forum

Muut Pelit

posted
Total Posts
1,002
show more
zertap
No haista vittu sit >:(
Mukku
Menihän se läpi. 68 sekuntia ja menin Zeron ohi siinä d'hohoho

Mutta tosiaan se että vetää noi läpi kaikki alle 7 tunnissa on aika mlg. Mulla on nyt varmaan 9 tuntia pelattuna tai jotain ja vasta pääsin Hardest ja Hardestest tasot läpi. Vielä on Harderest ja Hardestestest
Pegram

Mukku wrote:

kaikki alle 7 tunnissa on aika mlg
that's me
Mukku

ReZero wrote:

Mukku wrote:

kaikki alle 7 tunnissa on aika mlg
that's me
Aivan. Unohtu sanoa
Pegram
ei sillä että haluaisin kehuskella tai mitään

eiku
zertap
Mukku miksei mulla ole sua steamissa? :<
Mukku
Eikö? :O

Tämä vääryys pitää korjata pikimmiten.

Also, AoE 2 paras vaikka lagittaakin.
Mukku
China is superior

zertap
Keisari too stronk ;_;
Iggy
Huoh miksi suosittuja GMod servuja pitää DDoSsata?

Paras Bhop servu mitä gmodista löyty oli kuukausi sitten koko ajan maassa DDoSsausten takia, ja siksi en sitä ole jaksanut pahemmin vedellä hetkeen :( Ilmeisesti sen verran pahoja iskuja saivat että joutuivat ostamaan todella kalliita servuja suojautuakseen niiltä, mutta samalla hupenevat rahat eikä sitä servua voi loputtomiin pitää yllä... Sadnessssss
Mukku


Se oli paras peli silloin ja melkein vieläkin
ethox
http://us.battle.net/sc2/en/blog/10145834

Spawning
Many old-school RTS players remember what it was like to use one game disc to spawn in a second player. Back in the heyday of Warcraft II and the original StarCraft, you could bring a player (who didn’t yet own the game) into your game and play together. We called it Spawning, and we’re pleased to announce that Spawning is now available in StarCraft II.

Nowadays, anyone who hasn’t yet purchased StarCraft II can still play, thanks to the Starter Edition. While Starter Edition players have access to much of the game, there are many features that they previously couldn’t try before upgrading to the full game. Spawning closes that gap. Any player at a lower expansion level who joins a party that includes a player at a higher expansion level is Spawned up, and gets to play using the features and options of the highest expansion level for as long as they’re in a party together.

For example, when a Starter Edition player joins a party with a Wings of Liberty-level player, both are instantly playing Wings of Liberty. When those two players then join a party with a Heart of the Swarm-level player, they all immediately gain access to Heart of the Swarm content, and they keep that access until their party no longer includes any higher-expansion level players.

SC2:seenkin tuli vanha tuttu Spawning - eli pelaamaan pääsee yhden, pelin omistavan, kaverin kanssa partyssä. Ei siis 1v1-pelaamista ollenkaan, mutta ilmaista pelaamista silti!
Dekonare
Bloodseeker on kiva ja rampage + enemy team total raping

Iggy


Ihan perkeleen vaikeita, mutta hauskoja pelejä nämä Oddworld pelit.
Abe's Oddyseen vedin läpi jo, mutta Abe's Exoddus tuottaa paljon vaikeuksia..
Mianki
Alan pikkuhiljaa katumaan sitä että tein FFXIV betaan kissatyttöhahmon jonka nimi on Mia Makkara.
Kalle_old_1
Preorderasin Starboundin, sais alkaa jo beta ; ;
Mianki

Kalle wrote:

Preorderasin Starboundin, sais alkaa jo beta ; ;
Googletin, hienolta näytti kyllä. Samanlainen kuin Terrarria mutta SCI-FINÄ
Iggy
Terrariaa ja Minecraftia sopivasti hakanneena voin sanoa ettei minulla ole kiinnostusta tuohon genreen enää :D
Baka94
Don't Starve on sitten hyvä. Koukuttava, haastava ja paljon muuta :)
Ja sitten mitä vanhempiin peleihin tulee niin Oddworld pelien lisäksi Rollcage Stage II on yksi suosikeista (vaikka pelin parhaat autot kulkee niin lujaa ettei mulla ainakaan riitä kyvyt niitten hallitsemiseen...)
Catbelly
.
Iggy
Neverwinter lvl 60 reached, vaikka eihän kukaan sitä pelaa...
Baka94

