forum

Mr.Kitty - Destroy Me

posted
Total Posts
42
Topic Starter
riffy
This beatmap was submitted using in-game submission on 18 марта 2015 г. at 7:33:22

Artist: Mr.Kitty
Title: Destroy Me
Tags: synthpop ETERNITY marathon goth
BPM: 122
Filesize: 8684kb
Play Time: 05:48
Difficulties Available:
  1. Dark (2,53 stars, 556 notes)
Download: Mr.Kitty - Destroy Me
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
YellowManul
hi
in-game mod request (who cares)
00:33:022 (5) - пофиксить бланкет о:
00:39:415 (1) - бланкет о:
01:38:186 (7) - (340;104)
01:51:710 (5) - начало на (280;280)
01:54:907 (2) - (60;292)
02:14:333 (2) - конец, на (104;52), чтоб не так близко со следующим слайдером
02:18:514 (3) - мб (232;236), по той же причине, что и сверху
02:35:235 (5) - (180;68) ^
02:36:956 (9) - у тебя конец не совсем стакается с 02:35:481 (6) - ; фикс плс
02:50:727 (4) - ^ 02:49:989 (2) -
03:16:301 (9) - ^
03:56:137 (1) - продолжи его до 03:58:596, затем лучше поставить 1\2 слайдер (http://puu.sh/gryEC/7c093c591f.jpg пример)
(алсо, вот отсюда 04:43:350 и дальше пропускаются кружки, как здесь 04:48:514 или 04:49:989 здесь, например; пофиксить или оставить так - дело твое (но я бы пофиксил) :) )
04:53:678 (6,7) - флоу не очень идет тут (http://puu.sh/gryVW/f2774af667.jpg выглядит гораздо лучше, имхо)
05:16:055 (2) - (328;88)
05:17:530 (6) - (224;196)
05:24:661 (5) - состакай с 05:23:678 (3) - оуо
05:45:809 (1) - сделай, чтобы он утихал (ну там гринлайты все дела чтоб круто было прям вообще все радовались!!!!!!!!!!)

небольшой мод, каюсь
но карта классная ^-^/
удачи!
(inb4 mr.kitty hype)
Topic Starter
riffy

YellowManul wrote:

hi
in-game mod request (who cares)






03:56:137 (1) - продолжи его до 03:58:596, затем лучше поставить 1\2 слайдер (http://puu.sh/gryEC/7c093c591f.jpg пример) тут кое-что намутил, получше стало \w/
(алсо, вот отсюда 04:43:350 и дальше пропускаются кружки, как здесь 04:48:514 или 04:49:989 здесь, например; пофиксить или оставить так - дело твое (но я бы пофиксил) :) ) там киаи вроде бы идет с римтом стабльным о3о
04:53:678 (6,7) - флоу не очень идет тут (http://puu.sh/gryVW/f2774af667.jpg выглядит гораздо лучше, имхо) там что=то похожее было, я пока оставолю. Мне кажется, что оно неплохо играется \w/
05:45:809 (1) - сделай, чтобы он утихал (ну там гринлайты все дела чтоб круто было прям вообще все радовались!!!!!!!!!!) пока оставлю просто весь заглушенный, но если что, потом поправлю \w/

небольшой мод, каюсь
но карта классная ^-^/
удачи!
(inb4 mr.kitty hype)
Thank you! Everything was applied, except for the few things mentioned above.
Rotten yellow
Уважаемый, у Вас оффсет сбился. 31540!
Ranger
maybe offset 31500 is right
Sieg
а должно быть 122 / 31530
Topic Starter
riffy
I'll go with Sieg's offset, thank you for checking it, guys :)
AlexaBM
необрезанный китти! могу чекнуть карту, если надо. ведь надо?
Mao
The ultimate Mr.Kitty
Topic Starter
riffy
Thank you, guys! \w/

