forum

Suomi Collab projekti

posted
Total Posts
129
Topic Starter
Mianki
Poutatorvi - Dr. Wily's Stage 1 lista:

00:09:148 - 00:21:664 Mianki
00:22:061 - 00:47:095 Mara
?
?
?
02:13:121 - 02:29:015 GeGGuli

Vanha
Nykyään kun collab:t on suosittuja osussa nii tuli idea et vois tehdä Suomi collab:n :D.
UPLOAD:ttu viewtopic.php?t=37119
Collabin lataan vasta kun kaikki on tehnyt osuutensa siihen (puuttuu Orkelin, mun ja detonatorin)
Jos joku löytää hyvän taustakuvan (jossa mahdollisesti Tiktak tai jotain bändiin liittyvää), nii heittää tänne vaan. Mun taustakuva on varmaan väliaikainen.
Lista:

Alku-00:14:865CheZda
00:15:240-00:38:865 Orkel
00:39:240-01:02:490 TraceTheKriken
01:02:865-01:15:240 Sutsuka
01:26:865-01:44:490 Mukku
01:44:865-02:02:865 Mianki (varaan tän jo ^^)
02:03:240-02:29:490 detonator300
02:29:865-03:05:865 Lanttu
03:06:640-loppu AlphaA7
Mara
[ehdotus]
Iskelmä Marathon
[/ehdotus]
IppE
Olisin melkein voinu jopa osallistua, olis ainakin saanu hyvän syyn olla mappaamatta koko biisiä.

Sitten huomasin että tarvitaan kokemusta :cry:
Topic Starter
Mianki

IppE602 wrote:

Olisin melkein voinu jopa osallistua, olis ainakin saanu hyvän syyn olla mappaamatta koko biisiä.

Sitten huomasin että tarvitaan kokemusta :cry:
Voithan sä testaa :D. Kattoo lopputulosta sitten ja autetaan :P. Kokemus on oikeestaan plussaa, sitä tarkotin tossa lähinnä :P
Mukku
Olen mukana o/

Ei ole ainakaan vielä kohta toiveita.
Lanttu
Minäkin mukaan! o/

Uskaltaisinko sitten varata itselleni kohdan 02:30:240-03:06:240? :'3

Edit, itsellä kun oli vielä joskus kauan sitten suunnitelmissa tämän kappaleen mappaaminen niin tämä oli yksi taustakuvaehdotus.. Tosin taitaa olla vähän liian anime joillekin..? :roll:

Sutsuka
.
Topic Starter
Mianki
Tervetuloa vaan sutsuka ja lanttu. Vois pitää äänestyksen vaik taustakuvast :D
Mukku
Voisin tuon 01:26:865-01:44:865 ottaa.
detonator300
En tiedä riittääkö kokemukseksi että on jo tehnyt mappeja ennenkin... mutta jos on näin niin voisi ottaa vaikka pätkän 02:03:240-02:29:490
mikäli se nyt oli C-osa (en ladannu biisiä ihan vielä joten en tiedä, biisi kuitenkin on entuudestaan tuttu Edit: Juurihan se oli kyseessä, voisin siis ottaa sen).

@Lanttu
Mahtava taustakuva :D
UUSKA
now THIS is what i want to see!
TraceTheKriken
Oon itte mukana ja voisin ottaa 00:38:865-01:02:490 kohdan
Mukku
Ite en kyllä tykkää tuosta Lantun taustakuvasta. Imo ihan liian anime anime kuva biisille, joka ei ole anime (kyllä, se on nyt adjektiivi). Miankin alkuperänen löytö on hienompi.
Topic Starter
Mianki
Collab lisätty, asetukset about kunnos. Kirjainmerkit laitoin aina niihin kohtiin mistä yks tyyppi alottaa ja lopettaa. Kiait ja timing pointit saa lisäillä. Ehdotuksia yms. voi toki kertoa ;). Ja ne circlet laitoin vaan siks et korostin missä on tauko :P
Mukku
Mitä vaikeusastetta se sitten on?

