forum

Eminence & Soulero - Invisible (feat. Mari-Anna)

posted
Total Posts
21
Topic Starter
Marmowka
This beatmap was submitted using in-game submission on 20 декабря 2015 г. at 23:18:54

Artist: Eminence & Soulero
Title: Invisible (feat. Mari-Anna)
Tags: progressive house music monstercat trance dance original edm electronic festival summer
BPM: 128
Filesize: 9226kb
Play Time: 06:21
Difficulties Available:
  1. Soul (3,37 stars, 774 notes)
Download: Eminence & Soulero - Invisible (feat. Mari-Anna)
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------


 

Relax
Froskya
Привет!~ М4М~~ ;)

General

В тагах убери "house", т.к. дважды повторяется (house house music), убери "mari-anna invisible", т.к. в названии уже указано

Soul

02:33:164 (6) - до этого момента ноты и слайдеры расположены по разному (их спейсинг разный). Это так и должно быть? Просто где-то спейсинг маленький, где то большой, смотрится странно.
00:52:265 (5) - поставь в стак обратно
00:45:468 (2) - здесь близко расположена нота, подальше ее поставь
00:52:968 (1) - ^
00:56:718 (1) - ^
00:58:593 (1) - ^
01:04:218 (1) - ^
01:06:093 (1) - ^
01:09:843 (1) - ^
01:11:718 (1) - ^
01:13:593 (1) - ^
01:00:468 (1) - здесь далеко, чуть ближе поставь
01:15:000 (7) - здесь ноту поставь, а на красном тике поставь спиннер (не забудь его сократить на белый тик в конце)
00:58:593 (8) - новое комбо сделай
01:18:398 - сюда перемести тайминг - поинт (тот, что с 5% звука)
Kotori-Chan
Well idk,but imo the drum hitsound samples sound much better to this song :3
maybe change it~

The break is btw imo kinda a bit too long.

And just a question,why no kiai time ;w; ?

and from 00:45:000 (1) - to 01:15:000 (1) -
i think 100%hitsound volume is a bit too loud,
70 is imo better

maybe stack this note 00:53:671 (3) - at the end of 00:52:500 (7) - ?

idk but maybe you can improve blanket on this two sliders :3 ? 01:30:703 (4,5) -

better blanket with 03:04:453 (2,3) - ?


Sry that mod is so small D:
map is really good mapped and fun to play :333


good luck with ranking :3/
Topic Starter
Marmowka

Revialink wrote:

Привет!~ М4М~~ ;)

General

В тагах убери "house", т.к. дважды повторяется (house house music), убери "mari-anna invisible", т.к. в названии уже указано Убрал

Soul

02:33:164 (6) - до этого момента ноты и слайдеры расположены по разному (их спейсинг разный). Это так и должно быть? Просто где-то спейсинг маленький, где то большой, смотрится странно. Так задумано, выделяю звучание.
00:52:265 (5) - поставь в стак обратно Ок
00:45:468 (2) - здесь близко расположена нота, подальше ее поставь Пораставлял и всё что ниже
00:52:968 (1) - ^
00:56:718 (1) - ^
00:58:593 (1) - ^
01:04:218 (1) - ^
01:06:093 (1) - ^
01:09:843 (1) - ^
01:11:718 (1) - ^
01:13:593 (1) - ^
01:00:468 (1) - здесь далеко, чуть ближе поставь
01:15:000 (7) - здесь ноту поставь, а на красном тике поставь спиннер (не забудь его сократить на белый тик в конце) Убрал
00:58:593 (8) - новое комбо сделай Не надо
01:18:398 - сюда перемести тайминг - поинт (тот, что с 5% звука)угу
Спасибо
Topic Starter
Marmowka

Kotori-Chan wrote:

Well idk,but imo the drum hitsound samples sound much better to this song :3
maybe change it~ I think about it but like soft hitsound

The break is btw imo kinda a bit too long.

And just a question,why no kiai time ;w; ? Аdded

and from 00:45:000 (1) - to 01:15:000 (1) -
i think 100%hitsound volume is a bit too loud,
70 is imo better Fixed

maybe stack this note 00:53:671 (3) - at the end of 00:52:500 (7) - ? Yes ty

idk but maybe you can improve blanket on this two sliders :3 ? 01:30:703 (4,5) - Fixed

better blanket with 03:04:453 (2,3) - ? Fixed


Sry that mod is so small D:
map is really good mapped and fun to play :333


good luck with ranking :3/


Thank you :*
Slayed_old_1
дароу

1. поменяй название бг на bg.jpg и сделай расширение равным 1366х768

2. 01:41:250 (1) - подвинь на x=152 y=97 чтобы поток был покрасивее: экземпл

3. 01:49:453 (2,3) - не самый лучший бланкет. этот 01:50:156 (3) - слайдер должен обтекать второй, будет лучше, если сделаешь как-нибудь так

