forum

Danmarks top 10 osu!standard spillere 2015

posted
Total Posts
37
show more
KidKat
1.Hudde
2.Mayo
3.Tonarinototoro
4.Blezzing
5.John Cena
6.Kazutakee
7.-Crab-
8.Picky Picky
9.Stroxx
10.Wermii
Mayoi Hachikuji
Listen skal være baseret på pure skill i osu!std. Vennelister gælder ikke! <-- Husk det lige :P
Topic Starter
John Cena
Jeg står der 2 gange xd
Topic Starter
John Cena
Så kommer jeg også med min så
1. Cerkie [Acc champ/Champ of aim/Champ Champ]
2. Mayoi Hachikuji [Don't sexualize him]
3. Tona [He deserves it!]
4. Blezzing [Acc GOD. Like WTF]
5. Emub [AR is only a number]
6. Zog [Mother of Christ you are good at nomod/hr]
7. Kosmonaut [Proud owner of input-lag :^)]
8. Gunnar [Proud owner of a book-watch]
9. Waefwerf [vufvuf]
10. Crylizhy [This is the nomod god]
buddlust
1. Cerkie
2. Mayo
3. Tona
4. Blezzing
5. Emub
6. Kosmonaut
7. JOHN CENA!
8. Zog
9. Gunnar
10. Decen
Kawatta
Der er mange falske lister her på, dette er ikke en player of the year contest, det er BEDSTE spillere af 2015, og jeg vil godt bakke op med at sige at jeg syntes helt klart at cerkie, mayo, tona og blezzing fortjæner en helt klart top 4, deres performance i år er uncontested. Alas, hvis i vil stemme på jeres favorit spiller, så vent dog på en danmarks top 10 favorit spillere. Til jer der stemmer på Gupply/Fluffer, jeg ved godt at det er træls, men læs nu fucking reglerne. Mange spillere og migselv ville være ked af denne liste bare bliver et clusterfuck, så vær sød at stem ordentligt.
Wermii

Kawatta wrote:

Der er mange falske lister her på, dette er ikke en player of the year contest, det er BEDSTE spillere af 2015, og jeg vil godt bakke op med at sige at jeg syntes helt klart at cerkie, mayo, tona og blezzing fortjæner en helt klart top 4, deres performance i år er uncontested. Alas, hvis i vil stemme på jeres favorit spiller, så vent dog på en danmarks top 10 favorit spillere. Til jer der stemmer på Gupply/Fluffer, jeg ved godt at det er træls, men læs nu fucking reglerne. Mange spillere og migselv ville være ked af denne liste bare bliver et clusterfuck, så vær sød at stem ordentligt.

"Falske lister" Hvad snakker du om? Det her er opinion based, det er jo om hvem man SELV syntes er de bedste, og om ens mening er forkert eller rigtig er ligemeget. Og hvis det her rent faktisk betød noget for folk så ville de jo nok stemme, og når der er flere der stemmer vil vores "Falske stemmer" blive mindre og ubetydelige. Det er ikke fordi jeg vil skyde idéen ned med at lave en Top 10 jeg syntes det er mega fedt, det er bare udførelsen der er elendig.

Hvis i ville være sikrer på at det kun var top spillere man kunne stemme på så skulle i begrænse dem man kan vælge, ved at fx sige at det er kun blandt de top 50 spillere man kan vælge af. Lav en liste fx af de spillere man kan vælge ;)

Også det mest flawede ved det her system må være at det kun er danskere der kan stemme, det kan jeg ærlig talt ikke se nogen mening i. Det ville da være bedre ved folk fra andre lande kunne give deres mening og votes, for det giver squ ikke mening at lave en top 10 spillere i dk kun i følge os selv. Det vil så også være med til at give flere stemmer, og gør hele konkurrence mere fair for alle.

Men det er jo bare min mening, jeg ved godt at de Danske spillere ikke er så kendt i andre lande, vi har ikke så store navne men overall ville det bare være bedre med flere folk der kunne stemme, det vil gøre at troll post/stemmer er ubetydelige.

Hvad er der galt med Gupply? han er da helt klart top 10 worthy, efter min mening den bedste HD spiller?

