forum

There Will Be Fireworks - Here Is Where

posted
Total Posts
33
Topic Starter
YellowManul
This beatmap was submitted using in-game submission on 8 июня 2015 г. at 21:23:50

Artist: There Will Be Fireworks
Title: Here Is Where
Tags: indie folk the dark bright post-rock
BPM: 75
Filesize: 8464kb
Play Time: 05:45
Difficulties Available:
  1. Nowhere (3,19 stars, 755 notes)
Download: There Will Be Fireworks - Here Is Where
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
Some faded glory might just shelter me
Kobold84
В общем:
— больше тегов, касающихся поджанра! И название альбома туда же.
— хпдрейн маленький, не заметил там мест, из-за которых он нужен таким. Я бы повысил до 6 или даже 7.

остальное:
00:23:677 (3) - как-то он не вписывается, рекомендую сделать как-то так: http://puu.sh/gP4qq/81fb5cb246.jpg вместо того, что сейчас: http://puu.sh/gP4rE/3e46a6d02d.jpg
01:24:077 (3) - не-е-ет, что за форма такая.
01:28:877 (8,9,10,11) - их в отдельное комбо бы записать.
01:43:877 (5,6,7) - слишком большой спейсинг между ними, хотя по музыке не слышу, чтобы такой спейсинг подходил.
01:53:277 (5) - чтобы лучше читался момент, лучше сделать отдельное комбо, начиная с этой ноты.
01:54:477 (5,6,7,8) - ну сделай
02:13:477 (7,8,9,10,11) - и здесь можно отдельное комбо выделить.
02:48:877 (7) - предлагаю заменить на слайдер, а следовательно уменьшить спейсинг.
02:52:077 (7,8) - вот тут предлагаю сделать не двойку, но тройку с хорошим спейсингом, как ты делал раньше.
03:12:077 (1) - предлагаю увеличить св, начиная с этого момента и до перерыва, потому что слайдеры выглядят слишком медленными по сравнению с вокалом. А ещё тут можно киай сделать.
03:36:877 (3) - айда вместо реверсного слайдера три ноты!
04:09:277 (9) - начиная вот отсюда бы объединить со следующем комбо!
04:15:477 (8) - и сюда тоже три ноты, а не реверсный слайдер. Выглядит лучше, как по мне.
04:29:677 (3,4) - слишком пусто между ними, добавить бы что-нибудь.
04:40:877 (7,8,9) - спейсинг побольше чутка, наверное.
05:04:077 (1,2) - я не слышу тут два слайдера, я слышу один большой!
05:33:077 (1) - ну не знаю, по-моему, спиннер нужно на тик подальше отодвинуть. Укоротить на один тик вначале, точнее.
Topic Starter
YellowManul

Kobold84 wrote:

В общем:
— больше тегов, касающихся поджанра! И название альбома туда же.
— хпдрейн маленький, не заметил там мест, из-за которых он нужен таким. Я бы повысил до 6 или даже 7.