4. 01:52:265 (2) - этот слайдер нужно немного повернуть и подвинуть вправо, как здесь: экземпл, чтобы было похоже на остальные такие же моменты

5. 02:05:390 (1) - было бы неплохо подвинуть эту ноту на x=318 y=348 чтобы она вместе со стримом до этого составляла прямую линию: примерчик

6. 02:18:984 (2) - лучше избегать слайдеров на красных тиках, поменяй его с нотой 02:18:750 (1) - местами, ничего особого не изменится, думаю

7. 02:44:530 (5) - немного разверни этот слайдер как на пикче, чтобы поток выглядел лучше

8. 03:10:781 (5) - зачем устраивать такой антиспейсинг? мб ctrl + G и сделаешь его таким же, как и 03:10:312 (4) - ? звуки одинаковые же

9. 04:11:250 (1) - обычно такие слайдеры смотрятся выигрышно, если рядом с ними есть обтекающий слайдер. тут хз, по-моему, выглядит так себе

10. 04:31:406 (3) - у тебя внутри слайдера такое хорошее место образовалось, засунь туда эту ноту 04:33:281 (4) . Будет смотреться лучше и играть будет интересней: скрин

11. 04:35:390 (1) - см. пункт 5

12. 05:22:500 (1) - сделай бланкет тут с этой 05:21:562 (4) - нотой, а то наложение выглядит не лучшим образом

в прошлом моде тебе написали про киай, ты вроде его сделал, но я его чет не вижу.. проверь

удачи
Topic Starter
Marmowka
@ohyeahitsjustme: Спасибо, принял и учёл всё из мода.
ReFaller
some mod in chat
  • 13:53 ReFaller: on begin you have a problem with set a NC
    13:53 ReFaller: 00:46:875 (8) - here is NC
    13:54 ReFaller: here remove
    13:54 ReFaller: yyy
    13:54 ReFaller: 00:47:343 (1) -
    13:54 ReFaller: 00:48:750 (7,1) - add NC/remove
    13:54 ReFaller: 00:50:625 (7,1) - and repeat
    13:54 ReFaller: further you probably know what to do
    13:55 ReFaller: ok, i will check next
    13:55 ReFaller: 01:20:859 (4,1) - add/remove NC
    13:55 ReFaller: 01:25:312 (7) - add NC
    13:56 ReFaller: 01:28:359 (4) - remove
    13:56 ReFaller: 01:30:000 (3) - add
    13:56 ReFaller: 01:32:812 (6) - add
    13:56 ReFaller: 01:37:500 (4) - add
    13:57 ReFaller: 01:40:312 (7) - add...isn't too much that?
    13:57 ReFaller: 01:45:000 (2) - add
    13:57 Marmowka: log share on forum?
    13:58 ReFaller: yes
    13:58 ReFaller: 01:47:812 (5) - again add NC
    13:58 ReFaller: 01:52:968 (3) - add
    13:58 ReFaller: 01:53:906 (5) - add
    13:59 ReFaller: 01:54:843 (7) - add
    13:59 ReFaller: 01:56:015 (1,2) - remove/add
    13:59 ReFaller: 01:58:125 (6) - add
    13:59 ReFaller: 01:59:062 (1,2) - remove/add
    14:00 ReFaller: 02:05:390 (1,2) - remove/add
    14:00 ReFaller: ok, instead of further spaming this
    14:01 ReFaller: i will take a rule for NC every 1 big white tick
    14:01 ReFaller: in your situation mostly every 2 white big ticks
    14:01 ReFaller: cuz i don't have a more time due to cooking a dinner
    14:02 ReFaller: i'll try to dinf other issue than NC
    14:02 ReFaller: find*
    14:03 ReFaller: hmmm
    14:04 ReFaller: for this part 02:30:000 (1) -
    14:04 ReFaller: i prefer something like change it into a circle
    14:04 ReFaller: next remove 02:30:468 (2,3,4)
    14:04 ReFaller: and put a circle in tail 02:31:406 (4) - red tick before a next circle
    14:05 ReFaller: you need a serious help with hitsounds
    14:06 Marmowka: yes
    14:06 ReFaller: 03:15:000 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,1,2,3) - NO NO NO NO NO AND EVEN MORE NO
    14:07 ReFaller: from this 03:15:000 (1) to 03:18:281 (1) - put a spinner
    14:08 ReFaller: and remove 03:18:398 (2,3) - after spinner disappears
    14:08 ReFaller: okay (3) might be still on field
    14:08 ReFaller: 03:18:515 (3) - this
    14:09 ReFaller: 03:18:750 (1) - but here temporarily remove NC
    14:10 ReFaller: 04:16:406 (3) - yay, so beautiful
    14:11 ReFaller: i'll bring an image how to look right
    14:11 ReFaller: sliderball is placed on a middle slider tick
    14:11 ReFaller: http://puu.sh/liMXW/701e82eb38.jpg
    14:12 ReFaller: looks better?
    14:12 Marmowka: +
    14:12 ReFaller: 04:22:031 (1,2,1,2,1,2) - here you set NC very well, good job
    14:13 ReFaller: 04:41:250 (6) - why without NC
    14:15 ReFaller: 04:49:687 (4,5,6) - this part so similar like http://puu.sh/liN6s/3fc6742d6d.jpg
    14:15 ReFaller: so=do*
    14:16 ReFaller: 04:57:656 (5) - rotate by 80°C :D
    14:17 ReFaller: 05:00:000 (1,2,3,4) - the same as 02:30:000 (1,2,3,4)
    14:19 ReFaller: 05:45:000 (4) - next beautuful slider, but this time fix it self
    14:19 ReFaller: 05:46:406 (6) - ^^
    14:19 ReFaller: 06:11:250 (8) - NC
    14:20 ReFaller: 06:14:062 (10) - it isn't so important circle you may delete it
    14:21 ReFaller: okay, that's all, i gonna to make a dinner
Log Off Now
Hi, from #modreqs