Men håber i alle har en god dag ;)
Kristina

Wermii wrote:

Woop woop woop, stemmer på de bedste spillere i både evner og personlighed! c:<

1. picky picky (I believe in you <3)
2. - Fluffer - (Stemmer dig stadig ind 8-) )
3. Only1Magma (Fordi du skal snart gøre mig bedre i std)
4. Spork Lover (Du fik den fukken jackpot achievement holy..)
5. -Crab- (CraBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBU )
6. Jole (Fordi jeg fucker helt op i den her liste :D )
7. Cerkie (Fordi jeg ikke kender flere std spillere så nu tager vi top listen)
8. Mayoi Hachikuji
9. Blezzing (Tror jeg spillede mig dig i en lobby engang, wurf)
10. John Cena (Det var den der hd score du var så stolt af right? ;) )

Det her er selvfølgelig min personlig mening! Best of luck til jer alle :)

Wermii wrote:

"Falske lister" Hvad snakker du om? Det her er opinion based, det er jo om hvem man SELV syntes er de bedste, og om ens mening er forkert eller rigtig er ligemeget. Og hvis det her rent faktisk betød noget for folk så ville de jo nok stemme, og når der er flere der stemmer vil vores "Falske stemmer" blive mindre og ubetydelige. Det er ikke fordi jeg vil skyde idéen ned med at lave en Top 10 jeg syntes det er mega fedt, det er bare udførelsen der er elendig.

Hvordan fak mener du at picky picky, only1magma, spork lover, -crab- og jole er bedre en Cerkie, Mayo og Tona ._.
Elon Musk
Man kan ikke stemme på en person der har brudt reglerne i løbet af 2015. For at uddybe det, hvis man på noget tidspunkt er blevet silenced, er man godtaget. Men har man lavet noget score cheating/multi account/spillet på andres eller blevet boosted er man ikke godtaget, og alle ens votes vil blive disket.



Nu når i siger at man ikke kan stemme på anders så burde ingen kunne stemme på Tona, TimG og alle andre som spillede på min account tilbage i februar (y) #2kpppå1nat
Heibel

Wermii wrote:

"Falske lister" Hvad snakker du om? Det her er opinion based, det er jo om hvem man SELV syntes er de bedste, og om ens mening er forkert eller rigtig er ligemeget. Og hvis det her rent faktisk betød noget for folk så ville de jo nok stemme, og når der er flere der stemmer vil vores "Falske stemmer" blive mindre og ubetydelige. Det er ikke fordi jeg vil skyde idéen ned med at lave en Top 10 jeg syntes det er mega fedt, det er bare udførelsen der er elendig.
Skills er ikke opinion based din klovn
DipG
So much angry pls stop
Only1Magma
*UwU*
picky picky_old
forstår virkelig ikke hvor folk skal gøre det til sådan et stort problem; der er reglement i den første post, følg reglementet, og så skal der ikke ses ned på andres valg af top 10. en top 10 er subjektiv, og ens egen personlige holdning; blot fordi at din top 10 ikke stemmer overens med alle andres, betyder det ikke at der skal gøres en større bitch fight ud af det. det pinligt at se på, ærligt. personligt er jeg pisse ligeglad med den her top 10, men at folk ikke kan respektere andres holdning, det godt nok utroligt. jantelov for helved. men igen, lad folk have deres mening, alle har deres mening; ligeså vel syntes nogle mennesker sikkert at daniel agger, er en bedre fodbold spiller end lionel messi, hvor 99.5% nok ville være uenig; blot for at give perspektiv til det i har gang i. stop jer selv, og lad folk stemme som de har lyst, så længe de overholder reglementet.
Kristina

Only1Magma wrote:

Heibel wrote:

Skills er ikke opinion based din klovn
Hvis to spillere har samme PP men den enes top scores kun er nomod og den anden top scores kun er HR, er det så ikke opinion based hvem der er bedst?
>Implying pp = skill
CXu
Uh why are you guys having a discussion about this. A troll list (aka a list that is not based on player skill) is to be discarded, as stated in the opening post.
There's nothing to discuss, if you didn't vote according to player skills, but on some other metric you decided on yourself, then your list is getting discarded.

If you believe such a voting is not needed, and would rather have a "top 10 danish personality contest" then feel free to make that thread and vote there?