остальное:
00:23:677 (3) - как-то он не вписывается, рекомендую сделать как-то так: http://puu.sh/gP4qq/81fb5cb246.jpg вместо того, что сейчас: http://puu.sh/gP4rE/3e46a6d02d.jpg
01:24:077 (3) - не-е-ет, что за форма такая.
01:28:877 (8,9,10,11) - их в отдельное комбо бы записать.
01:43:877 (5,6,7) - слишком большой спейсинг между ними, хотя по музыке не слышу, чтобы такой спейсинг подходил. там везде 2,49х идёт же.
01:53:277 (5) - чтобы лучше читался момент, лучше сделать отдельное комбо, начиная с этой ноты.
01:54:477 (5,6,7,8) - ну сделай
02:13:477 (7,8,9,10,11) - и здесь можно отдельное комбо выделить.
02:48:877 (7) - предлагаю заменить на слайдер, а следовательно уменьшить спейсинг. там под барабаны идёт, так что не слайдер о3о оставлю пока что, если кто скажет ещё - поменяю
02:52:077 (7,8) - вот тут предлагаю сделать не двойку, но тройку с хорошим спейсингом, как ты делал раньше.
03:12:077 (1) - предлагаю увеличить св, начиная с этого момента и до перерыва, потому что слайдеры выглядят слишком медленными по сравнению с вокалом. А ещё тут можно киай сделать.
03:36:877 (3) - айда вместо реверсного слайдера три ноты! слишком часто они будут, ну да ладно о3о
04:09:277 (9) - начиная вот отсюда бы объединить со следующем комбо!
04:15:477 (8) - и сюда тоже три ноты, а не реверсный слайдер. Выглядит лучше, как по мне.
04:29:677 (3,4) - слишком пусто между ними, добавить бы что-нибудь.
04:40:877 (7,8,9) - спейсинг побольше чутка, наверное.
05:04:077 (1,2) - я не слышу тут два слайдера, я слышу один большой!
05:33:077 (1) - ну не знаю, по-моему, спиннер нужно на тик подальше отодвинуть. Укоротить на один тик вначале, точнее.

Спасибо за мод! <3
Shadren
-fixed several rythm issues
-fixed metadata
-fixed minor changes


IRC mod
2015-03-26 21:37 Shadren: 00:45:877 - 
2015-03-26 21:38 Shadren: 00:56:677 -
2015-03-26 21:39 Shadren: http://puu.sh/gQtdm/399662871b.jpg
2015-03-26 21:44 Shadren: 05:06:477 -
2015-03-26 21:46 Shadren: 05:10:477 -
2015-03-26 21:46 Shadren: 05:24:477 -
2015-03-26 21:51 Shadren: 03:31:277 -
2015-03-26 21:54 Shadren: 04:17:477 -
2015-03-26 21:56 Shadren: 00:26:877 -
2015-03-26 21:58 Shadren: 00:42:477 -
2015-03-26 21:59 Shadren: 01:18:877 =
2015-03-26 21:59 Shadren: 01:18:877 -
Topic Starter
YellowManul

Shadren wrote:

-fixed several rythm issues
-fixed metadata
-fixed minor changes


IRC mod
2015-03-26 21:37 Shadren: 00:45:877 - 
2015-03-26 21:38 Shadren: 00:56:677 -
2015-03-26 21:39 Shadren: http://puu.sh/gQtdm/399662871b.jpg
2015-03-26 21:44 Shadren: 05:06:477 -
2015-03-26 21:46 Shadren: 05:10:477 -
2015-03-26 21:46 Shadren: 05:24:477 -
2015-03-26 21:51 Shadren: 03:31:277 -
2015-03-26 21:54 Shadren: 04:17:477 -
2015-03-26 21:56 Shadren: 00:26:877 -
2015-03-26 21:58 Shadren: 00:42:477 -
2015-03-26 21:59 Shadren: 01:18:877 =
2015-03-26 21:59 Shadren: 01:18:877 -
спасибо за мод 8-)
AlexaBM
<3
тут будет совсем не классный мод на классную песню.
чувак, сорян, я рили ничего найти не могу :с
Topic Starter
YellowManul

AlexaBM wrote:

<3
тут будет совсем не классный мод на классную песню.
чувак, сорян, я рили ничего найти не могу :с
pls mom rank
AlexaBM
Sry, I'm not a BN, I'm just a BM
Topic Starter
YellowManul

AlexaBM wrote:

Sry, I'm not a BN, I'm just a BM
is that even legit
Birdy
[General]
Animu BG NOOOOOO.
I'm not so sure if "scottish" really needs to be in the tags?