Disclaimer: I'm pretty new to modding so what I say may not be very useful, if this is the case feel free to ignore this mod! (although feedback would be nice). All mods are my opinion.

[General]

You don't need the artists names in the tags, remove music from tags

[Soul]

00:48:515 (5,6,7) - I think I would prefer this more if it was a single repeat slider starting on 5 then a single note on 7, and then alternate between the two styles (so the first style is 00:46:640 (6,7,8) - and the second style would be this new one). I think it would make it more fun to play and also less boring, as this section goes on for a long time

01:27:656 (3) - Fix this, the end of the slider on 3 is slightly out which makes it not parallel to 01:26:953 (2)

01:31:406 (5) - I feel you could angle the first part of this slider more so it acts like a wide blanket to 01:30:703 (4)

01:34:453 (2,3) - Fix Blanket (I think?)

01:52:031 (1,2,3,4,5,6) - I think you could experiment with slider velocity's here, so that the playing length of the slider is the same throughout but the slider length itself isn't (I hope you get what I mean here XD)

02:17:812 - Missing circle? I feel like this note definitely needs a hitsound

02:18:281 - ^ Although this could be a slider instead

02:18:632 - ^ Circle this time

02:30:937 (3,4) - Fix this, same issue as 01:27:656 (3)

02:33:632 - Missing circle? There is a sound here and it would slot into the stream nicely

02:46:875 (1,2,3,4) - Unify distance spacing, this could also be made into a square/triangle/star jump pattern?

02:48:632 - Same as 02:33:632

03:18:750 - From here to 03:48:750 I think should be mapped, lots of interesting drum patterns in this section

03:48:750 - From here to 04:03:750 Is where I think you should place the breakpoint, since you've mapped this section previously in the song and is also a lot less interesting to play

04:22:031 (1,2,1,2,1,2) - Same as 01:52:031 (1,2,3,4,5,6) - Although I recommend keeping the combos consistent between both of these sections, so either all as one combo or changing between each 2 notes, your call

04:47:812 - Same as 02:17:812, I would also suggest placing notes at 04:48:281 / 04:48:515 / 04:48:632

05:00:000 (1,2) - Unify spacing, the rest of the sliders in this part are fine

05:03:632 / 05:18:632 - Same as 02:33:632 and 02:48:632

05:38:437 (3) - Maybe curve this slider further away from 05:38:203 (2) - since they're pretty close, this would also improve the flow

06:11:250 (8) - NC

06:13:125 (9) - ^

06:14:062 (10) - ^

[]