Igenatius wrote:

Neverwinter lvl 60 reached, vaikka eihän kukaan sitä pelaa...
Saatan muistaa pelin väärin, mut mun kaveri sano et Neverwinter on "pay to win" peli. Onko totta?
Samwais
Päätin alottaa Witcherin läpipeluun uusiks koska viimeks pelasin koneella jokajust ja just jakso pyörittää koko peliä ja sillon pelasin valtavan katkonaisesti ni ei oo jääny tarinastakaan paljoo mieleen.
Iggy

Baka94 wrote:

Igenatius wrote:

Neverwinter lvl 60 reached, vaikka eihän kukaan sitä pelaa...
Saatan muistaa pelin väärin, mut mun kaveri sano et Neverwinter on "pay to win" peli. Onko totta?
No ei ainakaan itellä oo tullu moista vastaan. Kyllä rahalla saa etuja, pystyy ainakin niillä item packeilla pilata ekat 30 levua, mutta ilman investointia pärjää mainiosti.
Valentiino
Liikaa pelejä pelattavaksi ja pelaan vain dotaa, ei hyvin mene
Mianki
Tein pelivideon jo melkoisen vanhoista nauhoituksista jee

Mianki
Tupla posti mutta tietäisköhän täältä joku mistä saisi arcade fighstick:ja ostettua? Olen n. 5 päivää etsinyt nettikaupoista mutta missään ei ole saatavilla ;_;
Tiisa
Itse pelaan melkeinpä vain tietokoneella, pelattua on tullut kaikenlaista, wowia pelasin noin kolme vuotta kunnes onnistuin paskomaan authentikaattorini ja harvinaisen laiskana ihmisenä en ole jaksanut hankkia käyttäjätiliäni takaisin (tai no, ottaa authenticaattoria pois) Muitakin mmorpg pelekä on tullut pelattua, muun muuassa Tera, Eden Eternal ja jopa Runescapea hakkasin parin kuukauden ajan.
Ammunta pelit ovat myös lähellä sydäntä niistä voisi mainita CS, Blacklight retribution, Warframe, APB reloaded ja Crossfire.
Juuri nyt minulla ei ole pelaamisen mahdollistavaa tietokonetta siispä olen tehnyt läheisempää tuttavuutta xbox 360 ja PS3 kanssa että nii
GeGGuli

Mianki wrote:

Tupla posti mutta tietäisköhän täältä joku mistä saisi arcade fighstick:ja ostettua? Olen n. 5 päivää etsinyt nettikaupoista mutta missään ei ole saatavilla ;_;
Tämäntyylisiäkö etsit?
Mianki
Njoo, mutta Mukku löysikin gameshark UK:sta ja sieltä tilattiin hihii
Iggy
Imaskaa, en tajunnu lukea uusimpia...

EDITS LAIKA BAUS
thelewa

Tiisa wrote:

wowia pelasin noin kolme vuotta kunnes onnistuin paskomaan authentikaattorini ja harvinaisen laiskana ihmisenä en ole jaksanut hankkia käyttäjätiliäni takaisin (tai no, ottaa authenticaattoria pois)
oletko minä
Tunse
Atm pelaan Teraa, League of Legendsiä ja Osua(Tietenkin) tietokoneen osastolla.
Konsoleilla pääosin Rune Factory 3, kun nyt tässä odottelen Neljännen osan ilmestymistä 3DS'sälle.
Birdy
Borderlands 2 on paras. Ja Yugioh TCG.
Mianki
Tales of Xillia on täällä vihdoin uh ah
Pegram

Static Noise Bird wrote:

Borderlands 2 on paras. Ja Yugioh TCG.
YGO paras

pelataanx
Mianki
Pegram
Katellut tota jo jonkin aikaa eikä vaikuttanut niin mielenkiintoiselta mutta joo, pakko ostaa koska humbel bundel
ethox
Humble Bundle = EA, nuff said.

Weekly salessa edelleen "ok diilejä", esim. Botanicula, jonka OSTin suosittelen käymään läpi.
Mianki
Tales of Xillian OP on kyllä kultaa korville.


SPOILER
Sama biisi paremmalla äänenlaadulla mutta huonommalla videolla.

show more
Please sign in to reply.

New reply