EDIT: Eikun jaa.. En lukenu :D
Topic Starter
Mianki

Mukku wrote:

Mitä vaikeusastetta se sitten on?
Kirjotan tänne viel: Yleinen vaikeustaso sille on Hardin ja Insanen välilt. (Mielummin sit Hard kuin Insane jos jompikumpi pitää valita.)
Taikka kun yleensä collabit on aika lailla Insane tasoa, niin miten porukka haluaa? Ihan Insane vaan vaiko normia vaikeampi Hard?
Mukku
Tein tällästä hardi tasoa ainaki.. Emt.

Ei kestäny kauaa ollenkaan. Muutan insaneksi jos niin päätetään. Ovat ehkä parempia collab difficultyjä.

Download: Tiktak - Heilutaan (Mianki) [Mukku's part].osu
Lanttu
Etsikää ihmiset niitä taustakuvia niin päästään animesta eroon. XD

Ou, nyt on kyllä pakko sanoa että minä henk.koht. tulen kuolemaan jos slider-nopeus on vain 1,20. Oisko tuota mahdollista nostaa edes siihen normaaliin 1,40? >: Muutenkin jos tästä hard-insanea tehdään niin nopeammat sliderit lisää hieman vaikeutta?
Topic Starter
Mianki

Lanttu wrote:

Etsikää ihmiset niitä taustakuvia niin päästään animesta eroon. XD

Ou, nyt on kyllä pakko sanoa että minä henk.koht. tulen kuolemaan jos slider-nopeus on vain 1,20. Oisko tuota mahdollista nostaa edes siihen normaaliin 1,40? >: Muutenkin jos tästä hard-insanea tehdään niin nopeammat sliderit lisää hieman vaikeutta?
Oho saakeli, se unothu :D. Mukku tekee uudestaan :D. Sliderin uus nopeus on 1.80
Mukku
Perkele :D
Lanttu
Durrr, hitsoundit ei ole vielä valmiit mutta aattelin nyt kumminkin heittää tämän tänne. ;_;
Download: Tiktak - Heilutaan (Mianki) [Lanttu].osu
TraceTheKriken
Sutsuka
Tässä sitten oma osani.
Ja hitsoundejahan en ole tehnyt sitten.... Ikinä.

Download: Tiktak - Heilutaan (Mianki) [Sutsuka].osu
Topic Starter
Mianki
Kopioin noi sit siihen diffiin ja jos Lanttu meinaa tehdä hitsoundit nii anna se versio sitten kun on valmis. Ettei tarvii melkeen 2 kertaa kopioida :D.
Lanttu
Nyt on äänetki. :3
Download: Tiktak - Heilutaan (Mianki) [Lanttu].osu
UUSKA
onkos tää viel kui pahasti keske? en halua hoputtaa olis kiva tietää milloinka tämä olis viimeistää valmis.
Topic Starter
Mianki

UUSKA wrote:

onkos tää viel kui pahasti keske? en halua hoputtaa olis kiva tietää milloinka tämä olis viimeistää valmis.
Pari viikkoo mulla ainakin menee ennenkuin pystyn lataamaan tän osu sivulle. En kyl tiiä valimistuuko tää collab sitä ennen. Ja vielä alku ja loppu päähän vois ottaa mappaajat :D (Mappaan sit ite parin viikon pääst jos ei ketää tuu)
TraceTheKriken

Mianki wrote:

Ja vielä alku ja loppu päähän vois ottaa mappaajat :D (Mappaan sit ite parin viikon pääst jos ei ketää tuu)
Mä voin tehä jommankumman noista (tai vaikka molemmat :D ) jos ei oo muita jotka haluaa tehä (mua nimittäin harmitti vähän ku piti tehä vaan pikku pätkä; eli haluisin tehä enemmän xD)
CheZDa
Heips, mä voisin tuon alun tehä, on kyllä aika pikku pätkä. :roll:

Saako hyppyjä laittaa?
show more
Please sign in to reply.

New reply