[Nowhere]
00:03:277 (1,2,3) - The turn is uncomfortably big, maybe move (3) somewhere around 76|120.
00:07:277 (2,3,4) - Same here. Suggesting to move (4) where its track would follow the flow, there it fits quite well. 200|208 should be good.
00:12:477 (5) - 188|212 for a nice blanket.
00:14:877 (5) - 320|84 and -34 rotation for a significantly better flow.
00:20:477 (3,4) - Would be better unstacked.
00:23:277 (2,3) - ^
00:29:277 (2) - 248|256.
00:57:077 (9,10) - Sudden mini-jump, would be better at the usual spacing.
01:22:277 (6,7,8,9) - It's not really following the music. Sure it kind of fits the snare hitsounds, but that's nowhere in the music. Just use a normal not overspaced pattern.
01:44:477 (8) - Move the end to 268|128.
01:44:877 (9) - 188|104.
01:56:677 (4,5) - 92|300.
02:07:277 (1,4) - Normal claps for what?
02:19:277 (6) - 112|128.
03:24:477 (8) - Normal clap again for what?
03:47:277 (1) - Shorten by 1/2 and move 1/2 forward.
05:14:477 (2) - You could give this an interesting shape.
05:25:677 (3) - 412|304.

Most of these are flow improvement suggestions unless otherwise noted.
I don't know if I got lazy in the end or if it just was better but from the first glance it looked good.
Topic Starter
YellowManul

Static Noise Bird wrote:

[General]
Animu BG NOOOOOO. such a weaboomanul
I'm not so sure if "scottish" really needs to be in the tags? ok deleted

[Nowhere]
00:03:277 (1,2,3) - The turn is uncomfortably big, maybe move (3) somewhere around 76|120.
00:07:277 (2,3,4) - Same here. Suggesting to move (4) where its track would follow the flow, there it fits quite well. 200|208 should be good.
00:12:477 (5) - 188|212 for a nice blanket.
00:14:877 (5) - 320|84 and -34 rotation for a significantly better flow.
00:20:477 (3,4) - Would be better unstacked.
00:23:277 (2,3) - ^
00:29:277 (2) - 248|256.
00:57:077 (9,10) - Sudden mini-jump, would be better at the usual spacing.
01:22:277 (6,7,8,9) - It's not really following the music. Sure it kind of fits the snare hitsounds, but that's nowhere in the music. Just use a normal not overspaced pattern.
01:44:477 (8) - Move the end to 268|128.
01:44:877 (9) - 188|104.
01:56:677 (4,5) - 92|300.
02:07:277 (1,4) - Normal claps for what?
02:19:277 (6) - 112|128.
03:24:477 (8) - Normal clap again for what?
03:47:277 (1) - Shorten by 1/2 and move 1/2 forward.
05:14:477 (2) - You could give this an interesting shape.
05:25:677 (3) - 412|304.

Most of these are flow improvement suggestions unless otherwise noted.
I don't know if I got lazy in the end or if it just was better but from the first glance it looked good.


fixed all.
ty <3
VINXIS
d
add alternative into tags
  1. 00:49:677 (1) - remove nc cuz inconsistent as it is rn
  2. 01:01:677 (3) - are whistles on sliders liek dis one intentional o r wot
  3. 01:37:677 (5) - remove dis clap u bum
  4. 02:32:477 (7,1,2,3) - y is teh spacing so big here and not at 02:33:277 (3,4) -
  5. 02:52:677 (10,1) - would say u sud blanket le circle by slider instead so the flow between 02:52:277 (8,9,10) - would be better
  6. 03:30:277 (7) - i'd say u sud delete this circle and space 03:30:477 (8) - farther because i feel thats wot the song dictates more than thsi but y e a
  7. 04:54:477 (1) - SV change too big to notice imo (including the rhythmical change to the guitar) u sud really change the SV and rhythm slowly zzz
  8. 05:33:277 (1) - end the slider on the blue tick before tbh
Topic Starter
YellowManul