Hope this helps! :D
FCL
  • [Soul]
  1. 01:37:500 (4) - Не совсем понятно, толи это твой стиль, толи еще что-то, но на 288 364 благодяря прямому флоу этот слайдер будет выглядеть лучше
  2. 01:44:062 (1,3) - Наверное лучше их сделать параллельными
  3. 02:00:000 (2,3) - Выглядит рандомно, Лучше сделать одной формы ((2) или (3))
  4. бтв, если не будешь их менять, то сделай хотя бы голову (2) параллельно хвосту (3)
  5. 02:22:968 (2) - По прямому флоу будешь лучше, имо. 304 272
  6. 02:28:125 (1) - Музыка никак не способствует созданию угла в самом конце слайдера. Сделать как в 02:27:656 (5) - будет нормально
  7. 02:32:812 (5) - вот тут больше спейсинг, как в 02:32:109 (2,3) - примерно, а может и выше. Как раз под музыку
  8. 02:46:875 (1,2,3,4,5) - На самом деле такое сложно играть, сам проверял. Хотя может быть только мне
  9. 02:49:453 (3,5) - Бред какой-то. Такой малый спейсинг ты делать только тут, дальше все идет нормально. Более того, тут изи запутаться и игроки будут думать, что 1/4
  10. 02:51:562 (3,4,5,6) - вот тут и далее в подобных моментах можно сделать небольшие джампы, ну или увеличить спейсинг (хотя это одно и то же лол)
  11. 03:00:000 (1) - как в 02:28:125 (1) . Да и вообще он тут выглядит рандмно
  12. 04:02:343 (6) - 456 332 для ровного флоу
  13. 04:51:093 (2) - так себе выглядит
  14. 05:02:812 (5) - также
  15. 05:45:000 (4) - Тоже не очень выглядит, можно придумать что-нибудь получше
  16. Ну и хитсаунды офк нужно добавить
firedigger
SPOILER
22:33 firedigger: Вообще я не фанат "тихих" триплетов, типа 04:55:546 (4) -
22:34 Marmowka: Они читабильнее при любых режимах
22:34 Marmowka: хиден дт хр
22:34 firedigger: читабельнее чего?
22:34 Marmowka: Просто элемент приятен для игры
22:40 firedigger: и все-такиъ
22:40 firedigger: 20:59 firedigger: 03:15:000 (1) - не kiai че-то уже не тянет, но меня сильно удивило, почему тут происходит самый жесткий прыжок section за последние 3 минуты
22:41 Marmowka: который я оставлю, а последующие джампы будут уменьшены в 2 раза
22:42 Marmowka: либо вообще будет там спинер
22:42 firedigger: а ты не хочекшь добавить спэйсинга в kiai?
22:42 firedigger: заснут же
22:43 Marmowka: Нужно
22:43 Marmowka: я бы сказал
22:49 firedigger: 04:21:562 (5) - очень нетривиальный тап. На константный звук, у которого громкость 0.3, может хитсаундом его выделишь?
22:51 firedigger: 04:34:218 (3,5,7,9) - тоже самое с этими кстати. Стрим непросто услышать
22:52 firedigger: 04:34:101 (2,3) - вот эти 2 я б ваще под слайдер убрал, они не порождают поток звука, а лишь служат downbeat для слайдера
22:53 firedigger: 04:48:750 (1) - а это почему не kiaki кстати?
22:55 firedigger: 05:21:562 (4,5,6) - прыжки в местах, где она говорит "О, О" можно сделать возвратными так, чтобы звук О был на одном и том же месте на карте
22:58 firedigger: 05:26:484 (2) - мне кажется, что стоит избегать слайдеры с красного тика, когда белый так выделен битом. Кое-где можно вставить reverse слайдер для разнообразия
23:00 firedigger: 05:33:750 (1,2,3,4) - вот тут начался клевый динамичный момент "слайдер - тап - слайдер - тап - ....." под вокал, играется приятно. Но ты сразу от него отрекаешься по какой-то причине :(
23:02 firedigger: а ты там можно было бы выделять hitsoundом, ваще жесть
23:03 firedigger: тапы*
23:05 firedigger: 05:48:750 (1) - думаю в этой секции иногда можно делать слайдер из (1) в (2) вместо тапов для разнообразия, а так же явно не хватает обратных ходов паттерна.
Topic Starter
Marmowka
@ReFaller, @Log Off Now, @FCL, @firedigger : Thank you, guys. Many corrected.

ReFaller some mod in chat
New combo fixed

14:06 ReFaller: 03:15:000 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,1,2,3) - NO NO NO NO NO AND EVEN MORE NO
14:07 ReFaller: from this 03:15:000 (1) to 03:18:281 (1) - put a spinner
14:08 ReFaller: and remove 03:18:398 (2,3) - after spinner disappears
14:08 ReFaller: okay (3) might be still on field
14:08 ReFaller: 03:18:515 (3) - this
14:09 ReFaller: 03:18:750 (1) - but here temporarily remove NC
14:10 ReFaller: 04:16:406 (3) - yay, so beautiful
14:11 ReFaller: i'll bring an image how to look right
14:11 ReFaller: sliderball is placed on a middle slider tick
14:11 ReFaller: http://puu.sh/liMXW/701e82eb38.jpg
14:12 ReFaller: looks better?
14:12 Marmowka: +
14:12 ReFaller: 04:22:031 (1,2,1,2,1,2) - here you set NC very well, good job
14:13 ReFaller: 04:41:250 (6) - why without NC
14:15 ReFaller: 04:49:687 (4,5,6) - this part so similar like http://puu.sh/liN6s/3fc6742d6d.jpg
14:15 ReFaller: so=do*
14:16 ReFaller: 04:57:656 (5) - rotate by 80°C :D
14:17 ReFaller: 05:00:000 (1,2,3,4) - the same as 02:30:000 (1,2,3,4)
14:19 ReFaller: 05:45:000 (4) - next beautuful slider, but this time fix it self
14:19 ReFaller: 05:46:406 (6) - ^^
14:19 ReFaller: 06:11:250 (8) - NC
14:20 ReFaller: 06:14:062 (10) - it isn't so important circle you may delete it
14:21 ReFaller: okay, that's all, i gonna to make a dinner
[/list]

