forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Mara
No en kyllä tosin kestäisi olla edes viikkoakaan ilman konetta..
Topic Starter
IppE
Hah, itse joudun kestämään 2 viikkoa ilman konetta kesällä virossa.



:cry:
Shieva
Itelläni pisin aika mitä oon ollu ilman konetta oli viimeeks luultavasti riparillakesällä '08, jollon olin jotain viikon ilman. Vähän huijasin, kun ripari kesti 10 päivää, niin yhtenä päivänä sai käydä jossain (aikaa oli pari tuntia), niin kävin sillon kotona koneella 8''DD Nykyään käyn joka päivä koneella ihan koulunki takia. Nyt tän viikonlopun oon ilman omaa konettani, mutta luultavasti siskon koneella saan kävästä netissä.

Ois toi vuosi jo aika mahoton. Sitten tietty jos ois paljon muuta tekemistä niin kestäis olla pitemmän aikaa.
Mara

Shieva wrote:

Itelläni pisin aika mitä oon ollu ilman konetta oli viimeeks luultavasti riparillakesällä '08, jollon olin jotain viikon ilman.
En ymmärrä miten selvisit hengissä moisesta kidutuksesta. Viikko ilman konetta? Ei helkkari.
Topic Starter
IppE

DataCirno wrote:

Shieva wrote:

Itelläni pisin aika mitä oon ollu ilman konetta oli viimeeks luultavasti riparillakesällä '08, jollon olin jotain viikon ilman.
En ymmärrä miten selvisit hengissä moisesta kidutuksesta. Viikko ilman konetta? Ei helkkari.
Confucius Say: "Not all are NEET's"

joo

Pitäs muuten joskus tehdä suomi porukan kanssa oikein kunnon mp rupeama, nauhottaa se ja pistää youtubeen kaikkien mulkattavaksi :>
Mara
"osu! finnish frag movie"

wait wat
detonator300

IppE602 wrote:

Pitäs muuten joskus tehdä suomi porukan kanssa oikein kunnon mp rupeama, nauhottaa se ja pistää youtubeen kaikkien mulkattavaksi :>
Joo, täällä yks vapaaehtoinen! :)
Topic Starter
IppE
Täytys vaan sopia joku aika joka sopii mahdollisimman monelle. Mulle käy ens viikon keskiviikosta eteenpäin melkein koska vaan (eli heti kun saan matikan uusintakokeen alta pois :V)
Mara
Mutta videon idea? Toteutus?
Topic Starter
IppE

DataCirno wrote:

Mutta videon idea? Toteutus?
Joku nauhottaa koko paskan, ehkä leikkaa turhat odotukset ymsp pois ja pistää youtubeen.

Ellei joku keksi jotain kivaa lisättävää.

Ja ideana on se että osu ja suomen "kommuuni" saa mainosta :3
Mukku
Minusta semmonen ois parempi että joka biisille eri pelaajaa nauhotetaan. Tietenki ne on ne multiplayer matsit
Mara

Mukku wrote:

Minusta semmonen ois parempi että joka biisille eri pelaajaa nauhotetaan. Tietenki ne on ne multiplayer matsit
TÄMÄ. Mutta täytyy varautua siihen, että ihmiset voi käyttää eri asetuksia nauhoittaessa. (En tarkoita skinejä, vaan esim. FPSn määrää, half-size/full-size jne)
Topic Starter
IppE

DataCirno wrote:

Mukku wrote:

Minusta semmonen ois parempi että joka biisille eri pelaajaa nauhotetaan. Tietenki ne on ne multiplayer matsit
TÄMÄ. Mutta täytyy varautua siihen, että ihmiset voi käyttää eri asetuksia nauhoittaessa. (En tarkoita skinejä, vaan esim. FPSn määrää, half-size/full-size jne)
Fraps 3.2.2 Build 11496, 30fps, 1024x576, no fps restriction. Luulis että kaikilla on sen verran ok kone että noilla kestää nauhottaa pelatessakin.

Tosta voi sitten vaikka 720p upscalen tehä, eipä sitä eroo youtubessa kukaan huomaa kun player on suurimmillaan 480p kokonen jos ei fullscreeniä ota.