VINXIS wrote:

d
add alternative into tags
  1. 00:49:677 (1) - remove nc cuz inconsistent as it is rn
  2. 01:01:677 (3) - are whistles on sliders liek dis one intentional o r wot
  3. 01:37:677 (5) - remove dis clap u bum
  4. 02:32:477 (7,1,2,3) - y is teh spacing so big here and not at 02:33:277 (3,4) - because somewhere is jump and somewhere is not vinx pls
  5. 02:52:677 (10,1) - would say u sud blanket le circle by slider instead so the flow between 02:52:277 (8,9,10) - would be better
  6. 03:30:277 (7) - i'd say u sud delete this circle and space 03:30:477 (8) - farther because i feel thats wot the song dictates more than thsi but y e a
  7. 04:54:477 (1) - SV change too big to notice imo (including the rhythmical change to the guitar) u sud really change the SV and rhythm slowly zzz nope
  8. 05:33:277 (1) - end the slider on the blue tick before tbh
ty
i luv u
no homo (probably)
Breadhunter
:) Хотел как лучше, а получился нацимод
Я хочу спать
В общем, нашел 3 момента, решил посмотреть полностью. Я не пойму, какой у тебя спейсинг? 1.4 или 1.5 или 1.6?
Я бы настаивал на приведении всего к какому-нибудь стандарту, в 1.5, наверное, потому что я не понимаю зачем нужны такие колебания.
00:01:677 (4) - вот и начало, опусти его ниже (264 322)
00:03:277 (1) - вот эту штуковину тоже двинь куда-нибудь. Проблема в том, что я не понимаю, какой у тебя спейсинг. (258 145)
00:04:477 (3) - (63 110). Все делаю под 1.5, потому что 1.4 маловато будет, рили. Если что сам выбери и подгони, хуже не будет уж точно
00:05:677 (5) - 160 328\
00:06:477 (1) - 284 187 \
00:07:277 (2) - 308 84 \ это все как один
00:07:677 (3) - 208 106 /
00:08:077 (4,5) - не понимаю этот джамп, он, вроде бы, тут вообще не к месту, это джамп? Если да, то скорее сёнен
00:08:877 (5) - 305 326 (Делаем карту скучной)
00:09:277 (6) - 399 286
00:10:477 (2) - 295 78
00:10:877 (3) - 295 179
00:12:477 (5) - Вот что это. 1.39 до и 1.67 после, :( 190 220
00:12:877 (1) - 265 289
00:14:077 (3) - 480 164
00:14:477 (4) - 422 80
00:14:877 (5) - 320 84
00:15:677 (6) - вижу конструкцию с 1, НО ЭТО НИЧЕГО НЕ МЕНЯЕТ. Как я делаю, чтобы поставит (1)- слайдер ровно относительно (4 и 5). на таймлайне меняю порядок этих херовин и выравниваю. К чему это я, вот тебе координаты
00:15:677 (6) - 164 68
00:16:077 (1) - 176 169
00:16:877 (2) - 254 293
00:18:077 (4) - 436 224
00:19:277 (1) - 245 101
00:20:477 (3) - 78 147
00:21:677 (5) - 254 325
00:22:077 (6) - 279 226
00:22:477 (1) - 238 133
00:23:677 (3) - 325 82
00:24:477 (4) - 411 46
дальше идет вроде бы стабильно ~2.2
00:29:277 (2) - 245 257
00:30:477 (1) - 216 340
00:32:477 (2) - 227 94
00:33:677 (1) - 415 128
00:34:477 (5) - 302 312
00:34:877 (6) - 202 277
00:37:277 (6) - 304 105
00:38:477 (1) - 172 304
00:39:677 (4) - 10 166
00:40:077 (5) - 93 9
00:41:277 (8) - 327 130
00:41:677 (1) - 375 215
00:42:877 (4) - 262 256
00:43:277 (6) - 131 214
00:44:477 (9) - 315 52
00:45:477 (2) - 347 231
00:45:677 (3) - 274 200
00:46:477 (6) - не знаю как сохранить конструкцию можно и джумп, учитывая что (5) это слайдер: 00:46:477 (6) - 163 155
00:46:877 (7) - 203 59
00:47:877 (10) - 424 227 Длинное комбо тут, поставь на какой-нибудь (6) - нк
00:48:477 (2) - 272 318
00:49:277 (5) - 38 247
00:50:477 (3) - 256 71
00:51:077 (4) - 399 43
00:51:677 (2) - Слова пошли, нехорошо. 462 215
00:52:677 (4) - 283 281
00:54:077 (7) - 56 198
00:54:877 (2) - 180 61
00:55:877 (5) - 436 150
00:56:277 (6) - 393 237
00:56:677 (8) - необоснованный джамп, наверное, ради конструкции ты его делал. Попробуй двинуть подвигать и привести к 2.2 >:(
00:57:677 (1) - 26 218
00:58:877 (4) - 182 47
00:59:877 (6,7) - 358 161 две разом двигай
01:00:477 (8) - 445 225

