forum

Danmarks top 10 osu!standard spillere 2015

posted
Total Posts
37
Topic Starter
John Cena


Efter et fantastisk år 2014, hvor danskerne endelig tog sig sammen og kom op på det niveau der hed: "Ikke så ringe endda..". I 2015 fortsatte Danmark denne trend og i konklusion kan man sige at vi gik til at være "Det fint-niveau"

Regler
Vi bruger de samme regler som sidste år, tilføjet et par ekstra regler. (Der kommer nok flere regler i løbet af afstemnings perioden).
  • Det er uden for reglerne at stemme på sig selv. ALLE dine votes blives disket (i den enkelte post).

    Alle trolde posts vil blive ignoreret og tæller ikke.

    Kun ægte danske patrioter. Svenskere el. lign. skamplætter duer ikke!

    Dette er for osu!standard only. CTB, mania og taiko spillere gælder ikke her, men jeg kommer til at showcase noget fra de andre kategorier!

    Man kan ikke stemme på en person der har brudt reglerne i løbet af 2015. For at uddybe det, hvis man på noget tidspunkt er blevet silenced, er man godtaget. Men har man lavet noget score cheating/multi account/spillet på andres eller blevet boosted er man ikke godtaget, og alle ens votes vil blive disket.

    Rækkefølgen er vigtig, brug den template som er vist.

    Listen skal være baseret på pure skill i osu!std. Vennelister gælder ikke!

    Please lad vær med at kør listen i én linje. Vi er osu! spillere, ikke webintegratorer :P
Deadline
Man har indtil den 31. December til at stemme på sine favoritter, så der er rigeligt med tid til at overveje sine valg. Alle stemmer efter at klokken er slået 2016 tæller ikke.

Video?
Ja, en video der showcaser alle vore danske talenter vil blive fremstillet og uploaded, omkring en uge efter at afstemningerne er færdige. Folk der vil hjælpe med at kommentere i videoen eller komme med indput er hjertelig velkommende til at PM mig, så vi kan finde ud af noget!
Sidste års video (2014)


FORMULAR
Please brug denne skabelon til jeres stemmmer:

Code:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Spørgsmål?
Hvis spørgsmål er påkrævet fra vedkommendes side, skal i endelig sige til, jeg skal prøve at besvare dem så godt (og hurtigt) som muligt.

Jeg har lavet et spreadsheet hvor folk kan offentligt se stemmerne WIP!

Happy voting!


Kazutakee
1. Cerkie [AKA. Flemmichii]
2. Mayoi Hachikuji [AKA. Mayo]
3. Tonarinototoro [AKA. Tona (Min søster)]
4. Blezzing [AKA. The guy that makes the game look easy]
5. Kosmonaut [AKA. Dom / Brother / He likes bacon]
6. Zog [AKA. The guy that called me senpai even though Im trash ;^;]
7. Emub [AKA. Mubbi]
8. Gunnar [AKA. "Kazooooooooooo"]
9. John Cena [AKA. Stroxx AND HIS NAME IS JOHN CENA!!!!! DUDUDUDUUUUUUUH DUDUDUDUUUUUUUUUUUUUUUUH.]
10. Waefwerf [AKA. Navnet lyder som vaffel, Ham der kan Ice Angel *_*]

Potential players [Ikke i rækkfølge]:
Aira, Crylizhy, Spork Lover, Gunner, Traxie, Decen, FUTURE_DAD, Arild.

Notable people:
Zakdawg [EZ king]

Det er bare min biased opinion. No hate men det er bare det jeg tror er danmarks bedste spillere. Det skal siges at alle spillere jeg har nævnt og måske glemt er stadig vildt gode og de er ifølge mig stadig vildt amazing. Men efter at nogle har gået nogle andre veje med osu og måske ikke har spillet så meget pga. årsager så er det svært at vide hvem der 100% ligger i deres respektable top plads. Det her er kun for sjov ;)
CXu

John Cena wrote:

tog



I'm sorry I'm a bad person.
Wermii
Woop woop woop, stemmer på de bedste spillere i både evner og personlighed! c:<

