1. osu! forums
  2. Language Specific
  3. Other Languages
  4. Suomi
show more
posted
Tervetuloa suomifoorumeiden hautuumaalle. Muistathan vähän tökkiä ruumiita niin ehkä tämäkin hautuumaa saisi vähän elämää.
posted
ÖRR
posted
No perkele kai sitä tännekin pitää posti tehdä kun kerran Soomalaisille ihan oma paikkakin on!

Tuusulalainen opiskelija löytyy ruudun tästä päästä, Osua olen pelaillut jo jonkun aikaa joten olen mielestäni jo aika hyvä naksuttelemaan ympyröitä. Hiirellä pelaan, sillä vielä ei ole tullut himoa piirtopöydän (tai mikä levy ikinä onkaan) ostamiseen.
Vetelen Osussa mukavia biisejä enkä ranked statseista niinkään välitä (tosin hymähdin tyytyväisenä kun yhden biisin S-rankki pompautti mut jollain 10k parempaan suuntaan...)

Muuten pelailen LoLia ja Steamissa kaikennäköistä kivaa, kuten GModia, L4D2, TF2, CIV5. Steamissa menen samalla nimellä (Igenatius), mutta LoLissa onkin hienompi nimi (UCMeRollinUHatin).
Kitaran soitto, animet ja dataus kuuluvat sopivasti elämääni.

Pistäkää toki viestiä jos siltä tuntuu, en pistä pahakseni juttuseuraa! :)
posted
LoL masterrace

Tervetuloa
posted
GMod masterrace

terva tulloo
posted
Tervist
posted
Välkommen

lol jotain juttuseuraa
posted
Tervetuloa joukkoon
posted
moi igenatius~ ( ´ ▽ ` )ノ
posted
Foorumit näyttä kuolleen mutta ihan sama Oon 16 vuotias Osu pelaaja Tykkään Animesta ja Mangasta Alotin pelaamaan osu vasta 2 viikkoa sitten. otaku4life <3
posted
Moro ja hei
posted
Tervetuloa remmiin, ei tää paikka täysin kuollu oo! :D
posted

Igenatius wrote:

Tervetuloa remmiin, ei tää paikka täysin kuollu oo! :D
Ei vielä, mutta hyvää vauhtia tässä ollaan menossa kohti täydellistä tuhoutumista.

Mutta, mitä enemmän uusia pelaajia, sitä enemmän toivoa siitä että #finnish ja suomifoorumit elää jälleen joskus tulevaisuudessa joten lämpimästi tervetuloa minunkin puolestani.

P.S. itsekin jo lakkasin itse pelin pelaamisen lähes totaalisesti, mutta luen aina toiveikkaana foorumeita jos täällä jotain vaikka tapahtuis joskus ;w;
posted
ei
posted
1997- vuosimallia oleva osu noob täällä hej, osua pelannut vasta kolme päivää ja suurimmaks osaks CTB modessa (en osaa standardia taikka mitään muutakaan sitten yhtään..) Oon yleensä ystävällinen, kiltti ja hyväksyn kaikki ihmiset sellaisinaan.
Minua ei saa suuttumaan helposti mutta jos en saa aamukahviani olen melko ärhäkkä tapaus koko loppupäivän.
Rakastan kissoja, laiskiaisia, kaneja, pinkkiä, kimalletta, rusetteja, kaikkea minun mielestäni söpöä ja ruokaa. . 3 .
posted
Tervetuloa :3 CTB on paras, ei kannata muuta pelatakaan.
posted

Static Noise Bird wrote:

Tervetuloa :3 CTB on paras, ei kannata muuta pelatakaan.
Kiitos ja kyllä mä standardia haluaisin oppia pelaamaan kans > .<
posted
Minua ei saa suuttumaan helposti
Challenge accepted ;)
Tervetuloa porukkaan, pidetään foorumit elossa!
posted

Igenatius wrote:

Minua ei saa suuttumaan helposti
Challenge accepted ;)
Tervetuloa porukkaan, pidetään foorumit elossa!
Juu, yritän parhaani ^^
posted
Tervetuloa. Kannattaa myös standardiakin pelata tai edes kokeilla. :3

Niin ja Finnish on kuollut.
show more
Please sign in to reply.