Log Off Now
Hi, from #modreqs

Disclaimer: I'm pretty new to modding so what I say may not be very useful, if this is the case feel free to ignore this mod! (although feedback would be nice). All mods are my opinion.

[General]

You don't need the artists names in the tags, remove music from tags

[Soul]

00:48:515 (5,6,7) - I think I would prefer this more if it was a single repeat slider starting on 5 then a single note on 7, and then alternate between the two styles (so the first style is 00:46:640 (6,7,8) - and the second style would be this new one). I think it would make it more fun to play and also less boring, as this section goes on for a long time

01:27:656 (3) - Fix this, the end of the slider on 3 is slightly out which makes it not parallel to 01:26:953 (2)

01:31:406 (5) - I feel you could angle the first part of this slider more so it acts like a wide blanket to 01:30:703 (4)

01:34:453 (2,3) - Fix Blanket (I think?)

01:52:031 (1,2,3,4,5,6) - I think you could experiment with slider velocity's here, so that the playing length of the slider is the same throughout but the slider length itself isn't (I hope you get what I mean here XD)

02:17:812 - Missing circle? I feel like this note definitely needs a hitsound

02:18:281 - ^ Although this could be a slider instead

02:18:632 - ^ Circle this time

02:30:937 (3,4) - Fix this, same issue as 01:27:656 (3)

02:33:632 - Missing circle? There is a sound here and it would slot into the stream nicely

02:46:875 (1,2,3,4) - Unify distance spacing, this could also be made into a square/triangle/star jump pattern?

02:48:632 - Same as 02:33:632

03:18:750 - From here to 03:48:750 I think should be mapped, lots of interesting drum patterns in this section think about it

03:48:750 - From here to 04:03:750 Is where I think you should place the breakpoint, since you've mapped this section previously in the song and is also a lot less interesting to play

04:22:031 (1,2,1,2,1,2) - Same as 01:52:031 (1,2,3,4,5,6) - Although I recommend keeping the combos consistent between both of these sections, so either all as one combo or changing between each 2 notes, your call

04:47:812 - Same as 02:17:812, I would also suggest placing notes at 04:48:281 / 04:48:515 / 04:48:632

05:00:000 (1,2) - Unify spacing, the rest of the sliders in this part are fine

05:03:632 / 05:18:632 - Same as 02:33:632 and 02:48:632

05:38:437 (3) - Maybe curve this slider further away from 05:38:203 (2) - since they're pretty close, this would also improve the flow

06:11:250 (8) - NC

06:13:125 (9) - ^

06:14:062 (10) - ^

[]

Hope this helps! :D

FCL
  • [Soul]
  1. 01:37:500 (4) - Не совсем понятно, толи это твой стиль, толи еще что-то, но на 288 364 благодяря прямому флоу этот слайдер будет выглядеть лучше
  2. 01:44:062 (1,3) - Наверное лучше их сделать параллельными
  3. 02:00:000 (2,3) - Выглядит рандомно, Лучше сделать одной формы ((2) или (3))
  4. бтв, если не будешь их менять, то сделай хотя бы голову (2) параллельно хвосту (3)
  5. 02:22:968 (2) - По прямому флоу будешь лучше, имо. 304 272
  6. 02:28:125 (1) - Музыка никак не способствует созданию угла в самом конце слайдера. Сделать как в 02:27:656 (5) - будет нормально
  7. 02:32:812 (5) - вот тут больше спейсинг, как в 02:32:109 (2,3) - примерно, а может и выше. Как раз под музыку
  8. 02:46:875 (1,2,3,4,5) - На самом деле такое сложно играть, сам проверял. Хотя может быть только мне
  9. 02:49:453 (3,5) - Бред какой-то. Такой малый спейсинг ты делать только тут, дальше все идет нормально. Более того, тут изи запутаться и игроки будут думать, что 1/4
  10. 02:51:562 (3,4,5,6) - вот тут и далее в подобных моментах можно сделать небольшие джампы, ну или увеличить спейсинг (хотя это одно и то же лол)
  11. 03:00:000 (1) - как в 02:28:125 (1) . Да и вообще он тут выглядит рандмно
  12. 04:02:343 (6) - 456 332 для ровного флоу
  13. 04:51:093 (2) - так себе выглядит
  14. 05:02:812 (5) - также
  15. 05:45:000 (4) - Тоже не очень выглядит, можно придумать что-нибудь получше
  16. Ну и хитсаунды офк нужно добавить