Redownload to get that weird glitch with crosses fixed.
HabiHolic
Baka Ri
AlexaBM
[General]
  1. если честно, не очень понимаю наличие в сб крестов. В "Cross Cross" есть для этого почва, а тут.. ну не знаю. В тексте нет намеков на кресты. Да, есть строчка, например "I need you to kill me", но конкретно о крестах тут нет ни слова (не обязательно же лирический герой - христианин, может, он Аллахов всяких воспевает, ну ты понял)
    Вроде, проблема не лютая, но наличие крестов мне кажется неуместным. Разъясни, если я чего-то не поняла.
[Dark]
  1. Затрону проблему ритма, которая мне совсем не понравилась во время игры. Ты спамишь 1/2 очень много, даже тогда, когда хорошо слышимого звука там нет и можно было бы сделать паузу. Приведу примеры:
    00:34:972 (9) - , 00:42:841 (9) - итд. конкретно в этих местах можно было бы просто влепить серкл. На концах слайдеров действительно есть некоторые звуки, но они практически не слышны и выделять их нет смысла. Замени некоторые слайдеры на серклы/слайдеры с реверсом именно в тех местах, примеры которых я дала. Под конец карты, вот отсюда 05:21:693 (6) - , ты это начал делать. Было бы хорошо побольше пауз, ибо спам 1/2 не очень приятен.
  2. 03:44:316 - Сделай конец спиннера тише, мб, 15%, ибо громко слишком.
  3. 03:56:120 - А еще, тут несоответствие, громкость этого куска - 65%, а этого 03:56:120 - 30%. Пусть оба на 30% будут, они же одинаково тихие.
  4. 05:45:792 - так и просится серкл, начни спиннер на 1/1 позже.
собсна, все. молодчага~
meii18
Placeholder ~

Here's my mod
asdf - nazi or suggestion
asdf - important

Dark
  1. 00:58:333(6,7)- I think this jump is a little bit large and it could be a spacing incosistency Why you not want to reduce the jump you know using 1.1x as you did with other objects before these objects ? Also the spacing will be consistent
  2. 01:04:726(4)- This note touch the HP bar D: Considering placing it to 156|76 to stack with next slider to avoid a large jump too
  3. 02:05:956(1)- ~ 02:36:939(9)- Here you use soft http://puu.sh/gu7Et/3ff4fce777.png Why you not use drum for consistency with 00:31:530(1)- ~ 01:02:513(8)- ? It will sound much better
  4. 02:35:464(6)- Forgot to add NC ? There's new vocals and also this slider is not stacked well with 02:36:939(8)- 's tail.Place it to 126|235 to stack it better
  5. 02:38:169(2)- This note is not stacked well with 02:36:939(8)- 's head.Place it to 141|319 to stack it better

Okay looks good but there're some issues which I want to discuss with you in chat

Good Luck ~

EDIT: We discuss about some issues but unfortunately I lost the log but I have already a kd :D Good Luck again ~
Topic Starter
riffy

AlexaBM wrote:

[General]
  1. если честно, не очень понимаю наличие в сб крестов. В "Cross Cross" есть для этого почва, а тут.. ну не знаю. В тексте нет намеков на кресты. Да, есть строчка, например "I need you to kill me", но конкретно о крестах тут нет ни слова (не обязательно же лирический герой - христианин, может, он Аллахов всяких воспевает, ну ты понял)
    Вроде, проблема не лютая, но наличие крестов мне кажется неуместным. Разъясни, если я чего-то не поняла. кресты на земле это надгробные кресты, полностью вписываются в атмосферу трека и передают его настроение.
[Dark]
  1. Затрону проблему ритма, которая мне совсем не понравилась во время игры. Ты спамишь 1/2 очень много, даже тогда, когда хорошо слышимого звука там нет и можно было бы сделать паузу. Приведу примеры:
    00:34:972 (9) - , 00:42:841 (9) - итд. конкретно в этих местах можно было бы просто влепить серкл. На концах слайдеров действительно есть некоторые звуки, но они практически не слышны и выделять их нет смысла. Замени некоторые слайдеры на серклы/слайдеры с реверсом именно в тех местах, примеры которых я дала. Под конец карты, вот отсюда 05:21:693 (6) - , ты это начал делать. Было бы хорошо побольше пауз, ибо спам 1/2 не очень приятен. абузить 1/2 и форсить его было плохой идеей. потихонько повыпиливаю еще, но пока часть убрал.
  2. 03:44:316 - Сделай конец спиннера тише, мб, 15%, ибо громко слишком. убавил
  3. 03:56:120 - А еще, тут несоответствие, громкость этого куска - 65%, а этого 03:56:120 - 30%. Пусть оба на 30% будут, они же одинаково тихие. Ря
  4. 05:45:792 - так и просится серкл, начни спиннер на 1/1 позже. ладно \w/
собсна, все. молодчага~

ByBy_ChAn wrote:

Dark
  1. 00:58:333(6,7)- I think this jump is a little bit large and it could be a spacing incosistency Why you not want to reduce the jump you know using 1.1x as you did with other objects before these objects ? Also the spacing will be consistent that's a jump done to emphasize the slider with a clap
  2. 01:04:726(4)- This note touch the HP bar D: Considering placing it to 156|76 to stack with next slider to avoid a large jump too test it, it looks perfectly fine o_o remember to use default skin
  3. 02:05:956(1)- ~ 02:36:939(9)- Here you use soft http://puu.sh/gu7Et/3ff4fce777.png Why you not use drum for consistency with 00:31:530(1)- ~ 01:02:513(8)- ? It will sound much better sure
  4. 02:35:464(6)- Forgot to add NC ? There's new vocals and also this slider is not stacked well with 02:36:939(8)- 's tail.Place it to 126|235 to stack it better that matches my combo pattern, so I don;t want to add a NC. I've fixed the stack, tho
  5. 02:38:169(2)- This note is not stacked well with 02:36:939(8)- 's head.Place it to 141|319 to stack it better should be fine now

Okay looks good but there're some issues which I want to discuss with you in chat

Good Luck ~
Thank you for your mods!
Gordon123
йо Бакарю )
[General]

  • ну тут только предложения от меня так что :
    1) в сториборде как то некрасиво эти кресты поднимаются,что то не так !хз! Но мб там ещё можно что он удаляется сделать или нет? мне бы очень понравилось!
    2) а в начале киая никак не хош поставить вспышку(в сториборде) <было бы прикольно!
[Dark]

  • 00:38:907 (9) - ожидалось это > https://osu.ppy.sh/ss/2876369
    01:04:972 (5) - ну хз - было бы прикольно -- https://osu.ppy.sh/ss/2876398
    02:09:398 (7) - просто так > https://osu.ppy.sh/ss/2876404
    02:17:513 (8) - ну я предлагаю удалить, я как бы там не слышу ритма,а наоборот -там затишение
    02:30:054 (2) - укоротить и сделать вот так > https://osu.ppy.sh/ss/2876418
    03:08:907 (1) - на начало слайдера(как бы там удар есть,ты не слышал??) сделай что ли софт-финиш-вхистл
    04:03:989 (1) - покрасивей можно?
    04:18:743 (5) - на конец слайдера > софт-вхистл (прикольно звучит)
    04:43:333 (1) - как то не звучит hue~
    05:14:070 (6) - вхистл
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ладно,что уж за такую мапу и не грех звезду дать!(а конец мне очень понравился)
Good Luck ;)
Topic Starter
riffy

Gordon123 wrote:

йо Бакарю )
[General]

  • ну тут только предложения от меня так что :
    1) в сториборде как то некрасиво эти кресты поднимаются,что то не так !хз! Но мб там ещё можно что он удаляется сделать или нет? мне бы очень понравилось! надо подумать, может где-то криво сделаны движения. уменьшать ничего не собирался, мне кажется это станным
    2) а в начале киая никак не хош поставить вспышку(в сториборде) <было бы прикольно! ради трех вспышек пихать лишний файл как-то странно. не буду наверно
[Dark]