1. picky picky (I believe in you <3)
2. - Fluffer - (Stemmer dig stadig ind 8-) )
3. Only1Magma (Fordi du skal snart gøre mig bedre i std)
4. Spork Lover (Du fik den fukken jackpot achievement holy..)
5. -Crab- (CraBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBU )
6. Jole (Fordi jeg fucker helt op i den her liste :D )
7. Cerkie (Fordi jeg ikke kender flere std spillere så nu tager vi top listen)
8. Mayoi Hachikuji
9. Blezzing (Tror jeg spillede mig dig i en lobby engang, wurf)
10. John Cena (Det var den der hd score du var så stolt af right? ;) )

Det her er selvfølgelig min personlig mening! Best of luck til jer alle :)
Cuppp

CXu wrote:

John Cena wrote:

tog
Underrated post
Kazutakee

Wermii wrote:

Woop woop woop, stemmer på de bedste spillere i både evner og personlighed! c:<

1. picky picky (I believe in you <3)
2. - Fluffer - (Stemmer dig stadig ind 8-) )
3. Only1Magma (Fordi du skal snart gøre mig bedre i std)
4. Spork Lover (Du fik den fukken jackpot achievement holy..)
5. -Crab- (CraBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBU )
6. Jole (Fordi jeg fucker helt op i den her liste :D )
7. Cerkie (Fordi jeg ikke kender flere std spillere så nu tager vi top listen)
8. Mayoi Hachikuji
9. Blezzing (Tror jeg spillede mig dig i en lobby engang, wurf)
10. John Cena (Det var den der hd score du var så stolt af right? ;) )

Det her er selvfølgelig min personlig mening! Best of luck til jer alle :)
Respekt for din mening, men hovedsageligt skal du bedømme ud fra skills. Vi kan ikke have at den bedste danske osu spiller ikke er top 200 DK men er den bedste danske person i personlighed c;
Hudda
1. Cerkie (HR skills 2 good) <3

Nej
Wermii

Kazutakee wrote:

Wermii wrote:

Woop woop woop, stemmer på de bedste spillere i både evner og personlighed! c:<

1. picky picky (I believe in you <3)
2. - Fluffer - (Stemmer dig stadig ind 8-) )
3. Only1Magma (Fordi du skal snart gøre mig bedre i std)
4. Spork Lover (Du fik den fukken jackpot achievement holy..)
5. -Crab- (CraBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBU )
6. Jole (Fordi jeg fucker helt op i den her liste :D )
7. Cerkie (Fordi jeg ikke kender flere std spillere så nu tager vi top listen)
8. Mayoi Hachikuji
9. Blezzing (Tror jeg spillede mig dig i en lobby engang, wurf)
10. John Cena (Det var den der hd score du var så stolt af right? ;) )

Det her er selvfølgelig min personlig mening! Best of luck til jer alle :)
Respekt for din mening, men hovedsageligt skal du bedømme ud fra skills. Vi kan ikke have at den bedste danske osu spiller ikke er top 200 DK men er den bedste danske person i personlighed c;
Alle dem jeg har stemt ind er top 100! Plus jeg har ikke set nogle af de andre top spillere, så jeg har ikke noget at gå udfra derfor vælger jeg at stemme på dem jeg har set spille :D Plus hvis det var kun "skills" vi skulle kigge på så skulle man jo bare tage top 10 i dk med mest pp. Og det ville nok være en lidt mere kedelig afstemning ;)
Amanda

FUTURE_DAD wrote:

1. Cerkie (HR skills 2 good) <3
2. Mayo (Bedste personlighed DK) <3
3. Emub (Bedste krøller DK) <3
4. Arild (Bedste homie DK) <3
5. Kazutakee (Ez+Ht, nuff said) <3
6. Tona (han bor i svendborg) <3
7. Zog (ja) <3
8. HuddaFanGirl (best fan grill) <3
9. Picky Pick (Den rigtige #1 dk) <3
10. Snullerberg (snullerbums) <3
Wermii 2.0 (^:
Amanda
1. Mayo
2. Cerkie
3. Kosmonaut
4: Emub
5. Blezzing
6. Zog
7. Gunnar
8. Decen
9. waefwerf
10. John Cena
Only1Magma
Har slettet min liste
Kristina
1. Cerkie
2. Mayoi Hachikuji
3. Tonarinotototororo
4. Gupply
5. Blezzing
6. Emub
7. Zog
8. Decen
9. Gunnar
10. Waefwerf
11. John cena (Hvis Anders ikke må være med så)
DipG
Apparently I don't exist. Cool
Amanda

