League of Legends

posted
Total Posts
14,939
show more
x Arow
Summer split!
Hika

x Arow wrote:

Summer split!
thisssss so much rn
Aurani
Personalised shop nailed almost all the skins that I wanted but were legacy. GG money, you'll be missed.
OzzyOzrock
it fucking sucked for me, the only one i wanted was 20% which is not worth xd
Stefan
3x 1350 skins bought with 10 euros.

that was worth.
Aurani
The only skin that it missed was coincidentally the one I didn't need for shit...... giving me Sherwood Ashe for 70% off isn't exactly what I wanted, but the rest were on-point.
dokidokiloIixx
Well I got this

I will probably buy only Fiora, Blitzcrank, Braum and Shen because I already have Spooky Gangplank (best gp skin btw) and I play Ezreal rarely
Mismagius
even if you played ezreal that skin is fucking atrocious
Navizel
really great skin sales. where are the balance though
Hika

Blue Dragon wrote:

even if you played ezreal that skin is fucking atrocious
I HATE U LITTLE SHIT I LOVE THAT SKIN

nah I got some skins on sale like skt vayne and newest jinx and cait skin on sale
hmmmm
then warring kingdoms xin too I didn't realize that I only had j4 WK skin
Renevant
I think riot knows i play support
Nhawak
Aurani

Renevant wrote:

I think riot knows i play support
Ugh, I want that Ori skin simply because I somewhat main her and need all her skins.
dokidokiloIixx

Nhawak wrote:

Couls you translate habilitado to english
Hika
I'm assuming he already has the skin
Nhawak

Hika wrote:

I'm assuming he already has the skin
^
Ayachi-
lol...
Madvillain
God damn Sneaky threw the last teamfight on Game 3 pretty hard. C9 still looks pretty promising though, no complaints really, just need to have more composure in the future.
Pappy

that lux tryin to be yordle
aynoz

Rurree wrote:

God damn Sneaky threw the last teamfight on Game 3 pretty hard. C9 still looks pretty promising though, no complaints really, just need to have more composure in the future.
LCS NA is garbage anyway.
show more
Please sign in to reply.

New reply