It's not rocket science to do some research to determine who you believe are the best players in your country. And if you don't wish to spend that time, then don't vote.
Kazutakee

CXu wrote:

Uh why are you guys having a discussion about this. A troll list (aka a list that is not based on player skill) is to be discarded, as stated in the opening post.
There's nothing to discuss, if you didn't vote according to player skills, but on some other metric you decided on yourself, then your list is getting discarded.

If you believe such a voting is not needed, and would rather have a "top 10 danish personality contest" then feel free to make that thread and vote there?

It's not rocket science to do some research to determine who you believe are the best players in your country. And if you don't wish to spend that time, then don't vote.
CXu takes initiative
Crylizhy
1. Cerkie
2. Mayoi Hachikuji
3. Tonarinototoro
4. Blezzing
5. Kosmonaut
6. Emub
7. Zog
8. waefwerf
9. Decen
10. Fluffer

Special mentions (that I can't place ranks on):
Kazutakee - Impressive EZ player guy.
Zakdawg - Another impressive EZ player.

Edit: Changed list a bit.
My Aim Zogs
jeg er kommet på folks liste :O wow
Topic Starter
John Cena
Så nytåret er sparket igang og defor vil jeg hermed stoppe afstemningen som planlagt.
Af flere forudsætninger, den største er at der ikke kom særlig mange (seriøse) lister som sidste år, vælger jeg ikke at gøre stemmerne til eneret for den endelige liste der kommer med på videoen.
Så her er hvad der kommer til at ske:
De 10 nominerede:
  1. Jeres lister er ikke blevet lavet for ingenting og kommer til at betyde hele 60% af den endelige afgørelse!
  2. Resten af de valide 40% går på min egen mening og derfor disker jeg min egen liste fra denne tråd.
  3. Hvis man er uenig om denne beslutning er det bare sur røv! Jeg kalder den stadigvæk den "officielle danske top10 liste" og medmindre andre laver en anden video så forbliver det sådan.
Udover det, bliver der yderligere ændringer på spil, som jeg tror i ville kunne lide!:
  1. Udover standard osu er der også danskere som har knoklet hårdt i andre game modes, for at få deres navn på verdenskortet el. lign., og derfor fortjener at få et highlight i videoen!
  2. Produktionskvaliteten kommer (100%) til at overgå sidste års video, med bedre voice over, flere gæstespeakers (please) og generelt bare bedre pacing til hver person, og derfor nok tager lidt længere tid at lave (rip eksamen)
My Aim Zogs

John Cena wrote:

Så nytåret er sparket igang og defor vil jeg hermed stoppe afstemningen som planlagt.
Af flere forudsætninger, den største er at der ikke kom særlig mange (seriøse) lister som sidste år, vælger jeg ikke at gøre stemmerne til eneret for den endelige liste der kommer med på videoen.
Så her er hvad der kommer til at ske:
De 10 nominerede:
  1. Jeres lister er ikke blevet lavet for ingenting og kommer til at betyde hele 60% af den endelige afgørelse!
  2. Resten af de valide 40% går på min egen mening og derfor disker jeg min egen liste fra denne tråd.
  3. Hvis man er uenig om denne beslutning er det bare sur røv! Jeg kalder den stadigvæk den "officielle danske top10 liste" og medmindre andre laver en anden video så forbliver det sådan.
Udover det, bliver der yderligere ændringer på spil, som jeg tror i ville kunne lide!:
  1. Udover standard osu er der også danskere som har knoklet hårdt i andre game modes, for at få deres navn på verdenskortet el. lign., og derfor fortjener at få et highlight i videoen!
  2. Produktionskvaliteten kommer (100%) til at overgå sidste års video, med bedre voice over, flere gæstespeakers (please) og generelt bare bedre pacing til hver person, og derfor nok tager lidt længere tid at lave (rip eksamen)
Det lyder også fint nok synes jeg
Zakdawg

Kazutakee wrote:

Notable people:
Zakdawg [EZ king]

Crylizhy wrote:

Special mentions (that I can't place ranks on):
Kazutakee - Impressive EZ player guy.
Zakdawg - Another impressive EZ player.
Ej tak for EZ love <3 :)
My Aim Zogs

John Cena wrote:

(rip eksamen)
Du skal ikke få videoen til at gå ud over dine eksamner >:( :(
Please sign in to reply.

New reply