Одну минуту честно отфиксил, если ты найдешь это полезным, я скину тебе осз, чтобы ты глянул и если что сам не двигал это.
Если что - напиши, я и остальное готов подвигать, но, конечно, лучше ты сам этим займись, потому что это нужно и самому уметь. Нужно ли? Думаю, да. Удачи с картой!

http://puu.sh/hjfhu.osu
Topic Starter
YellowManul

Breadhunter wrote:

:) Хотел как лучше, а получился нацимод
Я хочу спать
В общем, нашел 3 момента, решил посмотреть полностью. Я не пойму, какой у тебя спейсинг? 1.4 или 1.5 или 1.6?
Я бы настаивал на приведении всего к какому-нибудь стандарту, в 1.5, наверное, потому что я не понимаю зачем нужны такие колебания.
00:01:677 (4) - вот и начало, опусти его ниже (264 322)
00:03:277 (1) - вот эту штуковину тоже двинь куда-нибудь. Проблема в том, что я не понимаю, какой у тебя спейсинг. (258 145)
00:04:477 (3) - (63 110). Все делаю под 1.5, потому что 1.4 маловато будет, рили. Если что сам выбери и подгони, хуже не будет уж точно
00:05:677 (5) - 160 328\
00:06:477 (1) - 284 187 \
00:07:277 (2) - 308 84 \ это все как один
00:07:677 (3) - 208 106 /
00:08:077 (4,5) - не понимаю этот джамп, он, вроде бы, тут вообще не к месту, это джамп? Если да, то скорее сёнен
00:08:877 (5) - 305 326 (Делаем карту скучной)
00:09:277 (6) - 399 286
00:10:477 (2) - 295 78
00:10:877 (3) - 295 179
00:12:477 (5) - Вот что это. 1.39 до и 1.67 после, :( 190 220
00:12:877 (1) - 265 289
00:14:077 (3) - 480 164
00:14:477 (4) - 422 80
00:14:877 (5) - 320 84
00:15:677 (6) - вижу конструкцию с 1, НО ЭТО НИЧЕГО НЕ МЕНЯЕТ. Как я делаю, чтобы поставит (1)- слайдер ровно относительно (4 и 5). на таймлайне меняю порядок этих херовин и выравниваю. К чему это я, вот тебе координаты
00:15:677 (6) - 164 68
00:16:077 (1) - 176 169
00:16:877 (2) - 254 293
00:18:077 (4) - 436 224
00:19:277 (1) - 245 101
00:20:477 (3) - 78 147
00:21:677 (5) - 254 325
00:22:077 (6) - 279 226
00:22:477 (1) - 238 133
00:23:677 (3) - 325 82
00:24:477 (4) - 411 46
дальше идет вроде бы стабильно ~2.2
00:29:277 (2) - 245 257
00:30:477 (1) - 216 340
00:32:477 (2) - 227 94
00:33:677 (1) - 415 128
00:34:477 (5) - 302 312
00:34:877 (6) - 202 277
00:37:277 (6) - 304 105
00:38:477 (1) - 172 304
00:39:677 (4) - 10 166
00:40:077 (5) - 93 9
00:41:277 (8) - 327 130
00:41:677 (1) - 375 215
00:42:877 (4) - 262 256
00:43:277 (6) - 131 214
00:44:477 (9) - 315 52
00:45:477 (2) - 347 231
00:45:677 (3) - 274 200
00:46:477 (6) - не знаю как сохранить конструкцию можно и джумп, учитывая что (5) это слайдер: 00:46:477 (6) - 163 155
00:46:877 (7) - 203 59
00:47:877 (10) - 424 227 Длинное комбо тут, поставь на какой-нибудь (6) - нк
00:48:477 (2) - 272 318
00:49:277 (5) - 38 247
00:50:477 (3) - 256 71
00:51:077 (4) - 399 43
00:51:677 (2) - Слова пошли, нехорошо. 462 215
00:52:677 (4) - 283 281
00:54:077 (7) - 56 198
00:54:877 (2) - 180 61
00:55:877 (5) - 436 150
00:56:277 (6) - 393 237
00:56:677 (8) - необоснованный джамп, наверное, ради конструкции ты его делал. Попробуй двинуть подвигать и привести к 2.2 >:(
00:57:677 (1) - 26 218
00:58:877 (4) - 182 47
00:59:877 (6,7) - 358 161 две разом двигай
01:00:477 (8) - 445 225