Ja mää voin *köh* "toimittaa" tän frapsin kaikille :3
Mukku
Voihan se tehä niinki että joku yks tyyppi specii kaikkia ja nauhottaa vain ite. Sitten joinii sinne peliin ja nauhottaa omanki pelailun
Topic Starter
IppE
Toimiihan tuokin.

Ilmoittaudun vapaaehtoseks uhrautuvaks.
Topic Starter
IppE
tuplaposti fuck yeah!





ps; pistäkkee PM:llä replaytä mulle kun mulla on tää videofetissi ja se tahtoo tyydytystä :3
UUSKA
kesäkuun 11 päivä... super mario galaxy 2 ja eiköhän sekin runkata yötä päivää läpi :D
voitais muuten joku keräys pistää pystyyn ja lähetän kahtoo avenue q:ta :D pakko nähä se ennen ku potkasee tyhjää
http://www.youtube.com/watch?v=T-TA57L0kuc
kupruileva
nyt tuli sellanen perus FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU meininki... >.<

kuka muu mahtaa vihata sitä jos näppäimistö skippaa muutaman painalluksen TAI tulee jäljessä... koska ite sellasta vihaan... ja sit ku on tottunu pelaan läppärin kanssa... joka tykkää ottaa vähä lämpöö... ei oo niin hirveen tehokas (vistan rohmii tehoa om nom) että sellasta... koittaa tässä nyt pelata jotain ... :evil:
Topic Starter
IppE

kupruileva wrote:

nyt tuli sellanen perus FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU meininki... >.<

kuka muu mahtaa vihata sitä jos näppäimistö skippaa muutaman painalluksen TAI tulee jäljessä... koska ite sellasta vihaan... ja sit ku on tottunu pelaan läppärin kanssa... joka tykkää ottaa vähä lämpöö... ei oo niin hirveen tehokas (vistan rohmii tehoa om nom) että sellasta... koittaa tässä nyt pelata jotain ... :evil:
Game Booster :3

Auttaa mulla kun se sulkee noi vistan omat tablet ajurit (wisptis.exe :evil: ) niin toi wacomikin toimii osun kanssa lagimatta :)
kupruileva

IppE602 wrote:

kupruileva wrote:

nyt tuli sellanen perus FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU meininki... >.<

kuka muu mahtaa vihata sitä jos näppäimistö skippaa muutaman painalluksen TAI tulee jäljessä... koska ite sellasta vihaan... ja sit ku on tottunu pelaan läppärin kanssa... joka tykkää ottaa vähä lämpöö... ei oo niin hirveen tehokas (vistan rohmii tehoa om nom) että sellasta... koittaa tässä nyt pelata jotain ... :evil:
Game Booster :3

Auttaa mulla kun se sulkee noi vistan omat tablet ajurit (wisptis.exe :evil: ) niin toi wacomikin toimii osun kanssa lagimatta :)
joo tien kyseisen ohjelman ^^ en oo vaa jaksanu ladata viel :lol:
UUSKA
DONATTASIN 4 DOLLARII OSUUN!!!!!!
feels good :D
kupruileva
koska olen mahottoman huono foorumeitten käyttäjä en osaa ees linkittää videota youtubesta suoraan tänne -.-' muttaah tässä linkkiä
http://www.youtube.com/watch?v=KQJZzge4yeA

mut anyway... tää on yks mun niin sanotuista "nemesis" kappaleista... tää meni yllättävän vähillä kerroilla läpi :D:D

mut hei heittäkää kommenttia miten mun pelailu menee kosk en oo mikää "pr0" täs.. ja tosiaan hiiri + näppis tyyli :)
ja nyt takas vanhaan haasteeseen ryuusei musume - HappyMIX
Mara
Vittu, tulkaa #finnish-kannulle mun kaa
kupruileva

DataCirno wrote:

Vittu, tulkaa #finnish-kannulle mun kaa
jos tarkotat osun sitä f8:lla aukeevaa ikkunaa ni koitin sulle siellä huudella :D mut eipä tullu vastausta ni häippäsin :<
Mara

kupruileva wrote:

DataCirno wrote:

Vittu, tulkaa #finnish-kannulle mun kaa
jos tarkotat osun sitä f8:lla aukeevaa ikkunaa ni koitin sulle siellä huudella :D mut eipä tullu vastausta ni häippäsin :<
PROTIP: Highlight. Olisin tullut samantien paikalle.
Topic Starter
IppE

kupruileva wrote:

koska olen mahottoman huono foorumeitten käyttäjä en osaa ees linkittää videota youtubesta suoraan tänne -.-' muttaah tässä linkkiä
http://www.youtube.com/watch?v=KQJZzge4yeA

mut anyway... tää on yks mun niin sanotuista "nemesis" kappaleista... tää meni yllättävän vähillä kerroilla läpi :D:D

mut hei heittäkää kommenttia miten mun pelailu menee kosk en oo mikää "pr0" täs.. ja tosiaan hiiri + näppis tyyli :)
ja nyt takas vanhaan haasteeseen ryuusei musume - HappyMIX
Pöh, päihitit mun vanhan videon :<
kupruileva

IppE602 wrote:

kupruileva wrote:

koska olen mahottoman huono foorumeitten käyttäjä en osaa ees linkittää videota youtubesta suoraan tänne -.-' muttaah tässä linkkiä
http://www.youtube.com/watch?v=KQJZzge4yeA

mut anyway... tää on yks mun niin sanotuista "nemesis" kappaleista... tää meni yllättävän vähillä kerroilla läpi :D:D

mut hei heittäkää kommenttia miten mun pelailu menee kosk en oo mikää "pr0" täs.. ja tosiaan hiiri + näppis tyyli :)
ja nyt takas vanhaan haasteeseen ryuusei musume - HappyMIX
Pöh, päihitit mun vanhan videon :<
:)

Datacirno wrote:

PROTIP: Highlight. Olisin tullut samantien paikalle.
woot highlight o_O
Topic Starter
IppE
Ja nyt kun videoista puhutaan niin;

lol, streams
kupruileva
oma replay samasta mapista:
http://www.youtube.com/watch?v=SlhccHheplw

kommentteja? ^^
Mara
Helpompi vaikeustaso [Dance]

Topic Starter
IppE

kupruileva wrote:

oma replay samasta mapista:
http://www.youtube.com/watch?v=SlhccHheplw

kommentteja? ^^
Paremminhan se meni kun mulla, toi omani on lähinnä vitsi kun sattu ekalla meneen noinkin hyvin.
kupruileva
mmm... ^^ ite sitä olin muutaman kerran vedelly mut joo... kannattaa ain välil käyr kahtomassa tota mun youtube channelia ko alan sitä nyt päivittelemään osu vireoilla...
Topic Starter
IppE

kupruileva wrote:

mmm... ^^ ite sitä olin muutaman kerran vedelly mut joo... kannattaa ain välil käyr kahtomassa tota mun youtube channelia ko alan sitä nyt päivittelemään osu vireoilla...
Pitänee mennä siks aikaa tauolle omien kanssa. Eiköhän 145 videoo riitä hetkeks :3
kupruileva

IppE602 wrote:

kupruileva wrote:

mmm... ^^ ite sitä olin muutaman kerran vedelly mut joo... kannattaa ain välil käyr kahtomassa tota mun youtube channelia ko alan sitä nyt päivittelemään osu vireoilla...
Pitänee mennä siks aikaa tauolle omien kanssa. Eiköhän 145 videoo riitä hetkeks :3
luulis ainaski :D mul oli youtube accolla ennen osu videoita 4 videoo kaks css gameply 1 joku runojuttu ja 1 antti tuisku & vesa-matti loiri duetto

ja mitä ihmettelin eniten oli se et ku aloin poistamaan niit neljää ni huomasin et mun "sadness" video eli se runo homma oli kielletty joissain maissa o_o
TraceTheKriken
Päätin liittyä tähän keskusteluun. Mulla ei nyt ole kauheesti sanottavaa, mutta kun kerran väki on laittanu tänne omia replaytä nii vois ittekki laittaa:



En oo nimittäin koskaan ennen saanu samurai bluen hardissa S-rankkii (enkä kyllä sen jälkeenkään)
heintsi

TraceTheKriken wrote:

Päätin liittyä tähän keskusteluun. Mulla ei nyt ole kauheesti sanottavaa, mutta kun kerran väki on laittanu tänne omia replaytä nii vois ittekki laittaa:



En oo nimittäin koskaan ennen saanu samurai bluen hardissa S-rankkii (enkä kyllä sen jälkeenkään)
korjasin bbcoden.
Mainio run myöskin. Paitsi että häiritsee näissä "authentic" mapeissa (jotka on aika vanhoja) tuo offset jota ei ole osattu säätää ihan oikein, pistää mapin kuulostamaan vähän hassulta.
Mukku kun olisi ollut tämänkin offsetin säätämässä niin oltaas saatu pelata täydellistä samurai blueta :D Hänen korva kun huomaa 2 millisekunnin eron.
TraceTheKriken

heintsi wrote:

korjasin bbcoden.
Mainio run myöskin. Paitsi että häiritsee näissä "authentic" mapeissa (jotka on aika vanhoja) tuo offset jota ei ole osattu säätää ihan oikein, pistää mapin kuulostamaan vähän hassulta.
Mukku kun olisi ollut tämänkin offsetin säätämässä niin oltaas saatu pelata täydellistä samurai blueta :D Hänen korva kun huomaa 2 millisekunnin eron.
Ota huomioon että tää versio Samurai Bluesta on versio jota käytetiin DS:n Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2 pelissä ja noissa ouendan mapeissä on aika isot distance snapit ku DS:N ja pc:n näyttökoolla on niin suuri ero nii se voi vaikuttaa

Ja voihan se että kuullostaa hassulta johtua mun kuvaus ohjelmasta (paras osun kuvaamiseen jonka oon tähänmennessä löytäny)
detonator300

TraceTheKriken wrote:

aika isot distance snapit
Mitä...? :? Ei heintsi mun mielestä mitään distance snappauksesta maininnut.
heintsi

TraceTheKriken wrote:

heintsi wrote:

korjasin bbcoden.
Mainio run myöskin. Paitsi että häiritsee näissä "authentic" mapeissa (jotka on aika vanhoja) tuo offset jota ei ole osattu säätää ihan oikein, pistää mapin kuulostamaan vähän hassulta.
Mukku kun olisi ollut tämänkin offsetin säätämässä niin oltaas saatu pelata täydellistä samurai blueta :D Hänen korva kun huomaa 2 millisekunnin eron.
Ota huomioon että tää versio Samurai Bluesta on versio jota käytetiin DS:n Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2 pelissä ja noissa ouendan mapeissä on aika isot distance snapit ku DS:N ja pc:n näyttökoolla on niin suuri ero nii se voi vaikuttaa

Ja voihan se että kuullostaa hassulta johtua mun kuvaus ohjelmasta (paras osun kuvaamiseen jonka oon tähänmennessä löytäny)
kyllä se paremmalta kuulostaa ds:llä, ton mapin tekijä ei ole vain saanut niiin tarkkaa offsettiä laitettua tuohon eikä se kai ollut edes siihen aikaan mahdollistakaan. Sen takia ei mene niin tahtiin edes osu!botin pelaamana. Kyllä tuo sinun kuvausohjelma ihan hyvä on, hyvälaatusta kuvaa ja ääntä saa nauhoitettua :).
TraceTheKriken

heintsi wrote:

kyllä se paremmalta kuulostaa ds:llä, ton mapin tekijä ei ole vain saanut niiin tarkkaa offsettiä laitettua tuohon eikä se kai ollut edes siihen aikaan mahdollistakaan. Sen takia ei mene niin tahtiin edes osu!botin pelaamana. Kyllä tuo sinun kuvausohjelma ihan hyvä on, hyvälaatusta kuvaa ja ääntä saa nauhoitettua :).
Aijaa xD
show more
Please sign in to reply.

New reply