osu!mania 7K Dan (段) Courses (Judge your 7K Skills!)

posted
Total Posts
136
show more
Topic Starter
Jinjin

PouletFurtif wrote:

Insane Level download link is kill x:
Whoops, link has been fixed, along with 6th dan changes~
Download here
PouletFurtif
Thanks.
I really like your work.
If it can help you, looks like you rarely finish/start a map with < 80% HP (I played from 7th to 9th Dan), making things easier. 10th Dan was more pleasurable 'cause I always started around 20~40% HP :)

edit : https://osu.ppy.sh/ss/2835198 ;o
Nekro
I'm getting extracting errors in Insane 1 - 5. Only Beginner dan and 6th dan shows up

i guess i cleared 6th dan so it doesnt matter... but i wanna try the rest
Topic Starter
Jinjin

Nekro wrote:

I'm getting extracting errors in Insane 1 - 5. Only Beginner dan and 6th dan shows up

i guess i cleared 6th dan so it doesnt matter... but i wanna try the rest
damn I should be more careful to check that everything works properly lol

I fixed the problem
Fullerene-
Once you got all the dans finalized hit me up and I'll mirror them on MEGA for you
Topic Starter
Jinjin
Insane 7th Dan has been added!

Download here!
EtienneXC
Not trying to sound rude but you should upload all of these separate instead of updating the same ones but with an added dan. It would organize things more and would take much quicker for the people that only want a specific course.
Topic Starter
Jinjin

StaiainFangirl wrote:

Not trying to sound rude but you should upload all of these separate instead of updating the same ones but with an added dan. It would organize things more and would take much quicker for the people that only want a specific course.
You aren't the only one to say that to me haha. Yup, I was already planning to give separate links for each update starting from 8th dan because the file size was becoming really large. I'll make a combined compilation once all the dan courses are finished. Thanks for the input :)
Gekido-
Never passing Dan 5 cause Shut Down Everything
SillyFangirl
Good job Ijinjin, i stuck at 7th dan x.x
IamBaum
Really nice Dan system, i need to try it later :D
ReTLoM
Haha i suck really hard :(
i can just handle this :)

and i failed to the 3. song in the a-6 Dan
But finally good Stuff to practice thank you very much Senpai 8-)
Topic Starter
Jinjin

ReTLoM wrote:

Haha i suck really hard :(
i can just handle this :)

and i failed to the 3. song in the a-6 Dan
But finally good Stuff to practice thank you very much Senpai 8-)
Nice job! glad to hear that this helped ^^
PouletFurtif

iJinjin wrote:

Akihiro wrote:

Freedom dive [7K HD] from a-10 feels really easy compared to the other songs
About Freedom Dive at alpha-10: I wouldn't say it is drastically easy compared to the other songs in that course, but yes, I agree that it is a bit on the easier side. However, I also think people who average around alpha 10 might will still have a challenge as freedom dive is a pretty long song ^^
I was averaging around a-10 a few weeks ago, and I can tell you the length of the map doesn't increase the difficulty at all. It's like "gratz you just reached 10th Dan, now take this little eargasm as reward". Definitely the easiest map.
Choofers
dl'd, let's see how awful I am at 7k now
TJT
wonderful!
AncuL
DAN 3rd and 4th too much jump rating
almost 1 SR (or exceed 1)
hope you can make DAN 3.1
Topic Starter
Jinjin

AncuL wrote:

DAN 3rd and 4th too much jump rating
almost 1 SR (or exceed 1)
hope you can make DAN 3.1
Star Rating may have jumped a lot, but 4th dan is actually pretty overrated imo (feels more like 5.3~5.5*)
Kamikaze
>people measuring real map's difficulty by star rating
AncuL
um
on 3th song, notes barely start appears on the middle
on the 4th song, 1/4 notes start appears on the middle
show more
Please sign in to reply.

New reply