- Fluffer - wrote:

Apparently I don't exist. Cool
well you dont really play anymore, so i guess people arent woting on inactive players ^^
DipG

Tonarinototoro wrote:

- Fluffer - wrote:

Apparently I don't exist. Cool
well you dont really play anymore, so i guess people arent woting on inactive players ^^
I've played a lot recently.
KidKat
1.Hudde
2.Mayo
3.Tonarinototoro
4.Blezzing
5.John Cena
6.Kazutakee
7.-Crab-
8.Picky Picky
9.Stroxx
10.Wermii
Mayoi Hachikuji
Listen skal være baseret på pure skill i osu!std. Vennelister gælder ikke! <-- Husk det lige :P
Topic Starter
John Cena
Jeg står der 2 gange xd
Topic Starter
John Cena
Så kommer jeg også med min så
1. Cerkie [Acc champ/Champ of aim/Champ Champ]
2. Mayoi Hachikuji [Don't sexualize him]
3. Tona [He deserves it!]
4. Blezzing [Acc GOD. Like WTF]
5. Emub [AR is only a number]
6. Zog [Mother of Christ you are good at nomod/hr]
7. Kosmonaut [Proud owner of input-lag :^)]
8. Gunnar [Proud owner of a book-watch]
9. Waefwerf [vufvuf]
10. Crylizhy [This is the nomod god]
buddlust
1. Cerkie
2. Mayo
3. Tona
4. Blezzing
5. Emub
6. Kosmonaut
7. JOHN CENA!
8. Zog
9. Gunnar
10. Decen
Kawatta
Der er mange falske lister her på, dette er ikke en player of the year contest, det er BEDSTE spillere af 2015, og jeg vil godt bakke op med at sige at jeg syntes helt klart at cerkie, mayo, tona og blezzing fortjæner en helt klart top 4, deres performance i år er uncontested. Alas, hvis i vil stemme på jeres favorit spiller, så vent dog på en danmarks top 10 favorit spillere. Til jer der stemmer på Gupply/Fluffer, jeg ved godt at det er træls, men læs nu fucking reglerne. Mange spillere og migselv ville være ked af denne liste bare bliver et clusterfuck, så vær sød at stem ordentligt.
Wermii

Kawatta wrote:

Der er mange falske lister her på, dette er ikke en player of the year contest, det er BEDSTE spillere af 2015, og jeg vil godt bakke op med at sige at jeg syntes helt klart at cerkie, mayo, tona og blezzing fortjæner en helt klart top 4, deres performance i år er uncontested. Alas, hvis i vil stemme på jeres favorit spiller, så vent dog på en danmarks top 10 favorit spillere. Til jer der stemmer på Gupply/Fluffer, jeg ved godt at det er træls, men læs nu fucking reglerne. Mange spillere og migselv ville være ked af denne liste bare bliver et clusterfuck, så vær sød at stem ordentligt.

"Falske lister" Hvad snakker du om? Det her er opinion based, det er jo om hvem man SELV syntes er de bedste, og om ens mening er forkert eller rigtig er ligemeget. Og hvis det her rent faktisk betød noget for folk så ville de jo nok stemme, og når der er flere der stemmer vil vores "Falske stemmer" blive mindre og ubetydelige. Det er ikke fordi jeg vil skyde idéen ned med at lave en Top 10 jeg syntes det er mega fedt, det er bare udførelsen der er elendig.

Hvis i ville være sikrer på at det kun var top spillere man kunne stemme på så skulle i begrænse dem man kan vælge, ved at fx sige at det er kun blandt de top 50 spillere man kan vælge af. Lav en liste fx af de spillere man kan vælge ;)

Også det mest flawede ved det her system må være at det kun er danskere der kan stemme, det kan jeg ærlig talt ikke se nogen mening i. Det ville da være bedre ved folk fra andre lande kunne give deres mening og votes, for det giver squ ikke mening at lave en top 10 spillere i dk kun i følge os selv. Det vil så også være med til at give flere stemmer, og gør hele konkurrence mere fair for alle.

