1. osu! forums
  2. Other
  3. Video Games

show more
posted
I pick teemo :)
posted
I really loved playing Syndra, but this kinda disappointed me :c also feel the same with riven
posted

EneT wrote:



New champion has an ability that applies a new de-buff called "420 get High". It messes up the enemy's field of vision and makes random plants appear out of no where in place of minions and champions, preventing you from telling which from which.
Feels like another gunner
posted
posted

OzzyOzrock wrote:

YO https://www.youtube.com/user/LeagueVoices/videos WEEABOO TIME


HYPE
posted
Annie's voice is now where it belongs

I think I like Vi's and Shyv's the best
posted
"I will make you beautiful. I will make you perfect."
New champion sounds like a beautician tbh; sounds like something I'd say too. Better be an ADC and it better be a fun one, unlike Jinx.
posted

EneT wrote:

"I will make you beautiful. I will make you perfect."
that quote :U looks like Taric in there
posted
Nah you have your League quotes wrong, Taric talks about nothing but gems.
posted

-SayaKai wrote:

EneT wrote:

"I will make you beautiful. I will make you perfect."
that quote :U looks like Taric in there
Taric the 2nd, but a very straight man
posted
New champ incoming <3
posted
well, since November (I guess), I've started playing LoL. Thanks to my best friend, my interest for LoL has been reignited. In my early days, I only used Garen because I had no other champs to play with and I have a 1% experience using him (I have played LoL months ago before getting back again). Later as I was browsing through the store, I found Master Yi. I asked my friend about it and he said that once I learned his builds and how he works then he would be incredibly painful. Getting a bit of satisfaction with that statement, I bought Yi and to this day, I'm still using him until I can buy Talon. Blew my 4.8 ip on Vayne which I barely used, found a hard time using her :v

This picture is from a match yesterday. Got aced twice. I was screaming when I was on a roll

my build of Yi was a test build. After I finished Infinity Edge, Statik Shiv, and Blade of the Ruined King, I decided to test some builds and this is the stat I got

Damage: 302
Attack Speed: 1.91
Critical Strike Chance: 100%
Cooldown time: 30%
Movement speed: Around 430

Anyway, I play on NA, ping here is around 300 at average. Name's there is RevaSenpai. Add me if you want a slightly good guy at mid lane and a very cooperative player
posted

Reva wrote:

This picture is from a match yesterday. Got aced twice. I was screaming when I was on a roll

my build of Yi was a test build. After I finished Infinity Edge, Statik Shiv, and Blade of the Ruined King, I decided to test some builds and this is the stat I got
Damage: 302
Attack Speed: 1.91
Critical Strike Chance: 100%
Cooldown time: 30%
Movement speed: Around 430
Y u no Youmuu?
You'll look like a race car with Youmuu + R
posted
considering he's a beginner the hard part would be to actually think to use it

But yeah Youmuu over Essence Reaver all the way
posted

PyaKura wrote:

But yeah Youmuu over Essence Reaver all the way
nah, both in one is better
I mean, both of them together working
posted
not sure how Essence Reaver benefits Yi in comparison to the other usual items
posted
I just reaver the shit out for CD and mana


---------------------------------------------------------------


There's one Kindred down here who doesn't know that a support can jungle.
posted
Yi makes me clench my asshole unless he rips me a new one. :u
Kinda can't play my role right whenever I see one around because instatilt.
posted
Blue Ezreal is brrrrrrooooooooken. Nah, just kidding, but it really is so easy to get ahead with him and snowball the game though. Deals the most damage out of any other ADC and yet, the only ADC that doesn't build any crit, remember that guys. (Tri-Force Ez is shit)

Also the best contender to beat Kalista in lane. That's saying something, considering Kalista is supposed to shit on everybody.
posted
another good match. Lasted for 59:58 LMAO. Anyway, it was intense. Each team pushing one after another.



and around mid game, I built Youmuu and it was slightly good. Decided to do another test. And finally I managed to have less than 10 deaths. Quite an accomplishment really.

If any of you guys have any more advice about Yi's build, please say so as I need improvements to his build
show more
Please sign in to reply.