firedigger
Ты дал хорошую идею со спейсингом которую я вроде взял и реализовал даже, спс.

2:33 firedigger: Вообще я не фанат "тихих" триплетов, типа 04:55:546 (4) -
22:34 Marmowka: Они читабильнее при любых режимах
22:34 Marmowka: хиден дт хр
22:34 firedigger: читабельнее чего?
22:34 Marmowka: Просто элемент приятен для игры
22:40 firedigger: и все-такиъ
22:40 firedigger: 20:59 firedigger: 03:15:000 (1) - не kiai че-то уже не тянет, но меня сильно удивило, почему тут происходит самый жесткий прыжок section за последние 3 минуты
22:41 Marmowka: который я оставлю, а последующие джампы будут уменьшены в 2 раза
22:42 Marmowka: либо вообще будет там спинер
22:42 firedigger: а ты не хочекшь добавить спэйсинга в kiai?
22:42 firedigger: заснут же
22:43 Marmowka: Нужно
22:43 Marmowka: я бы сказал
22:49 firedigger: 04:21:562 (5) - очень нетривиальный тап. На константный звук, у которого громкость 0.3, может хитсаундом его выделишь?
22:51 firedigger: 04:34:218 (3,5,7,9) - тоже самое с этими кстати. Стрим непросто услышать
22:52 firedigger: 04:34:101 (2,3) - вот эти 2 я б ваще под слайдер убрал, они не порождают поток звука, а лишь служат downbeat для слайдера
22:53 firedigger: 04:48:750 (1) - а это почему не kiaki кстати?
22:55 firedigger: 05:21:562 (4,5,6) - прыжки в местах, где она говорит "О, О" можно сделать возвратными так, чтобы звук О был на одном и том же месте на карте
22:58 firedigger: 05:26:484 (2) - мне кажется, что стоит избегать слайдеры с красного тика, когда белый так выделен битом. Кое-где можно вставить reverse слайдер для разнообразия
23:00 firedigger: 05:33:750 (1,2,3,4) - вот тут начался клевый динамичный момент "слайдер - тап - слайдер - тап - ....." под вокал, играется приятно. Но ты сразу от него отрекаешься по какой-то причине :(
23:02 firedigger: а ты там можно было бы выделять hitsoundом, ваще жесть
23:03 firedigger: тапы*
23:05 firedigger: 05:48:750 (1) - думаю в этой секции иногда можно делать слайдер из (1) в (2) вместо тапов для разнообразия, а так же явно не хватает обратных ходов паттерна.
YellowManul
i r c m o d
owo
18:22 YellowManul: 01:34:453 (2,3) - поправь бланкет
18:23 YellowManul: http://puu.sh/lHXLG/44ca06e88e.jpg -01:37:500 (4,5) - два прямых слайдера как-то жутко смотрятся имхо, я бы так поставил, например!
18:24 YellowManul: 01:52:031 (1) - вот здесь ты можешь каждый слайдер уменьшать в св, было бы круто!
18:24 YellowManul: Ну, первые три.
18:25 YellowManul: 02:06:328 (4,2) - состакать можно, но на твое усмотрение
18:26 YellowManul: 02:27:421 (4) - почему-то хочется видеть этот слайдер концом вверх на одну клетку (уу фошист)
18:28 YellowManul: 04:05:859 (4,7) -
18:28 YellowManul: состактаь!!Щ111
18:29 YellowManul: 04:16:406 (3) - ты чего его зажал ты че ТЫ че, вот так получше было бы о3о/ http://puu.sh/lHY5v/07e942d99e.jpg
18:29 YellowManul: 04:22:031 (1) - тоже самое, по сути
18:29 YellowManul: что и в предыдущем
18:30 YellowManul: http://puu.sh/lHY9N/1510167d2e.jpg 04:50:038 (5,1) - я бы поправил тут так, чтобы флоу был прямой линией, как ты до этого делал
18:30 YellowManul: 02:22:500 (1,2) - вот так то есть, например
18:31 YellowManul: 05:00:000 (1) - вот тут тоже можно с св поиграться!
18:31 YellowManul: 05:00:000 (1,2,3,4) - *
18:31 YellowManul: 02:30:000 (1,2,3,4) - тут тоже, по сути о3о
18:33 YellowManul: 05:32:343 (2) - nazimanulstrikesagain. я бы поставил красный тик на х:276, у: 344
18:34 YellowManul: 05:46:406 (3,4) - не хочешь между ними кружок?
18:34 YellowManul: 06:07:500 (5) - нк?
18:35 YellowManul: ну и все, собственно
riffy
We did a little IRC mod and I demand a cup of coffee and french fries.