Одну минуту честно отфиксил, если ты найдешь это полезным, я скину тебе осз, чтобы ты глянул и если что сам не двигал это.
Если что - напиши, я и остальное готов подвигать, но, конечно, лучше ты сам этим займись, потому что это нужно и самому уметь. Нужно ли? Думаю, да. Удачи с картой!

http://puu.sh/hjfhu.osu

твои предложения поставил, но песня становится энергичнее, оттуда и меняется спейсинг о3о\
(никто не жаловался особо на него, странно..)


спасибо за твои старания! :)
ErunamoJAZZ
Hi stalking you i find your map xD

In general, looks cool and calm, is a good song ;)
but, i noticed most of your patterns are close to map center. Here is the image taken from IOGraphica:



and see it:

:P
Topic Starter
YellowManul

ErunamoJAZZ wrote:

Hi stalking you i find your map xD

In general, looks cool and calm, is a good song ;)
but, i noticed most of your patterns are close to map center. Here is the image taken from IOGraphica:



and see it:

:P


it's ok
owo



owo
riffy
Yo, as requested.

[General]
  1. Please, check your metadata more carefully or bring a reputable source to confirm that you're right. So far, I'v efound this labe's webpage which says that title is Here Is Where (capitalized I)
[Nowhere]
  1. 00:12:477 (5,1) - keep up the jumps just like you did it before for consistency and fun purposes? Once you place jumps, players will expect you to use more of them in similar patterns.
    Note: 00:15:677 (6,1) - and so on - same. :c
  2. 00:22:477 (1,3) - minor - is this overlap intended? I'm asking because it looked kind of messy to me. Consider avoiding it, if posible.
    Note: 04:57:277 (4,1) - similar issue.
  3. 00:24:877 (5,1) - the jump doesn't really match with the song as players have to jump BEFORE the beat kicks in, which is pretty weird, if you ask me. Consider reducing spacing before (1)? Example
  4. 00:26:877 (4,5,2,3,4) - as they sound quite similar, I would use equal spacing values for both combos. Otherwise, it might be confusing for players and might give a eeling of discomfort to players.
  5. 01:11:077 (2,3) - try to stress the beat on the white tick by making it clickable? It'd make more sense with the song, I think. example
  6. 01:48:077 (9) - I'd map these sounds with some circles as the music gets stronger here. It's a nice chance to bring some jumps and give players a little more variety, too!
  7. 02:58:477 (7,8,9,10) - previously, these beats were given some high DS values and now you use stacks, which makes me feel quite confusied. Consider unstacking and giving more jumpy pattern? Unless your aim was to give some variety, of course.
    Note: 03:37:277 (5,6) - same as above, I suppose.
  8. 03:47:277 - as the instruments are stronger at this point, I'd suggest to have the spinner started here.
  9. 04:21:677 (8) - just avoid any misunderstanding, move the reverse arrow somewhere else, so nobody will expect (8) to have a second repeat. example
    Note: similar thing happens to 04:43:277 (4)
  10. 05:33:277 (1) - You could split the spinner into two, s it feels less stressful and player get at least a few seconds to rest and a slight HP boost.