  • 00:38:907 (9) - ожидалось это > https://osu.ppy.sh/ss/2876369 а я и не против совсем
    01:04:972 (5) - ну хз - было бы прикольно -- https://osu.ppy.sh/ss/2876398 нет, я такие почи не юзаю, в стиль не впишется
    02:09:398 (7) - просто так > https://osu.ppy.sh/ss/2876404 ага
    02:17:513 (8) - ну я предлагаю удалить, я как бы там не слышу ритма,а наоборот -там затишение океей
    02:30:054 (2) - укоротить и сделать вот так > https://osu.ppy.sh/ss/2876418 лады
    03:08:907 (1) - на начало слайдера(как бы там удар есть,ты не слышал??) сделай что ли софт-финиш-вхистл это называется проебали финиш исправил
    04:03:989 (1) - покрасивей можно? нет. каждый слайдер пркрасен
    04:18:743 (5) - на конец слайдера > софт-вхистл (прикольно звучит) рандомно слишком будет
    04:43:333 (1) - как то не звучит hue~ предложи что-нибудь получше, меня все устраивает :c
    05:14:070 (6) - вхистл да ну ее
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ладно,что уж за такую мапу и не грех звезду дать!(а конец мне очень понравился)
Good Luck ;)
Спасибо!
Gordon123
04:43:333 (1) - ты говорил что предложить : я попробовал поставить нормал-финиш или софт-финиш-клап < вроде подходит!
ах да ещё : не мешало бы пофиксить :)
Topic Starter
riffy
blame aiMod, это не нужно фиксить. \\ там же по паттерну вроде должно это стоять :c
Asphyxia
IRC Log
15:12 Asphyxia: Actually
15:12 Asphyxia: are you in the middle of something
15:12 Asphyxia: or do you have few mins
15:12 -Bakari-: I do have a few minutes
15:12 Asphyxia: Alright well if you can, I'd like to point out the things I wanted to in IRC
15:12 Asphyxia: since there's not much, and I think I can make my point more clear through here
15:13 Asphyxia: instead of ranting it in the thread
15:13 Asphyxia: are you fine with that?
15:13 -Bakari-: sure
15:13 *Asphyxia is editing [http://osu.ppy.sh/b/657034 Mr.Kitty - Destroy Me [Dark]]
15:13 Asphyxia: OD7 could be really neat considering your map is plain 1/2 so there isn't really the fear of anything complex
15:14 Asphyxia: and your patterns aren't really hard
15:14 Asphyxia: that, or I think reducing the AR to something like 7,5 could be fine aswell
15:14 Asphyxia: but yeah, your call
15:14 -Bakari-: let's keep AR8, it looks a little better to me
15:15 -Bakari-: I set OD 7, yeah
15:15 Asphyxia: 00:38:415 (8) - I'd make the slider point upwards instead, because that way the flow feels more natural and you create a zig-zagish pattern with 00:36:939 (5,6,8) - which I think would look pretty cool.
15:16 Asphyxia: 00:58:579 (7,2) - 01:24:890 (6,7) - Small overlaps such as these feel unclean because they're so small, you are left to wonder whether they're actually intentionally done or not
15:16 Asphyxia: that being said, you could either overlap them more, or then re-arrange just a bit so there isn't the overlap which I suggest, personally
15:17 -Bakari-: whoops, fixed the overlap
15:17 Asphyxia: 01:55:136 (3,4) - Stuff like this is a matter of taste, I'd say but I personally dislike sliders that are supposed to be the same
15:17 Asphyxia: but they're like
15:17 Asphyxia: different, curve-wise
15:18 Asphyxia: I hope you get my point here
15:18 Asphyxia: http://puu.sh/gE1Ju/2da0c7eaca.jpg
15:19 -Bakari-: http://puu.sh/gE1KZ.jpg
15:19 Asphyxia: I just think that having more similar sliders on spots like this would definitely make the map look more better, but again, I think it's a matter of taste
15:19 Asphyxia: and that way you also creative more of a consistent feeling throughout your set
15:19 Asphyxia: because you already have sliders 01:58:579 (3,4) - like this
15:20 -Bakari-: I'd eally love to leave 00:38:415 (8) - as it is now, tho. I prefer this kind of flow
15:20 Asphyxia: that's fine
15:20 Asphyxia: but as for the slider curve stuff, there's a lot of similar stuff in this set
15:20 Asphyxia: so it's up to you whether you want to fix them all or not
15:21 Asphyxia: e.g 02:10:874 (2,3) - 02:15:792 (5,6) -
15:21 Asphyxia: and so on
15:21 Asphyxia: 03:18:251 (5,6,7) - Could be a slightly better triangle.
15:22 -Bakari-: I'll look through the diff and try to catch some sliders like the ones you've mentioned
15:22 -Bakari-: improved the triangle, btw
15:22 Asphyxia: 04:18:251 (4,5) - Overlaps aswell, not sure if it's possible to fix due to the DS you're using
15:22 Asphyxia: but it's still worth look into
15:22 Asphyxia: 04:19:726 (1,2) -
15:22 Asphyxia: yeh it's the DS that doesn't allow
