forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
Birdy
Technically I don't. I live in Eastern Helsinki. But still, there's the terminal 200m away from my home for 2 busses that go straight to Leppävaara. It takes like 50 minutes but it's a very simple trip.

We'll meet up someday. 8-)
eetubs
Morjesta morjesta. 17v ei enää kovin uusi pelaaja, mutta foorumeilla suht uusi tyyppi Lappeenrannasta, venäläisturistien mekasta kotoisin. Oon pelannu melkein jokaista pelimuotoa, ennen pelasin eniten maniaa ja olin mielestäni siinä ihan hyvä (peak rank #8800?), mutta se sit jäi vähän vähemmälle ja oonkin nyt alottanu standardin pelailun. Sellaset sieltä sit tänää, saapi tulla pyytelemään multiin jos kiinnostaa ja muutenkin heittää hyvää läppää mun kaa!
Saunamaisteri
moi oon suo mest
Fuyusch
Tampereella asuva lukiolainen ympyröitä klikkaava 17-vuotias poika, että moi.
RRRaven
Ympyröiden klikkailu on edelleen hasukaa
Orofil
Viisi kuukautta tässä pelailtu, aloittaessa 14v ja nyt 15v (Kuopiosta(paras kaupunki)). Addiktoiduin nopeasti ja nyt en muuta pelaakaan.
Strelol
26, Oulu, Osua ja olutta 4 kuukautta. Moninpelissä tulee oltua aika paljon, saa lisätä
KemZii
Vuos tässä takana jo huhhuh.
15vuotias ja Lapinlahdelta kotoisin.
pulloposti
Heippa kaikki! Täältä Keski-Pohjanmaalta oleva tyty.

Olen nähnyt tosi monta vuotta sitten, kun tuttuni pelasi Osua mutta en itse liittynyt silloin peli tiimiin. Tylsyyttäni mietin, mitä voisin tehdä ja sitten muistin tämän pelin. No siitähän se ajatus sitten lähti ja tähän peliin ollaan niin koukussa!!

+ aika aktiivinen tää suomi-foorumi..
Nikolai
onha tää
Nacrus
olen gamer
Samoyed
ok
v1hamiini
Yes.
Twiggeryy
Aamen
Birdy
pipel
jesmoxd
kello on 420
Birdy
äitis
Sosteneshion
eiku su
Evill
moi mä oon hyvä pelaaja oon 4 digit oon hyvä pelaa osaan pelaa dt hyppy yks kaks iso pp
Huhta
moi mä oon pro pelaaja oon 5 digit oon proo pelaa osaan pelaa dt kuba oms my love normal 40 pp
MikoNub
haha bruh go brrrrr
Pikku Masa
Moi
Nikolai
batchest
SongCompilation
Moro oon tällänen 18v poika Lahesta. Vapaa-ajalla tykkään käydä lukiota, pelata osua ja juoda kahvia. Testasin osua joskus 2018, mutta en muista miksi lopetin. Uusiksi aloitin 2021,ja nyt sitä mennään täyttä vauhtia eteenpäin ennen inttiä 😪 Tykkään pelaa multia, niin saa tulla kyselemään pelaa!
Tikkanen
moro oon pudasjärveltä kotosin, saa maistaa
SongCompilation

Tikkanen wrote:

moro oon pudasjärveltä kotosin, saa maistaa
Mä toivon et toi oli vitsi
Nikolai
:P
Tikkanen

SongCompilation wrote:

Tikkanen wrote:

moro oon pudasjärveltä kotosin, saa maistaa
Mä toivon et toi oli vitsi
XDD oon mä pudasjärveltä kotosin
RocaTheFox
Suomalainen 16v, joka tuhoaa omaa näppäimistöä pelaamalla maniaa 4k
Please sign in to reply.

New reply