    I feel a little uncomfy with the flow on the slow part in the end, try to get a couple opinions on it and hitsounding in general. Overall, the mapsety isn't bad, but it could use a few more mods.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Best of luck!
Sieg
ты ничего не забыл?
Topic Starter
YellowManul

-Bakari- wrote:

Yo, as requested.

[General]
  1. Please, check your metadata more carefully or bring a reputable source to confirm that you're right. So far, I'v efound this labe's webpage which says that title is Here Is Where (capitalized I)
[Nowhere]
  1. 00:12:477 (5,1) - keep up the jumps just like you did it before for consistency and fun purposes? Once you place jumps, players will expect you to use more of them in similar patterns.
    Note: 00:15:677 (6,1) - and so on - same. :c
  2. 00:22:477 (1,3) - minor - is this overlap intended? I'm asking because it looked kind of messy to me. Consider avoiding it, if posible.
    Note: 04:57:277 (4,1) - similar issue.
  3. 00:24:877 (5,1) - the jump doesn't really match with the song as players have to jump BEFORE the beat kicks in, which is pretty weird, if you ask me. Consider reducing spacing before (1)? Example
  4. 00:26:877 (4,5,2,3,4) - as they sound quite similar, I would use equal spacing values for both combos. Otherwise, it might be confusing for players and might give a eeling of discomfort to players.
  5. 01:11:077 (2,3) - try to stress the beat on the white tick by making it clickable? It'd make more sense with the song, I think. example
  6. 01:48:077 (9) - I'd map these sounds with some circles as the music gets stronger here. It's a nice chance to bring some jumps and give players a little more variety, too!
  7. 02:58:477 (7,8,9,10) - previously, these beats were given some high DS values and now you use stacks, which makes me feel quite confusied. Consider unstacking and giving more jumpy pattern? Unless your aim was to give some variety, of course.
    Note: 03:37:277 (5,6) - same as above, I suppose.
  8. 03:47:277 - as the instruments are stronger at this point, I'd suggest to have the spinner started here.
  9. 04:21:677 (8) - just avoid any misunderstanding, move the reverse arrow somewhere else, so nobody will expect (8) to have a second repeat. example
    Note: similar thing happens to 04:43:277 (4)
  10. 05:33:277 (1) - You could split the spinner into two, s it feels less stressful and player get at least a few seconds to rest and a slight HP boost.

    I feel a little uncomfy with the flow on the slow part in the end, try to get a couple opinions on it and hitsounding in general. Overall, the mapsety isn't bad, but it could use a few more mods.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Best of luck!
спасибо, принял всеа
:3
Topic Starter
YellowManul

Sieg wrote:

ты ничего не забыл?
жду моды же
Krfawy
Мы только дали audio lead-in 1500. По моему все хорошо.

#ЗАПУЗЫРЕНО
Sieg
ph
Birdy
I don't know if Sieg is supposed to be the second bubbler, but either way poke me tomorrow and I'll either approve or bubble #2 this, whichever spot shall I take.
Kodora
#2
show more
Please sign in to reply.

New reply