forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Birdy
Miksi leikata penis irti kun voi runkata söpöille futa(se jalkapalloilija)tytyille
Ciarath

Giseiinu wrote:

Näin unta, et Kirei, IppE ja Ciarath oli tulossa mun luo yöks. IppEllä oli punaset hiukset ja punainen piiska mukana ja tietysti olutta.
Kirei oli pitkähiuksinen nainen ja kaikki olimme siitä järkyttyneitä.
Ciarath oli pitkä emo poika jolla oli paljon kissoja korissa mukana :D
Oispa kissuja. Tai emopoika. Tai pitkä ,__, nyt ei hyvin mee mullakaan.
zertap
Meanwhile mulle tuli joku foorumiripuli, kun loppu toiselta foorumilta ripuloitava, suuntasin sitten tänne.. Johtuu varmaan runkkauksen puutteesta ja liiallisesta sosialisoinnista vastakkaisen sukupuolen kanssa @ frostbite
Topic Starter
IppE

zertap wrote:

liiallisesta sosialisoinnista vastakkaisen sukupuolen kanssa @ frostbite
Birdy
ctankep fhtagn
Ciarath
Pegram

zertap wrote:

liiallisesta sosialisoinnista vastakkaisen sukupuolen kanssa @ frostbite
et sä mun kanssa nyt niin paljon siel ollu

eiku
Giseiinu
Jumalauta frostissahan oli kaikki! Onnekseni kukaan ei nähnyt minua :D
Topic Starter
IppE
Ei ollut.
Birdy
Ei Olut.
Homie
; ;
K3la
Järjestääkö Suomen osu! communityn jäsenet joitain kokoontumisiakin tms? (Virallisia tai epävirallisia)
Itsekin voisin olla kiinnostunut osallistumaan ja tapaamaan Suomen osu! yhteisön jäseniä.
Viesteistä päätellen yleisimpänä paikkana toiminevat Suomen LAN-tapahtumat, mutta kysyimpä silti, koska se on ilmaista :3

PS. Liekö univajeen aiheuttamaa vai miksi, mutta menin sitten Suomi-foorumin pääikkunaan ja siellähän niitä LAN-topiceja oli vaikka muille jakaa...
Topic Starter
IppE
Porukka ramppaa coneissa, se että ketä on missäkin conissa riippuu sitten vähän conin sijainnista yms mutta animecon, desucon ja tracon nyt on näitä mistä useimmiten osuttelijoita voi bongata. Ja joku kuitenkin on aina assyille eksynyt niin sieltäkin voi bongailla jos jaksaa.

Suosittelen tulemaan traconiin jos et syyskuussa ole enää rauhaa tärväämässä.
K3la

IppE wrote:

Porukka ramppaa coneissa, se että ketä on missäkin conissa riippuu sitten vähän conin sijainnista yms mutta animecon, desucon ja tracon nyt on näitä mistä useimmiten osuttelijoita voi bongata. Ja joku kuitenkin on aina assyille eksynyt niin sieltäkin voi bongailla jos jaksaa.

Suosittelen tulemaan traconiin jos et syyskuussa ole enää rauhaa tärväämässä.
Vahvasti pelkään että olen syyskuussa edelleen rauhantärväyshommissa, mutta katsellaan.
ethox
hei hei
Valentiino
ethox vain alumiinisoitui
thelewa
olisinpa minäkin jotain

pitää tyytyä siihen että ei ole olemassa
Giseiinu

thelewa wrote:

olisinpa minäkin jotain

pitää tyytyä siihen että ei ole olemassa
Voin lahjottaa sulle mun oksennustaudin ja ripulin :) ehkä joku ainaki haistaa ja kuulee sun olemassa olon like my neighbours :P
thelewa
haistaako sun naapurit mun olemassaolon
Giseiinu

thelewa wrote:

haistaako sun naapurit mun olemassaolon
Sitten kun otat vastaan tän mun lahjoituksen :D
Valentiino
Olispa olemassaoloa
Birdy
No se.
Giseiinu

Static Noise Bird wrote:

No se.


jeesusmies

isokasapupuja wrote:

(fist)bump moi ihmiset
no moi itselles pupu hehe jjjjjj
Depator
Masentaa.
isokasapupuja

Depator wrote:

Masentaa.
kannattaa pelata miinaharavaa, ei masenna enää niin paljon http://mienfield.com/
Mikka96
Jätän tämän vain tähän
Birdy
Samoin.
ksg
Oispa tämä jonka jättää tähän.
Birdy
Oispa kaljaa.
ksg
On kaljaa.
Birdy
Tasan 0,00€ kolikeita (tilillä on joku 54 senttiä lol). Ei taida saada näillä rahnoilla kaljaa.
Valentiino
IRCstä haet kaliaa
Birdy
Jaksaispa irkkailla.
Valentiino
Laihduta!
Topic Starter
IppE

Static Noise Bird wrote:

Jaksaispa irkkailla.
Giseiinu
Näin unta, että jEkkee (oikealla nimellä esittäytyi Nikoksi) oli mun luona kylässä ja sitten hän oikein innostuneensa oli: "HEI GISEI, SÄHÄN ASUT IHAN LEWAN LÄHELLÄ ETKÖS?!"
-Joo onhan tää Porvoo kyl aika lähellä Kokkolaa.. :3
"MÄ EN OO IKINÄ ENNEN TAVANNU LEWAA JA OLIS NII HIENOA PÄÄSTÄ TAPAAMAAN ♥"

Eikun sitten vaa hypättii bussiin ja Helsingistä junalla Kokkolaan. Otettiin Braile mukaan Tampereelta ja jostain syystä Brailen oikean puoleiseen kulmaan oli tatuoitu illmunati..

Sitten päästiin perille Kokkolaan ja Lewa asui sellasessa ränsistyneessä talossa josta tukipylväät oli vähällä romahtaa.

Kun koputettiin Lewan oveen niin Lewa oli iha ikionnellinen XD ♥ Ihan täpinöissään oli ojentamassa meille maitoa ja keksejä :DD

Näin käy kun nukkuu hotellissa yön
thelewa
olispa maitoa ja keksejä

Giseiinu
Topic Starter
IppE

Giseiinu wrote:

Brailen oikean puoleiseen kulmaan oli tatuoitu illmunati..
Braile ilmeisesti oli kovinkin kulmikas?
show more
Please sign in to reply.

New reply