forum

Trapcon 2015, Tamperse talo, 5.-6.9.

posted
Total Posts
82
show more
Pegram
Niin joo mä en voi enää ehkä majottaa ihan samalla lailla kun en siel enää asu

tai ehkä voin

ehkä en
princesswell
Vois tulla iteki jos vaan uskaltautuu raahautua oman huoneen ulkopuolelle
ethox
Mä varmaan taas toimin vierailevana tähtenä, eli jauhan 30min paskaa muin veljen kanssa kun törmään siihen, ja eksyn iltapäivää myöden päihdyttämään itseäni jonnekin. Luvata en uskalla mitään kellekään, joka ei jaksa suunnitella mun kanssa etukäteen asioista. Tälläsistä megalomaanisista suunnitteluista voi, ja suosittelen heittämään queryä irkkiin.

Hei, jos oon tarpeeks hyvällä tuulella, voin jopa tarjota yöpymissijaa.
Mindfang
vois tulla koska depa kysyi kännissä steamissa "kai sä tulet traconiin? :3"
thelewa
kai nyt sentään
Valentiino
Ihan hyhä syy tulla
Topic Starter
IppE
jo zeron grillaaminen on ihan hyhä syy
Depator
Tulen :3
zertap
02:50:06 @IppE │ joku pööpö vois postailla foorumeille trapcon lankaan tarkennuksia noista lipuista
02:51:50 @IppE │ eli siis tämä https://2015.tracon.fi/page/liput
02:51:56 @IppE │ tänne t/286805
02:52:07 @IppE │ erityisesti kohta "Jos liput loppuunmyydään nettikaupassa, ei lippuja saa edustuspöydiltäkään."
02:52:33 @IppE │ ja "Lippuja EI saa ovelta."
Deathicle
myö tuun
Pegram
mä koitan päästä WS-pisteelle työvoimaks ja jos en pääse niin pakottakaa mukaan tai ostakaa mulle lippu
ksg
cba
probably
t. lompakko
Valentiino

ksg- wrote:

cba
probably
t. lompakko
Vähemmän kaliaa, katse se helvetin halpa bussilippu ja ennen kaikkea LAIHDUTA
thelewa
tänään niitä lippuja satans
Cinnamon
Lippu get.
Topic Starter
IppE
aloituspostaus päivitelty jutuilla ja sun muilla
Mindfang
ehkä ostan lipun kohta, jos ei riitä niin idgaf tuun silti
vuotuinen tracon-pehmolelu saattaa sillon kyl jäädä ostamatta
RoTTa
tulossa
ksg
Laihdutin ja ostin lipun.
Parempi löytyä nukkumispaikka sit.
Birdy
Totuus - ehkä tulen, kun nyt puhuttiin tossa fabbyn kanssa asioista ja ajateltiin että varmaan juu toki.
Riippuu majoituspaikoista. Jos ei saa ostettua noita virallisia majoituspaskoja niin joku saa luvan ottaa minut tai meidät esim. kellariin turvaan kaikelta pahalta. Tai sitten valvotaan koko 32h.
Mindfang
synti suoritettu, nähdään syyskuussa
Valentiino
Ostin vain sunnuntailipun, koska en ollut varma lauantaista ja nyt ne on myyty loppuun :-D oh well
Topic Starter
IppE
lauantaina grillaillaan muutenkin
princesswell
Jostain sain taiottua rahaa sunnuntai lipun ostoon joten kai sitä nyt tullaan syyskuussa Tampereelle.
Topic Starter
IppE
Lauantaina aika moni vain palloilee ulkopuolella, joten ei huolta.
Kissetyty
Juuh elikkäs jos kenelläkään olisi jostain syystä ylimääräinen lippu myynnissä niin uskallan ehkä jopa tulla.
Topic Starter
IppE
Kuten yllä jo sanoin, lauantaina aika moni palloilee pihalla koska ohjelmassa mm. ei mitään ja kaikilla ei ole lippuja.

https://kompassi.tracon.fi/events/traconx/programme
Birdy
Melkein jopa tekee mieli tulla paikalle jos kerran melkein kellään muullakaan ei ole lippua. Pitää vaan nuo Onnibussin hinnastot ja aikataulut kattoa. Melko brutaalia, että heti seuraavana maanantaina ruotsin yo-kuuntelu ;^;
Valentiino
Harjoittelet ruotsia traconissa, mm. ostat ruotsalaista mangaa ja pyydät jotain tai jotain lukemaan :^)

Ja tosiaan, itsellänikään ei ole lippua lauantaille, vain sunnuntaille ja 99% varmuudella pyörin pihalla (ofc toivoen hyvää säätä niin voi oikeasti tehdäkkin jotain, muuten istun baarissa)
Birdy
Baariin mennään sitten jossain vaiheessa ainakin me ja IppE. 'bout time.
ksg
Ai niin, pitäis katsella onnibussitiketit ja mistä se kulkee täälläkin
Giseiinu
Ite varmaa käyn lauantaina ulkona pari tuntia kuvaamassa ja lähden takas kotii lel
thelewa
itellä ei ole lippuja ollenkaan
thelewa
niin mutta vaikka lippuja ei löydy niin uskon silti että olen tampereella tuon viikonlopun
Birdy

thelewa wrote:

niin mutta vaikka lippuja ei löydy niin uskon silti että olen tampereella tuon viikonlopun
No sama. Jos ne matkaliput ei ole (kauheasti) yli 10€.
Mindfang
:soon:
Depator
Trapcon tj aika wäbä
Topic Starter
IppE
joo
ziniman
ebun, sain työvuorot

PIENI SALI, LA 17-20, SU 14-17,
SONAATTI 1, LA 20-21
thelewa
mitenkähän sitä liikkuisi tampersforsiin sit
show more
Please sign in to reply.

New reply