Changes:
  1. Minor rhythm changes
  2. Slightly improved flow
  3. More 1/4s!
IRC log
19:03 Bakari: Я только сейчас понял, что произошло 
19:04 Marmowka: м?
19:04 Bakari: Ты заквалифаил мужика, который одет как женщина
19:04 Marmowka: :○
19:04 Marmowka: Гоу деквал
19:04 Bakari: Я это.
19:04 *Bakari is listening to [http://osu.ppy.sh/b/420807 Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix]
19:05 Bakari: Добро пожаловать ко мне в клу.
19:05 Bakari: б*
19:05 Marmowka: :D
19:05 Marmowka: o/
19:05 Bakari: Ничего, кстати, запузырить не надо?
19:06 Marmowka: :○ если хс раставить кое где
19:06 *Marmowka is listening to [http://osu.ppy.sh/b/819546 Eminence & Soulero - Invisible (feat. Mari-Anna)]
19:07 Marmowka: Воскресить и обновить
19:08 Bakari: Попробуем?
19:09 Bakari: Но с ХС осторожнее, я в них не ориентируюсь
19:09 Bakari: Тут на твоей совести будет
19:09 Marmowka: Давай
19:09 Marmowka: обновляю
19:13 Bakari: Сейчас метадату и прочее проверю
19:15 Marmowka: Вот честно тут весь хс в сильных битах
19:15 Marmowka: ибо трек спокойный
19:15 Marmowka: до усрачки
19:16 Bakari: 5:00 Drain
19:16 Bakari: лол
19:16 Marmowka: ага
19:17 Bakari: 01:03:046 (3,4,5) - визуально должен читаться спейсинг
19:18 Marmowka: 3 4 стак норм ?
19:18 Bakari: Лучше просто на 3/4 паттернах ДС увеличь
19:19 Bakari: 01:29:062 (1,2) - если превратить сие в 1 слайдер не хуже звучит
19:20 Bakari: 01:31:406 (5) - изгиб не синхронизирован с битом
19:21 Marmowka: Понял, сделаю
19:21 Bakari: 01:35:156 (3,4) - пусть и дальше джампы идут, как между 1 и 2, зачем перестал их ставить? Круто же!
19:21 Bakari: 01:37:500 (4) - как-то поближе к (3)
19:26 Bakari: 02:11:250 (6) - нк для выделения смены ритма
19:26 Bakari: 02:08:789 (5,6) - а может заменим? слабовато
19:27 Marmowka: на что o.o
19:27 Bakari: ничего получше не думается? :c
19:27 Bakari: 02:20:038 (5) - и тут еще такой бит на белом тике, а ты его никликабельным сделал
19:27 Bakari: 02:23:789 (5) - ^
19:27 Bakari: Может серклами их?
19:28 Marmowka: пятёрочки где?
19:28 Bakari: Ага
19:28 Bakari: 02:43:476 (2) -
19:28 Bakari: same
19:30 Marmowka: может мне везде их заменить
19:30 Marmowka: а то правда я не выделяю бит
19:30 Bakari: Давай, поменяй
19:30 Bakari: 02:50:390 (6) - а вот такие окей, их не меняй
19:31 Bakari: 03:00:000 (1) - зачем ту изгиб? О_О
19:31 Bakari: 03:03:515 (5) - даунбит
19:32 Marmowka: 03:03:515 (5) - два серкла
19:32 Marmowka: как я понял
19:32 Bakari: Да
19:32 Bakari: 03:03:984 (1,2) - ctrl+g?
19:33 Bakari: 03:07:734 (2,3) - и тут. они круче звучат
19:34 Marmowka: 03:07:500 (1,4) - тут нужно стакать?
19:34 Marmowka: а то я оставил так
19:35 Bakari: ctrl+g же
19:36 Bakari: 03:11:484 (2,3) - и тут.03:12:890 (6,1) - и тут
19:37 Marmowka: второй вообще годный
19:38 Marmowka: Бак
19:38 Marmowka: вот на тихих частях
19:38 Marmowka: хс надо? ;w;
19:39 Bakari: Их по хорошему везде надо, я не знаю, лол
19:39 Bakari: Можно свистков понапихать
19:39 Marmowka: что я и делаю
19:39 Marmowka: софтовых
19:40 Bakari: Кого потом позовешь на блуб #2?
19:40 Bakari: 04:33:281 (5) - спейсинг очень нарушается. может нк на него?
