osu!mania 7K Dan (段) Courses (Judge your 7K Skills!)

posted
Total Posts
136
show more
Bobbias

ARCskieZ wrote:

Really nice!
Btw could it be, that the star ranking in mania is not really helpfull?
Yes. Star rating is currently very broken in a few well known ways. For example, LNs are terribly underrated, while large chords, in particular chord jacks are overrated as hell.

Star rating should only be seen as a very rough guide to difficulty.
Topic Starter
Jinjin
Update: 8th Dan + HP value readjustment (as decided by spoonguy)
https://www.dropbox.com/s/ys6rvx88bzryo ... l.osz?dl=0
spoonguy
yea blame it all on me lmao
Anyway some dans will be changed in order to fit the new HP value (such as the 7th dan, which is currently harder than 8th because of the bursty maps) so look forward to that too.
Ciel
aaaaaaand rip all the 7k insane scores
NXTKitKat
Why not submitting these maps?

Also, could you please link the maps that are used? It's kinda better if we don't have to search for every single maps to download.
Sern888
Cool !
Topic Starter
Jinjin

NXTKitKat wrote:

Why not submitting these maps?

Also, could you please link the maps that are used? It's kinda better if we don't have to search for every single maps to download.
Yup, I'll start doing this ^^


Also, Insane 9th dan has been uploaded!

https://www.dropbox.com/s/caszerehqec3o ... l.osz?dl=0
Evening

iJinjin wrote:

NXTKitKat wrote:

Why not submitting these maps?

Also, could you please link the maps that are used? It's kinda better if we don't have to search for every single maps to download.
Yup, I'll start doing this ^^


Also, Insane 9th dan has been uploaded!

https://www.dropbox.com/s/caszerehqec3o ... l.osz?dl=0
gud sheet
Topic Starter
Jinjin
https://www.dropbox.com/s/caszerehqec3o ... l.osz?dl=0

Update: made Insane 10th Dan today too (wew)

This means that all Insane Dans are now complete!
Topic Starter
Jinjin
Update: The first of the extra level dan course is finally here! Do you have what it takes to tackle the extra dan? Go ahead, see for yourself!
Download available through this link or the main forum post
Evening

iJinjin wrote:

Update: The first of the extra level dan course is finally here! Do you have what it takes to tackle the extra dan? Go ahead, see for yourself!
Download available through this link or the main forum post
wow fast
ggsnipess
holy shit dude, you're going ham
Topic Starter
Jinjin
Another Update once again! : Azimuth Dan is ready! Download link bundled with the Gamma dan available here
Topic Starter
Jinjin
It's finally done! The hardest dan finally made its way!
Here's the complete download link for all the extra dan courses
ggsnipess
Took you long enough to get this done zzzzz

gud job doe








chyoic for zenith pass
Evening

iJinjin wrote:

It's finally done! The hardest dan finally made its way!
Here's the complete download link for all the extra dan courses
oh boy who will be the first to clear this !?!?!?
Sern888
just clearing it is okay ? (doesn't require high accuracy?)
ggsnipess
yep, 7k dans just need a pass and you're good, I don't think anyone would be able to keep a 95% or above run on zenith lol
Topic Starter
Jinjin
yup, just need to clear ^^
spoonguy
chinchin is etttttttttttttttttt

---


seriously though kakuzetsu thanathos at hp9 and it's not even the hardest song of the course lmaaaao
i'm interested to see who the hell passes this
show more
Please sign in to reply.

New reply