forum

seuraava Ouendan tai EBA peli wii:lle?

posted
Total Posts
16
Topic Starter
TraceTheKriken
mitä mieltä olisitte jos seuraava Ouendan tai EBA peli tulis nintendo wii:lle?
mitkä ois hyvät ja mitkä huonot puolet?

Hyvät puolet:
paljon pidempi kun ds:lle julkastut Ouendan/EBA pelit
Paremmat grafiikat tausta tanssioille
mahdollisesti 3D storyboard

Huonot puolet:
Storyboardii ei nää pelaamisen aikana (jota kyllä ei tarttekkaan välttämättä nähä ku ei sitä ehi kattoo ku pelaa)
Sutsuka
.
Topic Starter
TraceTheKriken

Sutsuka wrote:

.... Mitä nyt omiin wii kokemuksiini tulee.

Wii kapulalla ohjaaminen lievästi mahdotonta.
no joo mutta ku suhteuttaa sen ds:n ja telkan näyttöjen erot toisiinsa nii hit circlet ois aika isoja varsinki alussa, ja mun mielestä sillä ei ois kauheen vaikee varmaankaan pelata (ei varmaan sen vaikeempaa ku tietokoneellakaan)
Sutsuka
.
Topic Starter
TraceTheKriken

Sutsuka wrote:

hurr... En itse kuitenkaan kauaa jaksaisi, koska kuulostaa melko kivuliaalta (Spinnerit ei innosta.) ... :/
(Ja taas omaan kokemuksiini wii:stä.)
No joo... mun mielestä se vois kyllä olla aika jännää pelata wii:llä
detonator300
Plussat:
-Paremmat grafiikat (mahdollisesti)

Miinukset:
-Ilman kahta näyttöä Ouendan ja storyboard eivät voi molemmat näkyä, jommankumman on siis mentävä
-Wiimotella pelaaminen epätarkempaa kuin kosketusnäytöllä (Trauma Center on jo todistanut tämän, ainakin Tilt.tv:n arvosteluihin luottaen)

Ouendan toimii AINOASTAAN DS:llä. Siitä ei tarvitse tehdä yhtään parempaa (vai huonompaa?) Wiillä.
MeiChan

TraceTheKriken wrote:

No joo... mun mielestä se vois kyllä olla aika jännää pelata wii:llä
.. vois oikeesti olla aika mielenkiintosta : D
UUSKA
Plussaa:
--------- ei mitään
Miinusta
kaikki muu.

siis ei toi peli voi toimia millään muulla kuin nindento ds konsolilla!
itelänikin eba :D on aika kova peli.
Mukku

UUSKA wrote:

siis ei toi peli voi toimia millään muulla kuin nindento ds konsolilla!
Mitä mieltä ole eräästä hyvin samankaltaisesta osu! nimisestä tietokone pelistä?
IppE

Mukku wrote:

UUSKA wrote:

siis ei toi peli voi toimia millään muulla kuin nindento ds konsolilla!
Mitä mieltä ole eräästä hyvin samankaltaisesta osu! nimisestä tietokone pelistä?
Touché
detonator300

Mukku wrote:

UUSKA wrote:

siis ei toi peli voi toimia millään muulla kuin nindento ds konsolilla!
Mitä mieltä ole eräästä hyvin samankaltaisesta osu! nimisestä tietokone pelistä?
UUSKA got owned :D
UUSKA

Mukku wrote:

UUSKA wrote:

siis ei toi peli voi toimia millään muulla kuin nindento ds konsolilla!
Mitä mieltä ole eräästä hyvin samankaltaisesta osu! nimisestä tietokone pelistä?
Haistan erittäin pahaa pilkun nussintaa.... olenko ainoa?
Topic Starter
TraceTheKriken

UUSKA wrote:

Haistan erittäin pahaa pilkun nussintaa.... olenko ainoa?
voi oola ku et kerrean pc versiosta mitään puhunu nii ei se mun mielestä oo yhtään pilkun nussintaa, ja jos tää toimii pc:lläki nii miksei wii:llä eihän Pc versiossakaan näy yleensä storyboard
Mara
ITT: Kirjoitusvirheitä.
tattimaisteri
Täältäpäin löytyy Wii ja tälle traumacentter, niin on toi wiikapula onnettoman epätarkka. Trauma centterissä erikois ominaisuus tehdään piirtämällä tähti wiikapulalla, tätä yritän välttää mahdollisimman paljon wii moten epätarkkuudesta johtuen. SE TÄHTI ON MAHDOTON PIIRTÄÄ. Itken verta aina kun se pitäisi tehdä :cry:

Joten toivon että tätä ei julkaista wiille, hermot vain menisi.

(Monster hunter tri on kyl mahtava peli wiille, että ei mee ihan wiin dissaukseksi ;) )
Topic Starter
TraceTheKriken

tattimaisteri wrote:

Täältäpäin löytyy Wii ja tälle traumacentter, niin on toi wiikapula onnettoman epätarkka. Trauma centterissä erikois ominaisuus tehdään piirtämällä tähti wiikapulalla, tätä yritän välttää mahdollisimman paljon wii moten epätarkkuudesta johtuen. SE TÄHTI ON MAHDOTON PIIRTÄÄ. Itken verta aina kun se pitäisi tehdä :cry:

Joten toivon että tätä ei julkaista wiille, hermot vain menisi.

(Monster hunter tri on kyl mahtava peli wiille, että ei mee ihan wiin dissaukseksi ;) )
Taas semmosta pikkutarkkaa vääntämistä sama homma on kans Sonic Heroesin PS2 versiossa ku kytkimiin ja liaaneihin tarttuminen ja raiteille laskeutuminen on niin ärsyttävän pikkutarkkaa ja yleensä raiteet on vieläpä rotkon päällä (onneks mulla on se PC:lle)
mut jokatapauksessa niinku aikasemmin sanoin niin ne hit circlet on varmaan niin isoi siinä television ruudulla että ei varmaan oo kauheen vaikee osua, jo omista Metroid Prime Trilogy ja Legend of Zelda: Twilight Princess pelikokemuksista tiiän ettei kiireessä ole mun mielestä vaikee tähdätä vihollisiin.
Please sign in to reply.

New reply