19:40 Marmowka: Бакари ты там вспонтанно сказал это
19:40 Marmowka: я не знаю :D
19:40 Marmowka: поставил
19:41 Bakari: 04:41:250 (6) - нк
19:41 Bakari: 04:48:984 (2,3) - ctrl+G
19:41 Bakari: 04:50:038 (5) - на даблы заменяем?
19:41 Bakari: 04:53:789 (5) - ^
19:43 Marmowka: да да
19:46 Bakari: 05:46:406 (3) - так и оставим?
19:46 Bakari: 05:46:406 (3) - тут и 05:46:406 (3) - тут такие колокола, мы их игнорим?
19:47 Bakari: 05:46:406 (3) - приглуши хвосты что ли
19:49 Marmowka: ок
19:49 Marmowka: ща
19:51 Bakari: Ткни в меня чем-ниудь не очень острым, как закончишь
19:52 Marmowka: ага
19:52 Bakari: И напомни, чтоб я убедился, что с хс все впорядке (нет оффсетов и все такое)
19:53 Marmowka: Я попробывал затушить концы
19:53 Marmowka: не очень если честно
19:53 Bakari: Ну тогда просто тики заглуши
20:12 Marmowka: Я раставляю бак :3
20:14 Bakari: Ты расставляешь Большие Адронные Коллайдеры? Ого о3о
20:15 Marmowka: и разгоняю частицы для их столкновения :3
20:15 Marmowka: Бойся >:○
20:45 Marmowka: Обновил
20:45 Bakari: https://www.youtube.com/watch?v=ndsaoMFz9J4
20:47 Marmowka: лол сам подписан на его а ролика не видел этого
20:47 Bakari: Ты файлов новых не добавлял?
20:48 Marmowka: нет
20:48 Marmowka: и по сути надо удалить тот хс
20:48 Marmowka: я его не использовал вроде
20:49 Bakari: Какой?
20:49 Bakari: Он у тебя везде идет.
20:49 Marmowka: ;w;
20:50 Marmowka: я уже испугался
20:50 Marmowka: что ещё один сунул
20:50 Marmowka: НЕ ПУГАЙ
20:50 Marmowka: :D
20:50 Marmowka: 04:38:789 (5,6) - забыл убрать
20:51 Bakari: КОРОЧЕ, ОНО ГОТОВО ИЛИ НЕТ?
20:52 Bakari: 01:03:000 - давай как-то так? http://bakarisu.s-ul.eu/XhpNRhn0.png
20:52 Marmowka: НЕТ ЕЩЕ РАЗ ОБНОВЛЮ
20:52 Marmowka: ТЫ ПОСМОТРИ ЕЩЕ РАЗ
20:52 Marmowka: давай
20:52 Marmowka: сделал
20:53 Marmowka: Обновлять?
20:53 Marmowka: ;w;
20:53 Bakari: Подождиии
20:54 Marmowka: жду жду ;)
20:54 Bakari: 01:29:062 (1,2) - точно не хочешь их в один 3/4 слайдер? http://bakarisu.s-ul.eu/rdyYpnls.png
20:55 Bakari: 03:00:000 (1) - и тут изгиб странный у слайдера все еще есть
20:56 Bakari: 03:03:281 (4,5) - ктрл+g и потом спейсинг пофиксить
20:56 Marmowka: 01:29:062 (1,2) - забыл про это, извини
20:57 Marmowka: сделаю да
20:57 Marmowka: уномоменто
20:58 Marmowka: только как мне его сунуть туда
20:58 Marmowka: чтоб не поломать флоу
20:58 Bakari: Обновишь - поставлю пузырь
21:09 Marmowka: усё
21:10 Marmowka: может бубу попросить второй?
21:10 Marmowka: хм
21:11 Bakari: Ничего в папку с песней не кидал нового?

Bubble #1
Topic Starter
Marmowka
@Bakari:

(*¯ ³¯*)
BeatofIke
We only fixed an unsnapped slider and removed an usused OSB file.
Bubble #2 ~
riffy
What did the .osb do to you? It was a completely unnecessary action.

Thank you for the quick check, though!
HappyRocket88
I modded the map in game with the mapper, but I don't need to post the log since they were minor changes. It looks nice to my eyes though. Good job!
Topic Starter
Marmowka
Thank you ♥ i love you
Namki
поздравляю
Sieg

Namki wrote:

поздравляю
Please sign in to reply.

New reply