15:23 Asphyxia: so they should be cool
15:23 -Bakari-: I sorta love how low SV makes those overlaps. let them stay, if you don't mind
15:24 Asphyxia: The way you introduced some of the small jumps between sliders feel kind of... random or awkward in a way, I suppose?
15:25 Asphyxia: 01:24:890 (6) - The jump itself here is fine, but it's kind of awkward to see the spacing go back to normal at 01:25:628 (7,8) -
15:25 Asphyxia: and because of that, the pattern overall looks a bit random, to me at least, and slightly clustered
15:25 Asphyxia: Your call again, but I'd do something like this instead http://puu.sh/gE23E/c93ae1bfce.jpg
15:26 -Bakari-: whoops, I did [http://puu.sh/gE25x.jpg this]
15:26 Asphyxia: especially because you placed the jump on that certain sound
15:26 Asphyxia: so having more ''jumps'' on those sounds would feel natural
15:26 Asphyxia: yeah that's also cool
15:27 Asphyxia: stuff like this tends to happen quite often in your map, for example 02:01:284 (8,9) - (not really a huge deal) 02:03:989 (5,6,7,8) -
15:27 Asphyxia: stuff like that
15:28 Asphyxia: As for the latter one, I think increasing the spacing 02:05:464 (8) - would help the pattern
15:28 Asphyxia: it'd feel more consistent spacing-wise
15:28 Asphyxia: and it'd also look more consistent
15:29 -Bakari-: http://puu.sh/gE2ev.jpg
15:29 Asphyxia: 02:28:579 (7,8,1) - I also think that you could do the same here, spacing them more equally would create a much better looking patern if you ask me
15:29 Asphyxia: and again, it'd feel a lot more consistent and less ''random''
15:30 Asphyxia: http://puu.sh/gE2gy/1c9506f73e.jpg
15:31 -Bakari-: sure thing, fixed that o/
15:31 Asphyxia: 02:42:349 (3,4) - Again, having similar sliders curve-wise would make that part look more pretty and it would also create a symmetrical feeling
15:31 Asphyxia: considering how they are placed, it'd be awesome
15:31 Asphyxia: not sure if they are already
15:31 Asphyxia: they look a bit different
15:32 -Bakari-: I jut copied (3) and got [http://puu.sh/gE2lZ.jpg this]
15:32 -Bakari-: looks neater, y
15:33 Asphyxia: 04:12:349 (1,2) - This spacing looks very inconsistent to what you have at 04:14:316 (4,5) - and 04:15:792 (1,2) -
15:33 -Bakari-: oh, damn. forgot to move this one back :c
15:34 Asphyxia: 05:09:644 (6,7) - Same stuff here, having them spaced more equally all together would definitely help the pattern if you ask me
15:34 Asphyxia: e.g
15:34 Asphyxia: http://puu.sh/gE2t0/3738b5b05b.jpg
15:35 Asphyxia: 05:27:349 (2,3) - Same here if you want to
15:35 -Bakari-: http://puu.sh/gE2ud.jpg
15:35 -Bakari-: pretty much the same, I guess
15:35 Asphyxia: Other than that, I don't really have an issue with the map, it's cool
15:36 Asphyxia: too bad you didn't decide to introduce any triplets even tho the music would have allowed it ;;
15:36 -Bakari-: now it looks like a penis http://puu.sh/gE2wC.jpg
15:36 -Bakari-: cool
15:36 Asphyxia: lmao
15:36 Asphyxia: oh
15:36 Asphyxia: actually
15:36 -Bakari-: I wanted to keep the diff somewhat relaxing
15:37 -Bakari-: that's where low OD and 1/2 spam came from
15:37 Asphyxia: 05:27:349 (2,3,4,5) -
15:37 Asphyxia: http://puu.sh/gE2AM/fa9bca73f5.jpg
15:37 Asphyxia: I think making that pattern
15:37 Asphyxia: something according to the puush above would be really cool aswell
15:37 Asphyxia: it'd look somewhat better because the spacing looks a bit more equal
15:38 Asphyxia: I'd say
15:38 Asphyxia: and overall a bit more symmetrical
15:38 Asphyxia: again, your call
15:39 Asphyxia: but yeah that's all, it's a solid map so nice job

Few suggestion dropped here and there, I tried to polish up some of the patterns so they would feel and look a bit more equal and less ''random'' spacing-wise, mostly. Solid map, best of luck!
Topic Starter
riffy
Thank you!
Mortem
amazing song.

just few things.
02:16:284 (6,3) - What about stacking them.
02:29:562 (1,5) - Fix stack. You have (5) on x: 336, but (1) on x: 337.
02:36:939 (8,2) - Fix stack.

good luck!
Nyukai
self-reminder to check this
Topic Starter
riffy

Pjecoo wrote:

amazing song.

just few things.
02:16:284 (6,3) - What about stacking them. Sure
02:29:562 (1,5) - Fix stack. You have (5) on x: 336, but (1) on x: 337. yush o/
02:36:939 (8,2) - Fix stack. there isn't much I can do about this, if you Ctrl+G (8) and check its position it is already perfectly matches with (2)'s :c

good luck!
Thank you, bro :)
show more
Please sign in to reply.

New reply