Can you find....... in less than 30 seconds?

posted
Total Posts
751
show more
Conor
.
Treekii
Yes

Can you find foreign money in less than 30 seconds?
Conor
.
Topic Starter
chaee
Nope

Can you find a vending machine?
Birdy
If I ran I might do it in 30 seconds. But I'm lazy so I'll say no.

Can you find an old radio?
Treekii
No

Can you find a 1000 page book in less tan 30 seconds?
Topic Starter
chaee
Nope

Can you find manga?
Conor
.
[ Mephisto ]
No.

can you find Joystick in 30 seconds?
The Gambler
Yes, I have a Logitech joystick for flight sims

Can you find the size of your shoes?
Critical Dude
Yes

Can you find your "recently chucked away" PC in less than 30 chickens seconds?
The Gambler
Yup, made a PCMR dogtag with the dead CPU

Same Q
Treekii
Yes, RIP Laptop

Can you find 5+ fruits in less than 30 seconds?
Critical Dude
No (as expected from a Tree... that question was planned from the very beginning).

Can you find a lost&found area in less that 30 seconds?
The Gambler
Nope

Can you find me a piece of a fruit?
Garpo
No

Can you find eye drops in less than 30 seconds?
Topic Starter
chaee
Yup

Can you find a basketball court?
Birdy
Yeah. Kinda.

Can you find a skateboard park?
Topic Starter
chaee
Nah

Can you find a mall?
Garpo
Not one for miles

Can you find a gazebo?
show more
Please sign in to reply.

New reply