Men det er jo bare min mening, jeg ved godt at de Danske spillere ikke er så kendt i andre lande, vi har ikke så store navne men overall ville det bare være bedre med flere folk der kunne stemme, det vil gøre at troll post/stemmer er ubetydelige.

Hvad er der galt med Gupply? han er da helt klart top 10 worthy, efter min mening den bedste HD spiller?

Men håber i alle har en god dag ;)
Kristina

Wermii wrote:

Woop woop woop, stemmer på de bedste spillere i både evner og personlighed! c:<

1. picky picky (I believe in you <3)
2. - Fluffer - (Stemmer dig stadig ind 8-) )
3. Only1Magma (Fordi du skal snart gøre mig bedre i std)
4. Spork Lover (Du fik den fukken jackpot achievement holy..)
5. -Crab- (CraBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBU )
6. Jole (Fordi jeg fucker helt op i den her liste :D )
7. Cerkie (Fordi jeg ikke kender flere std spillere så nu tager vi top listen)
8. Mayoi Hachikuji
9. Blezzing (Tror jeg spillede mig dig i en lobby engang, wurf)
10. John Cena (Det var den der hd score du var så stolt af right? ;) )

Det her er selvfølgelig min personlig mening! Best of luck til jer alle :)

Wermii wrote:

"Falske lister" Hvad snakker du om? Det her er opinion based, det er jo om hvem man SELV syntes er de bedste, og om ens mening er forkert eller rigtig er ligemeget. Og hvis det her rent faktisk betød noget for folk så ville de jo nok stemme, og når der er flere der stemmer vil vores "Falske stemmer" blive mindre og ubetydelige. Det er ikke fordi jeg vil skyde idéen ned med at lave en Top 10 jeg syntes det er mega fedt, det er bare udførelsen der er elendig.

Hvordan fak mener du at picky picky, only1magma, spork lover, -crab- og jole er bedre en Cerkie, Mayo og Tona ._.
Elon Musk
Man kan ikke stemme på en person der har brudt reglerne i løbet af 2015. For at uddybe det, hvis man på noget tidspunkt er blevet silenced, er man godtaget. Men har man lavet noget score cheating/multi account/spillet på andres eller blevet boosted er man ikke godtaget, og alle ens votes vil blive disket.



Nu når i siger at man ikke kan stemme på anders så burde ingen kunne stemme på Tona, TimG og alle andre som spillede på min account tilbage i februar (y) #2kpppå1nat
Heibel

Wermii wrote:

"Falske lister" Hvad snakker du om? Det her er opinion based, det er jo om hvem man SELV syntes er de bedste, og om ens mening er forkert eller rigtig er ligemeget. Og hvis det her rent faktisk betød noget for folk så ville de jo nok stemme, og når der er flere der stemmer vil vores "Falske stemmer" blive mindre og ubetydelige. Det er ikke fordi jeg vil skyde idéen ned med at lave en Top 10 jeg syntes det er mega fedt, det er bare udførelsen der er elendig.
Skills er ikke opinion based din klovn
DipG
So much angry pls stop
Only1Magma
*UwU*
picky picky_old
forstår virkelig ikke hvor folk skal gøre det til sådan et stort problem; der er reglement i den første post, følg reglementet, og så skal der ikke ses ned på andres valg af top 10. en top 10 er subjektiv, og ens egen personlige holdning; blot fordi at din top 10 ikke stemmer overens med alle andres, betyder det ikke at der skal gøres en større bitch fight ud af det. det pinligt at se på, ærligt. personligt er jeg pisse ligeglad med den her top 10, men at folk ikke kan respektere andres holdning, det godt nok utroligt. jantelov for helved. men igen, lad folk have deres mening, alle har deres mening; ligeså vel syntes nogle mennesker sikkert at daniel agger, er en bedre fodbold spiller end lionel messi, hvor 99.5% nok ville være uenig; blot for at give perspektiv til det i har gang i. stop jer selv, og lad folk stemme som de har lyst, så længe de overholder reglementet.
Kristina

Only1Magma wrote:

Heibel wrote:

Skills er ikke opinion based din klovn
Hvis to spillere har samme PP men den enes top scores kun er nomod og den anden top scores kun er HR, er det så ikke opinion based hvem der er bedst?
>Implying pp = skill
show more
Please sign in to reply.

New reply