BN Queue btw

posted
Total Posts
742
show more
Topic Starter
SnowNiNo_
oki closed for now XD
Topic Starter
SnowNiNo_
open for GD and M4M

just post you map and let see XD

華人開放NM, 最近挺閒的=w=
Underforest
Hi
Can I req a GD? https://osu.ppy.sh/s/390472
Insane pls

Thank you >w<
Worminators
GD request for my map
https://osu.ppy.sh/s/416119
I need an Hyper/Light insane diff or something around 4 to 4.5*

Thank you
Topic Starter
SnowNiNo_

Underforest wrote:

Hi
Can I req a GD? https://osu.ppy.sh/s/390472
Insane pls

Thank you >w<
hmm you already got 9 pages of mods =w=, if you dont mind i can still do it XD
tell me the starrate

Worminators wrote:

GD request for my map
https://osu.ppy.sh/s/416119
I need an Hyper/Light insane diff or something around 4 to 4.5*

Thank you
sry that song ive already made one b4 ;w;
- Milhofo -
Hey ~

Wanted to request a GD if possible for https://osu.ppy.sh/s/368234

Needed an Insane just under 5*, thanks ^^
AIR
hi!
https://osu.ppy.sh/s/461432
hope you like, 如果能简单看下的话就谢啦 :D

Pochiko
Topic Starter
SnowNiNo_

- Milhofo - wrote:

Hey ~

Wanted to request a GD if possible for https://osu.ppy.sh/s/368234

Needed an Insane just under 5*, thanks ^^
aww sry i dont really like the song

@AIR : NM接了
janno gamer 54
Heya, Extra GD please? t/459373
Should be around 5.25-5.60.
Thanks!~
Topic Starter
SnowNiNo_

NotTyph wrote:

Heya, Extra GD please? t/459373
Should be around 5.25-5.60.
Thanks!~
sry i dont really like that song tbh, music is quite monotone...
Flake
t/460318

hihi gd pls :) insane? thx
Pituophis
Hi!
Could you do an Insane GD for this?

https://osu.ppy.sh/s/405790
Thanks!
Momizi
Pochiko?
想要个M4M
https://osu.ppy.sh/s/226670
你的图我等会就去摸(
Topic Starter
SnowNiNo_
both GD accept

Momizi wrote:

Pochiko?
想要个M4M
https://osu.ppy.sh/s/226670
你的图我等会就去摸(
M4M當然接><
等你摸完我的我就去摸你的 :)
比起M4M我更想要GD這首 XD

GD closed
naliem
Hi Pochiko!

Mod: p/5183440
Map: t/447279

If you want me to mod the other diffs in order to M4M message me and I'll try to do it!

PS: English pls.
Plaudible
:D nothing to see here
Topic Starter
SnowNiNo_

SnowNiNo_ wrote:

GD closed
Plz read it, not that hard ;A;
Topic Starter
SnowNiNo_
oky open for NM until i said closed
i do NM depends on the song so... try your luck :3
still need to read the rules at the first post plz, not that hard ><

EDIT : oh shit the rules is the same with the M4M rules owo
DeRandom Otaku
There are no NM rules on the first page ._.

Anyway NM on https://osu.ppy.sh/s/466104

Pochiko owo~
Biasum
NM: https://osu.ppy.sh/s/455953 :)

Pochiko mod in Englisch pls ^^
show more
Please sign in to reply.

New reply