forum

Osu peli tyylit

posted
Total Posts
65

Pelityylisi

Pelkkä Hiiri
20
20.41%
Hiiri+näppis
41
41.84%
Tapletti
3
3.06%
Tapletti+Näppis
31
31.63%
Haksaamalla
2
2.04%
En pelaa ollenkaan, olen muuten vaan foorumeilla
1
1.02%
Total votes: 98
Topic Starter
UUSKA
Jotenka olen itse miettiny aina että miten kaikki muut pelaavat osua. tapletin kanssa vaiko hiiren ja näppiksen kanssa?
Itse pelailen pelkästään hiiren kanssa. Mites sinä?
Mara
Toisen kädellä.
Lanttu
Missä on vaihtoehto tabletti+näppäimistö? >:
Topic Starter
UUSKA

Lanttu wrote:

Missä on vaihtoehto tabletti+näppäimistö? >:
no unohtu :) sori.
Korjattu!
Lanttu
Kiitän~ o/
Orkel
Tablet + näppis

Streamit ja stackit teen ZX:llä ja hitaammat osat naputan kynällä
Sutsuka
Tabletti + näppis.

ZX hoitaa kaiken. Kynällä napsuttelu pienentää acc tä.
Mara
oon hc, vedän striimit hiirellä
Shieva

Sutsuka wrote:

Tabletti + näppis.

ZX hoitaa kaiken. Kynällä napsuttelu pienentää acc tä.
Tämä. Tosin jos on oikein tylsää ja helppo mappi ja sormet kipeenä niin sillon kynällä. Mutta tosiaan hyvin hyvin harvoin.

Ja olenkohan outo kun käytän z:aa ja x:ää silleellä vuorotellen, eli siis myös sillon kun ei ole mitään streameja? Tämä siis siitä että sormet tulee helposti kipeiks ja koitan siten jakaa tuota... Työtä? etu- ja keskisormen välillä.

Ja muuten käytän nykyään WE:tä enkä ZX:ää. Saa käden vähän paremmin tuohon läppärin päälle.
Sutsuka

Shieva wrote:

Ja olenkohan outo kun käytän z:aa ja x:ää silleellä vuorotellen, eli siis myös sillon kun ei ole mitään streameja? Tämä siis siitä että sormet tulee helposti kipeiks ja koitan siten jakaa tuota... Työtä? etu- ja keskisormen välillä.
Olet.

.... No jaa. Ite en osaa ollenkaan vuorotellen mutta jos main sormi (joka btw on keskari) kipeytyy koitan jotain helpompia vetää etusormella mutta jaa. Yleensä ei onnistu.
Shieva

Sutsuka wrote:

Olet.

.... No jaa. Ite en osaa ollenkaan vuorotellen mutta jos main sormi (joka btw on keskari) kipeytyy koitan jotain helpompia vetää etusormella mutta jaa. Yleensä ei onnistu.
Joo mulla on muitakin ihan outoja tapoja (kuten tuo mappien järjestely mutta siitä ei sen enempää). Mulla on mainsormi etusormi, mutta oon huomannu että keskisormi on jollain tasolla kestävämpi.
IppE

Sutsuka wrote:

Tabletti + näppis.

ZX hoitaa kaiken. Kynällä napsuttelu pienentää acc tä.
^
Paitsi että < ja z, jostain syystä.
Orkel

Sutsuka wrote:

Tabletti + näppis.

ZX hoitaa kaiken. Kynällä napsuttelu pienentää acc tä.
Minusta ei oo tablet-fiilis jos pelaa vain ZXllä.

Se vaan tuntuu jotenkin tyhjältä. Paljon mukavempaa käyttää myös kynää.
Lanttu
Minä naputtelin ekaksi kynällä menemään mutta Sukka-ystäväni onnistui manipuloimaan minut näppäimistöä käyttämään. >: Ja myös siihen että keskisormi on main-sormi.

Hihhih, minulla nappeina on / ja * o/
Orkel

Lanttu wrote:

Minä naputtelin ekaksi kynällä menemään mutta Sukka-ystäväni onnistui manipuloimaan minut näppäimistöä käyttämään. >: Ja myös siihen että keskisormi on main-sormi.

Hihhih, minulla nappeina on / ja * o/
Minulla Q+W
IppE

Lanttu wrote:

keskisormi on main-sormi.
Tämäkin vielä.
Mianki
Nuolinäppäimet + Shift :P
Mukku
Hiiri + näppis ja etusormi main sormi :p
Sutsuka

Orkel wrote:

Minusta ei oo tablet-fiilis jos pelaa vain ZXllä.

Se vaan tuntuu jotenkin tyhjältä. Paljon mukavempaa käyttää myös kynää.
No en nyt tiedä tuosta ''tablet-fiiliksestä'' mutta itse en todellakaan osaa kynällä näpytellä... Paitsi joskus multiplayssa, jos peli meni huonosti ja alko v*tuttaa.

Lanttu wrote:

keskisormi on main-sormi.
^
kupruileva
hiiri + z/x keskisormi main sormena

ajatuksena on ollu ostaa tabletti täs lähiaikoina... oisko jotain ehdotuksia? halpaa mut toimivaa?
IppE

kupruileva wrote:

ajatuksena on ollu ostaa tabletti täs lähiaikoina... oisko jotain ehdotuksia? halpaa mut toimivaa?
Wacom Bamboo fun. Tai joku muu vastaavan kokonen/hintanen.
Lanttu
Wacomin Graphire 4 kokoa A6. Eiku ei sitä vissiin tehdä enää.
heintsi
vasen käsi käyttää z ja x, oikea hiirtä. Ja mulla o kans sama tapa ku shievalla, eli joskus vuorottelen z ja äksää vaikkei olisikaan mitenkään nopea kohta. Jotenki tuntuu enemmän soittamiselta tällä tavalla :D
kupruileva

IppE602 wrote:

kupruileva wrote:

ajatuksena on ollu ostaa tabletti täs lähiaikoina... oisko jotain ehdotuksia? halpaa mut toimivaa?
Wacom Bamboo fun. Tai joku muu vastaavan kokonen/hintanen.
Ni onkos nyt kyseessä se small versio vai medium? ^_^
IppE

kupruileva wrote:

Ni onkos nyt kyseessä se small versio vai medium? ^_^
No en minä tiedä, itellä kun on Intuos4 M :C

Mutta pääasia on ettei sen tarvitse mikään Cintiq olla :D
kupruileva
selvä selvä ^^ katton joskus ku rahnaa on ni ostais jonku 50 vehkeen :D
Kauhsa
Pelkkä hiiri.

Minkäänlaisen rytmin naputtelu vasemmalla kädellä ei tahdo onnistua >_>
kiisseli
Hiirimies täällä. Oon yrittänyt kyllä saaha zx-meininkii toimiin mut eivät kaverit vaan lämpene. Vasen käsi niin perseestä muutenkin kaikessa toiminnassa että jos nyt rupeisin sillä paukuttaan niin pitäisi koko peli opetella uudelleen.
Verraten saan streamit kuitenkin hyvin hallintaan, varsinkin ne lyhyemmät, 3-9 palloa sisältävät. Kestävyys ei ole ihan oma juttu (cooperin testiki sen kertoo), jonka vuoks pidemmissä litanjoissa vauhti hyytyy jossain vaiheessa ja loppuletka menee viiskymppisillä ja misseillä.
show more
Please sign in to reply.

New reply