itselleni.
Ottakaa lopuista selvää IRC & muiden postausten kautta.

/lääh puuh\

Taustaa:
Osu!n löysin ystäväni Sukkien kautta, joka aloitti ainakin viikon minua aiemmin tahkoamaan kyseistä peliä. Karsastin peliä hieman, koska en ole ennen ollut kauhea rytmipelien ystävä. Aloitin kuitenkin pelaamaan ja pääsin peliin sisään yllättävän nopeasti. Siitä alkoikin mielipuolinen tahkoaminen, joka on nyt johtanut rageen, koska en osaa enää pelata huvikseni. Silti nautin pelaamisesta, tämä taitaa todistaa minun olevan masokisti :?
Mara
Fak juu, Sukka is mah waifu.
Sutsuka
.
IppE
waifuja kaikkialla
show more
Please sign in to reply.

New reply